Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2012

Λαοι και εθνη,

υποκλιθειτε, ναι υποκλιθειτε,

προ του Γιγαντιαιων Διαστασεων, 

Τιτανιου  Επισκοπου 

και Ανεπαναληπτου Αρχιεπισκοπου
 

της Παμφωτης Ορθοδοξιας μας.




 
 


===================

Σε εικονες

ολη η διαδρομη και το μαρτυριο

του Μεγαλομαρτυρα αγιου

Ιωαννου του Χρυσοστομου




Ολη η βασανιστικη διαδρομη του που επιλεχθηκε απο τους ραδιουργους εχθρους του αρχιερεις και ιδιαιτερα του τερατωδους Θεοφιλου Αλεξανδρειας.

Κατα την παραμονη του στα Κομανα χειροτονουσε επισκοπους, πρεσβυτερους και διακονους και βαπτιζε και κατηχουσε πολλους ειδωλολατρες της περιοχης," πληθος αναριθμητον".


Το κενοταφιο στον ναο των Κομανων.


Ο σημερινος ναος του αγιου Ιωαννου του Χρυσοστομου στα Κομανα του Ποντου οπου αφησε ο μεγαλομαρτυρας αγιος την τελευταια του πνοη.
























Σας μεταφερουμε την μεγαλοπρεπεστατη περιγραφη της υποδοχης των αγιων λειψανων του Μεγαλομαρτυρα αγιου, του αθανατου χρυσανθρωπου Χρυσοστομου.
Προσπαθειστε να φαντασθειτε το ΥΠΕΡΘΕΑΜΑ ΑΥΤΟ που θελγει την φαντασια μας.



Υστερα απο 30χρονια
 

Δοθηκε αμεσως εντολη να μεταφερουν το σωμα του εξοριστου στην Κωνσταντινουπολι και να το αποθεσουν στο ναο των αγιων Αποστολων.
Ο Χρυσοστομος αφησε το εκκλησακι του αγιου Βασιλισκου, οπου αναπαυοταν εδω και τριαντα χρονια.
 



Το φερετρο που περιειχε τα λειψανα του, μεταφερθηκε απο πολη σε πολη ως τη Χαλκηδονα μεσα απο αναριθμητη συρροη λαου, ιερεων και μοναχων.
Στη Χαλκηδονα τον περιμενε η αυτοκρατορικη τριηρης μεγαλοπρεπα στολισμενη.
Ο αυτοκρατορας δεν θελησε να παραλαβει την ιερα παρακαταθηκη καποιο αλλο πλοιο.

Ολη η πολη ηταν εκει.
Ο αυτοκρατορας, η συγκλητος, οι πρωτοι αρχοντες, οι ανωτεροι αξιωματικοι.
 



Κι η θαλασσα καλυφθηκε απο αμετρητα πλοια και καίκια γεματα κοσμο και φωταγωγημενα με πυρσους.
Ειχε ηδη βραδυασει.
Απο τον στομιο του Ευξεινου ποντου ως την Προποντιδα θα μπορουσε κανεις να νομισει οτι η θαλασσα ηταν ξηρα, ετσι εκφραζονται οι ιστορικοι.
 

================

 

ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΤΙΜΗΣΕΙΣ

ή ΘΑ ΑΤΙΜΑΣΕΙΣ

ΤΟΝ ΑΓΙΟ;



Σήμερα η Εκκλησία του Χριστού επί της γής, γιορτάζει την μνήμη του Μεγαλομάρτυρος Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, του Γιγαντιαίου Πατρός και Διδασκάλου.
 



Πολλοί αρχιερείς ονομάζονται Χρυσόστομοι, και καποιοι από αυτούς είναι Αισχρόστομοι.
Δεν έχουν καμμία απολύτως σχέσι με τον Μεγάλο Αγιο.
 



Και οι περισσότεροι αρχιερείς, δεν έχουν καμμία απολύτως ομοιότητα με τον Αγιο.
Μάλλον με τους εχθρούς του Αγίου είναι όμοιοι και απαράλλακτοι.
 



Αναρωτιέμαι, αφού δεν μοιάζουν με τον Αγιο και δεν μιμούνται τον Αγιο, γιατί γιορτάζουν τον Αγιο;

 

Η ιστορία του Αγιου Χρυσοστόμου, επαναλαμβάνεται στην εποχή μας.
Και ολοι οι σημερινοί αρχιερείς είναι, είτε ηθικοί αυτουργοί, είτε συνένοχοι, στην αγρια καρατόμησι του Αγίου Χρυσοστόμου.
 


Και αλήθεια, γιατί;


 
Ο Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος καρατομήθηκε και κατακρεουργήθηκε αγρίως και βαναύσως, από τους αρχιερείς και τους πρεσβυτέρους της εποχής του.
Είναι ψέμμα πελωρίων διαστάσεων ότι διώχθηκε, από τα εκτελεστικά όργανα, τον βασιλιά και την βασίλισσα.
 



Από τους ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ διώχθηκε και από αυτούς κατακρεουργήθηκε.
Το ομολογεί αυτό η ίδια η βασίλισσα Ευδοξία και μάλιστα σε γραπτό κείμενό της απευθυνόμενο πρός τον Χρυσόστομο.
 



Η ιστορία σήμερα επαναλαμβάνεται.
Αυτοί οι αρχιερείς που θα πανε σήμερα να γιορτάσουν τον Αγιο, μάλλον ανήκουν και θα επαιρναν το μέρος των αφριζόντων αντιπάλων του Χρυσοστόμου.
Εκείνου του ραδιούργου και χρυσομανούς κακότατου και εμπαθέστατου Θεοφίλου πατριάρχου Αλεξανδρείας, του ζηλόφθονος Σεβηριανού Γαβάλων και των άλλων λυσσωδών και φθονερών εχθρών του.
 



Και οι σημερινοί αδελφοκτόνοι πατριάρχαι και αρχιεπίσκοποι και αρχιερείς - σήμερα με διαφορετικά ονόματα - είναι όμοιοι με εκείνους.
Η δική μας καρδιά και τα δικά μας μάτια έτσι τους βλέπουν και αυτά βλέπουν καλύτερα γιατί τους περναμε από την Κρισάρα της εκκλησιαστικής μας ιστορίας και ζωής.

 


Ποιός από τους σημερινούς αρχιερείς πήρε το μέρος των ΔΩΔΕΚΑ μητροπολιτών, που σφαγιάσθηκαν σαν αρνιά και σαν κριάρια;

 




Πόσοι από τους σημερινούς αρχιερείς υπερασπίστηκαν και αγωνίσθηκαν για την αποκατάστασί τους, οταν ζούσαν οι τρείς τελευταίοι εναπομείναντες από τους δώδεκα, Λαρίσης Θεολόγος, Θεσσαλιώτιδος Κωνσταντίνος, και Αττικής Νικόδημος;

 

Πόσοι από τους σημερινούς αρχιερείς μίλησαν, φώναξαν, διαμαρτυρήθηκαν, για την αποκατάστασι του εναπομείναντος Κανονικού και Νόμιμου μητροπολίτου Αττικής και Μεγαρίδος κ. ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ, όταν εγινε τελευταία συζήτησι στην περισυνή σύνοδο του Οκτωβρίου;

 

ΟΥΔΕΙΣ, ή σχεδόν ουδείς.

 
 

ΟΛΟΙ τους ενέδωσαν είς τον πρωτοφανή εμπαιγμό της συνωμοτούσας Τρόϊκας Ιερωνύμου-Ζακύνθου και εί τινος άλλου ραδιούργου εμπαίκτου...
 



Ιδού η ενοχή ΟΛΩΝ.
Ιδού και η καταδίκη ΟΛΩΝ.
Που θα έλθη οπωσδήποτε, θάττον ή βράδιον.

 

Πόσοι από τους σημερινούς αρχιερείς φώναξαν και φωνάζουν γιά τον αγιο μητροπολίτη Ράσκας και Πριζρένης ΑΡΤΕΜΙΟ που τον σφαγίασαν αδίκαστο και αναπολόγητο οι Σέρβοι Κάϊν στην ΛΗΣΤΡΙΚΗ Σύνοδο του Βελιγραδίου;

 


Και πόσοι αντέδρασαν στην τυφλή επιδοκιμασία του σταλθέντος κειμένου του...Αχυρένιου της Σερβίας, υπό του ...Αχυρένιου της Ελλάδος Ιερωνύμου Λιάπη, κατά των καταγεγραμμένων εις αυτό αντίθεων και εγκληματικών πράξεων της ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ συνοδου του Βελιγραδίου;

 


Δεν είναι, λοιπόν, μαθηματικά βέβαιο ότι τα ίδια θα επρατταν και εναντίον του λυσσωδώς καταδιωκομένου υπό των προγόνων τους, αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου;
 


Βεβαιότατα, ΝΑΙ. 
Τότε γιατί θα πανε για να τον γιορτάσουν;
Εις κενόν θα κοπιάσουν.
Δεν θα γιορτάσουν τον Αγιο. 

Γιατί εθλιψαν τον Αγιο, στενοχώρησαν τον Αγιο, ατίμασαν τον Αγιο.

 


Και εσύ ο "λαός του Θεού" ο χριστώνυμος.
Και εσύ σήμερα θα πας στους ναούς γιά να γιορτάσης τον Αγιο. 

Θα τον γιορτάσεις όμως, ή και εσύ θα τον θλιψεις και θα τον στενοχωρησεις;
Σκέψου και κάμε την αυτοκριτική σου.

 


Πώς είναι δυνατόν να γιορτάσεις τον Αγιο, αφού δεν έλαβες ποτέ το μέρος του Αγίου;
Οταν στον αδικο σφαγιασμό καλών επισκόπων δεν ανοιξες ποτε το στόμα σου να πης δυό λόγια συμπαράστασης στον αδικούμενο, πώς τολμάς εσύ και πάς να γιορτάσης τον Αγιο; 







Σήμερα, ναί σήμερα, από τους σημερινούς αρχιερείς της αισχύνης, τους γνωστούς επωνύμους μιτροφόρους ψευτοαγίους, που δίκασαν και καταδίκασαν και καρατόμησαν εναν σημερινό άγιο ασκητή και ερημίτη των βράχων και των οπών της γης, τον ιερομόναχο Ευθύμιο Τρικαμηνα, τον Αγωνιστή και Ομολογητή της Πίστεως των Αγίων Πατέρων, που καθυβρίζεται και ατιμάζεται από πατριάρχες και αρχιεπισκόπους και πωλείται αντί πινακίου φακής στους Παμπάλαιους Φραγκολατίνους Αιρετικούς και στους Πανθρησκειαστάς της εποχής μας, γιατί δεν διαμαρτυρήθηκες και το αφησες και το εγκατέλειψες το ζήτημα αδιάφορα και συνεχίζεις ακόμα και τώρα να τηρής την ίδια τακτική;



Σήμερα, ναί σήμερα, γιατί δεν φώναξες και δεν βροντοφώναξες γιά τον "αφορισμό"  του Πρύτανι των Ελλήνων Θεολόγων, του Αγωνιστού και Ομολογητού Θεολόγου Νικολάου Σωτηροπούλου, που τελέσθηκε από τον αδίστακτο και αθεόφοβο Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαίο, τον δυνάμει ΚΑΘΗΡΗΜΕΝΟ Ψευτοπατριάρχη, που καταπατεί δημοσια, ωμά και απροκάλυπτα τα ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΑΤΑ θησαυρίσματα της Ορθοδοξίας;




Σήμερα, ναί σήμερα, ένας πολυ σκληρός και αμετανόητος δεσπότης που ...ψοφάει να γίνεται λόγος γιά το όνομά του, εφθασε μέχρις αφορισμού ενός εκλεκτου και Αγωνιστού Θεολόγου της μητροπόλεώς του, του κ. Παν. Σημάτη, διότι του αμφισβήτησε δεδικαιολογημένα την ...ορθοδοξία του και την ...ορθοπραξία του.
Εφθασε στο σημείο να τον κυνηγήση μέχρι την επιθεώρηση των  εκπαιδευτικών γιά να τον στερήση και αυτόν τον επιούσιον άρτον του.
Και εδώ η ελλειψι συμπαραστάσεως σε αυτον τον μοναδικό Αγωνιστή και Ομολογητή Θεολόγο από κληρικούς και από χριστιανούς είναι παροιμιώδης. 




Αν ζούσες στην εποχή του Αγίου θα επαιρνες το μέρος των εχθρών του Αγίου, δεν θα ακολουθούσες τον Αγιο, όπως έπραξαν οι Ιωαννίται της εποχής του που υπέφεραν τα πάνδεινα και ο Αγιος τους χαρακτήριζε "αξιοθαύμαστους μάρτυρες που εξυμνούν οι αιώνες τα κατορθώματά τους".

 



Σύ ο σημερινός χριστιανός που θα πας να γιορτάσεις τον Αγιο πόσο συμπαραστάθηκες στον ΑΓΡΙΟ ΣΦΑΓΙΑΣΜΟ των δώδεκα μητροπολιτών;
Καθόλου ή σχεδόν καθόλου.
Την ιστορία του σφαγιασμού τους, την ακούς αδιάφορα, τελείως αδιάφορα.
Λοιπόν;
Πώς τολμάς και πάς να γιορτάσεις τον Αγιο;
Ομως βλέπω ότι διαμαρτύρεσαι.
Καθόλου να μην διαμαρτύρεσαι.
Είσαι ένοχος.
Πολύ ένοχος.

 




Να, υπάρχει και ένας πολύ φρέσκος ΣΦΑΓΙΑΣΜΟΣ, ενός σημερινού πραγματικού ΑΓΙΟΥ.
Πότε μίλησες γι αυτό;
Τι θέσι πήρες σ' αυτό;
Καμμία, απολύτως καμμία θέσι.
Και τότε πώς τολμάς αναίσχυντε ψευτοχριστιανέ και πάς να γιορτάσης τον Αγιο;
Ιδού το αίμα αυτού του Αγίου, του απλού και κεχαριτωμένου Σέρβου μητροπολίτου Ράσκας και Πριζρένης ΑΡΤΕΜΙΟΥ, ακόμα κοχλάζει και φωνάζει και κραυγάζει και διαμαρτύρεται.
Και εσύ ενώ το γνωρίζεις καλά αυτό, αδιαφορείς και σιωπάς.

 


Εις κενόν θα κοπιάσης, χριστιανέ, κακώς θα μεταβης εις τον ναόν του Θεού, δεν θα  γιορτασεις τον Αγιο Χρυσόστομο, γιατι εθλιψες, κατεθλιψες βαθύτατα τον Αγιο, στενοχώρησες τον Αγιο, ατίμασες βάναυσα τον Αγιο.
Φύγε μακρυά του, ψευτοχριστιανέ.
Φύγε.

 


Ο Αγιος δεν έχει καμμία απολύτως σχέσι με όλους εσάς.
Καμμία απολύτως.
Την ημέρα Εκείνη του Τρομερού Μεγαλείου, θα πη εις όλους υμάς:

 


ΟΥΚ ΟΙΔΑ ΥΜΑΣ, 

ΟΥΚ ΟΙΔΑ ΥΜΑΣ.

4 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε Οδυσσέα.
    Είσαι απίθανος, περιγραφικότατος, παραστατικότατος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο μπλογκ του Ανδριόπουλου αναδημοσιεύεται ένα άρθρο του υπαλλήλου του ΔΟΛ Μάνου Χαραλαμπάκη που ονομάζει τους αντιοικουμενιστές νεοζηλωτές. Μας παραδίδουν μαθήματα Ορθοδοξίας και οι βοθροεφημερίδες του Ψυχάρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙ.Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΒΟΘΡΟΥ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΙΑ! ΑΥΤΟΣ ΕΦΕΡΕ ΤΟΝ ΖΗΖΙΟΥΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή