Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012




Αναρωτιέμαι….




γραφει ο Ασκληπιάδης



Οργίστικα όταν προχθές μου πετάξανε στην μούρη μου και στην μούρη εκατομμυρίων Ελλήνων την λίστα με τους οφειλέτες του Δημοσίου.
Γιατί ρε μάγκες;
Τι μου τους δείχνετε τι να κάνω εγώ .
Να φασκελώσω τον εαυτό μου που είμαι συνεπής φορολογούμενος;
Να τρέξω να τα εισπράξω εγώ;
Και σας γιατί σας ψήφισα, εσείς δεν διοικείτε την χώρα ,γι αυτό δεν πληρώνεστε;
Δύο χρόνια μέσα στα υπουργικά γραφεία τι κάνατε;
Δεν ντρέπεστε ανίκανοι και θρασείς;



Αντί να εισπράξετε τα χρεωστούμενα κόβατε μισθούς και συντάξεις.

Και βλέπω πως προσπαθούν να γίνουν ηγέτες άνθρωποι πού ψήφισαν το μνημόνιο αν και ήταν η καταστροφή είτε γιατί δεν το διάβασαν, είτε γιατί πίστεψαν ότι ήταν η σωτηρία της χώρας, είτε υπάκουσαν σαν κότες στον αρχηγό ,είτε δεν σκέφτηκαν τις συνέπειες,,,,
Οραματιστές ,εύστροφοι, ασυμβίβαστοι, ανεξάρτητοι, ανένδοτοι σε πιέσεις!!!



Την Κύπρο την απείλησαν μέχρι με βομβαρδισμούς αν δεν δεχόταν το σχέδιο Αννάν.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως πολιτικοί της χώρας μας δήλωναν πως η μη αποδοχή του σχεδίου θάταν η καταστροφή της Κύπρου κι όμως… έπεσαν και κει έξω αλλά εκεί υπήρχε ένας Τάσος Παπαδόπουλος…



Με την καραμέλα της λαθρεμπορίας του πετρελαίου θα εξισώσουν τον φόρο του θερμάνσεως και του κινήσεως με αποτέλεσμα να είναι δύσκολη η θέρμανση των νοικοκυριών..

Αναρωτιέμαι γιατί δεν προχωρούν στην παραγωγή πετρελαίου θέρμανσης λίγο πιο παχύρευστο (ένα κλικ προς το μαζούτ) που να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κίνηση αλλά μόνο για θέρμανση;
Έτσι και η λαθρεμπορία πατάσσεται και ο κόσμος ζεσταίνεται φτηνά. Γιατί στρέφετε τον κόσμο στο αέριο (που δεν αποθηκεύεται) και είναι προνόμιο μόνο των αστών!!!


Αναρωτιέμαι τέλος πως η κάρτα του πολίτη με τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα δεν πέρασε(;) όμως εφαρμόζεται η ηλεκτρονική συνταγογράφηση.
Με τον αρ, μητρώου και τον ΑΜΚΑ μπορείς να δεις τις παθήσεις ,τα φάρμακα ,την δοσολογία….κ,ά,

1 σχόλιο:

  1. Όλα όσα γράφει ο "Ασκληπιάδης"είναι σωστά και μπορεί κανείς να υπερθεματίσει!Το κρασάκι όμως στην τούρτα του βρίσκεται στην αναφορά σχετικά με την ηλεκτρονική συνταγογράφηση,που ΓΛΙΤΩΝΕΙ το κράτος από τις λαμογιές!Μήπως αυτό τον απα-
    σχολεί,αν είναι γιατρός;ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ.......!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου