Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011




























ΑΦΕΛΗ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ


ΠΕΡΙ ...ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ!




Συνεχίζεται ν ψυχρ ποδόμηση τς ρθοδοξίας


(ν μέσ κατανυκτικν χριστουγεννιάτικων μνων)


του Ομολογητού Θεολόγου κ. Παν. Σημάτη



Τ ργο νς πολιτικο κρίνεται π τν φαρμογ τν προγραμματικν του ξαγγελιν (γι τς ποες ψηφίστηκε) κα τν τήρηση το Συντάγματος.


Τ ργο νς Πατριάρχη πς κρίνεται;


Δν κρίνεται π τν τήρηση τν κκλησιαστικν Κανόνων κα τν φαρμογ το Εαγγελίου, τν ποίων θεωρεται πρτος μιμητής-τηρητής;


Ατ θέλουμε ν μς ξεκαθαρίσει π τέλους Οκουμενικς Πατριάρχης κ. Βαρθολομαος.


φαρμόζει τος ερος Κανόνες;


Ο λόγοι κα ο πράξεις του εναι λόγοι κα πράξεις ληθείας κα εθύτητας ποκρισίας κα ψεύδους;


ποτελε παράδειγμα πρς μίμηση γι τ λα παράδειγμα ποφυγς;


Ποιά προσφορά του σ μι παγκόσμια κοινωνία πο κλυδωνίζεται;


π τ μιά, οκολογικς κορνες σ Συνέδρια κα π τν λλη, συμπόρευση μ ατος πο συντελον στν μόλυνση κα τν ξαφάνιση το πλανήτη;


Πς δικαιολογεται παρουσία του στ διάφορα διεθν Φόρουμ, πως τν 12/12/2011 σ Συνέδριο πο προωθε ν ψυχρ τν Παγκόσμια Διακυβέρνηση;


Δν γνωρίζει τι πίσω π ατ βρίσκεται Ν. Τάξη, Μασονία, ο διάφορες Λέσχες κα Τράπεζες, Σιωνισμός;


φήνοντας ξω, λοιπόν, κ. Βαρθολομαε, τς κοσμικς νοοτροπίες κα τς πιτηδευμένες θεολογίες, σκεφτετε πλ κα ταπεινά:


ταν ποτ δυνατν νυπόδητος ησος, ο γιοι τς κκλησίας ν παρευρίσκονταν σ πανηγύρια τς Coca-Cola πως κάνατε σες– πιδίδοντας Κοράνιο σ Μουσουλμνο;


Ν συμμετεχαν σ συμπόσια, χωρς ν καυτηριάζουν τς ποκρισίες, τν ψευτιά, τν δολιότητα κα τς «γκληματικς» νέργειες τν μεγάλων τς γς, χωρς ν μιλον γι τν λήθεια;


Ν συμμετεχαν σ Συνέδρια πο ργάνωναν ο μεγιστάνες τς πλουτοκρατίας;


Παραθέτουμε τρία μόνον ντιπροσωπευτικ παραδείγματα, π τ πάμπολλα πο συμβαίνουν π πατριαρχείας σας στν κκλησιαστικ χρο, νδεικτικ λλοιώσεως τς ρθοδόξου Παραδόσεως κα περιφρονήσεως τς Πίστεως τν ποία κπροσωπετε.


Κα ατ συμβαίνουν παρ τς ντιδράσεις πιστν, παρ τς δικές σας παλαιότερες διαβεβαιώσεις τι, τάχα, λα πνε καλά!


ξίζει, λοιπόν, ν δώσετε γι’ ατ τς ξηγήσεις πο ζητμε, διότι παρατηρομε τι μ ταχες βηματισμος προχωρομε, χι μόνο πρς τν φομοίωση τς ρθοδοξίας π τν Παπισμ κα τ Π.Σ.Ε., λλ κα τν νταξή μας στν Πανθρησκεία πο σταθερ θεμελιώνεται, πως φαίνεται π πολλ νάλογα γεγονότα τύπου σσίζης κα πως δείχνει τ τρίτο πρόσφατο γεγονς πο σημειώνουμε.


α) Τ πρτο παράδειγμα εναι ντίθετη μ λη τν ρθόδοξη Παράδοση– συμμετοχ το ρχηγο τς παμπάλαιας αρεσης το Παπισμο, Πάπα Βενέδικτου, σ Θ. Λειτουργία στ Φανάρι.


β) να δεύτερο: στν Ρωμαιοκαθολικ να τς Notre-Dame στ Γαλλία (9/10/2011), Μητροπολίτης Γαλλίας μμανουήλ, πο παρίσταται ς ντιπρόσωπος το Οκουμενικο Πατριαρχείου σ διάφορες κδηλώσεις στν Ερώπη, μαζ μ λλους ρθόδοξους ερωμένους, τέλεσαν “ρθόδοξο” σπεριν στν «Ρωμαιοκαθολικ να τς Notre-Dame.


Παραβρέθηκε Καρδινάλιος το Παρισιο, Monsignor André Vingt-Trois» (aktines.blogspot.com).


Γαλλίας κ. μμανουήλ, μάλιστα, χει πιδοθε τελευταα σ μι φρενίτιδα συμπροσευχν, ν γνώσει το Πατριαρχείου (κα λογικ κατ’ ντολήν σας, ν ναντί περιπτώσει θ τν παναφέρατε ες τν τάξη).


γ) Τό τρίτο: παρουσία κα συμπροσευχ σ Θεία Λειτουργία στ Βελιγράδι χι μόνο Παπικν, λλ π πλέον κα Μουσουλμάνων! (aktines.blogspot.com).


σες μως, ς Οκουμενικς Πατριάρχης, τ 1998 στν Διορθόδοξη Συνάντηση τς Θεσ/νίκης κα τ 1999 μ τν πιστολήν σας πρς τος γιορετες Πατέρες, διαρρηγνύατε τ μάτιά σας, ποστηρίζοντας τι εσθε κατ τν συμπροσευχν κα συμβουλεύατε πως ο ρθόδοξοι «μ συμμετάσχουν ες οκουμενικς λατρευτικς συνάξεις, κοινς προσευχάς, λατρείας κα λλας θρησκευτικς τελετάς»!ς κα «ρθόδ. Τύπο», 24/9/1999).


ρωτσθε λοιπόν:


φόσον γία Γραφ κα πολλο ερο Κανόνες παγορεύουν τς συμπροσευχές, κα διος ποδεχόσασθε τος ερος Κανόνες, τί λλαξε κα τώρα τος διαγράφετε;


Ο δηλώσεις σας κενες ταν ποκριτικές;


Μήπως κάποια Σύνοδος κατήργησε τος σχετικος μ τς συμπροσευχς . Κανόνες;


διος ασθάνεσθε τι εσθε περάνω τν Συνόδων κα τν γίων Πατέρων;



Ἐὰν ο συμπροσευχς πιτρέπονται, ἐὰν χουμε τν διο Θε λοι, τότε τί μς μποδίζει ν συμπροσευχόμαστε μ τν μωαμεθανό λβαν κα Πακισταν τς γειτονις μας, τ Κινέζο πο νοιξε κατάστημα λίγο παρακάτω;



Τότε γιατί ν μ μς τ πετε εθέως, τι γι κάποιους λόγους (ποιούς;) λλαξε τ Εαγγέλιο, γι ν μν μπερδευόνται ο πιστοί, γι τ ποιό εναι τ θέλημα το Θεο στν προκειμένη περίπτωση; Τότε γιατ ν μ καταργήσουμε τ Εαγγέλιο, πο παγορεύει (φαίνεται π φονταμενταλισμό θεράπευτο) κόμα κα τν κκλησιαστικ προσφώνηση «χαίρετε», στος αρετικούς;



σφαλς κα δν περιμένουμε ν παντήσετε, κ. Βαρθολομαε, σ δευτέρας κατηγορίας χριστιανούς, γιατ δυστυχς γι σς, δν εμαστε οτε προτεστάντες, οτε καθολικοί, πότε θ ποκτούσαμε τν κατανόησή σας– τοτο ξ λλου πράξατε σ δεκάδες παρεμβάσεις μας μέχρι τώρα.



Περιμένουμε, μως, ν κατανοήσουν κάποιοι πνευματικοί, κάποιοι πίσκοποι κα ο γκιστρωμένοι σ’ ατούς, τ παιχνίδι τς προδοσίας πο παίζεται μπροστ στ μάτια τους κα πο ατο νέχονται.

6 σχόλια:

  1. AX ADELFOI MOY EIDA TO OROSVPO TOY SOTHROPOYLOY KAI FOVHTIKA AGRIO APO TON AFORISMO METNOIA NIKO MOY METANOIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα διαφωνήσουμε με τον ανώνυμο αρθρογράφο, ως προς τον τίτλο, αλλά θα συμφωνήσουμε σε πολλά σημεία του κειμένου:

    Η τακτική Βαρθολομαίου, οι συμπροσευχές, τα συλλείτουργα και όλες αυτές οι παραβάσεις των Κανόνων κυρίως στο εξωτερικό και η διαφορετική γλώσσα στον Ελλαδικό χώρο δεν είναι υποκρισία, αλλά πρακτική αιώνων, δεν είναι εφευρήματα του παρόντος αιώνος, αλλά απλώς τώρα γίνονται πάραυτα γνωστά, λόγω της ταχύτητας μετάδοσης των πληροφοριών.

    Δεν δίνουμε συγχωροχάρτι στον Βαρθολομαίο και σε κανένα Βαρθολομαίο, αλλά θα πρέπει να μνησθούμε "ημερών αρχαίων". Έτσι:

    1/ Τα συλλείτουργα Ορθοδόξων και Λατίνων υπήρξαν αμέσως μετά το Σχίσμα και συνεχίζονται επί αιώνες, παρ' όλον ότι οι Λατίνοι έχουν χαρακτηρισθεί αιρετικοί. Ας θυμηθούμε τέτοια επίσημα συλλείτουργα και χειροτονίες (!) 3 αιώνες μετά το Σχίσμα από τα Πατριαρχεία Αλεξανδρείας και Αντιοχείας (Ράνσιμαν). Ας δούμε συλλείτουργα από αγίους, 2 αιώνες μετά το Σχίσμα (άγ. Ιωάννης Γ΄ Δούκας Βατάτζης) (άγ. Νεκτάριος).

    2/ Ας θυμηθούμε το πλήθος των παραβάσεων των Κανόνων, κατά την Τουρκοκρατία και για 400 χρόνια, των συλλείτουργων, των συν-λιτανειών Ορθοδόξων-Λατίνων, των εξομολογήσεων σε Λατίνους και της λήψης της θ. κοινωνίας από αυτούς, των γάμων με αιρετικούς Λατίνους και την ευλογία από Ορθόδοξους ιερείς, των αναδόχων Λατίνων σε βαπτίσεις, των μικτών χορωδιών, ακόμη και μικτών ναών με δυο ιερά, Ορθόδοξο και αιρετικό, κάτι που σε πολλά σημεία συνεχίζεται ακόμη και σήμερα στα ουνίτικα νησιά των Κυκλάδων και των Ιονίων (που ανήκουν στην Εκκλησία της Ελλάδος και όχι στο Πατριαρχείο).

    3/ Να μην ξεχνάμε τα πάμπολλα επίσημα συλλείτουργα Ορθοδόξων με Λατίνους, Προτεστάντες και Αγγλικανούς, καθώς και Μονοφυσίτες κατά τον 18ο, 19ο και 20ο αι.

    Για όλα αυτά και άλλα πολλά δεν υπήρξε τόσος σάλος, όσο στι μέρες μας, με τις παραβάσεις Κανόνων από Πατριάρχες και πλήθος Αρχιερέων.

    Βέβαια, η όλη εικόνα δεν δείχνει Ορθοδοξία, αλλά Ουνίσ και πρέπει σταδιακά να αποκατασταθεί η διασαλευόμενη εκκλησιαστική τάξη και να επανέλθουμε στην Εκκλησία των Πατέρων και των Συνόδων. Αυτό όμως δεν είναι εύκολη δουλειά, θέλει κόπο, θέλει χρόνο και προπαντώς αγάπη "εν τη αληθεία".

    Καλή λοιπόν είναι η κριτική, καλός είναι ο έλεγχος, αλλά όχι με σπάθες και αναθεματισμούς και όχι μόνο με μονομερή εξάσκηση της ακριβείας, αλλά και χρησιμοποίηση, κατά περίπτωση, και της οικονομίας.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είχαν άραγε την έγκριση του ορθοδόξου πληρώματος αυτά τα συλλείτουργα;Προφανώς όχι.Η Ιστορία επαναλαμβάνεται.Πάντως η ουνίτικη συλλειτουργία στην Αγία Σοφία Κων/πόλεως επί Κωνσταντίνου Παλαιολόγου το Δεκέμβριο του 1452 αποδοκιμάστηκε απ τη συντριπτική πλειονότητα του εμμένοντος στην πατρώα πίστη λαού.Δυστυχώς πολιτικοκοινωνικοί λόγοι ώθησαν κάποιους πολιτικούς και εκκλησιαστικούς ηγέτες σε απαράδεκτες οικουμενιστικές πρακτικές.
    ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τί θέλετε να πείτε κύριε Καρδάση; Ότι επειδή ακριβώς αυτά γίνονταν και στο παρελθόν, εμείς πρέπει να αδιαφορήσουμε, να τα βλέπουμε καθημερινά στα ιστολόγια και να αδιαφορούμε; Επειδή όλοι κλέβουν δηλαδή πρέπει να κλέβουμε κι εμείς, επειδή όλοι πορνεύουν πρέπει να πορνεύουμε κι εμείς; Πού τους είδατε τους αναθεματισμούς και τις σπάθες;Αυτά λέγονται με πόνο ψυχής, με διάθεση αφύπνισης του κοιμισμένου λαού και με την ελπίδα κάποια στιγμή κάτι να γίνει και να απεγκλωβιστούμε από την αίρεση της εποχής μας. Αφήστε σας παρακαλώ τις οικονομίες κατά μέρος που τείνουν να γίνουν νόμος μέσα στην Εκκλησία και γι'αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε, ώστε να μην αναγνωρίζουμε εάν βρισκόμαστε μέσα σε ναό ή σε καφετέρια. Συγχωρέστε με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΜΟΙΧΕΙΑ και ΠΟΡΝΕΙΑ
    Όταν μια πόρνη γυναίκα σε πλησιάσει με σκοπό να σε εκπορνεύσει, αν δεν συγκατατίθεσαι, σηκώνεσαι και φεύγεις. Αν μείνεις, και μάλιστα σου βάλει ο διάβολος στο μυαλό τη σκέψη ότι μπορεί και να τη σώσεις, και αρχίσεις να τη συναναστρέφεσαι, και να δέχεσαι τα γέλια της και τα χυδαία χάδια της, και συντρώγεις μαζί της όλο και πιό συχνά, και της δίνεις δώρα, και πηγαίνεις στο σπίτι της, και την φέρνεις στο δικό σου (καθ’ όν χρόνον αυτή συνεχίζει να πορνεύει ξεδιάντροπα και με άλλους), και τη γνωρίζεις και την επιβάλλεις στους φίλους σου, και δεν ακούς τις φωνές αυτών που σου λένε πως εξομοιώνεσαι μαζί της, πως εκπορνεύεσαι σιγά-σιγά, πως ξοδεύεις τον πλούτο σου, ε τότε, ισχυρίζεσαι ακόμα πως είσαι έντιμος άνθρωπος; –Π.Δ. , Κ.Δ. (πνευματική μοιχεία και πορνεία)... –Βατικανό, Φανάρι, Πάπας, Πατριάρχης, συμπροσευχές, διάλογοι... –Και ημείς οι επίλοιποι εφησυχάζωμεν και άδωμεν ευφροσύνως χριστουγεννιάτικους ύμνους.
    ΦΙΛΟΚΑΛΙΑ, Βαρσανουφίου καὶ Ἰωάννου, Ἐρωταποκρίσεις, ΨΛΓ΄:
    «ΕΡΩΤΗΣΙΣ. Ἀγαπητὸν ἔχω καὶ εὑρέθη αἱρετικός∙ νουθετήσω αὐτὸν περὶ τοῦ ὀρθροῦ φρονήματος;
    ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ. Νουθέτησον αὐτὸν τὴν ὀρθὴν ἐπιγνῶναι πίστιν, μὴ ἀντιβάλῃς δὲ αὐτῷ (μὴ λογομαχεῖς ὅμως) μηδὲ θελήσῃς γνῶναι τί φρονεῖ, ἵνα μὴ ἐμβάλῃς εἰς σὲ τὸν ἰόν αὐτοῦ, ἀλλ’ ἐὰν θελήσῃ ὅλως ὠφεληθῆναι καὶ ἀκοῦσαι τὴν ἀλήθειαν τῆς πίστεως τοῦ Θεοῦ, λάβε αὐτὸν πρὸς ἁγίους πατέρας. Ἐὰν δὲ μετὰ πρώτην καὶ δευτέραν νουθεσίαν μὴ προσδέξητε τὴν διόρθωσιν, τὸν τοιοῦτον, κατὰ τὸν Ἀπόστολον, παραιτοῦ... ἐὰν γὰρ ἴδῃς, φησί, τινὰ πνιγόμενον ἐπὶ τοῦ ποταμοῦ, μὴ δώσῃς αὐτῷ τὴν χεῖραν σου, ἵνα μὴ συνελκύσῃ σε καὶ συναποθάνῃς αὐτῷ∙ ἀλλὰ δὸς αὐτῷ τὴν ράβδον σου, καὶ εἰ μὲν δυνηθῇς ἑλκῦσαι αὐτόν, ἰδοῦ καλῶς, εἰ δὲ μή, ἀφήσεις αὐτῷ τὴν ράβδον σου καὶ σὺ σωθήσῃ».
    Π.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Που είδατε να δίνουμε συγχωροχάρτι σ' όλες αυτές τις παρεκτροπές;

    Είπαμε απλώς, ότι οι πρακτικές αιώνων είναι δύσκολο να καταργηθούν μονομιάς και ότι θα πρέπει να πρυτανεύσει η αγάπη "εν τη αληθεία".

    Φαίνεται όμως, ότι δεν γνωρίζετε, ότι στα ουνίτικα νησιά μας η αίρεση και η Ορθοδοξία πάνε αγκαλίτσα. Άντε να κάνετε κήρυγμα εκεί, για τους αδελφούς τους τους παπικούς. Θα σας πάρουν με τις πέτρες!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου