Σάββατο, 13 Ιουλίου 2013



ΚΑΚΟ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΑΡΓΙΑΣ

ΑΛΛΑ ΟΛΕΘΡΙΟ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ


του Λεοντιου Διονυσιου


Αποτειχισι: Το μεγαλο ...σαϊνι ο Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος, ο αρχιτρομοκρατης και αρχηγετης της Παναιρεσης του Οικουμενισμου Πανθρησκειασμου.


Αποτειχισι: Oλα τα ...σαϊνια του Οικουμενισμου Πανθρησκειασμου, επιστρατευμενα στο ΑΝΟΣΙΟ εργο τους : σπευδουν σπευδουν ασταματητα για την Ταχυτερη εγκαθιδρυσι της ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ του Αντιχριστου.



Αποτειχισι: Ο περιλαλητος Ληστοσυμμοριτης ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ Σερβιας Ειρηναιος και μαζι του ο διαβοητος αυτοφυλακισμενος μητροπολιτης Αχριδος Ιωαννης Βρανιτσεβσκυ παντου μαζι με τους παιδεραστες Φραγκολατινους τους.
Εδω στη Βιεννη ο Ιωαννης Βρανισκεβσκυ πηγε και συμπροσευχηθηκε, αλλα  δεν συνεληφθηκε, αν και υπηρχε διεθνες ενταλμα της Ιντερπολ.
Πως ειναι δυνατον; 
Ποιοι προτατευουν τον Ιωαννη Βρανισκεβσκυ; 

 --------------------------------------------------


Ο ένας μετά τον άλλον οι Επίσκοποι και οι Αδελφότητες, με Εγκυκλίους, επείγουσες ανακοινώσεις, Ανακοινωθέντα, επιστολές προς βουλευτές κ.λπ., αντιδρούν στην είδηση περί καταργήσεως της αργίας της Κυριακής και  καταγγέλλουν τον Πρωθυπουργό και τα κόμματα γι’ αυτό.




Κατανοητή και δίκαια η αγανάκτησή τους.




Δεν τους είδαμε, όμως, να καταγγέλλουν το Πατριαρχείο και τους Πατριάρχες για την κατάργηση της Ορθοδοξίας. 


Δεν καταγγέλλουν επώνυμα τον αιρεσιάρχη Πατριάρχη Βαρθολομαίο για την σταδιακή αλλά με ταχύτατους ρυθμούς εγκαθίδρυση του Οικουμενισμού, με απώτερο στόχο την Πανθρησκεία.




Τι να την κάνουν όμως την Κυριακή αργία, χωρίς Ορθοδοξία;


Ναι μεν, αλλά…


Image
    
ΣΧΟΛΙΟ ΠΑΠΑ-ΗΛΙΑ στο παρακατω κειμενο του μητροπολ. Ακαρνανιας.

Ποιοι στηρίζουν, όπως μαρτυρείται και από το περιεχόμενο της εγκυκλίου, με την ψήφο τους και την πνευματική τους καθοδήγηση το καθεστώς του δικομματισμού, που καταφανέστατα είναι στην υπηρεσία του ναζισμού και του σιωνισμού και απροκάλυπτα εχθρικό προς την Ελλάδα και τους Έλληνες;
 

Που σημαίνει δυοίν θάτερον: Ή ότι δεν μπορούν ή ότι δεν θέλουν να καταλάβουν ότι δολοφονούν τους συνανθρώπους τους και παράλληλα αυτοκτονούν.
 

Δεδομένου ότι δεν είναι μόνο το θέμα της αργίας της Κυριακής, αλλά και τόσα άλλα που φωνάζουν ότι το καθεστώς του δικομματισμού έχει αναλάβει, εργολαβικά την διάλυση της Ελλάδας και τη γενοκτονία του ελληνικού λαού!
 

Και δεν είναι μόνο ότι στηρίζουν το δικομματικό καθεστώς, αλλά, άκριτα, “τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι”, φιμώνουν και όσους τολμούν να λένε στο χριστεπώνυμο πλήρωμα τις πικρές, σχετικά, αλήθειες…
Και ύστερα αναρωτιούμαστε «τι έχουν τα έρημα και ψοφούνε»….

Κατασκήνωση 2013 Μεταμόρφωση Σωτήρος στα Κωστέϊκα Ναυπακτίας Ονοματοδοσία

"ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ" Α' ΠΕΡΙΟΔΟΣ 

http://syletpatr.blogspot.gr/2013/07/2013_9.html

Γράφει και επιμελείται ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΡΦΥΡΗΣ Πρόεδρος Αιτ/νων Αχαίας




Μέσα σε ένα υπέροχο κλίμα, γεμάτο ενθουσιασμό, γεμάτο πίστη, γεμάτο ζωντάνια, γεμάτο ΧΡΙΣΤΟ και ΠΑΤΡΙΔΑ, αλλά και με ζηλευτή οργάνωση και φροντίδα, έγιναν τα παραδοσιακά "ΒΑΦΤΙΣΙΑ" της   κατασκηνωτικής περιόδου 2013, στις 6 Ιουλίου 2013. Ακολουθούν τρείς περίοδοι.

Εις μνημόσυνον αιώνιον από έναν υπερωκεάνιο μαθητή

Αιωνια η μνημη,

 

του ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ Καθηγητου μας.

 

 

Εις μνημόσυνον αιώνιον 

 

από έναν υπερωκεάνιο μαθητή







Ενώ λυπούμαι βαθύτατα και συγκλονίζομαι τω πνεύματι, παράλληλα χαίρομαι χαρά Χριστού και δοξάζω την Παναγία Τριάδα που με αξίωσε να έχω ένα τέτοιο Αγιοπατερικό Καθηγητή!!! 



Τα δάκρυά μου αποδεικνύονται πάμφτωχα και ανίκανα να εκφράσουν το μέγεθος της ευγνωμοσύνης που του χρωστώ ισοβίως. 



Το μόνο που μπορώ να προσυπογράψω υπευθύνως εν σχέσει με το άρθρο του, ήταν πως ο αξιότιμος και αείμνηστος Καθηγητής μου ήταν ΥΠΕΡ της Αποτειχίσεως και οραματιζόταν μία ομαδική, Συνολική, Συνοδική, Ιερατική Αποτείχιση και ήταν πολύ αγανακτισμένη η Θεοσεβής ψυχή του που δεν τολμούσε ούτε ένας Μητροπολίτης όχι να εφαρμόσουν τον ΙΕ΄ Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου αλλά ούτε καν να αναφερθούν σ' αυτόν έστω και παρεμπιπτόντως ή έστω να τολμήσουν από ευσυνειδησία και στοιχειώδη αξιοπρέπεια να τον ερμηνεύσουν στην αγάπη του ποιμνίου τους. 



Ο ίδιος ο Καθηγητής κ. Ιωάννης Κορναράκης, Θεωρητικώς πάντως ήταν αποτειχισμένος και άκρως λυπημένος που δεν υλοποιήθηκαν όσο ήταν εν ζωή οι συνεχόμενες θεολογικές προτροπές του και επισημάνσεις για επίσημη Συνοδική καταδίκη του Οικουμενισμού.


Όσο για τους αρρωστημένους και χαμερπείς νόες που λέγουν πως τάχα δεν υφίσταται ούτε καν υπάρχει Οικουμενισμός και τολμούν να εξυβρίζουν οι ξεδιάντροποι μέρμυγκες έναν ΓΙΓΑ του Πανεπιστημίου ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ Αθηνών, ο Οικουμενισμός υπάρχει, ζει και βασιλεύει, όσο βασιλεύει και κυριαρχεί Η ΒΛΑΚΕΙΑ και η ΠΩΡΩΣΗ στα πάμφτωχα μυαλά τους. 



Ντροπή σε αυτούς και σε όλους τους Οικουμενιστές και ΑΙΩΝΙΑ, ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΔΟΞΗ Η ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΚΟΡΝΑΡΑΚΗ! 

ΑΜΗΝ ΓΕΝΟΙΤΟ!



Λυπούμαι ακόμη περισσότερο που δεν θα μπορέσω να παραστώ στην σημαδιακή, iστορική αυτή Κηδεία και θα παρακαλέσω τον αδερφό Αντώνιο Μάρκου, συμφοιτητή μου τότε και επίσης μαθητή του κ. Κορναράκη, να με εκπροσωπήσει και να του φιλήσει το μέτωπο και για μένα!


Νικόλαος Πανταζής
Αποτειχισμένος Θεολόγος, Αυστραλία

Υπερηχητικη και στεντορεια φωνη του αναχωρουντος εις τους Ουρανους.

         ΣΤΕΝΤΟΡΕΙΑ 

         ΚΑΙ ΥΠΕΡΗΧΗΤΙΚΗ ΦΩΝΗ 

         ΤΟΥ ΑΝΑΧΩΡΟΥΝΤΟΣ 

         ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ





Eις μνημην του μολις κοιμηθεντος Ομολογητου καθηγητου κ. Ιωαννη Κορναρακη δημοσιευουμε δυο προσφατα και τολμηρα Ομολογιακα κειμενα του που εντοπιζουν τα μειζονα προβληματα της σημερινης Ορθοδοξιας.



 
Το Περιβόλι της Παναγίας 

-αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο 

Ορθοδοξίας

 

Του κ. Ιωαννου Κορναρακη, 

Ομοτίμου Καθηγητου 

 
της Θεολογικής Σχολής  του Παν.Αθηνών

                




Αποτειχισι: Ειναι αυτο το....περιβολι της Παναγιας ή το εγκατελειψε η Παναγια, αφου οι διαμενοντες εις αυτο, προδωσαν τον Υιον της;


 «Ο Θεός ήλθοσαν έθνη εις την κληρονομίαν σου, εμίαναν τον ναόν τον άγιόν σου, έθεντο Ιερουσαλήμ ως οπωροφυλάκιον» (Ψαλμ. 78, 1)


 

Η επέλαση της παπικής αιρέσεως, τον Νοέμβριο του 2006, στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, μετέβαλε το Άγιο Όρος ή μάλλον την πνευματική του ηγεσία, τους ηγουμένους των είκοσι Ι. Μονών του, σε εγκαταλελειμμένο και έρημο οπωροφυλάκιο Ορθοδοξίας!

 



Αποτειχισι: Οι Αγιορειτες, εναν προκλητικοτατο και ....καραμπινατο Αρχιαιρεσιαρχη, τον μνημονευουν ως πατριαρχη και αρχιεπισκοπο τους.
Αυτοι που θαπρεπε ναναι φως ημων των κοσμικων, καταντησαν σκοτος καταμαυρον, αφου μαγαριζονται και μολυνονται καθημερινα και περισσοτερο απο δυο δεκαετιες , απο τον Αιρετικο αρχιεπισκοπο τους.
Δεν εχουν την τολμη, οχι να παυσουν το μνημοσυνο του, αλλα ουτε καν να τον ελεγξουν με μια εστω και ηπιας μορφης επιστολην.
Δεν λησμονουμε ποτε την προδοσια των Αγιορειτων στη Συνοδο Φεραρας Φλωρεντιας. 
Εγκατελειψαν μονο του τον Αγιο Μαρκο και υπεγραψαν τον ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΟΡΟ.
Στα ιδια βηματα βαδιζουν και οι σημερινοι Αγιορειτες.



Ο λαός του Θεού, το πλήρωμα της Εκκλησίας, ανέμενε την άμεση, δυναμική παρέμβαση του Αγίου Όρους στα διαδραματισθέντα στο Φανάρι, με την επίσκεψη-συλλειτουργία του Πάπα, ως αυτονόητη παρουσία ορθόδοξης αντιδράσεως και μαρτυρίας, όπως ακριβώς συνέβη στο παρελθόν επί Πατριάρχου Αθηναγόρα, με την άρση των αναθεμάτων, όταν σύσσωμο το Άγιο Όρος, η πνευματική του ηγεσία, διέκοψε τη μνημόνευση του ονόματός του!




Αποτειχισι: Τι χρειαζεται πλεον, ενα Οικουμενιστικο Αγιον Ορος; Ενα αντορθοδοξο ....σχημα, που μνημονευει, εγκωμιαζει και κολακευει εναν Αρχιαιρεσιαρχη για αρχιεπισκοπο; Μετετραπη απο Αγιο, σε Αγριο και Κακοδοξο Ορος 



Αλλά η πνευματική ηγεσία του Αγίου Όρους των ημερών μας, δεν έπραξε το ίδιο!
Δεν διετράνωσε μαχητικά την ορθόδοξη μαρτυρία με το γνωστό κύρος του αγιορείτικου λόγου, ως διορθωτική παρέμβαση στις αυθαίρετες και κραυγαλέες πατριαρχικές παραβιάσεις των Iερών  Κανόνων της Εκκλησίας.
Αντίθετα επιβράβευσε τις πατριαρχικές αυτές αντορθόδοξες ενέργειες με τη διακήρυξη της ευλαβείας της στο πρόσωπο του κ. Βαρθολομαίου!

 




Αποτειχισι: Ο διαβοητος ηγουμενος Ελισσαιος της προδοτικης Σιμωνοπετρας, αποδεικνυεται ως μεγας εγκωμιαστης της Ληστοσυμμοριας του ποτε σερβικου πατριαρχειου. Συναναστρεφεται με τους δεδηλωμενους και χαρακτηρισμενους Ληστοσυμμοριτες που προδωσαν τον αγιο Πατερα Ιουστινο και κατασκευασαν τις ψευδεις κατηγοριες κατα του Κεχαριτωμενου και Απλου μητροπολιτου ΑΡΤΕΜΙΟΥ, προσφατα δε επλεξε το εγκωμιο του αρχιτραμπουκου και αρχιληστοσυμμοριτου αξιοθρηνητου Λετσιου Σατανασιου Γιεφτιτς, μοναχος της μονης του δε, ισως και κατ' εντολην του, κατασκευασε τα αηδη και αποτροπαια εγκωμιαστικα τροπαρια για την υποδοχη του Αρχιαιρεσιαρχου Φραγκοπαπα Ρατσιγκερ στον Αγιο Γεωργιο στην Κωνσταντινουπολι.



Έτσι οι φύλακες της Ορθόδοξης Παράδοσεως, οι πυλωροί της προστασίας και διασφαλίσεως του κύρους των Ιερων Κανόνων της Εκκλησίας, εγκατέλειψαν τη θέση τους!
Αρνήθηκαν τον εαυτό τους.

 

Άφησαν ξέφραγο και απροστάτευτο τον αμπελώνα του Κυρίου και συσχηματίσθηκαν με τον νυν αιώνα του οικουμενισμού, του κακόδοξου χριστιανικού συγκρητισμού.

 

Ευθυγραμμίσθηκαν με τους νεοεποχίτικους νόες κληρικών και λαϊκών θεολόγων, αρνητών της αληθείας της Μίας, Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας του Χριστού, της Εκκλησίας των Ιερων Αποστολικών και Συνοδικών Κανόνων, της Πατερικής Παραδόσεως!

 

Η στάση αυτή της πνευματικής ηγεσίας του Αγίου Όρους αποστερεί σήμερα από την Ορθόδοξη Εκκλησία τον φρουρό και φύλακα των παραδεδομένων αληθειών της πίστεως και της διδασκαλίας της.

Σήμερα έπαυσε να είναι το Άγιο Όρος εγγύηση και στήριξη Ορθοδοξίας, έπαλξη παρατάξεως μαρτύρων και ομολογητών Ορθοδοξίας.

 

Σήμερα το Άγιο Όρος, μοιάζει με αποσαθρωμένο από τον οικουμενισμό και την αίρεση οπωροφυλάκιο, μνημείο πλέον αγιορειτικής εγκαταλείψεως του περιβολιού της Παναγίας!

 

Το θλιβερό αυτό γεγονός συμβαίνει σήμερα, σε ώρα και στιγμή προχωρημένης αποδυναμώσεως της Ορθοδοξίας από ζωτικές και άγρυπνες δυνάμεις μαρτυρίας και ομολογίας, δεδομένου ότι, σήμερα, επίσκοποι και αρχιεπίσκοποι και  Πατριάρχες αλλά και κληρικοί και λαϊκοί θεολόγοι, μεταποιούμενοι αλαζονικώς σε τάξη εκκλησιαστικής οικουμενικής συνόδου, αποφθέγγονται άρρητα ρήματα κακοδοξίας, «επ' αγαθώ» της Ορθοδοξίας!



Αποτειχισι:Ο ανθρωπος για ολες τις δουλειες, μοναχος Μαξιμος Ιβηριτης, μεθοδευμενα και προμελετημενα χθεσινος πρωτος του Αγριου Ορους, φιλος πολλων αρχιερεων και εγκωμιαστης του Μασωνου και Οικουμενιστου Χρυσοστομου Σμυρνης. Μεγας ...νεροκουβαλητης του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου και ανθρωπος δικος του. Κιχ δεν επετρεπε να ακουστη εναντιον του Αιρετικου αρχιεπισκοπου του, απολαβων πλουσιως τα γηινα οφελη του προσωρινου αξιωματος του.  


Αιρετικές χριστιανικές κοινότητες αναγνωρίζονται σήμερα ως εκκλησίες, συλλειτουργίες με τους πάσης φύσεως αιρετικούς και συμπροσευχές βαπτίζονται ως αγαπητικές σχέσεις και κάθε ορθόδοξη αλήθεια παραπέμπεται στον κάλαθο του οικουμενισμού, για επανερμηνεία με τα νέα δεδομένα της μετανεωτερικότητας, η οποία απαιτεί τον επαναπροσδιορισμό των πάντων στη θεολογία και γενικώς στη ζωή της Εκκλησίας!

 

Σ' αυτή την κρίσιμη ώρα της οικουμενιστικής λαίλαπας, δεν έστερξαν οι Αγιορείτες Ηγούμενοι να αναδειχθούν" «θεία παρεμβολή και θεηγόροι οπλίται παρατάξεως Κυρίου»!

 



Παραδόθηκαν στη δειλία και το φόβο της μαρτυρίας, με το ...αιρετικό πρόσχημα της ευλαβούς υπακοής στο πρόσωπο του Πατριάρχου!

Έτσι μετέτρεψαν την πνευματική τους ηγεσία σε
αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο του περιβολιού της Παναγίας!

Γύρισαν την πλάτη τους στη σκέπη και προστασία της Οικοδέσποινας Γερόντισσας του Αγίου Όρους.

Έκαναν την επιλογή τους!

Επέλεξαν την συνοδοιπορία τους με την πατριαρχική οικουμενιστική λογική!


Από το περιοδικό ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ μηνός Αυγούστου 2009




--------------------------------------------------------------------------------

Ενα ακομα προφητικο κειμενο 

του ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ Καθηγητου

προς τους Χαρτοπολεμιστες....



Προς τους σεβαστούς κληρικούς
της Συντακτικής Επιτροπής 

του κειμένου ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ κατά του Οικουμενισμού.

 


Προς τους Γέροντα Ιωσήφ, Αγίου Ορους, π. Γ. Μεταλληνό, π. Θ. Ζήση,
π. Μάρκον Μανώλη και π. Σαράντη Σαράντο.


 


Του ομότιμου Καθηγητού της Θεολογικής Σχολής 

κ. Ιωάννου ΚΟΡΝΑΡΑΚΗ


Έλαβα και ανέγνωσα με ιδιαίτερη προσοχή, τόσο το κείμενο τής παρακλήσεώς σας να συμμετάσχω στην αντιοικουμενιστική σας προσπάθεια, όσο και εκείνο τής διακηρύξεώς σας.
Στο κείμενο της παρακλήσεώς σας, απευθύνεσθε προσωπικώς και ονομαστικώς στον υποφαινόμενο, και σημειώνετε:
 

«Σας παρακαλούμε θερμά, εφ' όσον συμφωνείτε με το περιεχόμενο της ομολογίας, να προσυπογράψετε το κείμενο, προκειμένου να χαροποιήσουμε έτσι και να καθησυχάσουμε τούς πιστούς, πού αγωνιούν για τα τεκταινόμενα και αναμένουν λόγους αληθείας».
 

Σκοπός, λοιπόν, της αντιοικουμενιστικής σας προσπάθειας είναι η καθησύχαση των πιστών για την συνεχή ισχυροποίηση της οικουμενιστικής λαίλαπας στον χώρο της Ορθοδόξου Εκκλησίας, και η καθησύχασίς τους ότι, εσείς εγγυάσθε την προστασία της Εκκλησίας από τις καταστροφικές, γι' αυτήν, συνέπειες της οικουμενιστικής δραστηριότητος των Ορθοδόξων ταγών της.

 



Δυστυχώς, σας δηλώνω ότι, δεν μπορώ να προσυπογράψω το κείμενο, το οποίο εσείς χαρακτηρίζετε ως «Ομολογία Πίστεως», επειδή η ομολογία αυτή δεν γίνεται με τούς όρους και τις απαιτήσεις του Ταμείου των Ιερών Κανόνων της Εκκλησίας, αλλά και της αγιοπνευματικής πατερικής παραδόσεως του μαρτυρίου αίματος και ψυχής, με το οποίο, και μόνον, οι θείοι Πατέρες, ως δούλοι γνησιώτατοι Χριστού, «όλην συλλεξάμενοι ποιμαντικήν επιστήμην και θυμόν ιερόν κινήσαντες, τους βαρείς εξεδίωξαν και λοιμώδεις λύκους των αιρέσεων, εκσφενδονήσαντες αυτούς, με την σφενδόνα του πνεύματος, έξω του της Εκκλησίας πληρώματος», κατά τον υμνογράφον της Εκκλησίας!

 



Οι βαρείς λύκοι, λοιπόν, των αιρέσεων, και, μάλιστα, της λοιμώδους νόσου της οικουμενιστικής παναιρέσεως, δεν εξορκίζονται με έναν χαρτοπόλεμο αντιαιρετικών κειμένων -ανιαρό και ανίερο-, ο οποίος χαρτοπόλεμος, κάθε φορά, πληροφορεί το ποίμνιο, απλώς, τι είναι η αίρεσις και ποια καταστροφικά αποτελέσματα προκαλεί στην ζωή της Εκκλησίας!
Μέχρι σήμερα, έχει κυκλοφορήσει μεγάλος αριθμός τέτοιων κειμένων, από την ηγουμενική διοίκηση του Αγίου Όρους, από την δική σας ομάδα κληρικών και μοναχών, αλλά και από άλλες αντιοικουμενιστικές προσπάθειες.
Έχει χυθεί πολύ μελάνι και έχει ξοδευθεί πολύ χαρτί, για τα ίδια θέματα, το ίδιο μοτίβο, το δήθεν «μαχητικό», χωρίς κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα εις βάρος των εκκλησιαστικών οικουμενιστών.

 


Ο Οικουμενισμός προχωρεί στον χώρο της Εκκλησίας και συνεχώς ισχυροποιείται, επειδή ακριβώς δεν θίγονται οι ορθόδοξοι οικουμενιστές, αφού δεν αποκαλύπτονται τα ονόματά τους.
Γι' αυτό και δεν ανησυχούν και είναι σίγουροι ότι θα κερδίσουν τους στόχους τους, χάρη στη δική σας ανημποριά να αγωνισθείτε θεοφιλώς με το πνεύμα της θυσιαστικής σταυρώσιμης μαρτυρίας.

 



Στην προς εμέ πρόσκλησή σας, γράφετε:

«Υπέρ της Ορθοδοξίας αγωνίσθηκαν και ομολόγησαν, πολλά παθόντες, Αγιοι Μάρτυρες, Ιεράρχαι, Όσιοι και Ομολογηταί».
Εσείς, τι πάθατε, μέχρι σήμερα;
Η αντιοικουμενιστική σας προσπάθεια περιορίζεται στα όρια της ασφαλείας σας, ώστε να μείνετε ανέγγιχτοι από συνέπειες δυσάρεστες για σας.
Παράδειγμα: στην σ. 17 του κειμένου σας, γράφετε:

«Αυτήν την παναίρεση (του Οικουμενισμού) έχουν αποδεχθεί εκ των Ορθοδόξων πολλοί πατριάρχες, αρχιεπίσκοποι, επίσκοποι, κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί».
Ποιοι είναι αυτοί;
Δεν τους κατονομάζετε, όπως οφείλατε να το κάνετε.
Σύμφωνα, μάλιστα, με ειλημμένη απόφαση της συνάξεως των κληρικών και μοναχών.

 



Σας υπενθυμίζω τα γεγονότα:
Μετά από κάποιο χρόνο από το ανοσιούργημα της παπικής εισβολλής στο Φανάρι, με τις ευλογίες και την σύμπραξη του Πατριάρχου, συνήλθε η Ομάδα, παρόντος του υποφαινομένου, στο Πήλιο, στο Μετόχι της αγιορείτικης Μονής της Λαύρας, για να μελετήσει τους νέους στόχους της.
Στην όλη σύναξη, κυριάρχησε ομοφώνως η πρόταση να συνταχθεί ένα κείμενο, στο οποίο, επιτέλους, να αποκαλύπτονται όλα τα ονόματα των Οικουμενιστών Ορθοδόξων.
Στην σύναξη αυτή, επιτρέψατε και σε πολλούς λαϊκούς να παραστούν, άνδρες και γυναίκες, οι οποίοι ενθουσιάσθηκαν με την πρόταση αυτή και την επικρότησαν, όλοι οι παρόντες.

 



Απήλθαμε από τον χώρο της συνάξεως εκείνης, τελούντες εν αναμονή λήψεως του κειμένου αυτού, προκειμένου να το υπογράψουμε, για να κυκλοφορήσει το συντομώτερον.
Όμως, ο καιρός περνούσε και καμμία κίνηση δεν εφαίνετο πουθενά, για την συνέχεια τής ζωής της Ομάδος κληρικών και μοναχών.
Ούτε κάποιο κείμενο είχε αποσταλεί.
Έτσι, η δραστηριότητα της Ομάδος περιήλθε στην αβεβαιότητα και στην ακινησίαν για μακρό χρονικό διάστημα.
Το μάκρος αυτής της ακινησίας και της σιωπής, και ήδη, η ματαίωση της κυκλοφορίας του αναμενομένου κειμένου με τα ονόματα των οικουμενιστών ταγών της Εκκλησίας, έδειχνε πειστικώς ότι, ήδη έληγε πλέον η δραστηριότητα της Ομάδος!
Τι μπορεί να συνέβη;
Η απορία αυτή λύθηκε στον υποφαινόμενο, όταν, τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους (8.8.200Cool, δημοσιεύθηκε, στον ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ, πρωτοσέλιδο άρθρο ενός εξ υμών, με θέμα «Ορθόδοξοι Αντιστάσεις».
Στην πρώτη παράγραφο του άρθρου αυτού με τίτλο «1. Αποδυναμώθηκαν οι αγωνιστές», γράφει:

 



«Υπάρχει διάχυτη η αίσθηση ότι οι ορθόδοξες αντιστάσεις στην συνεχιζόμενη λαίλαπα του συγκρητιστικού Οικουμενισμού έχουν μειωθεί" ελάχιστες φωνές ακούγονται πλέον. 
Δυναμικά και συγκροτημένα σύνολα, αποτελούμενα από παραδοσιακούς κληρικούς και μοναχούς, τα οποία αγωνίσθηκαν με σθένος, παρρησία και ομολογιακή διάθεση, και τα οποία με υπογραφές κειμένων, διοργάνωση συνεδρίων, ομιλίες και άλλες εκδηλώσεις, προσπάθησαν να κρατήσουν άγρυπνη την ορθόδοξη αυτοσυνειδησία, δεν εμφανίζονται στο προσκήνιο" μοιάζει σαν να έχουν αποδυναμωθεί εσωτερικά, σαν να έχουν παραιτηθεί από τον αγώνα».

 



Ήταν φανερό για τι μιλούσε το άρθρο:
για την «κηδεία» της Ομάδος.
Αποδίδοντας την ευθύνη για την σιωπή, στα μέλη της.
Έπρεπε η Ομάδα να διαλυθεί, για να ησυχάσουν οι οικουμενιστές εκκλησιαστικοί ταγοί!
Αν ξαναζωντάνευσε η δραστηριότητα της Ομάδος κληρικών και μοναχών, με νέο χαρτοπόλεμο, αυτό οφείλεται σε λόγους τους οποίους πρέπει, προς το παρόν, να αποσιωπήσω!

 



Αυτό, πάντως, το πνεύμα, που επικρατεί στο σύνολο των υπευθύνων της Ομάδος αυτής, αποκαλύπτεται στην ανουσιότητα της αντιοικουμενιστικής προσπάθειας
Στην κενότητα της μαρτυρίας της και στο ατελεσφόρητο, γενικά, του αγώνος της. Χαρτοπόλεμος και τίποτε άλλο!
Για το θεαθήναι μόνον!

Το γεγονός επιβεβαιώνεται και από την σ. 17 της διακηρύξεως.
Γράφετε, σεβαστοί πατέρες, ότι οι οικουμενιστές πατριάρχες και λοιποί, αυτήν την παναίρεση του οικουμενισμού:
«την διδάσκουν "γυμνή τη κεφαλή", την εφαρμόζουν και την επιβάλλουν στήν πράξη κοινωνούντες παντοιοτρόπως μέ τούς αιρετικούς, με συμπροσευχές, ανταλλαγές επισκέψεων και ποιμαντικές συνεργασίες»!

 



Με το κείμενο αυτό, περιγράφετε κατά λέξη τον ΙΕ΄ κανόνα της πρωτοδευτέρας, ο οποίος σας δίνει το δικαίωμα να διακόψετε το μνημόσυνο των πατριαρχών, αρχιεπισκόπων και επισκόπων.
Δεν το κάνετε όμως, και δεν θα το κάνετε ποτέ!
Εν τούτοις, με την στάση σας αυτή, παραλογίζεσθε.
Διότι αποφαίνεσθε ότι, οι οικουμενιστές «θέτουν εαυτούς εκτός της Εκκλησίας», εφ' όσον παραβαίνουν κανόνες της Εκκλησίας.
Αλλά, άραγε, είναι εντός της Εκκλησίας οι ιερείς εκείνοι, οι οποίοι καταγγέλλουν ανωνύμως, απλώς με χαρτοπόλεμο -ανιαρό και ανίερο-, πατριάρχες, αρχιεπισκόπους και επισκόπους;

Επιπλέον, τους αναγνωρίζουν, τους κάνουν, κάποτε, και δώρα, και δημοσίως τούς χαρακτηρίζουν ορθοδόξους θεολόγους;

 



Την στιγμή πού δεν κάνουν οι ίδιοι χρήση του κανόνος που γνωρίζουν, αλλά συμπορεύονται με αυτούς, τους οποίους αναγνωρίζουν και καταγγέλλουν ως οικουμενιστές, πρέπει να μην είναι, και αυτοί, μέλη της Εκκλησίας.
Θα ήσαν μέσα στην Εκκλησία, εφ' όσον θα διέκοπταν το μνημόσυνο των οικουμενιστών προϊσταμένων τους" και, τότε, σύμφωνα με τον κανόνα αυτόν, θα ήσαν «ορθόδοξοι μετά τιμής της πρεπούσης», επειδή:
«ουχί
σχίσμα επροξένησαν εις την Εκκλησίαν με τον χωρισμόν αυτό, αλλά μάλλον ελευθέρωσαν την Εκκλησίαν από το σχίσμα και την αίρεσιν των ψευδοεπισκόπων αυτών» (Πηδ. σ. 35Cool.

 


Σεβαστοί Πατέρες!

Το βασικό πρόβλημα της υπάρξέως μας είναι σε ποιο μέτρο αληθεύει η ζωή μας εν Χριστώ Ιησού.

Ο Χριστός, η κατ' εξοχήν ανυπέρβατη αλήθεια, μας υποχρεώνει, εφ' όσον θέλουμε «οπίσω αυτής περιπατείν», να αληθεύουμε εν παντί.
Όταν δεν το κάνουμε, «παίζουμε εν ου παικτοίς», στο τραπέζι των ευαγγελικών αληθειών.
Οι σκοτεινές μεθοδεύσεις, η κάλυψη της αληθείας με το καπέλο του ψεύδους, οι διπλωματίες και οι ποικίλες σκοπιμότητες αυτοπροστασίας, δεν εξαγιάζονται μ' έναν χαρτοπόλεμο αντιαιρετικών κειμένων, μονόδρομο, στον αγώνα της Ομολογίας!


 


Αυτόν το μονόδρομο αδυνατώ να προσυπογράψω στην προχωρημένη ώρα της ζωής μου, που με πλησιάζει στην κρίση του Θεού!

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιου 2009

Παρασκευή, 12 Ιουλίου 2013

Εφυγε Οσιακα ενας Μεγαλος Αγωνιστης και Ομολογητης της Πιστεως.

ΕΚΟΙΜΗΘΗ ΟΣΙΑΚΑ,
σε ηλικια 87 χρονων,

ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ 

ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ.


Η εξόδιος ακολουθία του θα τελεσθή την Δευτέρα στις 3:00 μ.μ. στον Ιερό Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, περιοχής Τούφα Χαλανδρίου.



Με βαθυτατη  θλιψι ανακοινωνουμε στους αναγνωστες και στους επισκεπτες μας οτι ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ εν Κυριω ο ευλαβεστατος Αγωνιστης και ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ Καθηγητης 
κ. Ιωαννης Κορναρακης.


Επειδη ο αγαπητος μας Καθηγητης, προσεφερε οσον ολιγοι πολλα και μεγαλα στον Αντιοικουμενιστικο αγωνα, εθλιβημεν βαθυτατα διοτι φευγει απο κοντα μας ενας  Μεγαλος Αγωνιστης της Πατρωας Ευσεβειας.



Βεβαιως θα χαρουν και θα πανηγυρισουν οι Παναθλιοι Οικουμενιστες για την μεγαλη απωλεια που θα υποστουν οι Αντιοικουμενιστες με την κοιμησι του εκλεκτου Καθηγητου μας, αλλα ειμεθα βεβαιοι οτι ο Θεος και οι πρεσβειες του Αγωνιστου Καθηγητου θα αναπληρωση το κενο με καποιον νεο Αγωνιστη που θα εμφανιση ο Θεος, για να συνεχιση ο Καλος Αγωνας της Πιστεως.



Ο ιστολογος της Αποτειχισης τα τελευταια χρονια συνδεθηκε ιδιαιτερα με τον κ. Καθηγητη και επικοινωνουσε τακτικοτατα εστω και τηλεφωνικα μαζι του και με τις σοφες και στοχευμενες συμβουλες του, ενισχυε παντοτε τις φαρετρες μας για την μαχη και τον πολεμο κατα των εχθρων της Πιστεως και της Ευσεβειας.


Ο Θεος ας αναπαυση την αγια ψυχη του. 
Ο ΑΡΧΙΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ 
ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ Ο ΚΥΔΩΝΙΩΝ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ
 

                
                 Ουτος δε τι;;;;;

Ποιος σας τον συστησε και τον χειροτονησατε επισκοπο;
Τον γνωριζετε;
Θελουμε να μαθουμε, μπορουμε;
Ποιος θα μας δωση τις σχετικες πληροφοριες;
Και αν ειναι μελος της αυλης του πατριαρχου;
H EΠΙΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΙΕΡΕΩΝ ΤΗΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟ ΓΟΝΟ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΚΥΡΙΛΛΟ ΣΥΚΗ
eggrafo kyrilloy 3



Επιστολή «των ιερέων της ιεράς Μητρόπολης Μυτιλήνης» κατά του π. Κυρύλλου Συκή που στάλθηκε στον ίδιο τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο στα τέλη του περασμένου Μαΐου, αποτέλεσε την αφορμή για τη συνεχιζόμενη σύγκρουση στους κόλπους της Μητρόπολης Μυτιλήνης.
Αντίγραφο αυτής της επιστολής η οποία παραδόθηκε στον ίδιο τον π. Κύριλλο από τον Πατριάρχη, απεστάλη χθες στο «Ε» από το Φανάρι.
Τη δημοσιεύουμε σήμερα προκειμένου να γίνουν γνωστές οι καταγγελίες σε βάρος του π. Κυρίλλου αλλά και ως βασικό ντοκουμέντο για την όλη υπόθεση.
Επίσης η δημοσιοποίηση της, διαψεύδει τη Μητρόπολη Μυτιλήνης, η οποία αμφισβήτησε την ύπαρξη της επιστολής αυτής.
Η επιστολή από τις σφραγίδες στα γραμματόσημα του φακέλου αλλά και τον κωδικό αποστολής συστημένης επιστολής, αποδεικνύεται ότι εστάλη στην Κωνσταντινούπολη από το Πλωμάρι.
Στη σημερινή της δημοσίευση τηρήθηκε η αρχική σύνταξη και η ορθογραφία της επιστολής.


ΑΚΟΥΛΟΥΘΕΙ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ


Εν Μυτιλήνη τη 23 Μαΐου 2013


Παναγιώτατε γονυπετής ζητώ την ευχή Σας και να με συνχωρείτε που σας ενοχλώ.
Εκ μέρους όλων των ιερέων της Ιεράς Μητροπόλεως Μυτιλήνης εκτός 3-4 παίρνω το θάρρος να σας γράψω και να σας αναφέρω σχετικά με τον Αρχιμανδρίτη του οικουμενικού θρόνου π. Κύριλλο Συκή.

OI ΠΡΟΔΟΤΕΣ 

       ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΑΓΩΝΟΣ 

             ΤΩΝ ΓΕΝΝΑΙΟΤΑΤΩΝ 

                                ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ



                ZEI και ΘΑΝΩΝ ΖΕΙ, 

                και θα ΖΗ ΠΑΝΤΟΤΕ.






                     
               ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ!!!!!!!

            Ολα τα Σωτηρικα και Ζωϊκα καλα παιδια...μαζι. 
            Μανδελιδης,   Αθανασοπουλος, Μποζοβιτης,   παπαΚυριλλος Ιατρος.


Μεγαλος και σπουδαιος και περηφανης, ο αγωνας των αδελφων μας Λαρισαιων χριστιανων, εναντιον του σαπιου Σεραφειμικου κατεστημενου, που αφησε εποχη στην μαλθακη και συμφεροντολογικη συγχρονη ζωη μας.



Οι γενναιοι και ηρωϊκοι χριστιανοι της Λαρισας, παλαιψαν σκληρα και αγωνιστηκαν πρωτοχριστιανικα, για να επαναφερουν και να εγκαταστησουν στην επισκοπη Λαρισης τον αγαπημενο και αξιολατρευτο επισκοπο και πατερα τους, τον αειμνηστο και αγιο μητροπολιτη Λαρισης και Τυρναβου ΘΕΟΛΟΓΟ, που Μονιοι βαρβαροι και αγριοι, Τερατομορφοι Ρασοφοροι Ουνοι και Τζανοι, τους τον στερησαν αφου συμμαχησαν με τις Σατανικες κραταιες δυναμεις του σκοτους και αφου επιστρατευσαν ολα τα συγχρονα μεσα της επιθεσης.
Ομως ο Θεος ηταν μαζι με αυτον τον υπεροχο λαο και "ει ο Θεος μετ' αυτων, τις κατ' αυτων;".



Αλλα ενω παλαιψαν και νικησαν, τις κραταιες και τις σιδηροφρακτες δυναμεις του Σκοτους του αιωνος τουτου, παρουσιαστηκαν οι εσωτερικοι διχασμοι και οι διασπασεις.
Ενω ολα εβαιναν καλως, εμφανισθηκαν οι εκ των εσω διαρροες και ηττοπαθειες.
Παρουσιασθηκαν οι προδοτες και οι ριψασπιδες.
Και μαλιστα μεσα απο τις ιδιες τις ταξεις των αγωνιζομενων.
Εμεις, δεν περιμεναμε απο καποιους απο αυτους να καμουν κατι τι το διαφορετικο.
Μαλιστα επειδη ηταν γνωστοι - γιατι ολοι μας γνωριζομαστε - απορουσαμε, πως αυτοι οι Λαπαδοχριστιανοι, ειχαν εισελθει και ειχαν παρεισφρησει στις ταξεις των Αγωνιζομενων, αφου αυτοι ποτε δεν εδωσαν σημεια αγωνιζομενων ανθρωπων αλλα ενδοτικων και υποχωρητικων, παντου και παντοτε, της νοοτροπιας του κοσμου τουτου, της εφαμαρτης και κοσμικοτατης, αντιχριστιανικης και αντιμαρτυρικης νοοτροπιας του μισοθεου κοσμου τουτου.



Και δεν αργησαν να φανουν οι επαισχυντες πραξεις τους.
Να αποσκιρτησουν απο τους Αγωνιζομενους και να ενταχθουν στις ταξεις και στο περιβαλλον του Επιβατου του θρονου της Λαρισης.
Ξεχασαν και τον Μαρτυρικο και Αγιο Επισκοπο Θεολογο, ξεχασαν τα οσα ειχαν πει και ειχαν υποσχεθει προηγουμενως, ξεχασαν οσα δημοσια εξερευσαν απο το στομα τους.
Οπως π.χ. ο Σωτηρικος Ιγνατιος Μανδελιδης και οι Σωτηρικοι περιφερομενοι αβουλοι ιερεις, θεολογοι και χριστιανοι τους, που τους κατευθυνουν.
Οπως ο Θεολογος Αθανασοπουλος της πνεουσας τα λοισθια "Ζωης", που πρωτος ειχε προδωσει και τον Μαρτυρικο και Θρυλικο Επισκοπο της Θεσσαλονικης τον μακαριστο μας μητροπολιτη και πατερα μας π. ΛΕΩΝΙΔΑ.



Οταν εμεις οι ιδιοι τον ειδαμε να συμμετεχει στον αγωνα των Αγωνιζομενων αιφνιδιαστηκαμε και απορησαμε και εκφρασαμε τους δεδικαιολογημενους αντιρρητικους λογισμους μας, στους Αγωνιζομενους.
Και πριν αλεκτωρ φωνηση, ιδου που τους  απαρνηθηκαν απαξ και διαπαντος, ως ο ΙΟΥΔΑΣ ο προδοτης και δολιος.
Και ετσι θα μεινουν στην ιστορια, ως ΙΟΥΔΕΣ και ως προδοτες και ως δολιοι.
Η κρισις του Θεου, θα ειναι αυστηροτατη μαζι τους, διοτι προδωσαν τις Αγιες και Ηρωϊκες μαχες της Εκκλησιας, τις οποιες ο Ιερος Χρυσοστομος υμνουσε και δοξαζε.
Μαλιστα ο Μεγαλομαρτυς Αγιος της Εκκλησιας μας, εκαυχατο και καμαρωνε που ειχε τετοιους χριστιανους - σαν τους παρομοιους χριστιανους της Λαρισας - τους γνωστους θρυλικους Ιωαννιτας, που ουδεποτε συμμαχησαν με το Αθεοφοβο και Φρικαλεο Κατεστημενο της Αρχιερατικης Καστας της εποχης του, αλλα εμειναν πιστοι και αφοσιωμενοι μεχρι τελους, στον αγιο και μαρτυρικο Επισκοπο και πατριαρχη τους.



Ολοκληροι υμνοι και εγκωμια προς αυτους τους Αριστους Παλαιστας τους Ιωαννιτας, διασωζονται καταγεγραμμενα στα αθανατα συγγραμματα του Μεγαλομαρτυρα Χρυσοστομου, τα οποια η Εκκλησιαστικη μας Ιστορια, διατηρει, διαφυλαττει  και εμπεριεχει εις τας δελτους της και τους υμνει και τους δοξαζει εις τους Αιωνας των Αιωνων.



Αυτοι ομως οι σημερινοι, που προδωσαν και ενεδωσαν στην γοητεια και στα θελγητρα της εξουσιας, τι θα πουν και τι θα απολογηθουν εναντι Κυριου Παντοκρατορος;



Θελετε να γευθητε και μια μαρτυρια του αρχιμανδριτου, τωρα δε Επισκοπου, Ιγνατιου Μανδελιδη, που για εκεινες τις προδοσιες του αμφιβαλλουμε αν καταφερη να κερδιση τον παραδεισο, εστω και αν ζη και κινειται στα εσχατα της ζωης του εν μεσω των ανθυγιεινων Αφρικανικων συνθηκων, αλλα και των ....αγριων θηριων της Αφρικανικης Ηπειρου. 
Υπαρχει στον επικηδειο που εκανε κατα την νεκρωσιμη ακολουθια του αγιου μητροπολιτου Θεολογου.


"Συμπεραινουμε.
Στην σχεσι μας με τον απερχομενο αγιον δεν θα μπορουσε κανεις να εκτιμηση επακριβως ποιος, ποιον αγαπησε περισσοτερον.
Ποιος προλαβε τον αλλον στην αγαπη του.
Προπεμπομεν τον αξιον και καταξιωμενον ιεραρχην μας και παρακαλουμεν τον αρχιποιμενα Κυριον Ιησουν Χριστον δια των ευχων σας σεβασμιωτατοι πατερες και δια των πρεσβειων του εν ουρανοις ηδη ως πιστευομεν αγιον Λαρισης να αναδειξη ανταξιον διαδοχον του κεκοιμημενου, δια να ειρηνευση και ουριοδρομηση η τοπικη μας Εκκλησια. Αμην.". 


Ο Σωτηρικος κυριος Ιγνατιος Μαδενλιδης, οταν ενωπιον χιλιαδων λαου, ηγορευε τα παραπανω, εννοουσε τον τοτε επικαθημενο κ. Ιγνατιο Λαπα, ή καποιον αλλον, για να ΟΥΡΙΟΔΡΟΜΗΣΗ η Εκκλησια της Λαρισας;


Σημερα ΟΥΡΙΟΔΡΟΜΗΣΕ η Εκκλησια της Λαρισας, ή οδηγειται εις γκρεμους και εις υφαλους;


Περιμενουμε να μας απαντηση ο ιδιος ο κ. Ιγνατιος Μαδενλιδης ή καποιος απο τους δικους του τους Σωτηρικους ...εκκλησιαστικους φωστηρες!!!!


To διαμαντι της Διαφορετικοτητας.


ΕΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙ 

 

ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΟΣ

 

Αυτό που λέγεται “οικουμενισμός” δεν υπάρχει. 
Υπάρχει μόνο στη νοσηρή φαντασία κάποιων διεστραμμένων που θέλουν συνεχώς να σπέρνουν ζιζάνια στο σώμα της Εκκλησίας. 
Κι αν κάποιοι σύγχρονοι, ενάρετοι και αγιασμένοι θεολόγοι και ποιμένες χρησιμοποίησαν τον όρο, αυτό δε σημαίνει τίποτα. 
Δηλαδή δεν εκφράζει την συνείδηση της Εκκλησίας γι' αυτό που υποτίθεται πως είναι ο “οικουμενισμός”. 
Τα περί “παναιρέσεως” είναι αστειότητες και αθλιότητες μαζί. 
Βλέπουμε ήδη στην Εκκλησία της Σερβίας – και όχι μόνο - τα σχίσματα αυτής της “λογικής”. 
Και φυσικά ο “οικουμενισμός” γεννάει διάφορες “αιρέσεις” όπως τον “ονοματοκρυπτισμό” (κατά π. Θ. Ζήσην) και άλλες παρόμοιες γελοιότητες.
 

 Ιδιωτική Οδος
 

ΣΧΟΛΙΟ : ΑΧ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΣΠΕΡΝΟΥΝ ΖΙΖΑΝΙΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ!  
Τά παληκάρια όπως καταλαβαίνουμε έχουν καλές προθέσεις!
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΙΣΜΑΤΑ.
 Επιτρέπουν μόνον τά ξε-σχίσματα. 
 Γιαυτό καί παλεύουν γιά τήν ένωση τών δύο εκκλησιών. 
Νά επιτύχουν αυτό τό ...μεγάλο , το ιστορικό ... ξέ-σχισμα.  
Γιαυτόν τόν λόγο, είναι φώς -φανάρι πλέον, ο Βαρθολομαίος, γύριζε στήν Ευρώπη γιά χρόνια διαλαλώντας ότι οι Πατέρες τού Σχίσματος , ο Μέγας Φώτιος, ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός ήταν δαιμονισμένοι.   
Ο ΚΑΛΟΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΞΕ-ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ.  


Αμέθυστος

Πέμπτη, 11 Ιουλίου 2013

ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ ΒΡΥΧΩΜΕΝΟ...



 

TO ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ, 

O ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΕΩΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ,
 

ΣΕ ΚΑΤΑ ΜΕΤΩΠΟΝ ΕΠΙΘΕΣΙ,
 

ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΙΚΑ, ΤΟΝ 

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΤΩΝ ΤΑΝΚΣ.






"Τοιαύται, Μακαριώτατε, αθλιότητες δεν παρουσιάσθησαν επί αρχιεπισκοπείας Ιερωνύμου.
Οφείλομεν να ομολογήσωμεν τούτο, διά να είμεθα δίκαιοι. 
Ο Ιερώνυμος εμερίμνησε και επέτυχε να προάγη επιβλητικά αναστήματα, αδιαβλήτους άνδρας, προσοντούχους και αξίους κληρικούςεις την επισκοπικήν έπαλξιν. 



Επί των ημερών σας συνέβη-δυστυχώς- το εκ διαμέτρου αντίθετον" 
"Θα ενθυμείσθε ωσαύτως, Μακαριώτατε, και το επεισόδιον το λαβόν χώραν κατά την αποφράδα ημέραν της 22-5-1974. 
Κατά την δραματικήν εκείνην συνεδρίαν των επισκοπικών εκλογών συνέβη κάτι το απίστευτον. 
Αι εκλογαί διεκόπησαν αιφνιδίως λόγω παρεμβάσεως της ΚΥΠ (!), η οποία, διά να ματαιώση την προαγωγήν "διαβεβλημένων" κληρικών, επενέβη δυναμικώς την 12ην παρά έν λεπτόν, διά του παρισταμένου εν τη συνεδρία Υπουργού των Θρησκευμάτων αξιώσαντος παρά τας διαμαρτυρίας των συνέδρων (!) και τελικώς επιτυχόντος την αναβολήν των εκλογών διά δύο μητροπόλεις...".


"Δεν θα αναφερθώ εις τας θαυματουργικάς αλχημείας, διά των οποίων κατέστη επιτέλους!- δυνατή η συγκρότησις αυτής ( της ληστρικής που κατεδίκασε τους 12) της Συνόδου. 
Είναι μία υπόθεσις που προκαλεί ΠΟΛΛΗΝ ΛΥΠΗΝ ΚΑΙ ΕΝΤΡΟΠΗΝ".
"Ενεφανίσθηκε ως ο λυτρωτής των φόβω και τρόμω συνεχομένων εκ της παρουσίας του Μακ. Ιερωνύμου Αρχιερέων. 



Ποίος δεν ενθυμείται το πελιδνόν πρόσωπον και τους εντρόμους οφθαλμούς μιας μεγάλης μερίδος εκ της πρεσβυτέρας Ιεραρχίας; 
 ΔΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΦΟΒΟΣ; 
Ο Κύριος οίδε (και μόνον ο Κύριος;...)




Υπεσχέθητε την επάνοδον του επαράτου "μεταθετού", το οποίον κατόπιν σκληρών και μακροχρονίων αγώνων, είχε καταδικασθή υπό του πληρώματος της Εκκλησίας και υπό συμπάσης της Βουλής των Ελλήνων, πριν εκσπάση η λαίλαψ της δικτατορίας. 




Και υπεσχέθητε, παραλλήλως, τον διαμελισμόν της Αρχιεπισκοπικής περιφερείας, ως και των Μητροπόλεων Θεσσαλονίκης και Αττικής, προς τακτοποίηση των "ταξιδευτών" υποστηρικτών σας επισκόπων. 



Και όντως, ευθύς μετά την εκλογή σας, ήρχισε η θλιβερά διακίνησις εκ των πτωχών παραμεθορίων περιοχών εις τας "προνομιούχους" μητροπόλεις του κέντρου. 




Ούτως: ο Σεβ. κ.Νικόδημος Βαλληνδράς, ο περιφερόμενος ως επί το πλείστον εν Αθήνας και μη δυνάμενος να ριζώση εις την ταπεινήν και ακριτικήν Ζίχνην, μεταπηδά εις την μητρόπολιν Πατρών, ίνα μη εύρη, ουδ εκεί ησυχίαν, 




ο Σεβ. κ.Αλέξανδρος Καντώνης, ναυαγήσας οικτρώς εις την υπέροχον και αποστολικήν έδραν της Μητροπόλεως Φιλίππων, δράττεται (αληθής σανίς σωτηρίας...) της ευκαιρίας και εγκαθίσταται εις Περιστέριον, ένθα και πολλά νεκροταφεία...



Ο Σεβ. κ.Τιμόθεος Ματθαιάκης, κεκοπιακώς εκ της πολυχρονίου παραμονής τους εις την υψίστης (διά λόγους θρησκευτικούς και εθνικούς) σημασίας μητρόπολιν Κομοτηνής, εγκαταλείπει αυτήν και κατέρχεται εις Νέαν Ιωνίαν. 



Ο Σεβ. κ.Δωρόθεος Γιανναρόπουλος αποστρέφεται την γραφικήν, ακριτικήν και ιστορικήν Καστορίαν, προκειμένου να διέλθη το υπόλοιπον του βίου του εις το αριστοκρατικόν βόρειον προάστιον των Αθηνών, την Κηφισίαν..."