Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2012

Ο μεγαλοαββας Μωυσης και το μεγαλοαββαδακι

τω ονόματι Χρυσοστομος - και τι χρυσοστομος! !!!.













Ποιοι


τον αφηνουν και μιλαει;


Ο μεγαλοαββάς Μωϋσής ο Αγιορείτης, σαν αδεσποτος περιφερεται, και ταξειδευει και τρέχει κρατη και εθνη, ηπείρους και χώρες, νομους και περιφερειες, πολεις μεγαλες και πολεις μικρες, χωριά και στάνες, βουνα και λαγκαδια, ναους και αιθουσες, για να κηρυξη.

Ο Ζηλος του Οικου Σου, κατεφαγε με.

Λεγεται ευρυτατα και διαδιδεται, οχι δωρεαν αλλα με το αζημιωτο.

Και τι κηρυττει, αληθεια;

Και εχει το δικαιωμα να κηρυξη;

Αυτός που κουβαλαει επανω του ενα φονικο οργανο (σηκοτι), που το εβγαλαν οι χασαπηδες γιατροι απο καποιον ανερωτητο και αγνωστο του συνανθρωπο, ο οποιος ηταν ζωντανος και αμα τη αφαιρεσει του σηκοτιου εξεπνευσε, και το τοποθετησαν στον ιδιο με την εγκρισι του και με την θελησι του, εχει το δικαιωμα να μιλαει, εχει το δικαιωμα να κηρυττει, εχει το δικαιωμα να αναφερεται στον ανθρωπο και στην αγαπη στον πλησιον, οπως τα αντιλαμβανεται το Αγιο και Ιερο Ευαγγελιο;

Εμεις του καναμε την συστασι να αφηση το πολυτελες σπιτι του στην σκητη του Κουτλουμουσιου του Αγιου Ορους και να αναχωρηση στα βαθεα της ερημου ή στα ερημητηρια των Καρουλιων, για να θρηνηση τις αντιχριστες πραξεις του με θρηνους Ιερεμιου του προφητου, ομως εμας δεν μας ακουσε, αυτος ο μεγαλοαββας Μωϋσης, ποιοι ειμαστε εμεις τα μειρακια -αλλοιμονο - για να μας ακουση αυτος ο μεγαλοαββας;

Αν υπηρχε Εκκλησια, αν υπηρχε Ζωσα και Ελευθερα Εκκλησια, κατι τετοιους μεγαλοαββαδες, θα τους επιανε απο το αυτι και θα τους εστελνε στα κελλία τους, τα οποία επελεξαν ως μονιμους τοπους της εφ' ορου ζωης διαμονης τους.

Αλλα σημερα δεν υπαρχει Εκκλησια, αλλα ενα ξεφραγο αμπελι και ο καθενας πραττει κατα το δοκουν.

Σημερα ο καθε καλογηρος, αυτοανακηρυττεται και ποιμενας προβατων, λογικων ή αλογων προβατων, ιδιαιτερα δε ποιμενας ...αμναδων!!!

Αφηνουν τα κελια τους και κατερχονται στις κατα τοπους παρθενοσυλλογες τους, οπου εμφανιζονται ως διδασκαλοι και ως γεροντες, ως αββαδες και ως γερονταδες.

Που τα βρηκαν αυτα γραμμενα και τα εφαρμοζουν;

Ο Αγιος Κοσμας ετριξε τα δοντια στον καλογηρο να μενη εφ' ορου ζωης στο κελι του, γιατι οταν σκεφτεται τον κοσμο βαζει φωτια και καιγεται, αυτοπυρπολειται.

Αββά Μωϋση, μεγαλοαββα Μωϋση, αϊντε στο κελλι σου έστω και πολυτελειας, δεν σε εχει αναγκη η Εκκλησια του Χριστου.

ΟΜΩΣ, ΟΜΩΣ, ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΝΣΤΑΣΙ.

Θα μπορουσε ισως να καμη η Εκκλησια μια καποια οικονομια.

Μια μοναδικη οικονομια και ιδιαιτερως και αποκλειστικως προσωπικη οικονομια, μονο για τον μεγαλοαββα Μωϋσεα.

Ποια ειναι αυτη η οικονομια;

Να τον αφηση να γυριζη πολεις και χωρια και να κηρυττει, αλλα με ενα και μοναδικο και αποκλειστικο θεμα κηρυγματος:

ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΝΙΒΑΛΙΚΩΝ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΩΝ.

Αυτο και μονο το κηρυγμα να κηρυττει, μαλιστα μετα παθους και ζηλου και επιμονης και θρηνων και οδυρμων.

Και κανενα, μα κανενα αλλο κηρυγμα.

Και ενα τετοιο κηρυγμα, δεν θαναι ενα φλύαρο και βερμπαλιστικο κηρυγμα, σαν αυτα που συνεχως κηρυττει, αλλα ενα ζωντανο και ενα δυνατο κηρυγμα, απο εναν κηρυκα που διεπραξε το ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΣ ΘΑΝΑΤΟΝ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΩΣ.

Και μονον ετσι θα κατακτηση την σωτηρια του.


Μεταδιδουν τα ιστολογια:

Επίσκεψη π. Μωυσή Αγιορείτου στην Πάτρα


Το προσεχές Σαββατοκύριακο θα επισκεφθεί την Πάτρα ο Οσιολογιώτατος Μοναχός π. Μωϋσής Αγιορείτης. Συγκεκριμένα:

Το Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012 στις 7 το απόγευμα στην Χριστιανική Στέγη Πατρών (Παντανάσσης 61, Πάτρα) θα μιλήσει σε Σύναξη – συζήτηση Νέων με θέμα «Η παρουσία του Θεού στη ζωή μας».

Την Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012 και ώρα 7 μ.μ. στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Ευαγγελιστρίας Πατρών θα ομιλήσει με θέμα: «Η μεγάλη αρετή της αγάπης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου