Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

π. Νικολαος ΜΑΝΩΛΗΣ

εφημεριος Προφητου Ηλιου 

Θεσσαλονικης :


ΠΟΘΩ ΚΑΙ ΖΗΛΕΥΩ 

ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ


ΤΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΗ ΜΟΥ 

ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΑΓΙΟΥ 

ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΜΑΡΤΥΡΑ 

ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ 


ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ

ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙ Ο ΤΑΦΟΣ ΤΟΥ 

ΘΑ ΦΘΑΣΗ Η ΕΥΩΔΙΑ ΤΟΥ 

ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙ
 








 

Xρωσταω ευγνωμοσυνη σε εναν ανθρωπο, τιμη και πολλες ευχαριστιες μεσα απο την καρδια μου.

Ειναι ο αγαπητος μου, Νικολαος Σωτηροπουλος, ο ιεροκηρυκας.

Ο παλαιος αυτος ιεροκηρυκας της οργανωσεως "Σταυρος", πνευματικο παιδι του μακαριστου Αυγουστινου Καντιωτου.

Απο αυτον εμαθα παρα πολλα περι της Πιστεως, απο τοτε που ημουνα μικρο παιδι, οπως σας ειπα και αλλοτε, και ακουγα κασετες του, που ο ευλογημενος ο πατερας μου ειχε. 

Και εγω απο εκει ξεκινησα να μαθαινω τα της Πιστεως.

Πηγαινα και στο κατηχητικο, αλλα απο εκει μαθαινα Θεολογια, απο τον Νικολαο Σωτηροπουλο. 

Αυτον τον συγχρονο μαρτυρα, τον συγχρονο ομολογητη της Πιστεως, τον συγχρονο αγιο λαϊκο Ορθοδοξο Θεολογο, κυνηγημενο και αφορισμενο, απο την επισημη εκκλησια.

Ο Νικολαος Σωτηροπουλος ειναι μια αγια μορφη, ενας ηρωϊκος καθηγητης Θεολογος, ενας ευλαβεστατος και ορθοδοξοτατος ανθρωπος, που ο πατριαρχης Βαρθολομαιος και το οικουμενικο πατριαρχειο, πριν απο 19 χρονια τον αφορισαν.

Θα σας διαβασω τωρα τι εγινε.

Και αυτην την ειδικη ευλογια του αφορισμου αυτου, που ελαβε αυτος ο ανθρωπος, την ζηλευω. 

Ενα τετοιο μαρτυριο το θελω, το επιθυμω, το ζητω.

Μια τετοια συκοφαντισι, ενα τετοιο μαρτυριο.

ΒΟΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΛΩ. 

Μια τετοια τιμωρια.

Γιατι ξερω οτι ειναι ενα βραβειο, μια κορωνα στο κεφαλι σου.

Μια τετοια αδικη τιμωρια.

Ο Θεος αυτον τον ανθρωπο, θα τον κανη να ευωδιαζει, το πιστευω αυτο που σας λεγω.

Θα ανοιξη ο ταφος του και θα βγη τετοια ευωδια που θα φταση στην Κωνσταντινουπολι, στο Φαναρι.

Και τοτε να δουμε οι Οικουμενισται και οι Πατριαρχικοι τι θα πουν.

Ακουστε τι αρθρο εγραψε σημερα.

 

O ΠEPIBΟΗTOΣ 
AΦOPIΣMOΣ MOY


Στὶς 14 Δεκεμβρίου 2012 θεολόγος καὶ ἱεροκήρυξ Nικόλαος Σωτηρόπουλος συμπληρώνω 19 ἔτη ἀφορισμοῦ ἀπὸ τὸν Oἰκουμενικὸ καὶ ἀρχιοικουμενιστὴ Πατριάρχη Bαρθολομαῖο καὶ τὴ λεγομένη Mείζονα καὶ Ὑπερτελῆ Σύνοδο, καὶ εἰσέρχομαι στὸ 20 ἔτος ἀφορισμοῦ, τουτέστιν ἀποπομπῆς καὶ παραπομπῆς στὰ ἔγκατα τῆς Kολάσεως ὅσον ἐξαρτᾶται ἀπ' αὐτούς, οἱ ὁποῖοι μὲ ἀφώρισαν.
    Ὑπενθυμίζω, ὅτι ἀφορισμός μου ἔγινε, διότι στὴν Aὐστραλία ἤλεγξα τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Aὐστραλίας Στυλιανό, ἐπειδὴ τὰ Xριστούγεννα τοῦ 1988 μὲ γραπτὸ ἐγκύκλιο κήρυγμα, τὸ ὁποῖο διάβασαν οἱ παπᾶδες στοὺς ναοὺς καὶ δημοσίευσε στὸ περιοδικὸ τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς του, κήρυξε, ὅτι Xριστὸς ἦταν ἀτελὴς καὶ ἁμαρτωλός! Σὲ ραδιοφωνικὴ δὲ ὁμιλία του εἶπεν, ὅτι Xριστὸς ἦταν ὅπως τὸν παρουσιάζει Kαζαντζάκης στὸ βιβλίο του « τελευταῖος πειρασμός», ἐρωμένος δηλαδὴ τῆς Mαγδαληνῆς
Kατόπιν δὲ κήρυξε καὶ ὅτι Xριστὸς εἶνε κατώτερος ἀπὸ τὸν Πατέρα, Ἁγία Γραφὴ εἶνε μεγάλο παραμύθι καὶ ἄλλα
 Ἐλέγξαμε δὲ τὶς φοβερὲς αἱρέσεις του καὶ προφορικῶς καὶ γραπτῶς
 Ἀλλ' ἀντὶ νὰ καθαιρεθῇ Ἀρχιεπίσκοπος Aὐστραλίας, ἀφωρίσθηκε Σωτηρόπουλος



  Πατριάρχης καὶ τὰ ἐπισκοπίδια τῆς λεγομένης Mείζονος καὶ Ὑπερτελοῦς Συνόδου κανένα ἀπὸ τοὺς ἀναριθμήτους ἀσεβεῖς τῶν χαλεπῶν καιρῶν μας δὲν τόλμησαν νὰ ἀφορίσουν, ἀφώρισαν ἐμένα, διότι δὲν διαθέτω κοσμικὴ δύναμι
Kαὶ μὲ ἀφώρισαν χωρὶς ἀπαγγελία συγκεκριμένης κατηγορίας καὶ χωρὶς κλῆσι σὲ ἀπολογία
 Ἀφορισμὸς ἄδικος καὶ ἄκυρος καὶ ἐπιστρέφων στὰ κεφάλια τῶν ἀφορισάντων, διότι δὲν μετανόησαν καὶ δὲν ζήτησαν συγχώρησι ἀπὸ τὸ Θεό, τοῦ ὁποίου παρέβησαν τὸ θέλημα· ἀπὸ τὸν πιστὸ λαό, τὸν ὁποῖο σκανδάλισαν· καὶ ἀπὸ τὸν ὑποφαινόμενο, τὸν ὁποῖο καταφώρως ἀδίκησαν μὲ τὴ μεγίστη τῶν ἀδικιῶν.

    Ἀντιθέτως ἔνοχος Πατριάρχης καὶ οἱ συνένοχοί του ζητοῦν νὰ μετανοήσω καὶ νὰ ζητήσω συγγνώμην ἐγώ, γιὰ νὰ μὴ τρωθῇ, ἀλλὰ νὰ ἱκανοποιηθῇ ὑπερτροφικὸς ἐγωισμός τους.

    Ἀλλ' ὑπάρχουν καὶ μερικοὶ καλοὶ χριστιανοί, οἱ ὁποῖοι ἀπὸ ἀγάπη καὶ ἐκτίμησι πρὸς τὸ πρόσωπό μου, χωρὶς ὅμως βαθύτερη σκέψι ἐπὶ τοῦ ζητήματος, συνιστοῦν νὰ ζητήσω συγγνώμην ἀπὸ τὸν Πατριάρχη, γιὰ νὰ ἄρῃ τὸν ἀφορισμό μου. Ὑπάρχουν καὶ μερικοὶ νοσηροὶ τύποι, οἱ ὁποῖοι νομίζουν, ὅτι καὶ ἄδικος ἀφορισμὸς «πιάνει». Ὑπάρχουν δὲ καὶ ἄλλοι, οἱ ὁποῖοι τρέφουν δυσμενῆ αἰσθήματα ἀπέναντί μου καὶ λένε
N ταπεινωθῇ καὶ νὰ ζητήσῃ συγγνώμην ἀπὸ τὸν Πατριάρχη.

    Σ' ὅλους αὐτούς, ἐχθροὺς καὶ φίλους, ἀπαντῶ: T ἔπραξα ἄξιον ἀφορισμοῦ, γιὰ νὰ ζητήσω συγγνώμην; Eἶνε ἄξιον ἀφορισμοῦ τὸ νὰ πολεμῇ κανεὶς τὶς αἱρέσεις καὶ νὰ ἐλέγχῃ αἱρετικούς, μάλιστα ὅταν αὐτοὶ κατέχουν μεγάλα ἀξιώματα στὴν Ἐκκλησία καί, ἀντὶ νὰ εἶνε φρουροὶ τῆς Πίστεως, γίνωνται προδότες τῆς Πίστεως καὶ κατασκανδαλίζουν τὸ λαό;  
αἴτησι συγγνώμης σὲ τέτοια περίπτωσι θὰ ἰσοδυναμοῦσε μὲ ἄρνησι τοῦ Xριστοῦ.  
Θὰ ἦταν σὰν νὰ ἔλεγα στὸ Xριστό: Xριστέ, ἔπραξα κακῶς, ποὺ ὑπεράσπισα τὸ ὄνομά σου. Δὲν ἀξίζεις ὑπεράσπισι…

    Σύγγνωθι, Xριστέ, διότι ἀναγκάζομαι νὰ ὁμιλῶ μ' αὐτὸ τὸν τρόπο γιὰ τὸ πάντιμο κὰι μεγαλοπρεπὲς ὄνομά σου, γιὰ τὸ ὕψιστο πρόσωπό σου, γιὰ τὸν ἕνα τῆς τριαδικῆς Θεότητος.

    Σ' ἐπιστήμονα, ὁποῖος παρὰ τὴν ἐπιστημοσύνη του δὲν καταλάβαινε τί σημαίνει σύστασί του νὰ ζητήσω συγγνώμην ἀπὸ τὸν Πατριάρχη, εἶπα: Γιὰ τὴ σύστασί σου νὰ ἐξομολογηθῇς σὲ αὐστηρὸ πνευματικὸ πατέρα, διότι αὐτὴ σύστασί σου εἶνε μεγάλη ἁμαρτία καὶ ἀσέβεια, εἶνε ἄρνησι Xριστοῦ.

    Ἀγαπητοὶ ἐχθροὶ καὶ φίλοι!  
Δὲν μὲ ἐνδιαφέρει τί φρονεῖ, τί λέγει καὶ τί ζητεῖ καὶ συνιστᾷ κανεὶς ἐν σχέσει πρὸς τὸν περιβόητο ἀφορισμό μου
M ἐνδιαφέρει ἐκεῖνο, τὸ ὁποῖο λέγει Ἀρχηγὸς τῆς Πίστεως, Kύριος Ἰησοῦς Xριστός, στὸ Λουκ. στ΄ 22-23: «Mακάριοί ἐστε ὅταν μισήσωσιν ὑμᾶς οἱ ἄνθρωποι, καὶ ὅταν ἀφορίσωσιν ὑμᾶς καὶ ὀνειδίσωσι καὶ ἐκβάλωσι τὸ ὄνομα ὑμῶν ὡς πονηρὸν ἕνεκα τοῦ Yἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου. Xάρητε ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ καὶ σκιρτήσατε· ἰδοὺ γὰρ ὁ μισθὸς ὑμῶν πολὺς ἐν τῷ οὐρανῷ».

    Ἐπὶ τῇ βάσει αὐτοῦ τοῦ λόγου τοῦ Xριστοῦ χαίρω καὶ σκιρτῶ ἀπὸ χαρά, διότι, γιὰ νὰ ἐλπίζω στὴ σωτηρία μου, ἔχω στὸ ἐνεργητικό μου ἕνα ἀφορισμό, ἐπειδὴ ὑπεράσπισα τὸν ἐνανθρωπήσαντα Kύριό μου καὶ Θεό μου
 Ἀλλ' αὐτὸς ἀφορισμὸς εἶνε στὸ παθητικὸ τῶν ἐχθρῶν μου, μᾶλλον τῶν ἐχθρῶν τοῦ Xριστοῦ, καὶ λυποῦμαι γι' αὐτούς, καὶ τοὺς συγχωρῶ, καὶ προσεύχομαι γι' αὐτούς, καὶ ταπεινῶς συνιστῶ νὰ μετανοήσουν, γιὰ νὰ τοὺς συγχωρήσῃ καὶ Θεός.  
Ἔχουν καὶ οἱ Ἀρχιερεῖς, πρῶτοι μάλιστα αὐτοί, ἀνάγκη μετανοίας, γιὰ νὰ τύχουν παρὰ τοῦ Θεοῦ ἐλέους καὶ σωτηρίας.

 

Αλλα βεβαια, αλλο να ακους τον παπα Νικολα και αλλο να ακους τον ιδιο, που συνεπαιρνει τα πληθη με το υφος του και την φωνη του, αυτος ο φλογερος ιεροκηρυκας απο τους λιγους που, δεν ξερω αν υπαρχη δευτερος, δεν υπαρχει δευτερος, απο τους πολυ λιγους ιεροκηρυκας που εχουν απομεινει με το ορθοδοξο φρονημα μεχρι τις μερες μας.      

 ======================

  ΣΧΟΛΙΑ του π. Νικολάου


  1. Την Υποχρέωση να προασπίζονται την Πίστη τους ακόμη και οι λαϊκοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί, την υπογραμμίζει χαρακτηριστικά η πρακτική της Εκκλησίας στους αιώνες. Ορισμένα παραδείγματα παραθέτω στη συνέχεια. Το ψευτοδίλημμα αν είναι κατάκριση ή κρύβεται οίηση πίσω από την ομολογία πίστεως ενός απλού Χριστιανού και του ελέγχου προς έναν αιρετίζοντα επίσκοπο, το θέτουν όργανα της οικουμενιστικής αιρέσεως. Η Εκκλησία επιβάλλει στο λαό της να αντιδρά όπως θα δούμε πιο κάτω "Εντολή γαρ Κυρίου μη σιωπάν εν καιρώ κινδυνευούσης Πίστεως" .

    Αποτελεί μεγάλη ανευθυνότητα και πρόφαση να κρυβόμαστε πίσω από την ψευτοϋπακοή σε περίοδο που κινδυνεύει η Πίστη. Όταν η αίρεση κάνει την εμφάνισή της έχει ευθύνη ο καθένας από μας να ελέγξει και να μην υπακούσει στον αιρετίζοντα Πατριάρχη ή Σύνοδο. Ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής, λαϊκός ων και μοναχός έπειτα, τα έβαλλε με αρχιερείς και Πατριάρχες και έσωσε την Πίστη από την αίρεση. Αν έπραττε σύμφωνα με τις προσταγές της ψευτοϋπακοής τότε θα ήμασταν όλοι μονοφυσίτες κα όχι Ορθόδοξοι.

    Το βλέπουμε και στις παραινέσεις του Οσίου Θεοδώρου του Στουδίτου, το να αγωνίζονται για τα θέματα Πίστεως ακόμη και οι υφιστάμενοι "«Εντολή γαρ Κυρίου μη σιωπάν εν καιρώ κινδυνευούσης Πίστεως [...] Ώστε, ότε περί Πίστεως ο λόγος ουκ έστιν ειπείν, “ Εγώ τις ειμι;” [...] Ώστε και αυτός ο πένης πάσης απολογίας εστέρηται εν ημέρα κρίσεως, μη τανύν λαλών, ως κριθησόμενος δια τούτο και μόνον» (Επιστολή (81) Παντολέοντι Λογοθέτη, PG 99, 1321Α.Β) και σε άλλο σημείο: «Ου μόνον ει βαθμώ τις και γνώσει προέχων εστίν οφείλει διαγωνίζεσθαι͵ λαλών και διδάσκων τον της ορθοδοξίας λόγον͵ αλλά γαρ και ει μαθητού τάξιν επέχων είη͵ χρεωστεί παρρησιάζεσθαι την αλήθειαν και ελευθεροστομείν. Ουκ εμός ο λόγος του αμαρτωλού͵ αλλά του θείου Χρυσοστόμου͵ επεί και άλλων πατέρων.» (Επιστολή (2) Μονάζουσι, PG 99, 1120Β).

    Ο λαϊκός αξιωματούχος Ευσέβιος, αργότερα Επίσκοπος Δορυλαίου, αντέδρασε κατά του αιρετικού Πατριάρχου Νεστορίου και τον αντιμετώπισε πρόσωπο προς πρόσωπο μέσα στην Εκκλησία, όταν εκείνος κήρυξε τη χριστολογική του αίρεση κατά της θεοτοκίας της Παναγίας μας. Ο Ευσέβιος συνέχισε τη δράση δημοσιοποιώντας με τοιχοκόλληση ένα λίβελλο κατά του Νεστορίου, όπου επεσήμαινε την αίρεση του Πατριάρχου . Ο Ευσέβιος αυτός όχι μόνο δεν τιμωρήθηκε, αλλά προήχθη και σε Επίσκοπο και πρωτοστάτησε και κατά του Μονοφυσιτισμού!

    Σαφέστερος πάντων ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης, επ’ αφορμή της Εορτής της Συνάξεως των Αρχαγγέλων, οι οποίοι αντέδρασαν στην πτώση του (ανωτέρου αυτών) Εωσφόρου, γράφει επί λέξει περί της αντιδράσεως των υφισταμένων στο κακό: «Τι λοιπόν άτακτον η άτοπον ακολουθεί, αν ο κατώτερος Μιχαήλ ο μείνας εν τω αγαθώ, βλέπων τας ανωτέρω αρχάς και εξουσίας να εκπίπτωσι του αγαθού εμύησεν αυτάς και εδίδαξε να μένωσιν εν τω αγαθώ; βέβαια ουδέν. Και εν τη καθ’ ημάς δε [ανθρωπίνη] ιεραρχία, του ιερέως και ιεράρχου ατακτούντων και κακώς φρονούντων, και διάκονος και μοναχός ευτακτούντες και ορθώς φρονούντες δύνανται νουθετήσαι και ευτακτήσαι αυτούς, καθώς τα παραδείγματά εισι πάμπολλα»

    Κάθε Ορθόδοξος να λέει: Μπροστά στην Πίστη θέτω τον εαυτό μου υπεύθυνο να την διαφυλάξει και να την μεταλαμπαδεύσει ανόθευτη με την Χάρη του Θεού και τη δύναμη που διαθέτει. Λαϊκοί και μοναχοί έχουν την εντολή των Αγίων Πατέρων να ΕΛΕΓΧΟΥΝ και να αντιδρούν στην αίρεση, από όπου κι αν προέρχεται, από ιερέα, Δεσπότη, Πατριάρχη, ακόμη και Σύνοδο. ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΑΚΟΗ. ΑΤΙΔΡΟΥΜΕ ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. Δεν ήμαστε άβουλα όντα αλλά λογικό ποίμνιο που πάμπολλες φορές στο παρελθόν αντέδρασε σε αποφάσεις Πατριαρχών και διατήρησε την Ορθόδοξη Πίστη μέχρι τις ημέρες μας.


  2. Ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός, όντας λαϊκός ακόμη Υπουργός του Χαλιφάτου στη Δαμασκό, περί το έτος 730, απέστειλλε επιστολές κατά της Εικονομαχίας στην Κωνσταντινούπολη και προέτρεπε τους πιστούς να τις διαδίδουν, στις οποίες αναιρούσε την επιχειρηματολογία των αιρετικών και του ιδίου του Αυτοκράτορος Λέοντος Γ · «και δια πάντων έσπευδεν ο της αληθείας νέος αθλητής, ως δια κύκλου τινός τας επιστολάς από χειρών εις χείρας διαβαίνειν τοις πιστοίς, και κρατύνεσθαι το ορθόδοξον» . (Βίος του Οσίου Πατρός ημών Ιωάννου του Δαμασκηνού, ιδ ,PG 94, 453Α και εξής).

21 σχόλια:

  1. Χαίρω και σκηρτώ από αγαλλίαση γιατί εκτός από τον αδελφό Νικόλαο υπάρχει και ο π.Νικόλαος Μανώλης! !Ξυνορίς ομότροπος οι Νικόλαοι !Δυστυχώς όμως πληροφορούμαι ότι ο Παναγιώτατος Θεσσαλονίκης έγινε έξω φρενών με όσα λέει ο π. Νικόλαος και επίκειται η παραπομπή του στο επισκοπικό δικαστήριο!Καλό κουράγιο αδελφέ π. Νικόλαε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άφησε την πλάκα ανώνυμε για τα περι παραπομπής του σε επισκοπικό δικαστήριό. Διαφορετικά αν θέλεις να σε πιστέψουμε βάλε ονοματεπώνυμο και γράψε τις πηγές σου για να το διασταυρώσουμε.

      Διαγραφή
  2. Πάτερ Νικόλαε, να αγιάσει το στόμα σου. Και μόνο για αυτή σας την ομολογία, ο Κύριος θα σας κατατάξει στον Παράδεισο. Ευτυχώς υπάρχουν και οι εχέφρονες χριστιανοί και ιερείς, που ομιλούν με παρρησία τη γλώσσα της αληθείας. Το βοθρομπλόγκ του Πατρινού λύσσαξε εναντίον του μεγάλου διδασκάλου Σωτηροπούλου. Ο Θεός να τον ελεήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά τα συναισθηματικά λόγια της στιγμής. Στο δια ταύτα, όμως. Αφού ο π. Νικόλαο λέγει, ότι ένα τετοιο μαρτυριο το θελω, το επιθυμω, το ζητω, τότε, ας μιμηθεί τους Αγίους. Ασφαλώς, ο π. Νικόλαος δεν θα έχει αμφιβολία ότι υπάρχει η εσχάτη των καιρών παναίρεση του Οικουμενισμού. Αν το δέχεται, ας κάνει αυτό που έκαναν οι Άγιοι Πατέρες, όταν οι προϊστάμενοί τους Πατριάρχες και επίσκοποι αιρέτιζαν, ας αποκοπεί από τον επίσκοπόν του, που επικοινωνεί μετά πάσης ανέσεως με τον Πατριάρχην Βαρθολομαίο. Αυτόν που αφόρησε τον αγωνιστήν θεολόγον κ. Νικόλαον Σωτηρόπουλον. Αυτόν που ηγείται της αιρέσεως του Οικουμενισμού.
    Κ.Ε., Εκπαιδευτικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμάν και πότε Κ.Ε. Θάχουμε και μεις τότε, αποδεδειγμένα ένα αγωνιστή ιερέα για να προσφεύγουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο συγκεκριμένος κληρικός με την εν γένει παρουσία του αποδεικνύει ότι διαπνέεται από αγωνιστικό και αδούλωτο πνεύμα και φρόνημα. Διακηρύσσει την αλήθεια προς πάσα κατεύθυνση υπείκων στη φωνή της ιερατικής του συνειδήσεως. Του αξίζουν λοιπόν θερμά συγχαρητήρια κι ευχόμαστε ολόψυχα αυτήν του η τακτική να βρει και άλλους μιμητές συμπρεσβυτέρους του.
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. O Aνθιμος δεν θα τολμήση να πειράξη τον π. Νικόλαο γιατί είναι πολύ λαοφιλής και 'εχει έρεισμα λαού.
    Θα μετανοιώση την στιγμή που θα αποφασίση να τον πειράξη.
    Πιστεύω ότι και ο Ανθιμος μπορεί νάναι διπλωμάτης αλλά δεν νομίζω ότι συμπαθεί και τόσο τον Βαρθολομαίο.
    Αυτό λέει το δικό μου ....αισθητήριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επιθυμώ να συγχαρώ τον φίλο συναγωνιστή Λυκούργο Νάνη για τις αξιέπαινες παρεμβάσεις του. Τον παρακολουθώ αρκετό καιρό και θαυμάζω την τετραγωνική λογική του και τη συμπαράταξή του με το μέρος των αδικουμένων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΠΡΑΒΟ ΛΕΒΕΝΤΟΠΑΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΡΗΣΙΑ ΣΟΥ! ΜΑΣ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕΣ ΠΟΛΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ενας Αγιος της εποχής είναι ο κ.Σωτηρόπουλος.ΑΙΣΘΆΝΟΜΑΙ ΠΟΛΎ ΟΡΘΌΔΟΞΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΙΣΤΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΩ ΤΙς ΟΜΟΛΙΕΣ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. O κ. Σωτηρόπουλος είναι ένας γνήσιος εργάτης του Ευαγγελίου και ο π. Μανώλης ένας ομολογητής κληρικός που για να ολοκληρώσει την ομολογία του πρέπει να κάνει ένα ακόμη βήμα. Να προβεί στην διακοπή μνημοσύνου του επισκόπου του και τότε θα γευθεί αυτό που ζηλεύει στον κ. Νίκο. Τον άδικο διωγμό, τον αφορισμό ή την καθαίρεση! Καλή δύναμη και στους δύο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. http://katanixis.blogspot.gr/2012/12/wmv_15.html#comment-form
    Το βιντεάκι με την ομιλία του π.Νικολάου και ο ενδιαφέρων διάλογος στα σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αν και επιλεγονται τα μηνυματα τα αρνητικα κατι που δεν ειναι κατα θεον παρα ταυτα καταθετω στην συνειδησιν σας την πληροφοριαν του κ, τελεβαντου οτι οκ, σωτηροπουλος κατα την τελευταιαν του επισκεψιν στην αυστραλια επηγε σε σχισματικες καταστασεις και ψευδοεκλησιαστικε και ψευδοκοινωνησε ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΦΟΣΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΑΥΤΟΝ Η ΟΣΟΙ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΛΕΤΕ ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ Ο ΟΜΟΛΟΓΙΤΗΣ,,, ΓΙΑ ΒΕΒΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΤΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΟΥΤΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΟΥΤΕ ΟΜΟΛΟΓΙΤΗΣ π. χρυσοστομος καρυαι αγιου ΟΡΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. http://niksothropoulos.wordpress.com/2012/12/16/a-117/
    Χωρίς σφραγίδα και χωρίς υπογραφή ο αφορισμός Σωτηρόπουλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μείζων σε κακία και υπερατελής κι όχι υπερτελής θα πρέπει να ονομάζεται η σύνοδος που αφόρισε το Ν.Σωτηρόπουλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο αείμνηστος Ψαρουδάκης για το πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης: 1)"Αλλού θα έπρεπε να στραφεί το Φανάρι και να καθαρίσει πρώτα την κόπρο του Αυγείου που με τη δυσοσμία των αιρετικών δοξασιών(Χαρκιανάκη-Ζηζιούλα) και τον οικουμενισμό στους κόλπους του, μολύνει και κατασκανδαλίζει τον ιερό χώρο της Ορθοδοξίας". 2)"Για τη σημερινή κατάσταση της Εκκλησίας το πιο μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχει το Οικουμενικό Πατριαρχείο με την τυχοδιωκτική του πολιτική,τις ερωτοτροπίες του με την παναίρεση του οικουμενισμού, και το χειρότερο με τις μασσωνικές του διασυνδέσεις".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο αείμνηστος Ψαρουδάκης για το πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης: 1)"Αλλού θα έπρεπε να στραφεί το Φανάρι και να καθαρίσει πρώτα την κόπρο του Αυγείου που με τη δυσοσμία των αιρετικών δοξασιών(Χαρκιανάκη-Ζηζιούλα) και τον οικουμενισμό στους κόλπους του, μολύνει και κατασκανδαλίζει τον ιερό χώρο της Ορθοδοξίας". 2)"Για τη σημερινή κατάσταση της Εκκλησίας το πιο μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχει το Οικουμενικό Πατριαρχείο με την τυχοδιωκτική του πολιτική,τις ερωτοτροπίες του με την παναίρεση του οικουμενισμού, και το χειρότερο με τις μασσωνικές του διασυνδέσεις".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευτυχώς που ακόμη υπάρχουν ομολογητές κληρικοί !καλό παράδεισο να έχεις πατέρα Νικόλαε που τολμάς και διαφοροποιείσαι από τους δουλικά υποταγμένους κληρικούς !Χίλια εύγε σου πρέπουν!!Μόνο πρόσεχε τον αλλοτριοεπίσκοπο Ανθιμο γιατί σε στέλνει στο Επισκοπικό δικαστήριο και τότε δεν θα μπορεί ο αδελφός Νικόλαος να σε σώσει !Θα τολμήσει να τα βάλει με τον Θεσσαλονίκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πριν 19 χρόνια και λίγο καιρό μετά τον αφορισμό του Μαχητή Νικόλαου Σωτηρόπουλου, στην Πάτρα, στο Μέγαρο Λόγου και Τέχνης, ενώπιον περίπου 2.000 πιστών εξεφώνησε ο Σωτηρόπουλος την πρώτη μετά τον αφορισμό ομιλία του. Αυτή την ομιλία την παρακολούθησα ο ίδιος και την έχω ηχογραφημένη. Κατά την διάρκεια της ομιλίας ο Πιστός Λαός με μία ενωμένη φωνή διακύρηξε, ότι δεν αναγνωρίζει τον άδικο αφορισμό εκφράζοντας την βούληση του Πιστού Λαού για αγώνα ενάντια στον Οικουμενισμό και στο φιλαιρετικό Φανάρι. Είναι βέβαιο, ότι έάν ακολουθούσαν την εποχή εκείνη ομιλίες και σε άλλες πόλεις της Πατρίδος μας τα ίδια θα επαναλαμβάνονταν. Και όμως δεν ακολούθησαν παρόμοιες εκδηλώσεις, ούτε αναλήφθηκε, τότε, ένας πιο δυναμικός αγώνας εναντίον των Αιρετικών. Αντιθέτως αυτή η εκδήλωση της Πάτρας υποβαθμίσθηκε από τα Χριστιανικά έντυπα, έγινε μόνο μία μικρή αναφορά στον Εκκλησιαστικό Αγώνα και μία μικρότερη στον Ορθόδοξο Τύπο με ανταποκρίσεις Πατρινών. Φαίνεται την εποχή εκείνη κάποιοι του Αντιοικουμενιστικού χώρου δεν ήθελαν μία ευθεία σύγκρουση με το Φανάρι, αλλά μόνο αψιμαχίες και έπειτα διερωτόμεθα γιατί ο Βαρθολομαίος και οι συν αυτώ κάνουν αυτά που κάνουν, γιατί εμείς, ως φαίνεται, συμπεριλαμβανομένων και ηγετών ακόμη του Αντιοικουμενιστικού Αγώνα, βολευόμαστε σε συνταγές του τύπου " Άσε τον εχθρό να έλθει πρώτα πιο κοντά και μετά πολεμούμε " Ο εχθρός μας όμως είναι εντός των τειχών και εμείς δεν θέλουμε να το πιστέψουμε. Καλά Χριστούγεννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο πιστός λαός της Πάτρας αντέδρασε στην περίπτωση του αφορισμού του Νίκου Σωτηρόπουλου με βάση το δίκαιο και την αλήθεια όπως και η μεγάλη πλειοψηφία των Ορθόδοξων Ελλήνων. Κλασσική πατρινή παραφωνία ο γνωστός μουσικολογιότατος μαζί με το φιλαράκι του Νούση που κακοποιούν εξακολουθητικά την αλήθεια χωρίς να ντρέπονται λιγάκι.

      Διαγραφή
  19. Τον Άγιο άνθρωπο του Θεού ΝΙΚΟΛΑΟ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ δεν τον αγγίζει το άσφαιρο πυρ του μουσικολογιοτάτου Παναγιώτου Ανδριοπούλου ή του νοσηρού Νούση ή κάθε άλλου παλαβού σχολιαστού τύπου Pelekanou, που βρίσκουν καταφύγιο στο θλιβερό αυτό ιστολόγιο του Πατρινού. Οι άνθρωποι αυτοί διαπνέονται από αντιεκκλησιαστικό και αντχριστιανικό πνεύμα και στην καρδούλα τους φωλιάζει το μίσος και το σκότος. Κάποτε όταν ενημερώθηκε ο ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ για τις εις βάρος του ύβρεις και συκοφαντίες του Παναγιώτου Ανδριοπούλου γέλασε και είπε ατάραχος: "Το να με δυσφημούν άνθρωποι, όπως ο Ανδριόπουλος, αυτό είναι τιμή μου". Γνωστή γαρ στους εκκλησιαστικούς κύκλους η φήμη του ...ανδρός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου