Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Οι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ θα ΚΟΛΑΣΘΟΥΝ.


ΕΦΥΓΕ και ΠΑΕΙ Ο ΚΟΥΤΣΟΥΛΙΕΡΗΣ,

 
τo φερεφωνο του Αμετανοητου,


Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιου.



ΚΛΑΨΤΕ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΚΑΜΠΟΙ ! ! !




Ο Ψευτοηγουμενος της μεμιασμενης μονης Ψευτοεσφιγμενου Χρυσοστομος Κουτσουλιερης, σφετεριζομενος την "ηγουμενια" της Κανονικης  Μονης Εσφιγμενου.


ΑΝΤΑΜΑ, με το φοβητρο και το θελγητρο του, τον Αρχιτρομοκρατη και Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο, τον νεο Βεκκο της εποχης μας.


Το ερωτημα είναι για ΠΟΥ φευγει και ΠΟΥ ΠΑΕΙ;  
Για πού αναχωρει;
Για πού τοβαλε;
Που θα καταληξη;
Που θα ενταχθη;
Που θα καταταχθη;
Στο μεσοτυχο της Βασιλειας των Ουρανων ή στον «Βρυγμο και Τρυγμο των οδοντων»; 
Υπαρχει απαντησι σε αυτό το ερωτημα ή μπαινουμε στα χωραφια του Θεου;
Τι μπορουμε να πουμε;
Τι μπορουμε να απαντησουμε;
Υπαρχει καποια απαντησι; 



Δεν υπαρχουν κενα στην Ορθοδοξια.
Δεν υπαρχουν αναπαντητα ερωτηματα και αναπαντητες αποριες.
Όλα είναι λελυμενα και όλα είναι απαντημενα και όλα είναι στεγανοποιημενα.
Λοιπον, τι εχουμε να απαντησουμε;




Μα, εμεις οι σημερινοι λιποβαρεις πτωχοχριστιανοι, ασφαλως και δεν μπορουμε να απαντησουμε, και γι αυτό θα ρωτησουμε τους ΑΓΙΟΥΣ ΜΑΣ.
Αυτοι είναι οι γνησιοι και οι τελειοι και οι ακριβεστατοι ερμηνευτες του θεληματος του Θεου.
Λοιπον;



Ας ρωτησουμε πρωτα τον αγαπημενο μας Αγιο, τον Αγιο Μαρκο τον Ευγενικο - που προ ετων ο σημερινος Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος τον ενεταξε «στα θυματα του Αρχεκακου Οφεως» - που κονταροχτυπηθηκε οσο κανενας άλλος Αγιος από τους νεωτερους Αγιους, με τις Αιρεσεις της Εποχης του, με τον Αθεωτατον Φρακολατινισμον, που ηταν ο τοτε Οικουμενισμος.
Τι εχει να μας πη ο Αγιος Μαρκος;





Απεχθανετο ενστικτωδως - οπως ολοι οι ανα τους αιωνας Ορθοδοξοι - τους Λατινους εξ υπαρχης, ως Αιρετικους.
Παρα ταυτα, επειδη κινδυνευε η Χιλιοχρονη αυτοκρατια του Βυζαντιου, υποχωρησε μπροστα στις παρακλησεις του αυτοκρατορα να μεταβη στην Φεραρρα – Φλωρεντια για να διαλεχθη με τους Λατινους, οι οποιοι υποσχεθηκαν μεγαλη βοηθεια, για την αποτροπη της πολιορκιας των Τουρκων.
Ο Αγιος δεχθηκε και μετεβη μαζι με τους Βυζαντινους στην Ιταλια, αλλα ευθυς αμεσως καταλαβε ότι οι Φραγκολατινοι ηταν πεισμονες, αμεταπιστοι και εκδικητικοι, φθασαντες στο σημειο να τους κοψουν ακομα και το σιτηρεσιο, για να τους εκβιασουν να υποχωρησουν στις αθεσμες θελησεις τους και στις απαιτησεις τους.
Ο Αγιος Μαρκος αντιταχθηκε σφοδρα και διεχωρισε αμεσως την θεσι του και δεν υποχωρουσε παραμικρως.
Ακομα και όταν ολοι οι Βυζαντινοι υπεγραψαν τον ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΟΡΟ αυτος αρνηθηκε και απειληθηκε ακομα και η ζωη του και αναγκασθηκε ο βασιλιας να τον προστατεψη και να τον μεταφερη στην Πολι σωο και αβλαβη.
Ετσι ο Αγιος Μαρκος, ο πολυτιμοτατος αυτός αδαμαντινος ανθρωπος, εγινε ενθουσιωδως δεκτος από συμπαντα τον ορθοδοξο λαο επευφημουμενος και αναρτωμενος εις τας χειρας, ενώ οι αλλοι αποδοκιμαζονταν αγριως.
Και μετα ταυτα, αναχωρησε μακραν της Πολεως και αφου απομονωθηκε τελειως και ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΗΚΕ οριστικα και αμετακλητα απο ολους τους Λατινοφρονες, τους Οικουμενιστες της εποχης του, και τους κοινωνουντας με αυτους, τους θεωρουσε ολους εχθρους του Θεου και των Αγιων.
Εγραφε δε ότι δεν θελει να εχη μαζι τους καμμια σχεσι και καμμια κοινωνια και καμμια επικοινωνια, και όχι μονον εν ζωη, αλλα ουτε και μετα θανατον, ουτε και στα μνημοσυνα του.
Αυτή ηταν η Αποτειχισμενη στασι του Αγιου Μαρκου απεναντι στους Αιρετικους της εποχης του, τους Παμπαλαιους Σατανολατινους, αλλα και από τους ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΑΣ με τους Αιρετικους, τους Λατινοφρονες.
Επιτακτικα δε και αυστηροτατα, μας ανακοινωνει και μας προειδοποιει, ολους ΗΜΑΣ τους Ορθοδοξους:

Τούτο εστί το καύχημα ημών,
η ΠΙΣΤΙΣ ημών,
η καλή κληρονομία των Πατέρων ημών.
 


Μετά ταύτης Θεώ παραστήναι ελπίζομεν
και των ημαρτημένων λαβείν την άφεσιν.

 


Ταύτης δε άνευ
ουκ οίδα ποία δικαιοσύνη
της αιωνίου κολάσεως
ημάς λυτρώσεται.





Ας δουμε όμως και έναν ακομα Αγιο, ασκητη και ερημιτη, τον «φανατικο και ακραιο», Αγιο Εφραιμ τον Συρο. 
Τι λεει αυτος ο Αγιος για τους Αιρετικους, αλλα και τους ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΑΣ, τους ΣΥΜΜΙΑΙΝΟΜΕΝΟΥΣ, με τους Αιρετικους;  
 «Μηδποτε συμφιλισς μετ αρετικν. 

Μ συμφγς, μ συμπίῃς, μ συνοδοιπορσς.
Μ
εσλθς ες οκον ατν, μηδ ες κκλησαν· 

πντα γρ σα εσν, κθαρτα εσν, καθς λγει Παλος, τι τος μεμιασμνοις κα πστοις οδν καθαρν, λλ μεμανται ατν νος κα συνεδησις.

σφαλζου ον τν ψυχν σου, γαπητ. 
Μ συμφιλιζς αρετικος, να μ συγκοινωνσς τ κοινωνίᾳ ατν· 
τι γρ, καθς επεν Κριος, οκ χουσιν φεσιν μαρτιν, οδ ν τ νν αἰῶνι, οδ ν τ μλλοντι· 
δηλον
τι οδ ο συμμιαινμενοι ατος· 
καστος γρ θερσει σπειρε».
  
( φραμ το Σύρου, Περ μετανοας κα κατανξεως, l. 29-36).



Εδώ βαζουμε μια παρενθεσι.
Καποιος θεολογων βλαξ με περικεφαλαια, της εποχης μας, εγραψε ότι οι Αγιοι αναφερονται σε ….Αιρετικους!!!
Μα και εμεις σε Αιρετικους αναφερομαστε, μαλιστα σε ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΟΥΣ, δεδηλωμενους και ξεφωνημενους ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ και διακηρυττοντας γυμνη τη κεφαλη και δυνατη και στεντορεια  τη φωνη τις Αιρεσεις τους και τα «ευαγγελια τους» με τους οποιους επικοινωνειτε, τους οποιους αναγνωριζετε ως ορθοδοξους, τους μνημονευετε ως τοιουτους, ΣΥΜΜΙΑΙΝΕΣΘΕ από αυτους και μενετε μαζι τους κολημενοι και συμμιαινομενοι και επαυξανετε τον μαγαρισμο σας ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΩΣ.
Με για σας και με χαρα σας, με τους συνεχεις, διαρκεις, επαναλαμβανομενους και ανεξαληπτους πλεον μαγαρισμους σας.
Οι ΤΟΙΟΥΤΟΙ, δηλαδη ΕΣΕΙΣ, λενε οι Αγιοι, «ΟΥΚ ΕΧΕΤΕ ΑΦΕΣΙΝ ΑΜΑΡΤΙΩΝ, ΟΥΤΕ ΕΝ ΤΩ ΝΥΝ ΑΙΩΝΙ, ΟΥΤΕ ΕΝ ΤΩ ΜΕΛΛΟΝΤΙ».
Και μεμιασμενοι απο τις Αρεσεις και απο τους Αιρετικους, κατα τον Αγιον Μαρκον, "ουκ οίδα ποία δικαιοσύνη της Αιωνίου Κολάσεως ημάς λυτρώσεται".




Και ο ΨΕΥΤΟηγουμενος Χρυσοστομος Κουτσουλιερης, που ανελαβε κατοπιν εντολης του Αρχιαιρεσιαρχου «πατριαρχου» Βαρθολομαιου - Βεκκου, την «ηγουμενια» της αορατου και πλαστης μονης εσφιγμενου, σφετεριζομενος το αξιωμα και πατων εις το πτωμα του Κανονικου και Νομιμου ηγουμενου Μεθοδιου, κατα παραβασιν κάθε νομου, κανονισμου και κανονος Ευαγγελικου και Αγιορειτικου, και δημιουργησας μυρια προβληματα στο Αγιωνυμον Ορος, θανων δε ηδη και αποθανων και απνους πλεον και οριζοντιοποιημενος, αναχωρει προς αγνωστον κατευθυνσιν, οπου θελουν αναλαβει να οδηγησουν αυτόν τα ορατα και αορατα οργανα του Αρχεκακου Οφεως, εις ον πιστα και υπακουα, εργατης καλος και αποδοτικοτατος αυτου εδειχθη.
Διοτι κατά τους Αγιους Πατερες της Ορθοδοξιας: 
 " ΟΥΤΟΣ, ΕΝ ΤΩ ΜΕΛΛΟΝΤΙ ΑΙΩΝΙ ΟΥΚ ΕΧΕΙ ΑΦΕΣΙΝ ΑΜΑΡΤΙΩΝ, ΩΣ ΚΑΙ ΕΝ ΤΩ ΝΥΝ ΑΙΩΝΙ ΟΥΚ ΕΙΧΕ» και τον νομον ουκ εδεξατο και την Πιστιν ουκ εφυλαξε, ταυτης δε ανευ, ουκ οιδα ποια δικαιοσυνη της Αιωνιου Κολασεως αυτον λυτρωσεται.



17 σχόλια:

  1. ο Θεος να ελεησει τον κεκοιμημενο ιερομοναχο,εμενα τον αμαρτωλο,και εσενα τον υπερορθοδοξο κριτη των παντων, κ.Οδυσσεα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ποιός είναι ο ΒΛΑΞ ΘΕΟΛΟΓΩΝ;
    Απο τον βόθρο της Πάτρας είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. O ανεκδιήγητος ανοος Νούσης πάλιν και πολλάκις σας επιτίθεται σαν ΜΕΝΟΜΕΝΟΣ ΤΑΥΡΟΣ. Τέτοιο μένος δεν έχω ξαναδεί. Εχει ΛΥΣΣΑ εναντίον σας. Εμείς τον σιχαινόμαστε και μόνο που γράφει στον ....Βόθρο που όζει σε ολόκληρη τη γή. Αδιάντροπος τελείως είναι ο ....θεολογούλης.



    Ένα ακόμα επί της ουσίας καίριο και χρήζον άμεσης απάντησης ερώτημα είναι πλέον το κατά πόσο ο π. Ευθύμιος γνωρίζει την ηθική ποιότητα των ιστολογίων που φιλοξενούν τα κείμενά του. Έχω επανειλημμένως τονίσει πως η Ορθοδοξία και η Αίρεση είναι πάνω και πριν από όλα βίωμα και όχι λόγια και ιδεολογήματα, στα οποία ευκολότατα εκπίπτει η πίστη μας, όταν από ολοσχερή απουσία ή μερική έλλειψη αγιοπνευματικής εμπειρίας οδηγείται εκεί αναπόφευκτα, πολλάκις δε και σε φοβερές διαστροφές και μεταλλάξεις της, τις οποίες κατά περίπτωση ονοματίζουμε πλάνες, σχίσματα και αιρέσεις. Σε τίποτε άλλο και να μη μας απαντήσει, τον προκαλώ και τον προσκαλώ να μας ξεκαθαρίσει δημόσια τη θέση του απέναντι στους απαράδεκτους ιστότοπους και τη σχέση του με τους αχαρακτήριστους ιδιοκτήτες τους. Αν δεν διευκρινιστούν αυτές οι βασικές προϋποθέσεις, ο διάλογος θα αποδειχτεί ότι είναι μάταιος και δεν υπάρχει ειλικρινής διάθεση γι’ αυτόν, παρά μονάχα για μονομερή και μονολογική προβολή της θέσης εκείνου. Αναμένω.

    Έχει, εξάλλου, γίνει ήδη ένα πρώτο θετικό βήμα προς το αισιόδοξο ξεκαθάρισμα του τοπίου με τον διαχωρισμό της θέσης ενός συγγενούς φονταμενταλιστικού ιστολογίου από έτερο πάντη χυδαίο και συκοφαντικό, στο οποίο έχει χαθεί όχι απλά κάθε έλεγχος και αιδώς, αλλά και η υποτιθέμενη χριστιανική του ταυτότητα.

    -------------------
    Ρωτούμε και εμείς το γεροντοπαλλήκαρο τον Νούση.Ποιά είναι η ηθική του ποιότητα;Την ελέγχει;Είδε καμμία φορά το - έτσι μας φαίνεται και συγγνώμη άν κάνουμε λάθος - γεροντοκορίστικο πρόσωπό του στον καθρέφτη;Τα απωθημένα του φανερώνουν πολλά ακόμα και την ηθική του ποιότητα. Ξέχασε τι εγραψε παληότερα γιά αλλους; Μήπως ισχύουν γιά τον ίδιο; Θα τα πούμε όμως αλλη φορά και θα τα περιγράψουμε γιατί εμείς τα ξέρουμε.Ειμαστε κοντά του και τον βλέπουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοια λυσσώδη επιμονή σαν αυτή του Νούση δύσκολα συναντάς σε ισορροπημένο άνθρωπο!

      Διαγραφή
  4. o π. ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΕΙ ΚΑΘΕ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΠΛΟΓΚ-ΒΟΡΘΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΤΩΝ ΒΟΡΘΟΜΠΛΟΓΚ ΑΥΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν δεν τον ξέρετε, ο Νούσης εχει κοντοπιθαρίτικο ανάστημα, χοντροπαλίτικο πλάτος και χρυσαυγίτικο κεφάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανεχώρησε ...Λέτε να παίρνει μια θέση δίπλα στον Αγιο Μάρκο τον Ευγενικό ?
    Λέτε να παίρνει μια θέση στην θριαμβεύουσαν Ἐκκλησίαν των Οσιομαρτύρων Πατέρων των υπό των Λατίνων αναιρεθέντων ?
    διά την αγίαν και Ορθόδοξον Πίστιν εν Άθωνος τω Όρει και αλλαχού ?
    Λέτε να παίρνει μια θέση διπλα στους οσιομάρτυρας Ζωγραφίτας.?
    ήη στους οσιομάρτυρας Βατοπαιδινούς.?
    ή στους οσιομάρτυρας Ιβηρίτας.?
    ή στους οσιομάρτυρας Καντάρας της Κύπρου?
    ή στους οσιομάρτυρας Καρεώτας.?
    ή στους 12 οσιομάρτυρας Κουτλουμουσιανούς.?
    ή στους οσιομάρτυρας Ξενοφωντινούς.?
    Ανεχώρησε ... για εκεί όπου θα αναπαύεται αιώνια στην καλύτερη περίπτωση κάθε επίσκοπος που μνημονεύει Βαρθολομαίο , κάθε ένας που μνημονεύει Βαρθολομαίο

    Για εκεί όπου θα αναπαύεται αιώνια στην καλύτερη περίπτωση κάθε επίσκοπος του Πάπα ,κάθε επίσκοπος του Παγκοσμίου Συμβουλίου "Εκκλησιών" και κάθε ένας που τους μνημονεύει ....
    Για εκεί όπου αναπαύεται ο Βέκος και η συνοδία του ... Για εκεί όπου αναπαύεταιο Ἄννας καὶ ο Καϊάφας . Αρχιερείς του Θεού και ο Ἄννας καὶ ο Καϊάφας ... ε και?
    Χρόνια αρχιερείς ! Ε και ?
    Εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός!

    «Συμφέρον γὰρ ἄνευ αὐτῶν συναθροίζεσθαι εἰς εὐκτήριον οἶκον ἢ μετ᾿ αὐτῶν ἐμβληθῆναι, ὡς μετὰ Ἄννα καὶ Καϊάφα, εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. o π. ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΕΙ ΚΑΘΕ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ το ΜΠΛΟΓΚ-ΒΟΡΘΟ της Πατρας ΚΑΙ με όσους έχουν σχέση με τον ΚΑΤΟΧΟ αυτου Του Βόθρου Μπλογκ της Πατρας-Κολωνακίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νούσης ! Α ! στο http://panagiotisandriopoulos.blogspot.gr/2013/10/blog-post.html?showComment=1380726378999 λέει ο κ Νούσης << .... Ερωτώ, λοιπόν, και πάλι: ο Μ. Κων/νος πώς είναι Άγιος, αφού βαπτίστηκε από αρειανιστή Επίσκοπο; ..>> Η απάντηση στην ερώτηση του εκ του Αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου στο http://www.snhell.gr/references/synaxaristis/search.asp?id=7&search=3 << Ου λέγει όμως ο Δοσίθεος, ότι εβάπτισε τον Άγιον Κωνσταντίνον ο Aρειανός Ευσέβιος. Όχι. Καθότι ουδέ αυτός ο Ευσέβιος αναφέρει τούτο. Ει γαρ αυτός εβάπτισε τον Μέγαν Κωνσταντίνον, βέβαια ήθελεν ειπή τούτο εις καύχημά του. Αλλ’ ουδέ εν Νικομηδεία εβαπτίσθη, αλλ’ εν προαστείω της Νικομηδείας, υπό της κοινότητος των Επισκόπων. Ήτις ουκ ην αιρετική, αλλ’ ορθόδοξος και ομόπιστος αυτώ. Και μάλιστα οι έγκριτοι των εν Κωνσταντινουπόλει παρευρεθέντων Επισκόπων ήσαν οι ακολουθήσαντες αυτώ. ..>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και για το ερώτημα του κ Νούση << Πόσοι άλλοι Άγιοι χειροτονήθηκαν από αιρετίζοντες Επισκόπους; Πώς τόσους μολυσμένους τούς αγιοκατέταξε η Εκκλησία; Πώς επίσης κρατάει έναν Άγιο Αυγουστίνο με τόση κακόδοξη προβληματική; Μολυσμένους Αγίους δεχόμαστε τελικά; ..>>η απάντηση είναι απλή ! Ο Θεός τους φώτησε και αποτειχίστηκαν και όταν παρέδωσαν το πνεύμα δεν ήταν αιρετικοί . Ο δε Άγιος Αυγουστίνος ναι μεν έσφαλε σε θεολογούμενο ζήτημα πλήν όμως επι αυτού του ζητήματος δεν είχε καταγνωστεί ως αίρεση . ΕΝΩ η αναθεματισμένη μασωνία είχε καταγνωστεί πριν την καταστροφή της Σμύρνης .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λέει ο κ Νούσης <<... Θα πρόσθετα εδώ ένα επιπλέον στοιχείο συγκριτικά υπέρ του Σμύρνης: δεν είχε επισήμως και συνοδικώς καταγγελθεί εισέτι η «φιλανθρωπική» οργάνωση της Μασονίας ..>>στο http://panagiotisandriopoulos.blogspot.gr/ σε απάντηση αναφέρω : ΣΥΝΑΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ
    ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΣΟΝΙΑ στο http://www.impantokratoros.gr/67D9F5DF.el.aspx << 16. Εἶναι, ἐπίσης, λίαν τιμητικόν δι᾽ αὐτήν, ὅτι ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλη­σία στό ἑλληνό­φωνο τμῆμά της, ἔλαβε ἐνωρίς θέση ἀπέναντι στόν Τε­κτονισμό, ὑπογραμμί­ζοντας τόν σκοτεινό ρόλο του καί τήν ἀντιχριστιανι­κότητά του. Ἡ πρώτη θεωρητική κατα­δίκη τοῦ Τεκτονισμοῦ στό κλίμα τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, ἔγινε σχεδόν σύγ­χρονα μέ τήν ἵδρυση Στοῶν στήν «καθ᾽ ἡμᾶς Ἀνατολήν». Μαρτυρία ἁγιορειτικοῦ χει­ρογράφου ἀναφέρει τήν ἔκδοση συνοδικοῦ καταδικαστικοῦ γράμματος κατά τῆς Μα­σονίας τό 1745[ >> Αρα ΠΡΙΝ την καταστροφή της Σμύρνης .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οδυσσέα, εχω την πληροφορία ότι ο Νούσης είναι άνθρωπος με ιδιαιτερότητα και τραυματικό πρόσωπο. Λένε ότι για τον λόγο αυτό υποστηρίζει τον αιρεσιάρχη και τον δεξιό του βραχίωνα Ιωάννη Ζηζιούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η αλήθεια βρίσκεται στο στόμα των υπερμάχων της εν προκειμένω αγιοποιήσεως Ολοι μιλάνε για υπακοή στις αποφάσεις της ιεράς συνόδου Αν είναι να γίνονται έτσι οι αγιοποιήσεις χάριν της υπακοής στην ιερά σύνοδο …..! Οι σύγχρονοι άγιοι δεν αντιτάχθηκαν στην εν λόγω αγιοποίηση , γιατί οι πιο πολλοί αν όχι όλοι το ’92 ή είχαν κοιμηθεί ή ήταν βαρειά άρρωστοι Σε κάθε περίπτωση δεν αναφαίρεται μαρτυρία να του απέδωσαν τιμές αγίου Τον π. Επιφάνιο ας μην τον πιάνουν στο στόμα τους για να συνδράμει σε μια τέτοια αγιοποίηση , γιατι φυσικά ο π. Επιφάνιος είπε πολλά περί αγάπης , είπε όμως και ότι ΄΄θα ήταν καλύτερο το Φανάρι να είχε βυθιστεί μεσα στο Βόσπορο ΄΄ (αντί να εισαγάγει την αίρεση του οικουμενισμού). Γνωρίζουν πολύ καλά τα ιστορικά δεδομένα του Χρυσοστόμου Σμύρνης -ποια είναι αυτά τα ιστορικά δεδομένα , που κάνουν ένα χριστιανό και μάλιστα άγιο να μην γνωρίζει το σύμβολο της πίστεως , αυτή η παραχώρηση μπορεί να γίνει μόνο στην περίπτωση του Μεγάλου Κων/νου , που έζησε με το ένα πόδι στην ειδωλολατρεία και με το άλλο στο χριστιανισμό - φαίνεται όμως να αγνοούν τα σημερινά ιστορικά δεδομένα , που έχομε να αντιμετωπίσουμε την παναίρεση του οικουμενισμού , που ασφαλώς περιέχει όλες τις αιρέσεις που αναφέρει ο κ. Νούσης και αποτελεί την εσχάτη των αιρέσεων στην ιστορία της εκκλησίας και έχομε να κάνουμε με μία ιερα σύνοδο , που στη συνείδηση του λαού είναι υποτελής στην μασωνία Καλά ο Χρυσόστομος Σμύρνης δεν γνώριζε τι σημαίνει μασωνία - στις συναθροίσεις τους τι έκαναν απλώς έπιναν τσάι ; - σήμερα δεν γνωρίζουμε , τι σημαίνει μασωνία και πιά η σχέση της με την παναίρεση του οικουμενισμού ; Πώς είναι δυνατόν να συγχωρήσουμε μία τέτοια αγιοκαπηλεία εκ μέρους των μασώνων και των οικουμενιστών , αυτών που είναι κατ’εξοχήν αγιομάχοι ;
    ΄΄Ωραίος κάλλει΄΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο ιστολόγος του ΄΄idiot path΄΄ δημοσιεύει σχόλια μόνο συμφωνούντων ΄΄Γιάννης κερνάει γιάννης πίνει ΄΄!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν ξέρω τον άνθρωπο , τα γραφτά του σχολίασα σε ένα δύο σημεία που το σφάλμα του είναι πασιφανές για όποιον έχει καλή προαίρεση να βρεί την αλήθεια . Προσωπικά δεν φτάνει ο νους μου να καταλαβαίνω γιατί εστιάζει ο π. Τρικαμηνάς στην μή αγιότητα του Σμύρνης , η στο υποχρεωτικό η προαιρετικό του 15ους Κανώνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου .Αν τον είχα από κοντά ίσως να τον ρωτούσα δεν αρκεί η μνημόνευση κατεγνωσμένης και συνοδικά αναθεματισμένης αίρεσης ( οχι μόνο του Πάπα αλλά και η μνημόνευση των μονοφυσιτών ) για να υποχρεούται να αναθεματίσει ο χριστιανός τον Βαρθολομαίο και την συνοδεία του ? Απλή η αλήθεια !"Οπου ευρώ σε, εκεί και κρινώ σε" ! Σε κοινωνία με Πάπα τον βρεί να μνημονεύεις Βαρθολομαίο ? Παπικό τον λογαριάζει !Να μη αναθεματίζεις όσα η ορθοδοξία αναθεματίζει τον βρεί ? Με τους αναθεματισμένους τον βάζει .... Ναι φίλε μου . Δεν αρκεί η διακοπὴ τοῦ μνημοσύνου τοῦ παπικού πατριάρχου καὶ των ἁπανταχοῦ συμφωνούντων ἢ σιωπώντων ἐπισκόπων του αιρεσιάρχη ! Και αυτό είναι το σφάλμα πολλών αποτειχισμένων . Οχι μόνο αιρετικών ουκ εστί σωτηρία ΑΛΛΑ ουκ εστί σωτηρία ΚΑΙ ΟΣΩΝ δεν αναθεματίζουν τους αιρετικούς .Και αν νομίζεις οτι αυτό το τελευταίο είναι "δικό" μου σπούδασε απο την Κυριακή της Ορθοδοξίας οτι ΟΙ ΜΗ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΝΤΕΣ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ και οχι αναθεματιΣΤΕΟΙ . Εαν λοιπόν "ευλαβεστατος Αγωνιστης και ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ " ευρεθεί αποτειχισμένος μεν αλλά ΟΥΚ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΩΝ που πάει ? Δεν πάει όπου οι αναθεματισμένοι ?Τι ευλάβεια , τι ομολογία έχει αν δεν αναθεματίζει τον Παπικό Βαρθολομαίο ? Οση ευλάβεια και ομολογία είχαν όσοι δεν αναθεμάτιζαν τον Βέκκο !
    Αυτή είναι η "ταμπακέρα " !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Διαβάζω και η σκέψη μου φεύγει απο το θέμα μας ... Πρόσφατα εκτέλεσαν κληρικούς και λαϊκούς στην Συρία του αιρεσιάρχη Αντιοχείας . θα πάνε εκεί που είναι η Αγίας Ευφημία και οι 630 Θεοφόροι πατέρες της Δ οικουμενικής ή εκεί που είναι ο Ευτυχής και οι Μονοφυσίτες ? Και αν αυτοί , αν και μάρτυρες πάνε όπου πάνε , τότε όσοι είναι σε κοινωνία με τον Βαρθολομαίο και την μαφία του που ελπίζουν ότι πάνε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου