Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011




Αυγουστίνος

ο Χρυσάετος



Αναμενόμενο! Για τον πιστό δούλο του Χριστού, για τον ανυποχώρητο και γενναίο αγωνιστή των αρχών του Ευαγγελίου, για ένα καυστικό ελεγκτή της διαφθοράς και των δημοσίων σκανδάλων, για ένα αληθινό κήρυκα της Ορθοδοξίας, για ένα αυθεντικό εκφραστή της ζωής της Εκκλησίας, είναι αναμενόμενες η στάσις και η διάστασις.


Πρόκειται για τον μακαριστό πλέον Αυγουστίνο Καντιώτη.


• Στάσις! Στάθηκαν κοντά του μυριάδες ψυχές. Τον άκουσαν και τον θαύμασαν. Μα προπαντός πείστηκαν και μαγνητίστηκαν και τον ακολούθησαν στους αγώνες και τις θυσίες του.


• Διάστασις! Τον έβρισαν και τον πολέμησαν. Οι εχθροί της αλήθειας. Όλοι εκείνοι, που θέλουν τον κοινωνικό στίβο γήπεδο μονάχα δικό τους, για να παίζουν αυτοί το μονότερμα της αθεϊστικής τους προπαγάνδας και του διεστραμμένου αμοραλισμού τους.


• «Σημείον αντιλεγόμενον»! Ωνομάσθηκε και ήταν ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός. Και κάθε γνήσιος δούλος Του. Και ο Αυγουστίνος Καντιώτης, ο ενάρετος και πυρφόρος δούλος του Κυρίου.


• Δαιμονισμένος! Ωνομάστηκε ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός, και ας ήρθε στον κόσμο για να «καταργήση το κράτος του διαβόλου». Τρελλό και μανιακό αποκαλούσαν τον πατέρα Αυγουστίνο Καντιώτη όσοι δεν μπορούσαν με τη «λογική» τους να νοήσουν την αγία τρέλλα της μαχομένης υπέρ της δόξης του Χριστού και της Εκκλησίας καρδιάς του σύγχρονου προφήτη.

Αναμενόμενη η διάστασις των ανθρώπων του κόσμου μπροστά στο πρόσωπο που η επανάστασίς του τάραξε κυριολεκτικά πολλές φορές τον Ελλαδικό χώρο την τελευταία εξηκονταετία.


• Οι θαυμαστές των αγώνων των αγίων έγραψαν και θα γράψουν για τη μορφή του πατρός Αυγουστίνου, για τον κήρυκα, που ξανάφερε στο προσκήνιο τα πρόσωπα των Πατέρων της Εκκλησίας.


• Έγραψαν και οι εχθροί του. Ακόμα και τη μέρα της εξοδίου ακολουθίας (30 Αυγ.2010) ωρισμένοι δημοσιογράφοι θέλησαν να βεβηλώσουν την τιμία μνήμη του… … Τον είπαν φονταμενταλιστή, μεσαιωνική φιγούρα, μανιακό, δικτάτορα, σκοταδιστή και άλλα! Παράσημα και αυτά στο παλλόμενο από ενθουσιασμό στήθος του.

Σεβασμό απαιτεί η μνήμη του ηρωικού ιεροκήρυκα.


• Τον σεβάστηκαν ακόμα και οι εχθροί του, στα χρόνια της Κατοχής, που στάθηκε πατέρας του πεινασμένου λαού της Μακεδονίας, αλλά και στη δεκαετία του ’60, που οι αγώνες του στην Αθήνα για κάθαρσι στην Εκκλησία ήταν οι διαδηλώσεις της εποχής.

Τον σεβάστηκαν και οι δεσποτάδες, έστω κι αν αποτελούε αγιασμένη παραφωνία.


• Ας τον σεβαστούμε όλοι.

Και ιδίως ας παραμείνη σεβάσμιος ο ρόλος του. Ήταν ο ιεροκήρυκας. ΄Ηταν ο ιεραπόστολος. Ήταν ο προφήτης. Ήταν ο εραστής των Γραφών. Ήταν ο παραστατικός δάσκαλος. Ήταν ο σπουδαίος εκπαιδευτής ιεροκηρύκων. Από τη σχολή του βγήκαν δεκάδες κατατοπισμένοι τεχνίτες του άμβωνος.


• Υπήρξε αετός. Καλό είναι να παραμείνουμε ατενίζοντας τις μοναδικές του πτήσεις. Ας μην τον προσγειώνουμε, καθένας στα δικά του μέτρα, έστω κι αν αυτά είναι παραδοσιακά και άγια.


αρχιμ. Δανιήλ Αεράκης



ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΤΙΛΕΓΟΜΕΝΟ


ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ


Τα μαρξιστικά και αυτονομιστικά κοράκια δεν φείστηκαν τον σεβάσμιο μητροπολίτη Φλώρινας Αυγουστίνο ούτε την ημέρα της κηδείας του.

Από μεγάλο δημοσιογραφικό βήμα (Τα Νέα,30/8/2010) για λόγους τάχα αντικειμενικότητος βρήκαν την ευκαιρία να βουτήξουν το μελάνι τους στο φαρμάκι και να μελανώσουν τη μνήμη του. Χωρίς να το θέλουν όμως με τις συκοφαντίες τους δίνουν μεγαλύτερο κύρος στην προσωπικότητα και στο έργο του, αφού ο αντίλογος δεν γίνεται για ανθρώπους ανύπαρκτους, αλλά για αναστήματα δημόσια και μεγάλα.

Το έργο της εκάστοτε πολιτεύσεως θα ήταν νωθρό, αν δεν υπήρχε το σφυροκόπημα της αντιπολιτεύσεως.

Και το έργο του Αυγουστίνου δεν θα ήταν μεγάλο αν δεν περνούσε από την αρνητική κριτική.


Εξ άλλου ας μη λησμονούν ότι και ο Θεάνθρωπος ακόμη κρίθηκε από τους λιλλιπούτειους , τίποτε δε το παράξενο αν και οι άνθρωποι που τον ακολουθούν πιστά, όπως ο ανεπανανάληπτος π. Αυγουστίνος, δέχονται την κακόπιστη κριτική του άπιστου κόσμου, που δεν θέλει να παραδεχτεί τους ανθρώπους της πίστεως και τα θεάρεστα έργα τους.

Αλλά και ο ίδιος ο μητροπολίτης έλεγε·


«Αν σε μια δημοσκόπηση έπαιρνα το 100%, θα ήμουν παλιάνθρωπος, διότι θα έπρεπε να είμαι αρεστός σε όλους, και στο διάβολο.

Αν κάποιοι με χαρακτηρίζουν ακραίο, έλεγε, είναι τίτλος τιμής για μένα τον ελάχιστο, διότι προσπαθώ να βαδίζω στα ίχνη του Ευαγγελίου, που εκ των πραγμάτων είναι ακραίο.

Κι αν μετά από ένα κήρυγμα μου διχάζεται η γνώμη των ακροατών, σημαίνει ότι το κήρυγμα πέτυχε.

Διότι τέτοιο ήταν και το κήρυγμα του Χριστού, που έλεγε· Πυρ ήλθον βαλείν επί την γην, και τι θέλω ει ήδη ανήφθη»;


Δεν πίστευε ότι είναι αλάθητος.

«Αλάθητος», έλεγε, είναι μόνο ο πάπας.

Είχε βαθειά συναίσθηση των αδυναμιών του και το έλεγε·

Τα ψηλά βουνά έχουν και βαθειές χαράδρες.

Παρ’ όλ’ αυτά κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει την καλή του πρόθεση και τη δυναμικότητα της προσωπικότητός του, το θάρρος του, την αυτοθυσία του, την καθαρότητά του, την ανιδιοτέλειά του, την παιδική του ψυχή, την αγάπη του στον άνθρωπο, το δόσιμό του στο Θεό.


Ο Αυγουστίνος δεν ήταν αρεστός και στην εκκλησιαστική ηγεσία.

Διότι τον έβλεπαν σαν ορθογραφία μέσα στην ανορθογραφία, και ορθοπραξία μέσα στην ανορθοπραξία.

Προπαντός τους ενοχλούσε ο καθαρός βίος του.

Και ενόσω ήταν πρεσβύτερος πολεμήθηκε από το εκκλησιαστικό κατεστημένο όσο κανένας άλλος.


Ο φάκελλός του στο αρχείο της ιεράς συνόδου είναι ο ογκωδέστερος απ’ όλους.

Και διώχτηκε, «τόπον εκ τόπου συνεχώς διαμείβων».

Και εκτέθηκε σε εποχές εθνικώς ανώμαλες, κατά τις οποίες η ζωή και του μεγαλυτέρου ανθρώπου κόστιζε λιγότερο από τη ζωή ενός κοτόπουλου.


Ο Θεός όμως δεν τον εγκατέλειψε.

Έβρισκε πόρους εν τοις απόροις και τον έβγαζε πάντα σε αναψυχή.

Όταν δε έγινε επίσκοπος και πάλι τον φθονούσαν.


Μπροστά του έκαναν υποκλίσεις, αλλά πισώπλατα τον μαχαίρωναν με χλεύη και μειδιάματα οι αφιλάδελφοι των μιτροφόρων.


«Όμφαξ» ήταν για τους πολλούς μιμητές της αλωπέκειας πονηρίας ο θαυμαστής και μιμητής του Παύλου και του Χρυσοστόμου Αυγουστίνος.


Ευτυχώς ο μισθός δεν θα δοθεί από τους ανθρώπους αλλά από τον δίκαιο Θεό.


Εκείνος θα του δώσει το στεφάνι που του αξίζει, γιατί όλοι όσοι τον ζήσαμε μπορούμε να πούμε ότι ανήκε στους «αγωνισαμένους τον καλόν αγώνα», στους «τετηρηκότας την πίστιν» και στους «ηγαπηκότας την επιφάνειαν» του Θεού.


Πάτερ Αυγουστίνε, μη λησμονείς τα παιδιά σου από τη λαμπρότητα της αιωνιότητος που ζεις.


Από το περιοδικό ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ

Μεγάλες, ένδοξες, αξέχαστες μέρες, με την ζωντανή παρουσία των αειμνήστων μεγάλων ανδρών, που θρηνητικά μας λείπουν, τον αρχ.Χριστ.Καλύβα, τον αρχ.Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο, τον αρχιμ. Φιλόθεο Ζερβάκο, όλοι μαζί στην μεγάλη χαρά της χειροτονίας ΕΚΠΛΗΞΗΣ του Γέροντα Αυγουστίνου.

ΕΦΥΓΕΣ

ΓΙΓΑΝΤΑ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΕ


και μας ΑΦΗΣΕΣ

με τους ΝΑΝΟΥΣ


Οσο περνάει ο καιρός και ζούμε καθημερινά την έντονη και φρικτή λειψανδρία ηγετικών φυσιογνωμιών, με την πρωτοφανή φθορά, διαφθορά, ερήμωσι και εγκατάλειψι του ΠΛΟΙΟΥ της Εκκλησίας και του Εθνους, σε ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ και ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ μικρανθρώπους εκκλησιαστικούς και πολιτικούς, αισθανόμαστε όλο και μεγαλυτερη την έλλειψι του μεγάλου άνδρα της πρόσφατης Εκκλησιαστικής μας Ιστορίας, του θρυλικού αείμνηστου ΓΙΓΑΝΤΑ Αυγουστίνου.

Αναδείχθηκε ο νέος Χρυσόστομος της εποχής μας, που με την χρυσή θελκτική του γλώσσα περιέγραφε μέρα και νύχτα και ασταμάτητα τα Μεγαλεία Κυρίου Παντοκράτορος.

Εθελγε, συγκινούσε, συντάρασσε, συγκλόνιζε, τις ψυχές και όλοι έλεγαν αυτό που παρακαλούσαν και επί της εποχής του Ιερού Χρυσοστόμου:

Καλύτερα να σβήση ο Ηλιος, παρά το στόμα του Αυγουστίνου.

Ομως, Γέροντα με όλη την σημασία της λέξεως, Μεγάλε Γέροντα της Ορθοδοξίας, και άν σιώπησε το στόμα σου, εσύ ΖΗΣ, ναι ΖΗΣ, μεσα στα συγγράμματά σου, ζής μεσα στις ομιλίες σου, αποθανατισμένος μέσα στα βίντεο και στις κασέτες.
ΖΗΣ και θα ΖΗΣ πάντοτε στις καρδιές μας και δοξάζουμε τον Θεό που μέσα στο διάβα της ζωής μας και στις μέρες μας, μας έστειλε να συναντήσουμε και να γνωρίσουμε έναν άγιο, και έναν ζωντανό Μεγάλο Πατέρα της Εκκλησίας, έναν νέο Χρυσόστομο και θα μείνης μέσα μας Αειθαλής και Ζωντανός σαν τα πανέμορφα και ολόφρεσκα λουλούδια των αγρών.
Πήγες εκεί που νοσταλγούσες να πάς, εκεί που συνέχεια μας εδειχθες ότι είναι ο προορισμός μας, στην Αιώνια Πατρίδα μας, στην Ανω Ιερουσαλήμ, οπου ο Ουράνιος Νυμφίος των Εκλεκτών και Αγωνιζομένων Ψυχών, δοξάζεται και Υμνείται εις τους Αιώνας των Αιώνων.


Ευχου και για μας Γέροντα, τώρα που είναι βέβαιο ότι κυκλώνεις συνεχώς εκεί το Ουράνιο Θυσιαστήριο, εύχου και για μας, να μην παύουμε να αγωνιζόμεθα και μέχρι το τέλος της ζωής μας κατά του Επαφρίζοντος Κακού, που στα χρόνια μας υψώνει θρασείαν, απειλητικήν και υπεροπτικήν την κεφαλήν Του και δίνε μας δύναμι και θάρρος και γενναιότητα, όπως μας δίδαξες ότι πρέπει να έχουν τα παιδιά του Θεού, γιά να ομολογούμε άτρομα και δυνατά, στην στρηνιασμένη και λυσσομανούσα εποχή μας, το Ονομα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, το υπερ Πάν Ονομα, Ω πρέπει πάσα δόξα τιμη και προσκυνησις.


Και περισσότερο Γέροντα, εύχου να αγωνιζόμεθα γιά την διαφύλαξι της Ορθοδόξου Πίστεως και Ευσεβείας, που κινδυνεύει σήμερα τον έσχατον κίνδυνον, όχι τόσο από τους εξωτερικούς εχθρούς τους οποίους γνωρίζουμε, αλλά από τους εσωτερικούς εχθρούς, τους Οικουμενιστάς και τους Λατινόφρονας "ορθόδοξους" πατριάρχας και αρχιερείς και θεολόγους και πιστούς, που την πωλούν αντι πινακίου φακής, στους μιαρούς Παμπάλαιους Αιρετικους τους Πανθρησκειαστάς Φραγκολατίνους.
Ο παμμίαρος Φραγκολατινισμός αποτελεί σήμερα τον μέγιστον κίνδυνον της Εκκλησίας, πρό του οποίου υποκλίνονται ως εις το Θηρίον της Αποκαλύψεως όλοι οι ευτελείς και περιδεεις και ενδοτικοί ψευτορθόδοξοι κοπελίσκοι ...Ισίδωροι και Βησσαρίωνες!!!
Αυτή είναι η πρώτη και μεγάλη εντολή του Θεού και των Αγίων, και ευχου αγιε Γέροντα Αυγουστίνε, όπως εσύ αγωνιζόσουνα καθ' όλην την ζωήν σου αυτόν τον τιτάνειον αγώνα, να αγωνιζόμεθα και εμείς και μέχρις ότου εκπνεύσουμε το ζείν, στην επικίνδυνη και ισοπεδωτική εποχή μας, αλλοιώς πρόσωπο Θεού δεν θα δούμε και οι αμέτρητες ως η άμμος της θαλάσσης αμαρτίες μας θα μας ακολουθούν πάντοτε και ουδέποτε θα εξαλειφθούν.

---------------------------------------------------

Σήμερα Σάββατο 19/2/2011 θα γίνει Θεία Λειτουργία και αρχιερατικό εξάμηνο μνημόσυνο του αειμνήστου Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου, στην Ιερά Μονή του Αγίου Αυγουστίνου επισκόπου Ιππώνος στη Φλώρινα. Οσοι μπορούν να πάνε.

Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Μακρυγιάννης:

Μην αφήσετε, Άγιοί μου αυτά τα γκιντί πουλημένα κριγιάτα της τυραγνίας να μασκαρέψουν και να αφανίσουν τους Έλληνες.


Tότε, εκεί που καθόμουν εις το περιβόλι μου και έτρωγα ψωμί, πονώντας από τις πληγές, όπου έλαβα εις τον αγώνα και περισσότερο πονώντας δια τις μέσα πληγές όπου δέχομαι δια τα σημερινά δεινά της Πατρίδος, ήλθαν δύο επιτήδειοι, άνθρωποι των γραμμάτων, μισομαθείς και άθρησκοι, και μου ξηγώνται έτσι: «Πουλάς Ελλάδα, Μακρυγιάννη».


Εγώ, στην άθλιαν κατάστασίν μου, τους λέγω: «Αδελφοί, με αδικείτε. Ελλάδα δεν πουλάω, νοικοκυραίγοι μου. Τέτοιον αγαθόν πολυτίμητον δεν έχω εις την πραμάτειαν μου. Μα και να τό’ χα, δεν τό’ δινα κανενός. Κι’ αν πουλιέται Ελλάδα, δεν αγοράζεται σήμερις, διότι κάνατε τον κόσμον εσείς λογιώτατοι, να μην θέλει να αγοράσει κάτι τέτοιο».


Έφυγαν αυτοί. Κι’ έκατσα σε μίαν πέτραν μόνος και έκλαιγα. Μισός άνθρωπος καταστάθηκα από το ντουφέκι του Τούρκου, τσακίστηκα εις τις περιστάσεις του αγώνα και κυνηγιέμαι και σήμερον. Κυνηγιώνται και άλλοι αγωνιστές πολύ καλύτεροί μου, διότι εγώ είμαι ο τελευταίος και ο χειρότερος. Και οι πιο καλύτεροι όλων αφανίστηκαν.


Αυτοί που θυσίασαν αρετή και πατριωτισμόν, για να ειπωθεί ελεύτερη η Ελλάδα κι’ εχάθηκαν φαμελιές ολωσδιόλου, είπαν να ζητήσουν ένα αποδειχτικόν που να λέγει ότι έτρεξαν κι’ αυτοί εις την υπηρεσίαν της Πατρίδος και Τούρκο δεν άφηκαν αντουφέκιγο.


Πήγε να’ νεργήσει η Κυβέρνηση και βγήκαν κάτι τσασίτες και σπιγούνοι, που δουλεύουν μίσος και ιδιοτέλεια, και είπαν «όχι». Και είπαν και βρισιές παλιές δια τους αγωνιστές. Για να μην πάρουν το αποδειχτικόν, ένα χαρτί που δεν κάνει τίποτες γρόσια.


Πατρίδα να θυμάσαι εσύ αυτούς όπου, δια την τιμήν και την λευτερίαν σου, δεν λογάριασαν θάνατο και βάσανα. Κι’ αν εσύ τους λησμονήσεις, θα τους θυμηθούν οι πέτρες και τα χώματα, όπου έχυσαν αίματα και δάκρυα.


Θεέ, συχώρεσε τους παντίδους, που θέλουν να μας πάρουν τον αγέρα που αναπνέομεν και την τιμήν που με ντουφέκι και γιαταγάνι πήραμε. Εμείς το χρέος, το κατά δύναμιν, επράξαμεν. Και αυτοί βγήκαν σήμερον να προκόψουν την Πατρίδα. Μας γέμισαν φατρία και διχόνοιαν. Και την Πατρίδα δεν την θέλουν Μητέρα κοινή. Αμορόζα εις τα κρεβάτια τους την θέλουν. Γι’ αυτό περνούν και ρεθίζουν τον κόσμον με τέχνες και καμώματα.


Και καζαντίσαν αυτοί πουγγιά και αγαθά και αφήκαν τους αγωνιστές, τις χήρες και τα ορφανά εις την άκρην. Αυτοί είναι οι ανθρώπινοι λύκοι, που φέραν δυστυχήματα και κίντυνον εις τον τόπον. Ας όψονται.


Τότε που η Τουρκιά εκατέβαινε από τα ντερβένια και ολίγοι έτρεχαν με ολίγα ντουφέκια, με τριχιές δεμένα, να πολεμήσουν, θέλοντας λευτεριάν ή θάνατον, οι φρόνιμοι ασφάλιζαν τις φαμελιές τους εις τα νησιά κι’ αυτοί τρέχαν εις ρεματιές και βουνά, μη βλέποντας ποτέ Τούρκου πρόσωπον. Κι’ όταν ακούγαν τα ντισμπάρκα των Τούρκων, τρέχαν μακρύτερα. Τώρα θέλουν δικήν τους την Πατρίδα και κυνηγούν τους αγωνιστές.


Εγίναμε θηρία που θέλουν κριγιάτα (κρέατα) ανθρωπινά να χορτάσουν. Και χωρίζουν τον κόσμον σε πατριώτες και αντιπατριώτες. Αυτοί γίναν οι σημαντικοί της Πατρίδος και οι άλλοι να χαθούν. Δεν ξηγιώνται γλυκότερα να φυλάξωμεν Πατρίδα και να δούμεν λευτερίαν πραγματικήν. Ρωμαίγικον δεν φτιάχνεται χωρίς ούλλοι να θυσιάσουν αρετήν και πατριωτισμόν. Και χωρίς να πάψει η μέσα, η δική μας τυραγνία.


Και βγήκαν τώρα κάτι δικοί μας κυβερνήτες, Έλληνες, σπορά της εβραιουργιάς, που είπαν να μας σβήσουν την Αγία Πίστη, την Ορθοδοξία, διότι η Φραγκιά δεν μας θέλει με τέτοιο ντύμα Ορθόδοξον. Και εκάθησα και έκλαιγα δια τα νέα παθήματα. Και επήγα πάλιν εις τους φίλους μου τους Αγίους. Άναψα τα καντήλια και ελιβάνισα λιβάνιν καλόν αγιορείτικον.


Και σκουπίζοντας τα δάκρυά μου τους είπα: «Δεν βλέπετε που θέλουν να κάμουν την Ελλάδα παλιόψαθα; Βοηθείστε, διότι μας παίρνουν, αυτοί οι μισοέλληνες και άθρησκοι, ό,τι πολυτίμητον τζιβαϊρικόν έχομεν. Φραγκεμένους μας θέλουν τα τσογλάνια του τρισκατάρατου του Πάπα. Μην αφήσετε, Άγιοί μου αυτά τα γκιντί πουλημένα κριγιάτα της τυραγνίας να μασκαρέψουν και να αφανίσουν τους Έλληνες, κάνοντας περισσότερα κακά από αυτά που καταδέχθηκεν ο Τούρκος ως τίμιος εχθρός μας».


Ένας δικός μου αγωνιστής μου έφερε και μου διάβασεν ένα παλαιόν χαρτί, που έγραψεν ο κοντομερίτης μου Άγιος παπάς, ο Κοσμάς ο Αιτωλός. Τον εκρέμασαν εις ένα δέντρον Τούρκοι και Εβραίοι, διότι έτρεχεν ο ευλογημένος παντού και εδίδασκεν Ελλάδα, Ορθοδοξία και Γράμματα.


Έγραφεν ο μακάριος εκείνος ότι: «Ένας άνθρωπος να με υβρίσει, να φονεύσει τον πατέρα μου, την μητέρα μου, τον αδελφόν μου και ύστερα το μάτι να μου βγάλει, έχω χρέος σαν χριστιανός να τον συγχωρήσω. Το να υβρίσει τον Χριστόν μου και την Παναγία μου, δεν θέλω να τον βλέπω».


ΤΙ ΛΕΝΕ


ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ


ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑΣ


ΠΑΠΙΚΟΙ ‘’ΚΛΗΡΙΚΟΙ’’


Το τι έγραψαν και τι είπαν οι Έλληνες δημοσιογράφοι από τις στήλες των εφημερίδων, από τα ιστολόγια και από τις οθόνες ούτε λίγα είναι ούτε τα αγνοούμε. Φυσικά εμείς δεν στηριζόμαστε στα παπαγαλάκια που σήμερα εκθειάζουν τον παπισμό και αύριο τον θάβουν, ανάλογα με το νεύμα που θα λάβουν, ούτε σχηματίζουμε γνώμη για τον παπισμό από τα λεγόμενά τους. Γιατί τα παπαγαλάκια κάνουν επάγγελμα και με τα παπαγαλίσματα βγάζουν το μηνιάτικό τους. Τα όσα λένε σήμερα για τον παπισμό, θα μπορούσαν να τα λένε για την τάξη τους, μια και η διαφθορά του είδους αυτού δεν έχει αφήσει ανέπαφο το δημοσιογραφικό χώρο.


Εμείς τον παπισμό τον γνωρίζουμε καλά σαν δέντρο άκαρπο που κάνει καρπούς σαπρούς, σαν αίρεση και παναίρεση, που ευθύνεται για τη παραπλάνηση χιλιάδων και εκατομμυρίων ανθρώπων. Γνωρίζουμε το βρόμικο σύστημά τους από την δισχιλιετή ιστορία της Εκκλησίας, της οποίας έσχιζαν τον άρραφο χιτώνα και τον έκαναν κομμάτια. Απλώς τα παπαγαλάκια επιβεβαιώνουν με τις νεώτερες ειδήσεις τον ηθικό και σεξουαλικό βούρκο του άγαμου παπικού «κλήρου».


Έχει ενδιαφέρον να δούμε τί λένε οι ίδιοι οι παπικοί κληρικοί, αρχίζοντας από τον πάπα τους. Σε μια επιστολή του ο πάπας των παπικών προς τους πιστούς της Ιρλανδίας, που, ως γνωστόν, σημειώθηκαν πολλά και μεγάλα κρούσματα παιδεραστίας εκ μέρους κληρικών, και αυτού του αδερφού του, εις βάρος παιδιών που διέμεναν στα παπικά οικοτροφεία, ο πάπας φαίνεται να συμπάσχει με τα θύματα, αλλά στην ουσία τα κοροϊδεύει. Κατ’ αρχήν στην επιστολή του προτείνει «μια πορεία εξυγίανσης, ανανέωσης και επανόρθωσης», δηλαδή προτείνει αέρα κοπανιστό, και στη συνέχεια ρίχνει το βάρος της ευθύνης στους Ιρλανδούς, λέγοντας «Κατά τα τελευταία χρόνια σημειώθηκαν πολλές προκλήσεις στην πίστη των Ιρλανδών με τις ραγδαίες κοινωνικές αλλαγές και τη χαλάρωση της αφοσίωσής τους στις παραδοσιακές πρακτικές ευλάβειας στα ιερά μυστήρια της Εκκλησίας». Σα να τους λέει «Εσείς φταίτε για τα σκάνδαλα, με τη θρησκευτική χαλάρωσή σας ,κι όχι οι κληρικοί μου».


Στη συνέχεια απευθυνόμενος στους Ιρλανδούς επισκόπους, στα ποίμνια των οποίων σημειώθηκαν οι ασέλγειες, εκδαπανάται σε μια εύκολη και φτηνή πρεπολογία, συνιστώντας ότι πρέπει «να βρεθεί η αλήθεια αυτών που συνέβησαν στο παρελθόν (εννοεί των σκανδάλων), να παρθούν όλα τα κατάλληλα μέτρα, για να αποφευχθεί η επανάληψή τους στο μέλλον». Προς τους «ήρωες» των ασελγών πράξεων ο πάπας υπενθυμίζει πως «οφείλουν να λογοδοτήσουν ενώπιον του Θεού και ενώπιον των κατάλληλα συσταθέντων δικαστηρίων για τις αμαρτωλές και εγκληματικές πράξεις που έχουν διαπράξει… και τους παροτρύνει να μην αποθαρρύνονται, αλλά αντίθετα να ανανεώσουν την αφοσίωσή τους στην ιδιαίτερη αποστολή τους εργαζόμενοι αρμονικά με τους προϊσταμένους τους». Δηλαδή πάλι εργαζόμενοι. Ούτε καν λόγος για καθαίρεση και αποβολή από το σώμα των κληρικών. Μια στο καρφί και μια στο πέταλο!


Τέλος «ζητάει από όλους να προβούν σε πράξεις μετανοίας την ημέρα της Παρασκευής επί ένα έτος (δηλαδή, αν καταλαβαίνω σωστά, τους συνιστά νηστεία την Παρασκευή για ένα χρόνο) προς επανόρθωση των αμαρτιών κατάχρησης που διαπράχτηκαν». Σπουδαίος κανόνας! Κανόνας που αφήνει πάντως να εννοήσουμε ότι υπό ομαλές συνθήκες νηστεία την Παρασκευή δεν υπάρχει. Μόνο ως κανόνας εμφανίζεται εδώ η νηστεία της Παρασκευής και όχι ως εκκλησιαστικός θεσμός τους. Και ποιος ξέρει, βέβαια, τί νηστεία τους ορίζει. Αξίζει να προσέξει κανείς το διαχωρισμό που κάνει ο πάπας ανάμεσα σε «αμαρτίες κατάχρησης» και «αμαρτίες χρήσης»!


Αυτά λέει ο πάπας των παπικών για τα σκάνδαλα των «κληρικών» του και αυτά είναι τα «σπουδαία» μέτρα του πάπα για την καταστολή της αποτροπιαστικής παιδεραστίας! Δηλαδή τίποτε. Αν δεν μιλούσε, θα ήταν ίσως καλύτερα. Διότι τώρα εννοείται σιωπηρώς επευλογία της παιδεραστίας!


Ακόμη πιο χαλαρές είναι οι θέσεις που παίρνει ο διευθυντής του γραφείου τύπου της «αγίας» έδρας Φρειδερίκου Λομπάρντι. Λόγια λόγια λόγια. Ουσία μηδέν. Από μια ολόκληρη έντυπη σελίδα δεν μπορείς να διακρίνεις μια συγκεκριμένη θέση. Ο κύριος αυτός αποδίδει τα σεξουαλικά σκάνδαλα των κληρικών τους «στη θερμή περίοδο της σεξουαλικής επανάστασης του παρελθόντος». Δεν βλέπει το σκάνδαλο σαν έσχατη πτώση των κληρικών τους, αλλά προσπαθεί να τα ελαχιστοποιήσει αναφέροντας στατιστικές από την ευρύτερη αμερικανική κοινωνία, όπου το φαινόμενο είναι πολύ συχνότερο. Άρα, αφήνει να βγει το συμπέρασμα, ότι σε τόσο μικρό βαθμό δεν πειράζει που συναντάται στις τάξεις του κλήρου. Κρίνει δηλαδή τον κλήρο και το λαό με τα ίδια μέτρα.


Ας δούμε τώρα και τον πονηρό τρόπο ελαχιστοποίησης των σκανδάλων από άλλον μεγάλο του παπισμό, τον σεβασμιότατο Μπούρκ. Ο εν λόγω «κληρικός», «αξιωματούχος σε ένα από τα τρία δικαστήρια της αγίας έδρας, είπε· “Τα τελευταία χρόνια η Εκκλησία (εννοεί το παπικό συνάθροισμα), ιδίως της Αμερικής (αφήνει της Ιρλανδίας γιατί βρομάει), υπέφερε τρομερά από την αποκάλυψη του προβλήματος της παιδοφιλίας” (και ενώ περιμένει να ακούσει κανείς την τρομερότητα του προβλήματος, αυτός μιλάει για έναν κληρικό!). Αντικειμενικά, η θέση ενός ιερέως που έκανε κατάχρηση επί ενός ανηλίκου (ένας επί ενός!) είναι πολύ σοβαρή». Μαεστρία σμικρύνσεως του σκανδάλου!


Ιδιαίτερα όμως ενοχλημένος φαίνεται ένας ουνίτης Έλληνας κληρικός για τα όσα ακούστηκαν από τα μέσα πληροφόρησης για τα σκάνδαλα. Ο ουνίτης αυτός στην επιμονή των καναλιών να αναφέρονται, ακόμη και τις παραμονές του Πάσχα, στα βαριά σεξουαλικά σκάνδαλα των παπικών «κληρικών», με την επωδό «… έγιναν κάτω από τη σκιά των σκανδάλων», διαπιστώνει ότι «υπάρχει γραμμή αντικαθολική, κτυπώντας τον ίδιο τον πνευματικό ηγέτη της (εννοεί τον πάπα τους) και το κύρος της καθολικής εκκλησίας (εννοεί τον παπισμό)». Και αφού εξηγεί ότι «η παιδοφιλία είναι μια παθολογική διαστροφή που μπορεί να αγγίξει τον κάθε άνθρωπο, και επομένως και τον ιερωμένο», (νεράκι στο κρασάκι), διαμαρτύρεται που «η κορυφή της καθολικής εκκλησίας, ο ίδιος ο ποντίφικας χτυπιέται με απαράδεκτο τρόπο», με πληροφορίες «ανακριβείς άδικες και κακόβουλες». Ο ίδιος λέει ότι από δικαστικές έρευνες της εκκλησίας (αν θέλουμε τις πιστεύουμε) (εννοεί των παπικών «κληρικών»), που έγιναν, «προέκυψε πως μόνο το 20% των κατηγορηθέντων ήταν ένοχοι».


Με λίγες λέξεις δεν παραδέχονται το σκάνδαλο, έστω κι αν εμφανίζονται να το παραδέχονται. Δεν μετανοούν. Δεν τιμωρούν με αποφασιστικά κανονικά μέτρα . Ουσιαστικά ενθαρρύνουν το κακό. Τί άλλο θα περίμενε κανείς από ανθρώπους που ανήκουν σε ένα σύστημα, που μόνο όταν προσέξει κανείς πολύ, μπορεί να διακρίνει την ένοχη ανοχή του στα αποτρόπαια σεξουαλικά σκάνδαλα;

Απο το περιοδικο ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ μηνος Δεκεμβριου

Τι σχέση έχει η κ. Ρεπούση


με τον Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο;



Ένα εξαιρετικό κείμενο του κ. Κωνσταντίνου Χολέβα με τίτλο «Η ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ 1821» δημοσιεύτηκε σε πολλά ιστολόγια.



Γράφει ο κ. Χολέβας: «Εν αρχή ην η κ. Ρεπούση που προσπαθούσε να πείσει τα ελληνόπουλα ότι η Τουρκοκρατία ήταν μία ιδανική περίοδος για τους προγόνους μας».



Για την ιστορική αλήθεια, «εν αρχή ην ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος» και όχι η κ. Ρεπούση. Σε πολλά ιστολόγια ως σήμερα γράφτηκαν τα λόγια του και δεν ξέρω αν φέρει μεγαλύτερη ευθύνη η κ. Ρεπούση από τον Πατριάρχη του «Γένους», ο οποίος στις 2-11-1991 είπε τα εξής, είναι αλήθεια με λιγότερο κομψό τρόπο από την ως άνω κυρία:


«Για 400 χρόνια υπήρχε μια αρμονική συνεργασία μεταξύ Ελλήνων και Τούρκων και αυτή η συνύπαρξη διακόπηκε επειδή βρέθηκαν κάποιοι ξεβράκωτοι Έλληνες που έκαναν Επανάσταση»!


Στου ξεβράκωτους του Πατριάρχη, ασφαλώς θα περιλαμβάνονται και οι Κολοκοτρώνης, ο Νικηταράς, ο Ανδρούτσος, ο Κανάρης, ο Καραϊσκάκης και άλλοι Έλληνες που θυσιαστήκανε για να ελευθερώσουν την πατρίδα!


Καλά κάνει ο κ. Χολέβας και τα βάζει με την κ. Ρεπούση, αλλά ας μη μας διαφεύγει, πως «το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι»! Και σήμερα υπάρχουν πολλά βρώμικα ψάρια, την δυσωδία των οποίων αναπνέουμε.


Η φράση αυτή του Πατριάρχη υπάρχει στα ιστολόγια:

http://2mnka.wordpress.com/2008/06/26/bartolomiu

http://www.elkosmos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=3411:2010-02-10-10-45-10&catid=87:epikairotita&Itemid=277

http://filostratos.pblogs.gr/2009/03/bartholomaios-pros-toyrkoys-xeshkwthhkan-to-1821-kati-xebrakwtoi.html

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011



ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ

ΤΗΝ ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΑ

της ΣΕΡΒΙΑΣ

και ΟΙ ΕΓΓΑΜΟΙ

ΚΛΗΡΙΚΟΙ



Αρχισαν πλεον να εγκαταλείπουν την διεφθαρμενη ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΙΚΗ ΤΡΟΪΚΑ της Σερβιας και οι εγγαμοι κληρικοι.

Ενας απο αυτους που ανηκει στη μητροπολι Βανατου Βορεια της Σερβιας οπου επισκοπος ειναι ο Νικανωρ που αγαπαει τον μητροπολιτη Ρασκας ΑΡΤΕΜΙΟ εγκατελειψε τον επισκοπο του υστερα απο πολλες προειδοποιησεις.
Ενοχλουσε και παροτρυνε συνεχεια τον Επισκοπο του για να συμπαρασταθη στον Επισκοπο ΑΡΤΕΜΙΟ διοτι αυτος και μονο βρισκεται στον σωστο δρομο και να αποδοκιμαση τον Οικουμενισμό και τον Φραγκολατινισμο.
Ο επισκοπος Νικανωρ τρεμοντας την ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΤΡΟΪΚΑ και χωρις να εχει μεσα του το ηρωϊκο πατερικο φρονημα, καταντια στην οποια βρισκονται και οι περισσοτεροι αρχιερεις, δειλιαζει να παρη αποφασεις.
Και ετσι ο ηρωϊκος κληρικος εγκατελειψε τον Επισκοπο του Νικανορα και κατεφυγε στον Κανονικο μητροπολιτη Ρασκας και Πριζρενης ΑΡΤΕΜΙΟ.
Ο εγγαμος κληρικος εχει δικο του σπιτι κοντα στο Βελιγραδι και δικο του ναο και θα συνεχιση να λειτουργει εκει και να προσφερη τις υπηρεσιες του στους πιστους.
Συγχαιρουμε τον αγωνιστη κληρικο που καταφερε να αποσπασθη απο την ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΙΚΗ εκκλησια της βρωμερας ΤΡΟΪΚΑΣ και να ακολουθηση την ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ της Σερβιας.
Συνθημα ολων μας θα πρεπει να ειναι ΜΑΚΡΥΑ απο τους μεμιασμενους και τους μαγαρισμενους κληρικους και λαϊκους που καταπατουν τα οσια και τα ιερα της Πιστεως και της Ευσεβείας.
Ο καλος κληρικος φαινεται στην παραπανω φωτογραφια.


Εχουμε πληροφοριες οτι σε λιγες μερες και αλλες μοναχες θα εγκαταλείψουν την ΒΡΩΜΕΡΑ ΤΡΟΪΚΑ που καταδυναστευει τον Σερβικο κληρο και θα επανελθουν κοντα στον φιλοστοργο Κανονικο μητροπολιτη Ρασκας ΑΡΤΕΜΙΟ. Βρισκομαστε εν αναμονη νεων εξελιξεων.



"Οι Μοναχοί είναι οι μπροστάρηδες μαχητές για την καθαρότητα της Ορθοδόξου Πίστεως. Εσείς είστε εκείνοι που θα αναψετε την "πυρκαγιά" που θα εξαφανίσει για πάντα την παναίρεση του Οικουμενισμού και του Παπισμού. Αμήν. Ο Θεός να δώσει»


Αυτά τόνισε σε κήρυγμά του ο πραγματικος Πατριαρχης της Σερβικης Εκκλησιας, ο άγιος μητροπολίτης Ράσκας και Πριζρενης ΑΡΤΕΜΙΟΣ κατά την χειροθεσια τεσσαρων νεων μοναχων της αδελφότητας Τσερνα Ρέκα κατα την γιορτή των τριών Ιεραρχων.
Μαλιστα για να τιμηση την γιορτη των τριων Κορυφαιων Ιεραρχων της Ορθοδοξιας μας, εδωσε στους τρεις μοναχους τα ονόματα των τιμωμενων αγιων τριων Ιεραρχων.
Δειτε τα παρακατω βιντεο.

Ολο και αυξανουν οι προσερχομενοι κοντα στον μητροπολιτη Ρασκας ΑΡΤΕΜΙΟ και αναγνωριζουν και το δικαιο του και αποδοκιμαζουν τον Επαρατο Οικουμενισμο και τον Σατανικο Φραγκολατινισμο.
θα χρειαστη ισως να ανακοινωσουμε τους λογαριασμους και των τραπεζων που θα μπορουμε και εμεις να βοηθησουμε απο εδω απο την Ελλαδα οσο μπορει ο καθενας.


Ο ανεκδιηγητος και αξιοθρηνητος πρωταίτιος αρχηγος της ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ της Σερβιας, που κατελαβε και διελυσε το πατριαρχειο της Σερβιας και το μετετρεψε σε ΣΠΗΛΑΙΟ ΛΗΣΤΩΝ, κατα τους Ορθοδοξους Πατερες, σε συμπροσευχη με τους παμπάλαιους Αιρετικούς Φραγκολατινους, κατά τον άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη.
Πιο κατω ο ίδιος, αναβει την Εβραϊκη λυχνια στη γιορτη ΧΑΝΟΥΚΑ και συμπροσευχεται με τους αδελφους του Εβραιους, συνιδρυτάς της ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ τους.


Εδώ ο Λατινόφρονας και Οικουμενιστής μητροπολίτης Σκοπιων Ιωαννης Βρανίσοφσκυ, μαζί με τον ....Αχυρένιο Οικουμενιστη πατριαρχη του- κατα δημοσια δηλωσι του ιδίου - σε συμπροσευχη με τους Φρακολατινους. Με όλους και με όλα, τα ...μπουμπούκια. Ολοι μαζί κατασκευάζουν την ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ τους.


Επανερχομαστε και ρωτουμε,

μάλιστα ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΑ:



O Ψευτομακεδονας

Οικουμενιστης

και Λατινόφρονας

ΙΩΑΝΝΗΣ
ΒΡΑΝΙΣΚΟΦΣΚΙ,

πού ....σουλατσάρει

και πώς περιφέρεται;



«Ο Αχρίδος και Μητροπολίτης Σκοπίων κ. Ιωάννης, την Τρίτη, 16 Νοεμβρίου 2010 τέθηκε υπό κράτηση στο διασυνοριακό Καλοτίνα, μεταξύ Βουλγαρίας και Σερβίας.
Σύμφωνα με την Αρχιεπισκοπή Αχρίδας ο κ. Ιωάννης συνελήφθη με βάση ένα ένταλμα του γραφείου INTERPOL της ΠΓΔΜ, και τέθηκε σε 72ωρη κράτηση».

Αυτά έγραψαν τα πρακτορεία ειδήσεων.


Ο εν λόγω Λατινόφρονας και Οικουμενιστης διαβόητος Αχρίδος Ιωάννης Βρανίσκοφσκι, που δηλώνει υπερήφανα και κομπορημονών ότι εχει για προσωρινή ΕΔΡΑ του, παρακαλω, την Θεσσαλονικη, όπως το φιλοδοξούν και όλοι οι Σκοπιανοί, που θελουν να παρουν τη Θεσσαλονικη και να την κανουν δικη τους, τα ιδια αυτά επιθυμεί και ο ...αχρείος αυτός Αχρίδος Ψευτομακεδόνας και Ανθέλληνας γι αυτό και ανακηρυξε την Θεσσαλονικη κατω από τη μυτη μας ως ΕΔΡΑ του, περιφέρεται και παλι στα αγια χωματα της Μακεδονιας και αλωνιζει, σαν στο σπιτι του.
Τι δουλεια εχει στη Θεσσαλονικη αυτός ο Ανθελληνας;
Γιατι δεν κανει εδρα του το αγαπημενο του Βελιγραδι, οπου και η Συμμοριακη ΕΔΡΑ της οργιαζουσας Πανθρησκειακής ΤΡΟΪΚΑΣ, που μολις προχθες αναψε την επταφωτη λυχνια στη γιορτη χανούκα των Εβραιων και συνλατρεψαν μαζι με τους Εβραιους, τον θεο των Εβραιων;

Εκε
ι στη Σερβια ο Σερβοσκοπιανος Βρανίσκοφσκι πάει και δειχνει αλλο προσωπο και μολις μπη στην Μακεδονια, δειχνει αλλο προσωπο;
Εμείς αυτό το γνωρίζουμε.
Και γι αυτό και το διακηρύττουμε.
Το Βελιγάδι, είναι πιο κοντα στα Σκοπια, παρα η Θεσσαλονικη.
Και αν του φαινεται για μακρυα, ιδου και η αλλη λύσις:
Ας παει στην Βρανια, πόλι που συνορευει με τα Σκοπια, θα ακουμπαει σχεδον ο αγκωνας του τα αγαπημενα του Σκοπια, των Γυφτοσκοπιανων.
Ας παει, λοιπον, εκει να κανη παρεα με τον κατηγορηθεντα για παιδοφιλιες φιλο του Βρανιας Παχωμιο, που εκει στην Σερβια η διεφθαρμενη ΤΡΟΪΚΑ τον καλυπτει και τον προστατευει.
Δεν τα λεμε καλα;
Τι δουλεια εχει ο Σκοπιανος
Βρανίσκοφσκι στη Θεσσαλονικη;

Γεννώνται για το υποπτο αυτο προσωπο ερωτήματα ΠΟΛΛΑ και ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΑ και αν υπάρχει κάποιος που μπορεί, ας μας απαντηση.

Ο εν λόγω Ανθελληνας Βρανίσκοφσκι , δεν αξιζει ΕΛΕΟΥΣ, κανενος ΕΛΕΟΥΣ, ααφου έλαβε μερος στην ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΑ του Βελιγραδιου και κατ' εντολην της, και χωρις κανενα ενδοιασμο και δισταγμο, ΑΔΙΣΤΑΚΤΑ ΣΦΑΓΙΑΣΕ τον Κανονικο μητροπολιτη Ρασκας και Πριζρενης ΑΡΤΕΜΙΟ.
Και ομως εδω περιφερεται αυτος ο θρασυτατος ρασοφορος ελευθερος και επικαλειται δικαιοσυνη και συγκεντρωνει απο τους αφελεις χρηματα.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ .

Ουτε δεκαρα στον Ανθελληνα ΨΕΥΤΟΜΑΚΕΔΟΝΑ ρασοφορο Βρανίσκοφσκι.



Αφού εχει εκδοθη Διεθνές ένταλμα συλληψης του από την ΙΝΤΕΡΠΟΛ γιατί δεν συλλαμβάνεται και στην Σερβία, αλλα και εδω στην Ελλαδα;
Ποιοι τον προστατεύουν;
Μηπως οι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΙ ΤΩΝ ΛΑΩΝ , οι Αμερικάνοι;
Η μηπως η ΒΡΩΜΕΡΑ ΤΡΟΪΚΑ της ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΑΣ των ρασοφορων της Σερβιας;

Κανονικά, θα έπρεπε να είχε συλληφθεί, με το διεθνές ένταλμα της ΙΝΤΕΡΠΟΛ!
Γιατι δεν τον συλλαμβανει η Αστυνομια μας;
Γιατί αυτός εξαιρείται;
Ποιοι τον καλυπτουν;
Ποιοι τον προστατευουν;


Μονο αν περασει απο καποιο Δικαστήριο, μονο εκεινο αποφασίζει για την αθώωσή του.
Ουδεις αλλος.
Αυτα ειναι τα ισχυοντα.
Ποιος, λοιπον, προστατευει τον Σκοπιανο;
Ρωταμε και απαιτουμε απαντησι.
Εαν δεν μας απαντησουν, εμεις θα προβουμε σε ολα τα νομιμα.
Ο Σκοπιανος Βρανίσκοφσκι, πρεπει να συλληφθη και να εγκλεισθη στη φυλακη.
Δεν εχει το δικαιωμα ο Σκοπιανος, να κυκλοφορει ελευθερος εδω στην Ελλαδα.
Εμεις θα μαθουμε τι ακριβως συμβαινει.

Καταλαβατε τωρα και γιατι ο ...Αχυρενιος ...μοκας τους, γιατι λεμε εξυβρισε τους Ελληνες δικαστες του Ανωτατου Δικαστηριου της Πατριδος μας;
Πιστευουν οτι εδω ειναι ...μπαχαλικι και ολοι καταφερνουν τα παντα.
Μεχρι και οι Ανθελληνες βρωμοσκοπιανοι της Σερβιας.


Συνεχιζουμε τις ερωτησεις μας.

Μήπως η Αστυνομία και η Δικαιοσύνη του ψευδοκράτους των Σκοπίων δεν έστειλαν το ένταλμα σε άλλες χώρες (Ελλάδα, Σερβία...), για να μην τον συλλάβουν;
Και εάν δεν το έστειλαν, τιθεται το αμειλικτο ερώτημα:
Γιατί δεν το έστειλαν;

Μηπως ειναι κρυφο και εντεταλμένο όργανο τους και μας παριστανει τον διωκόμενο;
Ολα ειναι πιθανα.
Τιποτα δεν αποκλειεται.

Ποιοί κρύβονται πίσω από αυτόν τον υποπτο, υπουλο, θρασυτατο, αδιστακτο και σκοτεινο αυτον ανθρωπο;
Που τους εχει ...τουμπαρει ολους;
Μεχρι και τον φιλο μου τον Μιχαλη Τριτο, κοσμητορα της Θεολογικης;

Και για το ζήτημα σύλληψης και αθώωσής του στη Βουλγαρία επίσης αυτό δέχεται πολλες υποπτες ερμηνείες!

Ολα θα τα αποκαλυψουμε.

Εδώ στην Ελλαδα γιατι δεν συλλαμβανεται;
Δεν υπαρχει το ενταλμα της ΙΝΤΕΡΠΟΛ;
Ποιος τον καλυπτει τον ανθελληνα και ψευτομακεδονα αυτόν;
Κανουμε ερωτήματα και ψαχνουμε να βρουμε την αληθεια.

Οσοι απο σας θελετε να μας βγαλετε ψευτες, δοκιμαστε το εξης απλο.
Ρωτηστε τον ιδιο τον Σκοπιανο και Φιλοπαπιστη
Βρανίσκοφσκι.

Σε ποιό Κρατος ανήκεις, των Σκοπιων, ή της Μακεδονιας;

Εισαι Σκοπιανος ή Μακεδονας;

Αν σας πη οτι ειναι Σκοπιανος και ανηκει στο Κρατος των Σκοπιων, εμεις αυτο πρωτοι θα το δημοσιευσουμε.

Και στην ιστοσελιδα μας και στο τολμηρο και δυναμικο περιοδικο μας, την αχτυπητη και ανυποχωρητη ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΗΘΗ.
Προσεξτε, ομως.
Αυτο το θελουμε ή σε βιντεο και σε κασετα.
Η γραπτο με την υπογραφη του.
Και αυτος που θα μας το φερη, ΑΜΟΙΦΘΗΣΕΤΑΙ.

Αυτο το ιδιο μπορει να πραξη και ο Κοσμητορας Μιχαλης Τριτος που διακηρυττει παντου οτι ο Σκοπιανος που εσταλη ειδικα στη Θεσσαλονικη απο τη Σερβικη Μαφια των Ρασοφορων του Βελιγραδιου που ΣΦΑΓΙΑΣΕ τον αγιο ΑΡΤΕΜΙΟ, με γεματες τις τσεπες του απο χρηματα, αλλα και απο το ιδιο το Κρατος του Βελιγραδιου, ειναι ενας ...πτωχουλης και ενας ρακενδυτος ανθρωπος!!!
Ντροπη, ντροπη.
Μιχαλη Τριτο, ΝΤΡΟΠΗ.
Εσυ ενας βλαχος, δεν πρεπει να υποστηριζης εναν Σκοπιανο Ανθελληνα.
Μιαινεις το Γενος των Ελληνων, προσεξε.
Ας σου δηλωση την Εθνικοτητα του, φανερα και ντρομπρα και σταρατα.
Και εμεις θα σε επαινεσουμε.
Ομως...Ομως...
Δεν θα σου δηλωση, παρα μονο οτι ειναι Μακεδονας και ανηκει στο Κρατος της Μακεδονιας.

Δοκιμασε το και θα το δης.

Εμεις οι βεροι Βορειοι Ελληνες Μακεδονες, επειδη δεν ...μασαμε ευκολα και δεν πεφτουμε θυματα παραπληροφορησης, αλλα αντιλαμβανομαστε τα πραγματα απο χιλιομετρο, απαιτουμε να μας πη ο ΣκοπιανοςΒρανίσκοφσκι:

Ειναι Σκοπιανος ή Μακεδονας;
ΤΟ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ.

Και δεν θα παψουμε να το απαιτουμε και μεχρις οτου συλληφθη ο ΚΑΤΑΖΗΤΟΥΜΕΝΟΣ κλεφτης, κατά την Ιντερπολ, Ιωαννης Βρανίσκοφσκι που μας ξαναρθε και εγκατασταθηκε στην ΕΔΡΑ του, οπως ο ίδιος τη χαρακτηριζει, τη Θεσσαλονικη.


Εξω απο την Μακεδονια ολοι οι Γυφτοσκοπιανοι.

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011


Η ΚΑΡΤΑ

ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΠΟΛΙΤΗ






των ασώτων...

‘Ότε, καταβάς , τας γλώσσας συνέχεε, διεμέριζεν έθνη ο Ύψιστος», μας λέει ο Βυζαντινός υμνογράφος.

Γιατί δεν είχαν, προφανώς, υπόψη τους-ούτε ο υμνογράφος ούτε και ο Ύψιστος- τις καινοφανείς θεωρίες κάποιων εξωνημένων και ξενόδουλων καλαμαράδων, οι οποίοι διατείνονται ότι η έννοια του έθνους είναι γέννημα της μετά το Διαφωτισμό εποχής.
Όταν
η εθνική συνείδηση των λαών-και άρα και των Ελλήνων- υπήρχε από την εποχή…του Πύργου της Βαβέλ!….

Κι όχι μόνο τα έθνη, αλλά και τα οικόπεδά τους είχε μοιράσει ο Ύψιστος.
Και μάλιστα
ξέχασε-μας λέει το ανέκδοτο- να δώσει οικόπεδο στο έθνος των Ελλήνων. Και αναγκάστηκε να τους προσφέρει-μη έχοντας άλλη λύση-το δικό του!…

Κατοίκησαν, λοιπόν, οι Έλληνες στο οικόπεδο του Θεού. Και η πρώτη τους δουλειά ήταν να το ρίξουν στον αλληλοσπαραγμό.
Όπως η αλαζονεία
και τα συμφέροντά τους υπαγόρευαν. Αλλά και ο «μεγάλος Πέρσης βασιλιάς» υποδαύλιζε. Πράγμα που, στις μέρες μας κάνουν οι «ελεύθερες» και «δημοκρατικές» ΗΠΑ…
Αλλά, τελικά
ο Φίλιππος και στη συνέχεια ο γιος του, ο Αλέξανδρος κατάφεραν να τους συνενώσουν όλους. «Πλην Λακεδαιμονίων»…

Κι έτσι ξεχύθηκαν στην Ανατολή: Στο Γρανικό και στην Ισσό. Και μετά στην τελειωτική τη μάχη των Αρβύλων. Όπου «εσαρώθη ο φοβερός στρατός, που εκεί συγκέντρωσαν οι Πέρσες»
Κι «απ’ την
θαυμάσια πανελλήνια εκστρατεία…τη δοξασμένη, την απαράμιλλη, εβγήκαμεν εμείς: Κόσμος ελληνικός, καινούργιος μέγας…
Με την ποικίλη
δράση των στοχαστικών προσαρμογών και την κοινήν ελληνικήν λαλιά», όπως ο Καβάφης θα μας πει…

Αλλά, μετά το θάνατο του, μόλις 33χρονου βασιλιά, επέστρεψαν η ύβρις και η έρις και ο αλληλοσπαραγμός. Για κάπου 300 χρόνια. Για να προετοιμαστεί, έτσι, το έδαφος, για την υποταγή μας στους Ρωμαίους. Οι οποίοι και αυτοί αναγκάστηκαν να παραδεχτούν πως «η υποταγμένη Ελλάδα υπέταξε τον τραχύ κατακτητή».
Για να ‘ρθει,
στη συνέχεια, με την πνευματική κυριαρχία και η εθνική ανεξαρτησία. Με την 1000ετία του Βυζαντίου.

Όπου και πάλι η ασωτία έφερε τη φθορά και την υποταγή. Στους τρισβάρβαρους της Ανατολής, αυτή τη φορά, τους Τούρκους. Των οποίων τη βαρβαρότητα δεν μπόρεσε να την αγγίξει και να την εξημερώσει ο ελληνικός πολιτισμός.
Μπόρεσε, όμως,
ωστόσο-ακόμη και μέσα στην άμπωτη και την παλίρροια της αυξομειούμενης βαρβαρότητας-να διατηρήσει άσβεστη τη φλόγα της εθνικής συνείδησης των Ελλήνων.

Για να φτάσουν-μετά από 400 χρόνια- στην ελευθερία. Και μέσα από εμφυλίους, επαναστάσεις, πραξικοπήματα και χούντες να δημιουργήσουν μια στοιχειώδη δημοκρατική υποδομή.
Την οποία
δημοκρατική υποδομή και ελευθερία-αυτή τη φορά-διέβρωσε και αποσάθρωσε το καρκίνωμα του δικομματισμού. Το οποίο δεν αρκέστηκε να κάμει λάβαρό του το παραλήρημα της ασωτίας. Αποφάσισε να προχωρήσει, πιο πέρα, και στην προδοσία.

Υπήρχε όμως φόβος να σταθούν εμπόδιο οι διαχρονικές αξίες και αρχές του πολιτισμού μας. Όπως πατρίδα, θρησκεία, έθνος, δικαιοσύνη, ανθρωπιά, φιλότιμο, κλπ. Και γι’ αυτό φρόντισαν κι αυτές να τις διαβρώσουν…
Και κατέστρωσαν,
όπως φαίνεται, μακρόπνοο σχέδιο, ώστε de facto να αποδυναμώσουν τις αξίες και αρχές αυτές και να τις περιθωριοποιήσουν. Και τελικά de jure να τις εξοστρακίσουν.
Και παράλληλα
να δημιουργήσουν και τις απαραίτητες προϋποθέσεις, ώστε η επαίσχυντη προδοσία και η άνευ όρων παράδοση της Ελλάδας στους εχθρούς της, να φαίνεται σαν ιερό και αναπόφευκτο καθήκον για τη…σωτηρία της.

Και το πέτυχαν με την τερατώδη χρεοκοπία. Την οποία χάλκευσαν, σε συνεργασία, όπως φαίνεται, με τους αδίστακτους σπόνσορές τους, τους τοκογλύφους.
Προκειμένου
να μας εγκλωβίσουν στο κρεματόριο της τοκογλυφίας. Απ’ όπου έχουμε τόσες ελπίδες να διαφύγουμε, όσες και οι εγκλωβισμένοι στην «Κόλαση» της «Θείας Κωμωδίας» του Δάντη.

Και ποιος ο απώτερος σκοπός της επαίσχυντης αυτής προδοσίας;

Θυμάστε, μήπως,
εκείνο το τρισάθλιο δίλημμα: «αλλάζουμε ή βουλιάζουμε»;
Ε, λοιπόν
στόχος τους ήταν να ξεπουλήσουν-εδώ και τώρα-το οικοπεδάκι του Θεού! Τον παράδεισο, που λέγεται Ελλάδα….
Καθώς, εμείς βουλιάζουμε,
«άβουλοι και μοιραίοι αντάμα»,μέσα το βούρκο των γουρουνιών της προδοσίας και της τοκογλυφίας….

Όπως ο άσωτος της παραβολής, προτού πάρει τη σωτήρια απόφαση….

Παπα-Ηλίας

http://papailiasyfantis.wordpress.com

Αντιγραφουμε απο τον τυπο

και απο τον ... τοίχο!


Οι ηρωϊκοί πολύτεκνοι είναι άθλια ανθρωπάκια;



«...Πριν κάποια χρόνια, όταν ο κ. Πάγκαλος μονομαχούσε με τον κ. Αβραμόπουλο για την θέση του Δημάρχου στην Αθήνα, έστειλε σε όλες τις πολύτεκνες μητέρες μια επιστολή, για να ζητήσει την ψήφο τους. Αυτή η επιστολή ήταν η μεγαλύτερη προσβολή που μπορούσε να τους κάνει κάποιος, αφού, ούτε λίγο ούτε πολύ, τις αντιμετώπιζε σαν προβλη­ματικούς, άθλιους ανθρώπους και πολίτες όχι δευτέρας, αλλά τρίτης κατηγορίας! Αρκεί να σας θυμίσω ότι τους υποσχόταν δωρεάν ψυχίατρο και γι’ αυτές και για τα παιδιά τους!


Σήμερα, τόσα χρόνια μετά, το κράτος εξακολουθεί να χωρίζει τους πολίτες σε κατηγορίες, και εξακολουθεί να έχει τους πολυτέκνους στην Τρίτη Κατηγορία.

Πρωτοκλασσάτοι πολίτες είναι οι δια­πλεκόμενοι «που τα τρώνε μαζί».

Δεύτεροι έρχονται οι μετανάστες –νόμιμοι ή μη– και οι κάθε είδους παραβατικοί, των οποίων τα δικαι­ώματα πασχίζει να εξασφαλίσει η πολιτεία.

Τρίτοι είναι οι πολύτεκνοι, η “προβληματική” αυτή μερίδα πολιτών οι οποίοι πεισματικά αρνούν­ται να εξαφανιστούν από τα ελληνικά χώματα, παρά το διωγμό που εξαπολύουν εναντίον τους οι εκάστοτε κυβερνήσεις!


Τα πολυτεκνικά επιδόματα και τις –άθλιες ομολογουμένως– συν­τά­ξεις τα θέσπισε η Χούντα, ενώ οι «Δημοκρατικές» Κυβερνήσεις του λαού δεν ντρέπονται να προσπαθούν κατά καιρούς να τα μειώσουν και να τα εξαφανίσουν!


Και τώρα, σκέφτονται να σώσουν την άθλια οικονομία, καταρ­γώντας τα 200 Ευρώ το δίμηνο (!!!) που παίρνουν σαν σύνταξη οι μη­τέ­ρες που παραμέρισαν την καριέρα και την καλοπέραση τους για να δώσουν ανθρώπους στον κόσμο!


Μην ανησυχείτε, οι αξιοπρεπείς Έλληνες πολύτεκνοι πολίτες, επιστρέφουν με ευχαρίστηση πίσω στην πολιτεία το... τεράστιο(!) ποσό με το οποίο εκτιμά την προσφορά τους στο κοινωνικό σύνολο! Μόνο και μόνο για να κλείσουν το στόμα του κ. Πάγκαλου, να μην μπορεί να λέει ότι τα φάγανε μαζί! Του χαρίζουν επίσης και τον δωρεάν ψυχίατρο που κάποτε τους πρόσφερε με τη γνωστή στο πανελλήνιο “ευαισθησία” του. Τον χρειάζονται οι Κυβερνώντες άμεσα, όπως τον χρειάζεται και σύσσωμος ο πολιτικός κόσμος! Εδώ και χρόνια!!!...»


(εφημερίδα «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» Οκτώβριος–Δεκέμβριος 2010)

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ

ΑΡΣΗ ΤΩΝ ΑΦΟΡΙΣΜΩΝ




Προσωπικά, μου αρέσει η έκφραση που έχω κατά καιρούς ακούσει: «θα διηγηθούμε τα γεγονότα σύμφωνα με την ανεπίσημη ιστορία και όχι σύμφωνα με την επίσημη, η οποία τα διαστρεβλώνει».



Είμαι βέβαιος, ότι η κατευθυνόμενοι ιστοριογράφοι του πολύπαθου Οικουμενικού Πατριαρχείου θα μου γυρίσουν την πλάτη, για όσα θα αναφέρω. Παραμένω απαθής και αδιάφορος, για τα όσα λένε εναντίον μου οι διάφοροι αποκρισάριοι. Η ιστορική αλήθεια με ενδιαφέρει και μόνον αυτή.



Εάν είχα μπροστά μου τους τρεις αφορισμούς του Γρηγορίου Ε΄ προσωπικά εναντίον των αδελφών Υψηλάντη και των συν αυτώ επαναστατών, κατά των Αγαρηνών Τούρκων, κατά των επαναστατικών έργων του βάρδου της ελευθερίας Ρήγα Φερραίου και κυρίως κατά των αρματολών και κλεφτών με επικεφαλής τον Θεόδωρο, Πάνο και Γενναίο Κολοκοτρώνη, θα μπορούσα να πω, ότι oi απανωτοί αφορισμοί υπήρξαν ιστορική αναγκαιότητα ή έστω ανθρώπινο λάθος.



Όμως, τα γεγονότα δεν είναι έτσι. Eπί 200 ολόκληρα χρόνια, από το 1611, πρώτο αφορισμό κατά του εθνομάρτυρα του Τρίκκης και Φαναρίου Διονυσίου, κοροϊδευτικά αποκαλουμένου Σκυλοσόφου, από το Πατριαρχείο, του αποδοκιμασθέντα παπα-Βλαχάβα και των συν αυτώ επαναστατών της περιοχής Βάλτου, του φιλοσόφου και μαθηματικού Μεθόδιου Ανθρακίτη, των φερόντων αρχαιοελληνικά ονόματα, των σπουδαζόντων δυτική φιλοσοφία, τον μεγάλο μεταρρυθμιστή Μάξιμο τον Γρεκό, φωτιστή των Σλάβων, ακόμα και της Μπουμπουλίνας τον αφορισμό.



Όλα τούτα και άλλα ανομολόγητα των δολίων και πονηρών Φαναριωτών, που λάτρευαν τη δόξα και το χρήμα, υπό την κραταιά προστασία της φορομπηχτικής πολιτικής του Οικουμενικού Πατριαρχείου, την οποίαν αρνήθηκαν να εφαρμόσουν 10 μόνον Πατριάρχες, γενόμενοι εθνομάρτυρες, με πρώτο και σπουδαιότερο τον Κύριλλο Λούκαρι, όλοι οι άλλοι κατεργαραίοι Πατριάρχες τουρκοπροσκύνησαν το αποκαλυπτικό Αγαρηνό θηρίο. Άξιος ο μισθός τους; Και με τα καμώματά τους αυτά, τις πάμπολλες σιμωνίες και αλλαξοπατριαρχίες τους, μάραναν τα πολλά μπουμπούκια και τους αγώνες των ραγιάδων για απελευθέρωση, γι' αυτό και ο Καποδίστριας τους πέταξε έξω το 1830.



Χωρίς φόβο και πάθος



Δρ. Γ. Μουστάκης

Θεολόγος-Κοινωνιολόγος
H KAΡΤΑ

του ΟΥΡΑΝΟΠΟΛΙΤΗ



Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011


ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΕΛΕῼ ΘΕΟΥ

ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ

ΡΑΣΚΑΣ-ΠΡΙΖΡΕΝΗΣ

ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ

Ἀρ. πρωτ.: 3

08.02.2011







Τῷ Σεβασμιωτάτῳ

Μητροπολίτῃ Πειραιῶς

Kυρίῳ κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ

ΕΝ ΠΕΙΡΑΙΕΙ

ΕΛΛΑΣ



Σεβασμιώτατε,

ἀγαπητέ μοι ἐν Χριστῷ ἀδελφέ,


Εἴμεθα βαθέως εὐγνώμονες διά τήν ἀπό 31.01.2011 ἐπιστολήν Ὑμῶν, τήν πλήρη ἀγάπης καί συμπαραστάσεως, μέ τά θεόπνευστα λόγια τῆς ὁποίας ἐπαρηγορήσατε τήν ψυχήν ἡμῶν. Τῷ ὄντι, ἐδῶ καί ἕν ἔτος, κατά παραχώρησιν Θεοῦ, εὑρισκόμεθα ὑπό διωγμόν, ὑφιστάμεθα δυσχερείας καί δοκιμασίας πολλάς.


Περιποιεῖ εἰς ἡμᾶς ἰδιαιτέραν χαράν τό γεγονός ὅτι ἐξελάβατε ὀρθῶς τό νόημα τῆς ἡμετέρας ἐπιστολῆς. Διά τῆς ὀρθῆς ὑφ᾿ Ὑμῶν ἑρμηνείας τῶν Ἱερῶν Κανόνων τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἐνεθαρρύνατε καί ἐστηρίξατε, τόσον ἡμᾶς προσωπικῶς, ὅσον καί τούς μοναχούς ἡμῶν καί τόν πιστόν λαόν ὅστις εἶναι μέ τό μέρος ἡμῶν, ὥστε νά ἀνθέξουμε εἰς τόν δρόμον τοῦ ἀγῶνος καί τοῦ μαρτυρίου ὑπέρ ἀληθείας καί ὀρθῆς Πίστεως. Ὑπέρ τῆς Πίστεως, ἥν παρέδωκαν ἡμῖν οἱ ἅγιοι καί θεοφόροι Πατέρες ἡμῶν, ὥστε νά ζῶμεν ἐν αὐτῇ καί νά σωζόμεθα δι’ αὐτῆς, διαφυλάσσοντας τό ἡμέτερον ποίμνιον καί ἡμᾶς αὐτούς ἐκ τῶν πολυαρίθμων πειρασμῶν τοῦ νῦν καιροῦ, ἰδιαιτέρως δέ ἐκ τῆς κακοήθους παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἥτις –φεῦ– ἐρρίζωσε μέ βαθείας ρίζας εἰς πάσας τάς Ὀρθοδόξους Ἐκκλησίας. Ἀληθῶς ἡ παναίρεσις ταύτη ὑποκινεῖται –ὡς πολύ ὀρθῶς Ὑμεῖς διεπιστώσατε καί εὐθαρσῶς ὁμολο-γήσατε– ὑπό τοῦ δαιμονιώδους Ἀμερικανοσιωνιστικοῦ παράγοντος καί τῶν παραρτημάτων του, τῶν μασονικῶν σέ κάθε χώρα στοῶν...


Τό ὄντως παρήγορον εἶναι ὅτι εἰς ὅλους τούς Ὀρθοδόξους λαούς ὑπάρχουσι γενναῖοι ἀγωνισταί, τόσον μεταξύ τῶν Ἀρχιερέων (ὡς ἡ Ὑμετέρα Σεβασμιότης) ὅσον καί μεταξύ κλήρου, μοναχῶν καί τοῦ πιστοῦ λαοῦ, οἵτινες ἀγωνίζονται διά τήν διατήρησιν τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως ἀσπίλου καί ἀνοθεύτου (ἰδίᾳ δέ τά περισσότερα ὀργανωμένα ἀνά τόν κόσμον ἱερά μοναστή-ρια ἔχουσι παγιωμένας παραδοσιακάς ὀρθοδόξους θέσεις), ἐνθυμίζοντας διά μίαν ἀκόμη φοράν εἰς ἡμᾶς τά ἀψευδῆ λόγια τοῦ Κυρίου πρό τῆς ἐνδόξου Αὐτοῦ Ἀναλήψεως ὅτι «ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος» (Ματθ. κη΄, 20), καί ὅτι «πύλαι ᾅδου οὐ κατισχύσουσιν» τῆς Ἐκκλησίας Του (Ματθ. ιστ΄, 18).


Ἐπί πᾶσι τούτοις, εὐχόμενος εἰς τήν Ὑμετέραν Σεβασμιότητα καλήν ἀρχήν τῆς Νηστείας τῆς ἁγίας Τεσσαρακοστῆς, ταπεινῶς ἐκζητῶ τήν ἀρχιερατικήν Ὑμῶν εὐλογίαν καί προσευχήν, διατελῶν ἐν ἀγάπῃ Χριστοῦ.

Ο αδελφος υμών και σειλλειτουργός


+ ΑΡΤΕΜΙΟΣ Επίσκοπος Ράσκας-Πριζρενης και Μετοχίων ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ


Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου