Σάββατο 30 Ιουλίου 2011
Nεες
Tρομοκρατικες πραξεις
κατά των μοναζουσων
που ανηκουν
στην Εκκλησια
των Κατακομβων
Νυκτερινη επιθεσι στις μοναχες της μονης της Bela Palanka εγινε προχθες την νυχτα..
Αγνωστοι μετα τις 2 η ωρα τα μεσανυχτα αρχισαν να φωναζουν και να κραυγαζουν εναντιον των μοναχων χρησιμοποιουντες διαφορα χωρια από τις δεκα εντολες, δηλαδη το ου φονευσεις, ου κλεψεις, κ.λ.π.
Ειχαν προηγηθη οι επιθεσεις των απεσταλμενων αρχιτρομοκρατων της γνωστης δραστηριας και δρωσας ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΑΣ των ρασοφορων σε ναους ή σε σπιτια που μενουν και φιλοξενουνται οι μοναχοι της Εκκλησιας των Κατακομβων με βομβες μολοτωφ.
Ειχε προηγηθη επισης η εκτιναξι με βομβες μολοτωφ στο εκκλησακι που βρισκεται μεσα στο σπιτι του π. Ντεμποϊσα που εγκατελειψε τους Οικουμενιστες επισκοπους και επεστρεψε στην Εκκλησια των Κατακομβων.
Να τωρα ακολουθουν και νεες τρομοκρατικες πραξεις για αποπειρα εκφοβισμου και για ψυχολογικη παρενοχλησι των μοναζουσων της μονης στη Bela Palanka.
Δυο ωρες μετα την νυχτα ξυπνησαν οι φωνες και οι στριγγλιες τις μοναχες και καταλαβαν ότι προερχονταν από ανδρικες φωνες. Σκεφτηκαν μηπως ηταν τιποτα λατρεις του διαβολου δηλαδη Σατανιστες και γυριζουν μεσα στη νυχτα και λατρευουν τον Σατανα.
Οι μοναχες όταν ειδαν ότι οι αγριες και τρομακτικες φωνες συνεχιζονταν καλεσαν την αστυνομια της ΝΙΣ να την ενημερωσουν για οσα εκει συνεβαιναν.
Εν τω μεταξυ οι φωνες συνεχιστηκαν να ακουγωνται ολο και πιο δυνατες και ολο και πιο αγριες.
Οι μοναχες ειδαν ότι οι δυο αυτοι ανδρες πλησιασαν το αυτοκινητο τους.
Η αστυνομια από το μοναστηρι απεχει περι τα 5 χιλιομετρα και όμως εμφανισθηκαν εκει μετα από 40 λεπτα.
Όταν εφτασαν δεν εδειξαν κανενα ιδιαιτερο ενδιαφερον συμφωνα με την νομοθεσια
να ζητησουν ιδιαιτερες διευκρινισεις και φανηκαν απροθυμοι να βοηθησουν τις μοναχες.
Μαλιστα τις ειρωνευονταν ότι δεν θαπρεπε να φοβουνται τοσο πολύ αφου και οι ανθρωποι αυτοι δεν φωναζαν παρα τις δεκα εντολες.
Ενώ προσπαθουσαν να τους εξηγησουν ότι αυτό εγινε 2 η ωρα την νυχτα και διηρκεσε δυο ολοκληρες ωρες και δεν ηταν κατι το αστειο αλλα μια καθαρα τρομοκρατικη υποθεσι, αυτοι γελουσαν και ειρωνευονταν.
Οι αστυνομικοι δεν εδειξαν κανενα σεβασμο προς τις μοναχες ακομα και όταν την άλλη μερα τους επισκεφθηκαν η μητερα Μητροδωρα και ο ιερομοναχος Αγαπητος.
Δυστυχως οι ανθρωποι της Εκκλησιας των Κατακομβων δεν εχουν στην Σερβια καμμια προστασια όπως θαπρεπε συμφωνα με τον νομο και το δικαιο και δεν τους εμεινε παρα μονον η βοηθεια του Θεου.
Ο π. ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ....
από τον κατά σάρκα αδελφό του
κ. Πολυνείκη Θεοδωρόπουλου
Όλα αυτά τα χρόνια ήταν και δεν ήταν μέλος της κατά σάρκα οικογενείας του. Ίσως ακούγεται παράδοξο αυτό. Αλλά ο π. Επιφάνιος και εν προκειμένω πέτυχε, με τη βοήθεια του Θεού, να αποφύγει τα άκρα και να συνθέσει τα διεστώτα:
Απέφυγε, τόσο τη συναισθηματική προσκόλληση στους κατά σάρκα συγγενείς του, η οποία θα ζημίωνε το πνευματικό του έργο, όσο και την ψυχρότητα προς αυτούς, η οποία θα τους τραυμάτιζε ψυχικώς.
Παράλληλα επεδίωξε και πέτυχε να ανήκει πρωτίστως στην εν Χριστώ πνευματική του οικογένεια, χωρίς όμως να αγνοεί και την κατά σάρκα οικογένειά του. Είναι γνωστός ο ισχυρός σύνδεσμος του π. Επιφανίου με την πνευματική του οικογένεια, αλλά δεν είναι γνωστή η παράλληλη - διακριτική πάντα – αφοσίωσή του στην κατά σάρκα οικογένειά του.
Δεν υπήρξε γεγονός ευχάριστο ή δυσάρεστο στις οικογένειές μας (γέννηση, βάπτιση, γάμος, κηδεία, μνημόσυνο, δοκιμασία κλπ.), από το οποίο απουσίασε ο π. Επιφάνιος. Αεικίνητος, χωρίς να εγκαταλείπει ούτε στο ελάχιστο την πνευματική του εργασία, στην οποία αφοσιωνόταν ψυχή τε και σώματι τις περισσότερες ώρες της ημέρας του, θυσιάζοντας αγόγγυστα και παρά τις σωματικές του ασθένειες, ακόμα και αυτό τον απαραίτητο χρόνο του φαγητού (συνήθως έτρωγε τηλεφωνώντας) ή του ύπνου (κατά κανόνα άγρυπνος) έβρισκε τρόπο, ώστε να εξοικονομεί, ελάχιστο χρόνο, για να πραγματοποιεί, κατά τις περιστάσεις, σύντομες επισκέψεις στα σπίτια μας ή να μας στέλνει ένα γραπτό μήνυμα ή να επικοινωνεί μαζί μας τηλεφωνικά.
Θεωρούσε την πνευματική του συμπαράσταση και προς τους κατά σάρκα συγγενείς του χριστιανικό χρέος, για το οποίο προσπαθούσε πάντοτε να είναι συνεπής και ακριβής.
Αν και από πλευράς πνευματικής συγκρότησης τον χώριζε από τους κατά σάρκα οικείους του τεράστια διαφορά, ποτέ δε μας αντιμετώπισε «αφ’ υψηλού», αλλά κατά τις συζητήσεις μας άκουγε ταπεινά και λάμβανε σοβαρά υπ’ όψιν τη γνώμη και του νεωτέρου από εμάς, συμπεριφερόμενος ως ίσος προς ίσους.
Είχε τη διάκριση να σέβεται τις απόψεις μας, ακόμη και όταν αυτές ήταν λανθασμένες, επειδή σεβόταν βαθιά την ελευθερία έκφρασης κάθε ανθρώπου.
Ήταν εύστοχος στις απαντήσεις του, αποφεύγοντας τις περιττές φράσεις, περιεκτικός, ετοιμόλογος, και παρόλα αυτά συνήθως σιωπηλός, προτιμώντας να μη μιλάει, εάν προηγουμένως δεν του απευθύναμε κάποια ερώτηση.
Αντίστοιχα ο π. Επιφάνιος πέτυχε να μεταδώσει και σ’ εμάς την πεποίθηση ότι δεν ανήκουμε αποκλειστικά στην κατά σάρκα οικογένειά μας, αλλά ότι ανήκουμε ταυτόχρονα και στη δική του μεγάλη πνευματική οικογένεια.
Αγαπούσε με την καρδιά του όλους μας (αν και προσπαθούσε – συνήθως ανεπιτυχώς – να το αποκρύπτει) και σεβόταν τους μεγαλυτέρους στην ηλικία.
Απολαυστική ήταν η σκηνή των συναντήσεών του με τον κατά σάρκα πατέρα του: Ο πατέρας του προσπαθούσε να ασπασθεί το χέρι του υιού του, ως πνευματικού πατρός και ο υιός το χέρι του πατέρα ως σαρκικός υιός.
Στο σημείο αυτό, θα μου επιτρέψετε ν’ αναφέρω στην αγάπη σας μερικά περιστατικά, αλλά και εικόνες που έζησα κοντά του όλα αυτά τα χρόνια για πολλά από τα οποία συγκατοικούσαμε.
- Ουδέποτε τον είδα χωρίς ράσα. Σε σχετική ερώτηση που του έθεσα όταν ήμουν ακόμη έφηβος, εκείνος απάντησε: « Δεν είναι αμαρτία αδελφέ μου ούτε για σένα, ούτε για μένα το να με δεις χωρίς ράσα. Επιθυμώ όμως οι κατά σάρκα συγγενείς μου να γνωρίζουν ότι συγκατοικούν με κληρικό».
- Κατά τη διάρκεια της νεκρώσιμου ακολουθίας της αειμνήστου θείας μας Αλεξάνδρας, η οποία όπως τονίστηκε παραπάνω υπήρξε για πολλά χρόνια φύλακας - άγγελός του, παρατήρησα ότι ασπάστηκε τη σωρό της στα πόδια και όχι στο πρόσωπο. Όταν μετά από λίγες μέρες τον ρώτησα γιατί το έκανε αυτό, εκείνος μου απάντησε:
«Παιδάκι μου, δεν φοβήθηκα το σκανδαλισμό και δεν ασπάστηκα τη θεία στο πρόσωπο. Το έκανα γιατί, όπως καλά γνωρίζεις κι εσύ, η θεία από βρεφικής ηλικίας, είχε αναπηρία στα πόδια της και παρόλα αυτά, έκανε τόσα πολλά για μένα και το έργο μου. Ήθελα λοιπόν με αυτό τον τρόπο – προσευχόμενος παράλληλα - συμβολικά να ευχαριστήσω τα ανάπηρα μέλη της που τόσα προσέφεραν».
- Μερικούς μήνες πριν την κοίμησή του κι ενώ βρισκόταν στο ιερό ησυχαστήριο που ο ίδιος ίδρυσε στην Τροιζήνα, κάποιο πνευματικό του τέκνο στην Αθήνα, για να τον ευχαριστήσει, αγόρασε και τοποθέτησε στο υπνοδωμάτιό του ένα κλιματιστικό μηχάνημα εν αγνοία του π. Επιφανίου, επειδή ήταν Αύγουστος και οι μέρες ήταν υπερβολικά ζεστές. Επιστρέφοντας μετά από λίγες μέρες, αδύναμος όπως ήταν απ’ τη σοβαρή ασθένειά του, είδε το κλιματιστικό μηχάνημα. Απ’ ό,τι αντιληφθήκαμε, μέσα του κυριαρχούσε μία πάλη. Από τη μια σκεφτόταν πως δεν ήθελε να σκανδαλίσει τους ανθρώπους που τον επισκέπτονταν - δεδομένου ότι τότε ήταν πολύ λίγοι εκείνοι που διέθεταν κλιματιστικά μηχανήματα - και από την άλλη αναλογιζόταν την πιθανή λύπη του πνευματικού του παιδιού για την προσφορά αγάπης προς το πρόσωπό του. Σκέφτηκε λοιπόν να δέχεται τους επισκέπτες στο σαλόνι του επί ενοικίῳ σπιτιού του, παρά το ότι υποβασταζόταν για να περπατήσει λόγω αδυναμίας κι έτσι να αποφύγει πιθανό σκανδαλισμό. Αυτό συνεχίστηκε μέχρι δύο εβδομάδες πριν την κοίμησή του.
- Ένα μήνα περίπου πριν την κοίμησή του κάλεσε κοντά του ένα πνευματικό του παιδί - κληρικό και του είπε να πάρει από το συρτάρι του δέκα χιλιάδες δραχμές, εξηγώντας του ότι θα τις παραδώσει στο νεωκόρο του Ιερού Ναού της Χρυσοσπηλαιωτίσσης, όπου και θα εψάλετο η νεκρώσιμος ακολουθία του και λόγω της μεγάλης προσέλευσης ανθρώπων, ο νεωκόρος θα κοπίαζε αρκετά. Όταν έφτασε η ώρα ο κληρικός να παραδώσει τα χρήματα στο νεωκόρο, πραγματοποιώντας την επιθυμία του, εκείνος ξαφνιάστηκε τόσο πολύ που κόντεψε να σωριαστεί λιπόθυμος λέγοντας χαρακτηριστικά: «Πάτερ μου, μέσα στους πόνους και την ταλαιπωρία του ο π. Επιφάνιος σκέφτηκε και το δικό μου κόπο;».
- Και στις δύο γέννες της συζύγου μου, οι οποίες έγιναν με καισαρική τομή, τηλεφωνούσε στο χειρουργείο του μαιευτηρίου και μάθαινε τα της επέμβασης και όταν μετά από λίγες μέρες η σύζυγός μου συνήλθε, την επισκέφτηκε στο σαλονάκι της κλινικής με το ανάλογο δώρο φυσικά και απευθυνόμενος και στους δύο μας, μας ρώτησε αν χρειαζόμαστε χρήματα σκεπτόμενος ότι τα έξοδα μιας γέννας είναι αρκετά.
- Την άνοιξη του έτους 1989, λίγους μήνες πριν την κοίμησή του και παρ’ όλους τους αφόρητους πόνους που του προκαλούσε η σοβαρή του ασθένεια, τον καλέσαμε στο σπίτι μας για δείπνο. Παρακάλεσε τη σύζυγό μου, που του έκανε το σχετικό τηλεφώνημα, να πάω να τον πάρω με το αυτοκίνητο γύρω στις 8, ώρα που συνήθως ολοκλήρωνε την εξομολόγηση στο Ίδρυμα των Τριών Ιεραρχών. Παρόλο που είχα να τον δω μόλις δύο μέρες, η εξασθένησή του ήταν έντονη και με δυσκολία κινούνταν. Μετά το τέλος του δείπνου με παρακάλεσε να τον συνοδεύσω στο διαμέρισμά του. Κατεβαίνοντας την Πανεπιστημίου, μου είπε κάτι που δεν θα ξεχάσω σε όλη μου τη ζωή: «Αδελφέ μου, αισθάνομαι πολύ αδύναμος. Μόνο ο Θεός γνωρίζει πόσο πολύ πονάω. Εύκολο ήταν να παρακαλέσω τη Θεοφανία να μου στείλει με σένα το φαγητό στο σπίτι μου για ν’ αποφύγω μία επιπλέον μετακίνηση. Άλλωστε ήμουν σίγουρος ότι εκείνη θα έδειχνε την ανάλογη κατανόηση. Αλλά είπα στον εαυτό μου, η Θεοφανία ψώνισε, μαγείρεψε κι έκανε τόσο κόπο για να ετοιμάσει κυρίως για σένα το βραδινό φαγητό. Έχεις το δικαίωμα ν’ αρνηθείς να μεταβείς; Έσφιξα λοιπόν τα δόντια και ήρθα στο σπίτι σας».
- 17 Νοεμβρίου 1973: Η βραδιά της εξεγέρσεως του Πολυτεχνείου όπως καθιερώθηκε να λέγεται. Η κατάσταση στους δρόμους ήταν έκρυθμη και ανεξέλεγκτη. Ελεύθεροι σκοπευτές πυροβολούσαν αδιακρίτως. Ο π. Επιφάνιος ετοιμάστηκε να μεταβεί στους Τρεις Ιεράρχες για εξομολόγηση των πνευματικών του τέκνων, όπως άλλωστε έπραττε κάθε απόγευμα. Η μακαριστή θεία Αλεξάνδρα γονατιστή και με δάκρυα στα μάτια τον παρακαλούσε λέγοντάς του: «Μην πας σήμερα παιδάκι μου για εξομολόγηση. Δεν ακούς στο ραδιόφωνο τι γίνεται στους δρόμους;». Εκείνος τη σήκωσε με στοργή και της είπε: «Θεία μου, έστω και μία ψυχή να περιμένει στο εξομολογητήριο, μου είναι αδύνατο να την αγνοήσω».
Εάν με ρωτούσε κάποιος να παρουσιάσω τον π. Επιφάνιο ως αδελφός του, θα χρησιμοποιούσα το τετράπτυχο: Διάκριση – αγάπη – ταπείνωση – μέτρο.
Θα ήθελα να κλείσω την ομιλία μου επαναλαμβάνοντας κάτι που είπα μεγαλοφώνως την ώρα της ταφής του στο Ιερό Ησυχαστήριο της Κεχαριτωμένης Θεοτόκου: “Ευχαριστούμε το Θεό που γεννήθηκες στην οικογένειά μας αείμνηστε αδελφέ μου”.
Ζητώ συγνώμη αν σας κούρασα & σας ευχαριστώ για την προσοχή σας.
δεν συλλαμβάνεται
ο Σκοπιανός,
που έχει ΕΔΡΑ του,
την Θεσσαλονίκη;
Ο επιλεγμένος Σκοπιανός νεαρός Ιωάννης Βρανιτσέφσκυ για να παίξη τον ρόλο του Σκοπιανού αρχιεπισκόπου με ΕΔΡΑ ΤΟΥ την Θεσσαλονίκη, όπως ο ίδιος ή οι εντολοδόχοι του, τον επέλεξαν και για την οποία αυτοκαυχάται, γιατι δεν συλλαμβάνεται στην Ελλάδα, ενώ συνελήφθη στην Βουλγαρία, εφόσον υπάρχει το ένταλμα της Ιντερπόλ;
Εδώ δεν ισχύει το διεθνές ένταλμα της Ιντερπόλ;
Δηλαδή τι ρόλο παίζει η Ιντερπόλ;
Στο ...τσεπάκι τους την έχει η ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΑ των ρασοφόρων της Σερβίας;
Τί γίνεται εδώ, τελος πάντων;
Κριτική στο βιβλίο του Γ.Πατρώνου
«Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ,
Μιὰ ἐκσυγχρονιστικὴ ἑρμηνευτικὴ προσέγγιση»
κ. Νικ. Σωτηροπούλου
Στὸ βιβλίο του «Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ, Μιὰ ἐκσυγχρονιστικὴ ἑρμηνευτικὴ προσέγγιση», ὁ καθηγητὴς κ. Γεώργιος Πατρῶνος ἰσχυρίζεται ὅτι ὁ ᾿Αντίχριστος δὲν εἶνε πρόσωπο, ἀλλὰ δι᾿ αὐτοῦ σημαίνονται οἱ αἱρέσεις καὶ γενικῶς τὸ κακὸ κατὰ τῆς ᾿Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ. Στὸ παρὸν ἄρθρο καὶ στὸ ἑπόμενο μὲ βάσι τὸ θεόπνευστο κείμενο τῆς Καινῆς Διαθήκης θὰ δείξωμε ὅτι ὁ ᾿Αντίχριστος εἶνε πρόσωπο, ἄνθρωπος, ὁ χειρότερος ὅλων τῶν ἀνθρώπων, μὲ ὅλη τὴ δύναμι τοῦ Σατανᾶ μέσα του. ῎Ετσι φρονοῦν οἱ ἅγιοι Πατέρες τῆς ᾿Εκκλησίας. ᾿Αλλ᾿ ὁ ἐκσυγχρονιστικὸς ἑρμηνευτὴς κ. Πατρῶνος δέχεται, ὅπως φαίνεται, τὴ λεγομένη «Μεταπατερικὴ θεολογία»...
῎Ηδη ἔχουμε εἰπεῖ ὅτι, ὅπως ὁ Χριστὸς εἶνε πρόσωπο, ἔτσι καὶ ὁ ᾿Αντίχριστος εἶνε πρόσωπο. Τώρα θ᾿ ἀναφέρωμε πλῆθος ἐπιχειρήματα ὑπὲρ τῆς ἐκδοχῆς, ὅτι ὁ ᾿Αντίχριστος εἶνε πρόσωπο, ἄνθρωπος.
᾿Αρχίζουμε ἀπὸ τὸ λόγο, τὸν ὁποῖον ὁ Χριστὸς εἶπε γιὰ τὸν ᾿Αντίχριστο ἀμέσως, καὶ θὰ συνεχίσωμε μὲ τοὺς λόγους, τοὺς ὁποίους εἶπε γιὰ τὸν ᾿Αντίχριστο διὰ μέσου τῶν ἀποστόλων του. ῾Ο Χριστός, λοιπόν, εἶπε στοὺς ᾿Ιουδαίους· «᾿Εγὼ ἐλήλυθα ἐν τῷ ὀνόματι τοῦ Πατρός μου, καὶ οὐ λαμβάνετέ με· ἐὰν ἄλλος ἔλθῃ ἐν τῷ ὀνόματι τῷ ἰδίῳ, ἐκεῖνον λήψεσθε» (᾿Ιωάν. ε´ 43). ᾿Εγὼ ἦλθα ἐξ ὀνόματος τοῦ Πατρός μου, καὶ ὅμως δὲν μὲ δέχεσθε. ῞Οταν ἄλλος ἔλθῃ ἐξ ὀνόματος τοῦ ἑαυτοῦ του, ἐκεῖνον θὰ τὸν δεχθῆτε. Δὲν εἶνε ὁλοφάνερο ἐδῶ, ὅτι μὲ τὶς λέξεις «ἄλλος» καὶ «ἐκεῖνος» σημαίνεται πρόσωπο; Καὶ δὲν εἶνε ἐπίσης ὁλοφάνερο, ὅτι ὁ ἐρχόμενος ἐξ ὀνόματος τοῦ ἑαυτοῦ του, ὁ αὐτοχειροτόνητος καὶ αὐτοαπεσταλμένος καὶ ὑπεραλαζών, τὸν ὁποῖο θὰ δεχθοῦν οἱ ᾿Ιουδαῖοι, ἐνῷ ἀπέρριψαν τὸν ᾿Ιησοῦ ὡς Μεσσία, Χριστό, θὰ εἶνε ὁ ᾿Αντίχριστος; ᾿Ερωτοῦμε τὸν κ. Πατρῶνο· γιατί στὸ βιβλίο σας δὲν ἀναφέρατε αὐτὸ τὸ λόγο τοῦ Χριστοῦ; Μήπως δὲν τὸν ἀναφέρατε, ἀκριβῶς διότι δείχνει ὁλοκάθαρα, ὅτι ὁ ᾿Αντίχριστος εἶνε πρόσωπο, τὸ ὁποῖο οἱ ᾿Ιουδαῖοι θὰ παραδεχθοῦν ὡς Μεσσία;
᾿Ερχόμεθα στὸν ἀπόστολο ᾿Ιωάννη. Τὰ χωρία περὶ ᾿Αντιχρίστου στὶς Καθολικὲς ᾿Επιστολές του Α´ καὶ Β´ ἤδη ἔχουμε σχολιάσει καὶ ἀποδείξει ὅτι ὁ ἐκσυγχρονιστικὸς καθηγητὴς τῆς θεολογίας τὰ παρερμηνεύει καὶ τὰ κακοποιεῖ δεινῶς. Τώρα θὰ παράσχωμε ἀποδείξεις γιὰ τὸν ᾿Αντίχριστο ὡς πρόσωπο καὶ ἄνθρωπο ἀπὸ τὴν ᾿Αποκάλυψι τοῦ ᾿Ιωάννου. Στὴν ᾿Αποκάλυψι ὁ ᾿Αντίχριστος ἐμφανίζεται μὲ τὴ μορφὴ θηρίου καὶ πάντοτε ὀνομάζεται μὲ τὸ ὄνομα «θηρίον» λόγῳ τῆς θηριωδίας του καὶ τῆς ἀπανθρωπίας του. Εἶνε τὸ θηρίο, ποὺ ἀναβαίνει «ἐκ τῆς ἀβύσσου» (᾿Αποκ. ια´ 7), «ἐκ τῆς θαλάσσης» (ιγ´ 1). Εἶνε καὶ ἄλλο θηρίο, ποὺ ἀναβαίνει «ἐκ τῆς γῆς», ἀπὸ τὴν ξηρά (ιγ´ 11). Τὸ δεύτερο αὐτὸ θηρίο ὑποστηρίζει τὸ πρῶτο, τὸν ᾿Αντίχριστο, καὶ εἶνε «ψευδοπροφήτης» (ιστ´ 13, ιθ´ 20, κ´ 10). Καὶ ἀφοῦ τὸ δεύτερο θηρίο εἶνε ψευδοπροφήτης, ἄρα πρόσωπο, γιατί νὰ μὴ παραδεχθοῦμε ὅτι καὶ τὸ πρῶτο θηρίο, ὁ ᾿Αντίχριστος, ὁ ὑποστηριζόμενος ἀπὸ τὸν ψευδοπροφήτη, εἶνε ἐπίσης πρόσωπο; Κατὰ τὸ ιθ´ 20 τὸ θηρίο, ὁ ᾿Αντίχριστος, καὶ ὁ ψευδοπροφήτης «ζῶντες ἐβλήθησαν οἱ δύο εἰς τὴν λίμνην τοῦ πυρὸς τὴν καιομένην ἐν θείῳ». Αὐτὸς ὁ λόγος «ζῶντες ἐβλήθησαν κλπ.» ἰσχύει γιὰ ζωντανὲς ὑπάρξεις μὲ σῶμα, κακοὺς ἀνθρώπους, οἱ ὁποῖοι ρίπτονται στὴν κόλασι. ῎Οχι λοιπὸν ὁ ψευδοπροφήτης μόνο, ἀλλὰ καὶ «οἱ δύο», τὸ θηρίο ᾿Αντίχριστος καὶ ὁ ψευδοπροφήτης, ρίπτονται στὴν κόλασι, διότι καὶ οἱ δύο εἶνε πρόσωπα, ἄνθρωποι. Μόνο πρόσωπα πηγαίνουν στὴν κόλασι, δαίμονες καὶ δαιμονικοὶ ἄνθρωποι. Κατὰ τὸ κ´ 10 ὁ Διάβολος, τὸ θηρίο καὶ ὁ ψευδοπροφήτης, σατανικὴ τριάς, θὰ βασανίζωνται στὴν κόλασι αἰωνίως. Καὶ ἀπὸ τοῦτο φαίνεται, ὅτι τὸ θηρίο ᾿Αντίχριστος εἶνε πρόσωπο, διότι στὴν κόλασι πρόσωπα θὰ βασανίζωνται.
Τὸ «θηρίον» εἶνε λέξι γένους οὐδετέρου. ᾿Αλλὰ σὲ χωρία τῆς ᾿Αποκαλύψεως γιὰ τὸ θηρίο χρησιμοποιοῦνται ἀντωνυμίες γένους ἀρσενικοῦ. Στὸ ιγ´ 8, ἀντὶ κανονικῶς νὰ γράφεται, «προσκυνήσουσιν αὐτὸ (τὸ θηρίον)», γράφεται, «προσκυνήσουσιν αὐτὸν». Στὸ ιγ´ 14, ἀντὶ νὰ γράφεται, «ποιῆσαι εἰκόνα τῷ θηρίῳ, ὃ εἶχε τὴν πληγὴν τῆς μαχαίρας καὶ ἔζησε», γράφεται, «ποιῆσαι εἰκόνα τῷ θηρίῳ, ὃς εἶχε τὴν πληγὴν κλπ.». Στὸ ιζ´ 11 γιὰ «τὸ θηρίον», ἀντὶ νὰ γράφεται «καὶ αὐτό», γράφεται «καὶ αὐτός». Οἱ ἀντωνυμίες γιὰ τὸ θηρίο «αὐτόν», «ὅς», «αὐτὸς» εἶνε γένους ἀρσενικοῦ κατὰ τὸ νοούμενο, ἐπειδὴ δηλαδὴ τὸ θηρίο νοεῖται ὡς πρόσωπο, ἄνθρωπος.
Κατὰ τὸ ιγ´ 12 τὸ δεύτερο θηρίο, ὁ ψευδοπροφήτης, «τὴν ἐξουσίαν τοῦ πρώτου θηρίου πᾶσαν ποιεῖ ἐνώπιον αὐτοῦ». Κατὰ τὸ ιγ´ 14 ὁ ψευδοπροφήτης κάνει σημεῖα, σατανικὰ θαύματα, «ἐνώπιον τοῦ θηρίου». Καὶ στὸ ιθ´ 20 γράφεται, «καὶ ἐπιάσθη τὸ θηρίον καὶ ὁ μετ᾿ αὐτοῦ ψευδοπροφήτης ὁ ποιήσας τὰ σημεῖα ἐνώπιον αὐτοῦ». ῾Ο ψευδοπροφήτης ἐνεργεῖ «ἐνώπιον αὐτοῦ», «ἐνώπιον τοῦ θηρίου», αὐτὸ δὲ σημαίνει ὅτι εἶνε ὑποτελὴς στὸ θηρίο, καὶ οἱ ἐνέργειές του γίνονται κατὰ τὴ θέλησι καὶ πρὸς εὐχαρίστησι τοῦ θηρίου. ᾿Αλλ᾿ αὐτὰ δείχνουν ὅτι τὸ θηρίο ᾿Αντίχριστος εἶνε πρόσωπο. Καὶ ἡ φράσι «ὁ μετ᾿ αὐτοῦ ψευδοπροφήτης», ἡ ὁποία παρουσιάζει τὸν ψευδοπροφήτη ὡς συνεργάτη τοῦ θηρίου, δείχνει ὅτι τὸ θηρίο ᾿Αντίχριστος εἶνε πρόσωπο, διότι συνεργασία νοεῖται μεταξὺ προσώπων. Τὸ αὐτὸ δείχνει καὶ ἡ φράσι «ἐξουσίαν ὡς βασιλεῖς μίαν ὥραν λαμβάνουσι μετὰ τοῦ θηρίου» (ιζ´ 12).
Τὸ θηρίο «λαμβάνει δύναμιν» ἀπὸ τὸν δράκοντα, τὸν Σατανᾶ, «καὶ ἐξουσίαν μεγάλην» (ιγ´ 2). Τὰ «δέκα κέρατά» του (ιγ´ 1) σημαίνουν τὴ μεγάλη δύναμι καὶ ἐξουσία του. Τὸ θηρίο λαμβάνει καὶ ἔχει «θρόνον» (ιγ´ 2, ιστ´10) καὶ φέρει «δέκα διαδήματα» (ιγ´ 1). Εἶνε δηλαδὴ βασιλεὺς μὲ μεγάλη βασιλικὴ ἐξουσία. Τὸ θηρίο ἔχει μῖσος (ιζ´ 16), λαλεῖ καὶ βλασφημεῖ (ιγ´ 5-6), διεξάγει πόλεμο (ια´ 7, ιγ´ 7, ιθ´ 19) καὶ νικᾷ, προσωρινῶς (ια´ 7, ιγ´ 7), ἐνῷ τελικῶς καὶ ὁριστικῶς νικᾷ τὸ ᾿Αρνίον, ὁ Χριστός (στ´ 2, ιζ´ 14). Στὸ θηρίο δίνεται «ἐξουσία ἐπὶ πᾶσαν φυλὴν καὶ λαὸν καὶ γλῶσσαν καὶ ἔθνος». Παγκοσμιοποίησι καὶ παγκόσμια διακυβέρνησι…῞Οπως οἱ κύριοι σφράγιζαν τοὺς δούλους τους, γιὰ ν᾿ ἀναγνωρίζωνται ὡς ἰδικοί τους, ἔτσι καὶ τὸ θηρίο διὰ τῶν ὀργάνων του θὰ σφραγίζῃ μὲ τὸ περιβόητο «χάραγμα» τοὺς ἀνθρώπους «ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς, ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν», καὶ οἱ δεχόμενοι τὸ χάραγμα θὰ χάνωνται (ιγ´ 16, ιδ´ 9-11, ιστ´ 2). Τοῦ θηρίου κατασκευάζεται «εἰκών», εἴδωλο, καὶ προσκυνεῖται καὶ τὸ θηρίο καὶ τὸ εἴδωλό του, καὶ οἱ προσκυνοῦντες χάνονται (ιγ´ 4, 12, ιδ´ 9-11, ιστ´ 2). Τὸ θηρίο δηλαδὴ θεοποιεῖται καὶ λατρεύεται. Στὸ ιζ´ 8 ἡ φράσι γιὰ τὸ θηρίο «ἦν καὶ οὐκ ἔστι καὶ παρέσται» θεωρεῖται παρῳδία τοῦ ὀνόματος τοῦ Θεοῦ καὶ τοῦ Χριστοῦ «ὁ ῎Ων καὶ ὁ ῏Ην καὶ ὁ ᾿Ερχόμενος» (α´ 4, 8). Τὸ θηρίο ᾿Αντίχριστος παρῳδεῖται ὡς ψευτοθεός. ῞Όλα αὐτά, τὰ ὁποῖα ἀνα φέραμε ἀπὸ τὴν ᾿Αποκάλυψι γιὰ τὸ θηρίο, δὲν δύνανται νὰ εὐσταθήσουν παρὰ μόνο ἂν δεχθοῦμε ὅτι τὸ θηρίο εἶνε πρόσωπο. Ναί, τὸ θηρίο, ὁ ᾿Αντίχριστος, εἶνε πρόσωπο, ἄνθρωπος. Στὸ ᾿Αποκ. ιγ´ 18 ὁ ἀπόστολος ᾿Ιωάννης γράφει γιὰ τὸν ἀριθμὸ τοῦ θηρίου· «᾿Αριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί».
Στὸ ἑπόμενο θὰ δείξωμε, ὅτι ὁ ᾿Αντίχριστος εἶνε πρόσωπο, ἄνθρωπος, ἐπὶ τῇ βάσει τῆς διδασκαλίας τοῦ ἀποστόλου Παύλου.
Αποτειχισι:
Οι αρλουμπες του αμεθυστου.
Διαβασαμε στον μεθυσμενο ασυναρτητο και ακατανοητο αμεθυστο να γραφη οτι ισχυριζομενος ο κ. Σωτηροπουλος οτι ο Αντιχριστος ειναι προσωπο ασεβει οταν τον παραλληλιζει με το ανθρωπινο προσωπο του Χριστου.
Δηλαδη σκοτεισμενε αμεθυστε ο Χριστος δεν ειναι ανθρωπος αλλα μονον Θεος;
Σε ποια Γραφη ή σε ποιο συγγραμα του π. Παϊσιου το εμαθες αυτο;
Αυτο δεν γνωριζεις οτι ειναι αιρεσι ασοφε σοφε;
Γινε σαφεστερος στις εκφρασεις σου και αφησε τις αρλουμποειδεις ....θεολογιες σου!!!
Ενταξει φονταμενταλιστη;
Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011
ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ
Η ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ
ΤΟΥ
ΦΡΑΓΚΟΛΑΤΙΝΙΣΜΟΥ
Στήν ἔγκριτη ἐφημερίδα Gurdian δημοσιεύθηκε ἀνταπόκρισις ἀπό τό Δουβλῖνο, τήν Ἰρλανδική Πρωτεύουσα, γιά τήν ἐπίθεση πού ἐξαπέλυσε ὁ Ἰρλανδός Πρωθυπουργός Ἔντα Κένι ἀλλά καί τό Ἰρλανδικό Κοινοβούλιο μέ ψήφισμά του κατά τοῦ Βατικανοῦ καί τῆς Ῥωμαιοκαθολικῆς παρασυναγωγῆς γιά τήν συγκάλυψη τρομακτικῶν σκανδάλων παιδεραστίας καί παρά φύσιν ἀσελγῶν πράξεων κατά ἀνηλίκων παίδων τῶν Ῥωμαιοκαθολικῶν Κληρικῶν ἀπό τήν Ῥωμαιοκαθολική Ἱεραρχία τῆς Ἰρλανδίας καί τό Βατικανό.
Τό γνωστό σκάνδαλο Σμάϊθ προκάλεσε τό 1994 τήν κατάρρευση τοῦ κυβερνητικοῦ συνασπισμοῦ «Φιάνα Φάϊλ» καί τῶν Ἐργατικῶν.
Τά χρόνια πού ἀκολούθησαν ἑκατοντάδες θύματα Ῥωμαιοκαθολικῶν Κληρικῶν προέβησαν σέ καταγγελίες δι’ ὅσα τραγικά ὑπέστησαν στάς χεῖρας των. Προσφάτως ἡ ἀνεξάρτητη ἐπιτροπή Κλόϊνι τοῦ Ἰρλανδικοῦ Κοινοβουλίου κατηγόρησε ἐπίσημα τήν Ἰρλανδική Ῥωμαιοκαθολική Ἱεραρχία ἀλλά καί τό Βατικανό ὅτι παρεμποδίζουν μεθοδικῶς τήν ἔρευνα ἐδῶ καί τρία χρόνια μολονότι ἔχουν δεσμευθεῖ δημόσια ὅτι θά συνεργαστοῦν μέ τίς ἀρχές προκειμένου νά ἐξιχνιαστοῦν τά εἰδεχθῆ καί φρικώδη ἐγκλήματα παιδεραστίας.
Αὐτό ὡδήγησε τόν Πρωθυπουργό Ἔντα Κένι νά ἐκραγῆ μετ’ ὀργῆς ἐντός τοῦ Ἰρλανδικοῦ Κοινοβουλίου καί νά δηλώσει ὅτι: «δυστυχῶς ἀποκαλύφθηκαν ἡ δυσλειτουργία, ὁ ἐλιτισμός καί ὁ ναρκισσισμός πού κυριαρχοῦν στήν κουλτούρα τοῦ Βατικανοῦ».
Ἡ Κυβέρνηση καί σύσσωμη ἡ ἀντιπολίτευση ἐνέκριναν ὁμοφώνως ψήφισμα πού κατηγορεῖ τό Βατικανό καί τήν Ρωμαιοκαθολική παρασυναγωγή ὅτι μεθοδικῶς καί ἀναισχύντως ἐμπόδισαν τήν ἀποκάλυψη τῶν ἐγκλημάτων παιδεραστίας πού συγκλονίζει τήν Ἰρλανδία, χώρα γνωστή γιά τήν πίστη της στόν Παπισμό.
Ἡ μεταστροφή τῆς ὀργῆς ἀπό τήν ἐγχώρια Ἰρλανδική Ῥωμαιοκαθολική Ἱεραρχία πρός τό κέντρο τοῦ Παπισμοῦ, τό Βατικανό, ὀφείλεται καί σέ ἔγγραφο τοῦ Βατικανοῦ πρός τήν Ἰρλανδική Ῥωμαιοκαθολική Ἱεραρχία πού ἦρθε στό φῶς κατά τήν διάρκεια τῆς ἐρεύνης γιά τήν ὑπόθεση ἡ ὁποία διεξήχθη μέ ἐντολή τῆς Κυβερνήσεως τῆς Ἰρλανδίας, ἔγγραφο τοῦ ἔτους 1997, ἐπί ἡμερῶν τοῦ προσφάτως «ὁσιοποιηθέντος» καί καταστάντος «μακαρίου» πάπα Ἰωάννου Παύλου τοῦ Β΄ μέ τό ὁποῖον καθορίζοντο οἱ διαδικασίες παραπομπῆς ὑποθέσεων κακοποιήσεως ἀνηλίκων μέ τοσοῦτον ἀναίσχυντον καί ἐλεεινόν προσδιορισμόν ὥστε νά χαρακτηρίζονται ἁπλῶς ὡς «κατευθυντήριες γραμμές».
Ὁ Ἰρλανδός Πρωθυπουργός Κένι δήλωσε στά Ἰρλανδικά ΜΜΕ ὅτι τό Σαββατοκύριακο πού πέρασε ἔλαβε χιλιάδες μηνύματα ὑποστηρίξεως γιά τήν στάση του.
Ἀντιδρώντας στό ὁμόφωνο ψήφισμα τοῦ Ἰρλανδικοῦ Κοινοβουλίου πού καταδίκαζε τόν ρόλο τῆς Ῥωμαιοκαθολικῆς Ἱεραρχίας καί τοῦ Βατικανοῦ στήν ὑπονόμευση τῶν θεσμῶν τῆς «προστασίας τῆς παιδικῆς ἡλικίας» τό Βατικανό ἀνεκάλεσε τόν Νούντσιό του ἀπό τήν Ἰρλανδία «Ἀρχιεπίσκοπο» Τζουζέπε Λεάντζα.
Ἡ Κυβέρνηση ὅμως τῆς Ἰρλανδίας δήλωσε ὅτι δέν ἐκπλήσσεται ἀπό τήν ἀνάκληση τοῦ Νουντσίου ἀλλά περιμένει τό Βατικανό νά ἀπαντήσῃ στίς τρομακτικές κατηγορίες γιατί ἡ «Ἐκκλησία» ἔπαιξε ρόλο στήν συγκάλυψη τῆς σεξουαλικῆς κακοποίησης παιδιῶν.
Τά ἀνωτέρω φρικώδη καί εἰδεχθῆ δέν μᾶς ἐκπλήσσουν καί ἐμᾶς οὐδόλως, διότι ὥς καί παλαιότερον ἔχομε καί δημοσίᾳ διακηρύξει ὁ Ῥωμαιοκαθολικισμός καί ὁ Παπισμός δέν εἶναι Ἐκκλησία Χριστοῦ ἀλλά πολιτικό-οἰκονομικό-θρησκευτικό σύστημα, ἐστερημένο τῆς Θ. χάριτος καί τῶν ζωοποιῶν ἀκτίστων ἐνεργειῶν τοῦ Τρισαγίου Θεοῦ, τό ὁποῖον ἀδιαπτώτως καί διϊστορικῶς συνεχίζει τήν ἐγκληματική του διαδρομή καί πορεία καταπατώντας ἀσυστόλως τούς Θ. καί Ἱ. Κανόνας τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας ἐπιτάσσοντες καί ῥητῶς προβλέποντες τήν ἄμεσον καθαίρεσιν τῶν κανονικῶν ἐγκληματιῶν, νοθεύων τήν «παραδοθεῖσαν ἅπαξ τοῖς ἁγίοις πίστιν» καί εἰσάγων τήν ἐνδοκοσμική σκοπιμότητα καί μεταπτωτική φθορά στόν πνευματικόν χῶρον, ὑποθάλπει τό κακούργημα τῆς παιδεραστίας παρά τίς φραστικές δῆθεν στηλιτεύσεις του.
Ἡ πρόσφατος μάλιστα «ὁσιοποίησις» τοῦ καθ’ ὅλην τήν διάρκειαν τῆς θητείας του ἐπιδοθέντος μετά πάσης ἐπιμελείας στήν συγκάλυψιν χιλιάδων ἀνά τόν κόσμον ἐγκλημάτων παιδεραστίας ἀπό τούς Ῥωμαιοκαθολικούς θρησκευτικούς λειτουργούς, πάπα Ἰωάννη Παύλου τοῦ Β΄ μετά πάσης τιμῆς καί μεγαλοπρεπείας στό Βατικανό ἀποδεικνύει ἐναργέστατα τό ἀμεταμέλητον τοῦ Ῥωμαιοκαθολικισμοῦ-Παπισμοῦ καί καθιστᾶ διά μίαν εἰσέτι φοράν πασίδηλον τό γεγονός ὅτι ἡ διαχρονική καί διϊστορική καταδολίευσις τοῦ Χριστιανικοῦ καί Εὐαγγελικοῦ μηνύματος ἀνά τήν ὑφήλιον, ὀφείλεται κατά βάσιν σ’ αὐτήν τήν ἐκτροπήν ἐκ τοῦ σώματος τῆς Ἐκκλησίας πού συνέβη μέν τό 1054 μ.Χ. ἀλλά πού ἔμελλε νά ἀποβῆ ὁ ὀλετήρας ὁμοῦ μετά τῆς ψευδοῦς θρησκείας τοῦ Ἰσλάμ τῆς πνευματικῆς εὐλογίας καί δυνατότητος τῆς ἀνθρωπότητος πού ἀπέρρευσε ἀπό τόν ζωοποιό Σταυρό καί τήν λαμπροφόρο Ἀνάσταση τοῦ Ἐνσαρκωθέντος Υἱοῦ καί Λόγου τοῦ Θεοῦ.
Ἐπιπρόσθετος ἀπόδειξις τῶν ἀνωτέρω ἀποτελεῖ ἡ κατά τήν ἐπίσκεψη τοῦ σημερινοῦ πάπα Βενεδίκτου 16ου στήν Κροατία στίς 4 καί 5 Ἰουνίου, ἰδιαιτέρα τιμή πού ἀπεδόθη στόν ἐγνωσμένο ἐγκληματία τοῦ Β΄ παγκοσμίου πολέμου καί πνευματικό ταγό τῶν φασιστῶν Οὐστάσι τῆς Κροατίας, Καρδινάλιο τοῦ Ζάγκρεμπ Ἀλοΐσιο Στέπινατς, ὁ ὁποῖος κατεδικάσθη γιά ἐσχάτη προδοσία καί ἐγκλήματα πολέμου καί παρά ταύτα ἀνεκηρύχθη ὡς δῆθεν «μακάριος» ἀπό τήν Ῥωμαιοκαθολική παρασυναγωγή καί τοῦ ὁποίου τήν εἰκόνα προσπαθεῖ νά ὡραιοποιήση τό περιοδικό «ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ» (Μαΐου-Ἰουνίου 2011, τ.1069, σελ. 27-29), πού διευθύνεται ἀπό τόν Ἰησουΐτη κ. Θεόδωρο Κοντίδη καί κυκλοφορεῖται ἀπό τό «Ἰνστιτοῦτο Ἀνθρωπιστικῶν Ἐπιστημῶν» πού ἑδρεύει ἐν Ἀθήναις (Μιχ. Βόδα 28), ὅταν τυγχάνει ἀπολύτως ἐξηκριβωμένον ἱστορικῶς ὅτι οἱ Ρωμαιοκαθολικοί ἱερεῖς τῶν φασιστῶν Οὐστάσι πού δολοφόνησαν 800.000 ὀρθοδόξους Σέρβους κατά τήν διάρκεια τῆς Γερμανικῆς κατοχῆς τῆς Γιουγκοσλαβίας ὑπήγοντο στόν «Ἀρχιεπίσκοπο» Ζάγκρεμπ Ἀλουΐσιο Στέπινατς καί ὅταν ὑφίσταται τό ἡμερολόγιο τοῦ Στέπινατς ὅπου ὁ ἴδιος ἰδιογράφως ὁμολογεῖ πλήρως τά θηριώδη ἐγκλήματα τῶν Ῥωμαιοκαθολικῶν ἐγκληματιῶν, τούς βιαίους ἐκλατινισμούς τῶν ὀρθοδόξων Σέρβων καί δηλώνει τό βύθιο μῖσος του κατά τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας γράφοντας στίς 27 Μαρτίου 1941 σελ. 172, βιβλ. 4ο «Τό πνεῦμα τῆς Ἀνατολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας εἶναι κάτι τό τόσο τρομερό τό ὁποῖο μόνο ὁ παντοδύναμος καί παντογνώστης Θεός δύναται νά ἀνέχεται...» καί στίς 28 Μαρτίου 1941, σελ. 176, βιβλ. 4ο «Τό σχίσμα τῆς ἀνατολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας εἶναι ἡ μεγαλύτερη κατάρα ἐν Εὐρώπῃ, σχεδόν μεγαλύτερη καί ἀπό τόν Προτεσταντισμό...». Καί αὐτό προσπάθησε νά διορθώσει ὁ ψευδοάγιος τοῦ Βατικανοῦ στυγνός ἐγκληματίας Ἀλοΐσιος Στέπινατς μέ τήν σφαγή 800.000 Ὀρθοδόξων Σέρβων.
Νά λοιπόν, γιατί εἶναι ἀδύνατος ἡ ἕνωσις μέ τόν διεθνῆ ἐγκληματία καί ὑποκριτή Ρωμαιοκαθολικισμό καί ἀλυσιτελής ὁ μετ’ αὐτοῦ διάλογος καί ἐμεῖς τά μέλη τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ τῆς Μιᾶς , Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας θά πρέπει «οὔτε χαίρειν» σέ αὐτούς νά λέγωμε ὡς μᾶς συνιστᾶ ὁ Εὐαγγελιστής Ἰωάννης, ὁ μαθητής τῆς ἀγάπης διότι δέν θεωρῶ ὅτι ἔχωμεν ἐμεῖς περισσότερη ἀγάπη ἀπό τόν «μαθητή τῆς ἀγάπης».
Ἡ μόνη ἀληθής ἕνωσις πού μπορεῖ νά γίνει εἶναι νά ἀποπτύσσουν οἱ κακόδοξοι τάς αἱρετικάς των δοξασίας καί εἰσηγήσεις τοῦ βυθίου δράκοντος καί νά ἐπανέλθουν ἐν πλήρη μετανοίᾳ στήν καλλιέλαιον τῆς Ἐκκλησίας ἐγκεντριζόμενοι σέ Αὐτήν.
Ὅ,τιδήποτε ἄλλο εἶναι καταδικασμένο a priori σέ παταγώδη ἀποτυχία ὅπως καί τά ἀνωτέρω γεγονότα πασιδήλως ἀποδεικνύουν.
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Κ υ κ λ ο φ ο ρ η σ ε
το νεο περιοδικο
ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ
του μηνος Ιουλιου-Αυγουστου
Περιεχει αρθρο του Ομολογητου
Θεολογου Φιλολογου
κ. Νικ. Σωτηροπουλου με τον τιτλο
ΑΝΥΠΟΦΟΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΙ.
...Οι Οικουμενιστες ηγετες της Εκκλησίας όχι μονο υποστηριζουν αιρετικούς, ιδίως τον Παπα, αλλά και διώκουν απηνως και καταδικαζουν κληρικους και λαϊκούς, οι οποίοι αγωνίζονται υπέρ της Ορθοδοξιας και εναντίον του Οικουμενισμου.
Προσφατο παράδειγμα η καταδίκη από τη Διοίκησι της Σερβικης Εκκλησίας του Αντιοικουμενιστου Επισκοπου Αρτεμιου, γνησίου πνευματικού τέκνου του οσίου Ιουστινου Ποποβιτς και σεμνωματος της Σερβικης Εκκλησίας.
Ας σημειωθη δε, ότι η Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος με τον τροπο, με τον οποιο παρουσιασε τη σχετική ανακοίνωσι της Συνόδου της Εκκλησίας της Σερβιας, συμφωνησε με την καταδίκη του Αρτεμιου!
Ανυποφορη στους πιστούς η εκκλησιαστική κατάστασι, διότι οι μεν Οικουμενιστες ηγετες καταπροδιδουν την πίστι, οι δε άλλοι Ιεραρχες δεν εξεγείρονται κατα των προδοσιών της πίστεως, αλλά και αντιχριστιανικών συμπεριφορών, και αντιηθικών και εγκληματικων νόμων των πολιτικών αρχόντων, και εθνικών προδοσιών, και κραυγαλεων κοινωνικών αδικιών.
Κατασκανδαλιζονται οι πιστοί, και κύματα μεγάλης αγανακτήσεως εγείρονται στις ψυχες τους, κύματα Ατλαντικου ωκεανού.
Και πολλοί πιστοί διερωτωνται: Πιστευουν οι δεσποταδες στο Θεο;
Και μερικοί πιστοί δεν θελουν πλέον να ανηκουν σε Επισκοπες με Οικουμενιστες Επισκόπους και αποστασιοποιουνται, πηγαινουν και εκκλησιαζονται σε αλλες Επισκοπες.
(μερος του κειμενου).
Περιεχει επισης την
ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΠΑΥΣΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚΕΙΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ MOY
ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙ
ΚΑΣΣΑΝΔΡΕΙΑΣ
βασει του ΙΕ΄Κανονα
της Πρωτοδευτερας Συνοδου
του ιστολογου της ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ
δημοσιογραφου
Οδυσσεα Τσολογιαννη.
.....Όταν πεθάνω, σεβασμιώτατε, προτιμώ να ταφώ και να έχω την ευλογία του «δεδιωγμένου ένεκεν δικαιοσύνης» άοικου, «μονοχίτωνα» και ασκητικού ΑΚΑΘΑΙΡΕΤΟΥ ιερομονάχου π. Ευθυμίου Τρικαμηνά, παρά στην δεσποτική πομπώδη τελετουργία επισκόπου, που διαθέτει μερικές δεκάδες πολυποίκιλες και χρυσίζουσες αρχιερατικές στολές, και συναγελάζεται και συγκοινωνεί με ψευδεπισκόπους, υποκριτάς, φθονερούς, άδικους, αιρετικούς και αιρετίζοντες....(μερος του κειμενου)
Ζητειστε το να σας αποσταλη
Τα κειμενα θα δημοσιευθουν
στην ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ
εντος των ημερων.
στα τανκς της χούντας
Μπράβο στους ταρίφες!!! Τη στιγμή που ακόμα και ο Παρθενώνας μας ξεπουλιέται στους ξένους, τα υποκριτικά μυξοκλάματα και οι ψευτοευασισθησίες των αργυρώνητων δημοσιοκάφρων ακούγονται όπως οι ερπύστριες των πάντσερ τον καιρό της γερμανικής κατοχής.
«Κίτρινη φυλή» ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ΤΑ ΦΩΤΑ , ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΤΥΧΕΤΕ!!!
ΕΝΤΟΣ ΚΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΕΙΩΝ ΤΟΥΣ.
ΚΑΝΤΕ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΗ ΤΗ ΖΩΗ , ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΊ ΜΑΥΡΗ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΕΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥΣ.
ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΙΔΟΥΣ ΑΣΥΛΙΑ, ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΣΥΛΙΑ ΚΑΙ Η ΓΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ , ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑΣ.
Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011
Η ΠΑΠΙΚΗ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΑΛΑΘΗΤΟΥ
ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡ. ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ
(†) ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ
«Σᾶς ρωτᾶ ποτέ ἡ γυναίκα σας πόσο ἁλάτι πρέπει νά βάλει στό φαγητό; Ἀσφαλῶς ὄχι· ἔχει τό ἀλάθητο. Ἀφῆστε τόν Πάπα νά τό ἔχει ἐπίσης, ἄν θέλει».
[Συνέντευξη στὴν ἐφημ. “ Ἔθνος”, 20-3-1970]
«ΑΓΙΟΣ» ΒΕΛΑΡΜΙΝΟΣ
(Ἡ ρωμαιοκαθολική «ἐκκλησία» τιμᾶ τήν μνήμη του στίς 17 Σεπτεμβρίου)
«Ἄν κάποια ἡμέρα ὁ Πάπας ἐπιβάλει ἁμαρτίες καί ἀπαγορεύσει ἀρετές, ἡ Ἐκκλησία εἶναι ὑποχρεωμένη νά πιστέψει ὅτι οἱ ἁμαρτίες αὐτές εἶναι καλές καί ὅτι οἱ ἀρετές ἐκεῖνες εἶναι κακές». [Theologia, Bellarmino, De Romano Pontifice, βιβλ. 4, κεφ. 23]
Ἅγιος Ἰουστίνος Πόποβιτς:
(Ἡ Ἐκκλησία τιμᾶ τή μνήμη του στίς 14 Ἰουνίου)
«Τὸ δόγμα περὶ ἀλαθήτου τοῦ πάπα εἶναι ὄχι μόνον αἵρεσις, ἀλλὰ παναίρεσις. Διότι καμμία αἵρεσις δὲν ἐξηγέρθη τόσον ριζοσπαστικῶς καὶ τόσον ὁλοκληρωτικῶς κατὰ τοῦ Θεανθρώπου Χριστοῦ καὶ τῆς ᾿Εκκλησίας Του, ὡς ἔπραξε τοῦτο ὁ Παπισμὸς διὰ τοῦ ἀλαθήτου τοῦ πάπα-ἀνθρώπου. Δὲν ὑπάρχει ἀμφιβολία· τὸ δόγμα αὐτὸ εἶναι ἡ αἵρεσις τῶν αἱρέσεων, μία ἄνευ προηγουμένου ἀνταρσία κατὰ τοῦ Θεανθρώπου Χριστοῦ».
[᾿Ιουστίνου Πόποβιτς, ῎Ανθρωπος καὶ Θεάνθρωπος, ἐκδ. “᾿Αστήρ”, ᾿Αθήνα 1993, σελ. 159]
(†) ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΝΑΖΙΑΝΖΟΥ ΠΑΥΛΟΣ
(Βοηθός Ἐπίσκοπος τῆς Ἱ. Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀμερικῆς γιά τό Μεξικό. Πρώην παπικός μοναχός, πού μετεστράφη στήν Ὀρθοδοξία, ἀλλά δολοφονήθηκε το 1984, ἀμέσως μετά ἀπό Θεία Λειτουργία)
«Ὡς κορώνα καὶ κορυφὴ τῆς παντοδυναμίας του ὁ Πάπας κατέχει ἀκόμη ἕνα τρομερὸ προνόμιο, μοναδικὸ στὸν κόσμο. ¨Ἕνα τερατῶδες καὶ ἐξωτικὸ προνόμιο, ποὺ οὔτε οἱ πιὸ ποταπὲς εἰδωλολατρίες δὲν εἶχαν τὴ φαντασία νὰ τὸ συλλάβουν: εἶναι ἀλάθητος θείῳ δικαίῳ, σύμφωνα μὲ δογματικὸ ὅρο τῆς Συνόδου τοῦ Βατικανοῦ ποὺ ἔγινε στὰ 1870. Ἀπὸ τότε, σ’ αὐτὸν ἡ ἀνθρωπότης ὀφείλει νὰ ἀποτείνῃ τοὺς λόγους ποὺ προηγουμένως ἀπηύθυνε στὸν Κύριο: “Ρήματα ζωῆς αἰωνίου ἔχεις” [Ἰωάν. 6:68]. Ἀπὸ ἐδῶ καὶ πέρα δὲν ὑπάρχει ἀνάγκη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος γιὰ νὰ ὁδηγῇ τὴν Ἐκκλησία “εἰς πᾶσαν τὴν ἀλήθειαν” [Ἰωάν. 16:13]. Δὲν ὑπάρχει ἀνάγκη τῆς Ἁγίας Γραφῆς οὔτε τῆς Ἱερᾶς Παραδόσεως, διότι ὑπάρχει πλέον ἕνας θεὸς πάνω στὴ γῆ μὲ ἐξουσία νὰ ἀχρηστεύῃ καὶ νὰ διακηρύσσῃ ὡς πλανερές τὶς διδασκαλίες τοῦ Οὐρανίου Θεοῦ. Μὲ βάσι αὐτὸ τὸ ἀλάθητο, ὁ Πάπας εἶναι ὁ μόνος κανόνας τῆς Πίστεως καὶ μπορεῖ νὰ ἐκφράσῃ καινούργια δόγματα, ἀκόμη καὶ ἀντίθετα πρὸς τὸ κριτήριο ὅλης τῆς Ἐκκλησίας, τὰ ὁποῖα ὅλοι οἱ πιστοὶ ὀφείλουν νὰ τὰ παραδεχθοῦν γιὰ νὰ μὴν ἀποκοποῦν ἀπὸ τὴ σωτηρία». [Παύλου Μπάλλεστερ-Κονβαλιὲρ «Γιατὶ ἐγκατέλειψα τὸν παπισμὸ» - “Θεοδρομία” Τεῦχος 1, Ἰαν. - Μάρτ. 2006]
την ...αναμνηστικη τους...
Tα τρια απεσταλμενα ....βουτυρομπουμπουκακια του Φαναριου απο την επισκεψι τους στον πατερουλη πάπα, αφου του φιλησαν το μαγαρισμενο χερι του, εφαγαν και ηπιαν πλουσιοπαροχα απο τον αρχιαιρεσιαρχη, και περασαν ενα πενθημερο γεματο απο ενα ονειρεμενο ταξιδι με επισκεψεις και ξεναγησεις και οτι αλλο μπορειτε να φαντασθητε, ανεβηκαν και σε λοφον υψηλον για να βγουν την αναμνηστικη τους, με ...φοντο το Βατικανο, οπου ο θρονος του Αντιχριστου....
Και τωρα θα παρουν το αεροπλανακι και θα αναχωρησουν για το Φαναρι για να σπευσουν να περιγραψουν στον δεσποτη και αυθεντη τους, τον ....πρωτο-ενδεη των του Χριστου ΠΕΝΗΤΩΝ, ολες τις επαφες και τις επικοινωνιες και τους συγχρωτισμους τους.... με τους διασημοτερους παιδεραστας της Οικουμενης....
Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011
...Μακελαρης (στασιαστης),
ο κ. Ιγνατιος....
Ζηλωτες,
οι Βολιωτες χριστιανοι...
Καί ἰδού «ὡς κύων ἐπιστρέφων ἐπί τό ἴδιον ἐξέρασμα»...
Ὁ λόγος δυστυχῶς πάλι γιά τόν παραπαίοντα Μητροπολίτη Δημητριάδος. Ἀνεμένετο, ἀλλά θέλαμε νά πιστεύουμε ὅτι θά ἐπρυτάνευε ἡ λογική, οἱ νηφάλιες σκέψεις ἑνός γηραιοῦ κληρικοῦ καί τό ἀποτυχημένο μεταφραστικό πείραμα θά τόν ὡδηγοῦσαν ἐπιτέλους σέ ὡρίμανση πνευματική καί συμμόρφωση καί ὄχι στή ψυχοφθόρο, πείσμονα, ἐγωϊστική, ἀλλόφρονα ἕως ἑωσφορική ἀντιπαράθεση του μέ τήν δισχιλιετῆ παράδοση τῆς Ἐκκλησίας καί τούς πιστούς. Ἀντί ὅλων αὐτῶν ὁ γνωστός ταραξίας τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Βόλου Ἰγνάτιος ὁ Παραβάτης σκληραίνει τή θέση του καί ἐξαπολύει μύδρους κατά τῶν ἀντιδρώντων πιστῶν. Προσφατως στον εσπερινο του προφητη Ηλια εβιασε ανενδοιαστως κατ' επαναληψι και δημοσιως τα πανεμορφα αναγνωσματα των προφητειων της εορτης.
Ἀποκαλύπτουμε τώρα καί τή νέα του μέθοδο – πονηρό ἐλιγμό. Μόλις ἀναγνωρίσει ἐντός τοῦ Ἱ. Ναοῦ (ὁ ἴδιος ἤ οἱ ἱερεῖς του) πρόσωπα πιστῶν ἀπό αὐτούς πού ἐκδήλωσαν ἀντίδραση στή μεταφραστική του μανία, φοβούμενος νέα ἐπεισόδια καί ἀφοῦ ἀπέτυχε νά τούς τρομοκρατήσει μέ τήν ἐπέμβαση τῆς Ἀσφάλειας (ὁποία πατρική φροντίδα, ἀγάπη, ἀνεξικακία, δημοκρατικότητα καί ἐλευθερία ἀλήθεια!), τότε ἀμέσως παραλείπει αὐτοβούλως τά ἱερά ἀναγνώσματα καί ἐπιδίδεται σέ ἕνα ἄνευ προηγουμένου καυστικό, γεμᾶτο χολή κήρυγμα (αὐτός ὁ πράος καί ταπεινός) στηλιτεύοντας ἀορίστως, ἀνωνύμως καί κυνικά τούς φανατικούς Ταλιμπάν καί τίς φανταστικές σέκτες καί φατρίες πού τόν τριγυρίζουν, τόν ἀπειλοῦν καί τόν παρενοχλοῦν στό «διαφωτιστικό» του ἔργο, εὐχόμενος κιόλας σάν καλός ποιμένας γιά τήν μετάνοιά τους.
Τό ἴδιο πανικόβλητο κήρυγμα τό ἄκουσε ὁ κόσμος τοὐλάχιστον σέ τρεῖς διαφορετικές ἑορτές Ἁγίων. Μέ τή μόνη διαφορά, στήν ἑορτή τῆς Ἁγ. Παρασκευῆς συνέδεσε τό κήρυγμά του μέ τό οἰκτρό ἔγκλημα στό Ὄσλο τῆς Νορβηγίας· προφανῶς καθρέπτιζε τόν δικό του ψυχικό κόσμο και μέ τά γυαλιά πού ὁ ἴδιος φοροῦσε ἔβλεπε τόν κόσμο γύρω του!
Πού γιά νά ποῦμε τά πράγματα μέ τό ὄνομά τους, ἄν εἶχε στοιχειώδη πνευματική κατάσταση καί εἰλικρινή ταπείνωση, θά προτιμοῦσε τήν εἰρήνη καί θά «ἔκανε τό χατίρι» τοῦ λαοῦ του, πού δέν τοῦ ζητάει καί τίποτε παράλογο ἀπό τό νά τηρήσει τήν παράδοση καί τήν ἀρχαία τάξη καί γλῶσσα τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως τά παρέλαβε, τηρώντας τόν ἀρχιερατικό του ὅρκο.
Ἐδῶ ἀκριβῶς ἀποδεικνύεται μέ πνευματικά κριτήρια ἡ ἀνωριμότητα, ἀκαταλληλότητα καί ἀδυναμία του νά ἡγεῖται σάν ποιμένας ὀρθοδόξου λαοῦ. Πῶς εἶναι δυνατόν αὐτός ὁ ἄνθρωπος, ἄγευστος ὥν ὑπακοῆς μέ τόσο ἐγωϊσμό καί πεῖσμα, σάν μικρό κακομαθημένο παιδί, πού καί δίκιο νά εἶχε, ἔπρεπε νά μᾶς δώσει παράδειγμα ταπείνωσης πρός μίμησι κόβοντας τό θέλημά του - ἄγνωστα γράμματα γιά τόν κ. Ἰγνάτιο, πῶς εἶναι δυνατόν νά ἔχει πειστικό λόγο καί νά ἀπαιτεῖ τυφλή ὑπακοή ἀπό τούς ὑφισταμένους του καί τό ποίμνιό του; Ἐμεῖς τοῦ θέτουμε ὡς κριτήριο τήν ἱερά Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας καί αὐτός μᾶς ἀντιπαραθέτει τό δόγμα «ἐγώ εἶμαι ἐγώ...». Βγάλτε μόνοι σας τό συμπέρασμα. Τό ψεῦδος, ἡ ἀπάτη καί ἡ ὑποκρισία προσωποποιημένη. Ἔ, δέν θά σέ προσκυνήσουμε ρέ κύριε, ὁ κόσμος νά χαλάσει.
Ξεχνάει τήν θέση του, τόν Ἅγιο γιά τόν ὁποῖο ὑποτίθεται ὅτι προσῆλθε νά τιμήσει (ποιός τόν ὑπολογίζει τώρα κι αὐτόν) καί καταπιάνεται ἀποκλειστικά μέ τούς ἀγανακτισμένους πολίτες –πιστούς, πού τολμοῦν νά ἀμφισβητοῦν τό μακιγιαρισμένο image του, τό εἴδωλο τῆς αὐτοῦ μεγαλειότητος, πού ὀφείλουμε ὅλοι λαϊκοί καί κληρικοί ἐδαφοκωλοτουμπιαίως νά προσκυνοῦμε σά χρυσή εἰκόνα. Κι ὅλα αὐτά φυσικά μέ ἄκρως ἀντιδημοκρατικούς καί ἄνισους ὅρους, αὐτός ἀφ’ὑψηλοῦ μέ μικρόφωνο στό χέρι, ἐκ τοῦ ἀσφαλοῦς μέ ὅλους τους σεκιουριτάδες (κοντοκουρεμένους) παπάδες καί ψαλτάδες τριγύρω του, ἐμᾶς δέ τούς Ὀρθοδόξους πιστούς, μόνους καί ἀνυπεράσπιστους νά φοβόμαστε καί νά ἀπειλούμεθα μέ αὐτόφωρο ἀπό τούς μυστικούς ἀσφαλίτες πού «στοργικά» μᾶς περιτριγυρίζουν καί μᾶς προσέχουν.
Τό εὐτράπελον τῆς ὑποθέσεως εἶναι ὅτι ἐνῶ «οἱ φανατισμένοι ἐχθροί του» παραμένουν ἥρεμοι καί ἥσυχοι ἐντός τοῦ Ναοῦ, προσευχόμενοι στόν ἑορτάζοντα ἅγιο, νά τόν φωτίσει καί νά τόν ὁδηγήσει στόν δρόμο τῆς Ἱερᾶς Παράδοσης τῆς Ἐκκλησίας, αὐτός ἐν ψυχικῷ βρασμῷ ὁλοφάνερο, μέ ἐξωτερικά ἥρεμο (ἀλλά ψυχρό σάν πάγο) προσωπεῖο πνέει μένεα κατά τῶν Ὀρθοδόξων, ὁμιλῶν πομποδῶς καί ἐντελῶς ἐκτός θέματος, λέγων ἄλλα ἀντί ἄλλων, προσπαθῶν ἀπελπισμένα νά συνδέσει, τραβῶντας ἀπό τά μαλλιά τά ἐπιχειρήματα – φληναφήματά του, μέ τό νόημα τῆς ἑορτῆς! Ἔτσι π.χ. ἐξομοιώνει τούς ἀντιδρῶντας Ὀρθοδόξους πιστούς μέ τούς διῶκτας τῶν μαρτύρων –sic καί τόν ἑαυτό του μέ τούς ἁγίους μάρτυρας – sic εἰς τό τετράγωνο! πού ὑπέμειναν τά πάνδεινα καί ἁγίασαν. Αὐτό ἦταν τό «ἠθικό συμπέρασμα» στό κήρυγμα τῆς Ἁγ. Παρασκευῆς τῆς πόλεώς μας. Ἔτσι ἔχουμε στό Βόλο τό κωμικοτραγικό φαινόμενο δεσπότη σέ ρόλο Δόν Κιχώτη νά ἐπιδίδεται στό κυνῆγι μυθολογικῶν Ἐρινύων, ἐξορκίζοντας φανταστικούς γίγαντες, ψάχνοντας ἀπελπισμένα τήν Δουλτσινέα του (κάποιο θρόνο καλύτερο ἀπό τόν Βόλο) τραβώντας δίπλα του καί τόν φουκαρᾶ τόν Σάντσο....
Καί ὅλο μιλάει γιά ἀναγκαῖες ἀλλαγές στόν κόσμο καί τήν Ἐκκλησία τῆς αὔριον καί ὅλο μᾶς «παίζει» τόν προφήτη – σέ κάθε λόγο του, ὡς ἄλλη Πυθία, πάντα βαθυστόχαστα κάτι μᾶς προλέγει καί αὐτοπαρουσιάζεται, οὔτε λίγο, οὔτε πολύ σάν «κανόνας πίστεως καί εἰκόνα πραότητος». Μέ ἄλλα λόγια, δέν θέλετε ἀγαπητά μου «πρόβατα καί προβατίνες» τήν μετάφραση τῆς Βιβλικῆς Ἑταιρείας, πίσω δέν γυρίζω, καταλάβετέ το. Φᾶτε λοιπόν στήν μούρη τώρα ἐμένα καί προσκυνᾶτε τήν εἰκόνα μου σάν ἄλλο Ναβουχοδονόσορα!
Ταλαίπωροι Βολιῶτες! Μετά τούς Ἁγ. Πατέρας μας ἀπό τήν Θεολογική Ἀκαδημία χάσαμε τώρα καί τούς Ἁγ. Προφῆτες μέ συνοπτικές διαδικασίες ἀπό τόν Δεσπότη μας. Καί ὅπως ὁ Λουδοβίκος ὁ ΙΔ΄ τῆς Γαλλίας εἶπε τό ἐωσφορικό ἐκεῖνο «l’ etat, c’ est moi! ( τό κράτος εἶμαι ἐγώ) », ὁ κ. Ἰγνάτιος μᾶς λέει ἡ Ἐκκλησία εἶμαι ΕΓΩ. Νά καί ἡ Μεταπατερική Θεολογία στήν πράξη!
Ἐμεῖς ὅμως οἱ ἐναπομείναντες Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί τοῦ Βόλου, τόν προειδοποιοῦμε ὅτι δέν θά ἀνεχθοῦμε ἐπί πολύ τήν αὐθαίρετη καί ἄνευ λόγου παράλειψη τῶν Ἱερῶν Προφητειῶν στούς πανηγυρικούς Ἑσπερινούς τῶν Ἁγίων τῆς πόλεώς μας καί τήν ἀντικατάστασή τους μέ τά βαρετά, πρόχειρα, κακότεχνα, κούφια, πικρόχολα καί προπαγανδιστικά κηρύγματά του, πού ἀποσκοποῦν στήν τρομοκράτησή μας. Θά μᾶς βρεῖ πάλι μπροστά του καί πολύ πιό σκληρούς.
ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
Ανοικτή επιστολή προς τον Μητροπολίτη Μόρφου κ.Νεόφυτο FEBRUARY 29, 2024 ~ ΒΑΣΙΛΙΚΉ ΟΙΚΟΝΌΜΟΥ «πᾶς ὁ παραβαίνων καὶ μὴ μένων ἐν τῇ διδαχῇ ...
-
Η άδικη καθαίρεση του π. Πέτρου στην Κύπρο και ο δικαστής του Μόρφου Νεόφυτος. Το «έγκλημα» του π. Πέτρου; Δεν μνημονεύει για λόγους ...
-
Η επιστολη εσταλη συστημενη στον νεο μητροπολιτη Θεσσαλονικης στην Αρχιεπισκοπη Αθηνων, αλλα δεν λαβαμε απαντησι. Τι να απαντησει ο κυριος α...
-
ΤΑ ΥΠΕΡ-ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ (ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ). πρωτοπρεσβυτέρου Δημητρίου Αθανασίου (χημικού) ------------------------------ --------------...
-
ΑΚΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ Διεστραμμενοι στην Πιστι Αγιορειτες καλογηροι: Νικητας Παντοκρατορινος. Γι' αυτό δεν α...
-
Ψευτοϊερέας διασύρει την Ορθοδοξία Καίει χαρτονομίσματα των 50 ευρώ, επιτίθεται σε ΑΤΜs τραπεζών, «εξο...
-
Λειτουργικά κείμενα και Αποτείχιση, ιερομ. Ευθυμίου Τρικαμηνά (Ολοκληρωμένο). Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΙΣ ΤΗΣ ΕΚΚ...
-
Η μάσκα της υποκρισίας και το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας. Ο Προκαθήμενος του Αλεξανδρινού Θρόνου παραβλέπει προκλητικά τα βαρύτατα κανονικά πα...
-
Αμβροσιος: Πατερες αφοριστε τον ασεβη πρωθυπουργο Μητσοτακη. Ανοικτή Επιστολή προς την Διαρκή Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος της 167...