Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011










ΠΑΥΣΑΤΕ


ΤΗΝ ΣΑΠΡΟΠΟΙΗΣΙ


ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ


ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ


Ὁ Ὑπουργός Δικαιοσύνης κ. Χάρης Καστανίδης ἔχει ἀναρτήσει στό Διαδύκτιο πρός δημόσια διαβούλευση σχέδιο Νόμου «Γιά τήν καταπολέμηση ὁρισμένων μορφῶν καί ἐκδηλώσεων ρατσισμοῦ καί ξενοφοβίας μέσῳ τοῦ Ποινικοῦ Δικαίου» στό ἄρθρο 3 τοῦ ὁποίου ἐπεκτείνει τήν προστασία τοῦ Νόμου καί σέ ὁμάδες ἤ πρόσωπα πού δέν προσδιορίζονται μόνο μέ βάση τήν φυλή, τό χρῶμα, τή θρησκεία, τήν ἐθνική ἤ ἐθνοτική καταγωγή τους ἀλλά καί τόν γενετήσιο σεξουαλικό τους προσανατολισμό.


Τίθεται λοιπόν τό μέγιστο ἐρώτημα ὑπάρχουν πολλῶν εἰδῶν γενετήσιοι σεξουαλικοί προσανατολισμοί ὥστε μία συγκροτημένη πολιτεία νά παρίσταται ἀνάγκη θεσμικά νά προστατεύσει αὐτούς τούς ποικίλους γενετήσιους σεξουαλικούς προσανατολισμούς;


Σέ ἕναν ἄνθρωπο ὑπάρχουν πολλοί ἐγκέφαλοι, πολλοί στόμαχοι, πολλοί καρδιακοί μῦες;


Ἡ γενετήσια λειτουργία στό ἀνθρώπινο εἶδος δέν εἶναι προσδιορισμένη σαφέστατα ἀπό τήν ὀντολογία τοῦ ἀνθρωπίνου εἴδους καί δέν ἐκδιπλώνεται συγκεκριμένα στό ἄρρεν καί τό θῆλυ;


Ὑπάρχει κατά τήν γνώμη τῶν συντακτῶν τοῦ νομοσχεδίου καί ἕτερο φῦλο στό ἀνθρώπινο γένος;


Ὅπως καλῶς γνωρίζομε ἀπό τήν ἐπιστήμη τῆς ἐγκληματολογίας ἐν σχέσει πρός τό γενετήσιο ἔνστικτο ὑφίστανται δυστυχῶς στήν πεσμένη ἀνθρώπινη φύση ἐκτρωματικές ψυχοσωματικές ἐκπτώσεις, ὅπως ἡ παιδοφιλία, ἡ ὁμοφυλοφιλία, ἡ νεκρολαγνεία καί ἄλλες ἀποκρουστικές ἐκδηλώσεις ἰδιαζόντως εἰδεχθεῖς, πού εὐτελίζουν τό ἀνθρώπινο πρόσωπο καί χωματοποιοῦν τήν ἀθάνατον ψυχήν του.


Εἶναι ἑπομένως λογικό, δίκαιο, ἠθικό νά περιβάλλεται μέ πολιτειακό κῦρος ὑπό τό πρόσχημα τῆς καταπολεμήσεως ἐκδηλώσεων ρατσισμοῦ καί ξενοφοβίας μιά τέτοιου εἴδους ἐκτροπή τῆς ἀνθρώπινης προσωπικότητος, ἐπειδή τό διατάσσουν οἱ γνωστοί διεθνεῖς κύκλοι πού ἐπιχειροῦν τήν σαπροποίηση καί ἀποδόμηση τῆς ἀνθρώπινης κοινωνίας, εὐτελίζοντας τό τιμιώτατο ἀνθρώπινο πρόσωπο, πού μόνο στήν ἐκδίπλωση τῆς ὑγιοῦς σεξουαλικότητός του μπορεῖ νά ἀνεύρει τήν πληρότητα, τήν ἐλευθερία του καί τήν ἀξιοπρέπειά του, στούς ὁποίους διεθνεῖς κύκλους κλίνει εὐλαβικά τό γόνυ, ὅπως ἀποδεικνύεται, ἡ σημερινή Κυβέρνηση;


Ὥστε λοιπόν ὑπάρχει καί ἄλλος σεξουαλικός προσανατολισμός στό ἀνθρώπινο γένος πού πρέπει νά τόν περιβάλει μέ νομικό κῦρος ἡ Κυβέρνηση τοῦ ΠΑΣΟΚ καί διερωτώμεθα ἔχει τέτοια ἐξουσιοδότηση ἀπό τό ἐκλογικό σῶμα;


Ἔχει ἐξουσιοδότηση νά καταλύει τόν αἰώνιο καί ἄφθιτο Νόμο τοῦ Δημιουργοῦ τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου καί νά πριμοδοτῆ τήν παραφθορά τῆς ἀνθρώπινης ὀντολογίας;


Γνωρίζει τί ἡ ἀληθής ἰατρική πρεσβεύει διά τήν παράχρηση τῶν σωματικῶν σεξουαλικῶν ὀργάνων καί τοῦ θεοσδότου ἀνθρωπίνου ὀργανισμοῦ;


Ἀγνοεῖ τίς ἄπειρες ψυχοσωματικές ἀσθένειες πού ἐλλοχεύουν πίσω ἀπό μιά τέτοια παράχρηση τοῦ ἀνθρωπίνου σώματος καί δίδει μήνυμα στήν νέα γενιά ὅτι ὑπάρχει καί πριμοδοτεῖται ἀπό τήν ὀργανωμένη κοινωνία ἡ παραφθορά τῆς ἀνθρώπινης προσωπικότητος καί ἡ ἐπίπλαστη μεταβολή της σέ ἄθυρμα τῶν διαμονικῆς συλλήψεως αἰσχρουργιῶν;


Ντρέπομαι ὡς Ὀρθόδοξος Ἐπίσκοπος καί ὡς Ἕλλην πολίτης πού ἀναπνέω τόν ἴδιο ἀέρα καί πατῶ στά ἴδια χώματα μέ τόν κ. Καστανίδη.


Καί ἐπειδή ἐκ τῶν ἔργων του ἀποδεικνύεται ὅτι δέν πιστεύει στήν κρίση τοῦ αἰωνίου Θεοῦ δημοσίᾳ τοῦ λέγω ὅτι θά θυμηθεῖ «σύντομα» τόν ταπεινό μου λόγο ὅταν ἀναποδράστως, ἔκων ἄκων, ὅπως κάθε ἄνθρωπος, θά βρεθεῖ ἐνωπιόν Του ἀλλά θά εἶναι πολύ ἀργά γι’ αὐτόν.

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

13 σχόλια:

  1. "Τοιούτος ημίν έπρεπε Αρχιερεύς". Δόξα τω παντεπόπτι Θεώ που η πρόνοια Του και η αγάπη Του για μας τους αμαρτωλούς μας καταλίπει σε αυτούς τους καιρούς τέτοιο Επίσκοπο. Οι υπόλοιποι φαντάζουν έτη φωτός πίσω του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εδώ και μερικά χρόνια, σε πολλές ψυχαγωγικές εκπομπές της τηλεόρασης, υπάρχουν και μαϊντανοί, που ομιλούν και συμπεριφέρονται θηλυπρεπώς. Σχολιαστές, καλλιτέχνες, μόδιστροι, τραγουδιστές. Γιατί άραγε;

    Ο άγιος Πειραιώς λέγει και κάτι για τα της εκκλησίας; Η (διοικούσα) εκκλησία τι διδάσκει αλλά και τι εφαρμόζει στην πράξη; Και οι straight κληρικοί, η πλειοψηφία προφανώς, μετά των λαϊκών αποδεχόμαστε τα "κουσούρια" κατά τον μακαριστό Χριστόδουλο. Δεν θα αφήσουμε την εκκλησία να γίνη εκκλησία των π... φώναζε ο μακαριστός π.Αυγουστίνος. Τι να είχε υπόψη του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι άλλοι επίσκοποι, ΥΠΑΡΧΟΥΝ;
    Γιατί δεν ομιλούν;
    Πάπιες είναι, γαλιά είναι, βάτραχοι είναι, λαγοί είναι;
    Τι από όλα είναι;
    Να απαντήσω;
    ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΙ είναι.
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. O koλο..της Πάτρας και πάλι ωρύεται εναντίον κάθε θαρραλέου κληρικού που έχει ελεύθερη γνώμη και ελεύθερη άποψι.
    Αει στο βόθρο σου, ρε π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποιούς εννοεί ΑΕΡΟΚΗΡΥΚΕΣ ο Τελεβάντος;
    Άρθρο πριν λίγα λεπτα;
    http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2011/03/blog-post_1438.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τουλάχιστον, ευτυχώς ακόμη, ότι και να συμβαίνη στον εκκλησιαστικό χώρο, επίσημα αυτά θεωρούνται κουσούρια, παρά φύσιν αμαρτίες και πτώσεις. Θαρραλέος ο άγιος Πειραιώς.

    Δηλαδή ο κ.Καστανίδης -που έχει φήμη ηθικού και τίμιου πολιτικού και πήρε πατριωτική θέση υπερ των δικαιωμάτων Ελλήνων στις Γερμανικές αποζημιώσεις στη Χάγη- φέρνει νόμο για νομιμοποίηση έκφυλων ζευγών; Και να μην θεωρείται κάτι το αφύσικο η σχέση μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου; ή η παιδεραστία; ή η κτηνοβασία; κ.ά.;

    Πάντα το χρυσάφι είναι χρυσάφι και ο βούρκος είναι βούρκος, όπως και να τον ονομάσουμε, Κύριε Υπουργέ.

    Ας μας ελεήση ο Θεός, αν διαβάσουμε θα βρούμε ποια ήταν η αιτία που ο Θεός κατέστρεψε τα Σόδομα και τα Γόμορα με τους κατοίκους αλλά και τα ζώα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εκεί στον Πατρινό, θα αλιεύσετε και το σχόλιο - συμβουλή επισκέπτη του:

    Αρκετά, για το Θεό, μ' αυτό το θέμα!

    Έ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιώργος από Πολύγυρο3 Μαρτίου 2011 στις 2:51 π.μ.

    Αεροκήρυκας, είναι τα σκα....μουτρά του.
    Ανεπαρκής, άσχετος με την θεολογία, εμπαθέστατος, κακότατος, βρωμόψυχος.
    Ολα τα πήρε από τους Μογγολότουρκους της πατρίδας του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα αδελφοί εν Χριστώ. Δεν το διάβασα το άρθρο του μεγάλου κριτή, καδή και δικαστή, αλλά ο φαιδρολόγος και αντορθοδοξολόγος ίσως και να είναι άπιστος που παριστάνει τον σούπερ ορθόδοξο, και κακώς του δίνουμε σημασία.

    ΄Ό,τι και να εννοεί, ο εξ αλλοδαπής, μάλλον λόγια του αέρος εκβάλλει του έρκους των οδόντων του με οσμήν χώματος σεσηπότος.

    Διατυπώνει ο μη ών μεθ' ημών, αλλά καθ΄ημών, αφού είναι κατά όσων πιστεύουμε, διατυπώσει περίεργες θέσεις, ύποπτες. Το διαπιστώσαμε στα κείμενά του. Ποιος ξέρει τι ρόλο παίζει, με σκοπό να αλλοιώσει το ορθόδοξο ήθος αντικαθιστώντας την πίστη στο Χριστό με τη θρησκεία, τη δεισιδαιμονία και τις παραδόσεις ανθρώπων.

    'Εχουσιν γνώσιν οι φύλακες, τιμούμε έτι περισσότερον τον συκοφαντούμενο κληρικό, τον γνωρίζουμε πενήντα έτη, υπάρχουν τα βιβλία, οι ομιλίες, τα άρθρα του, τα έργα πίστεως, αυτά κρίνουν και κατακρίνουν τους συκοφάντας.

    Νέμεσις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστιανός από το Αίγιο3 Μαρτίου 2011 στις 7:14 π.μ.

    Kύριε Οδυσσέα,

    εμφανίσθηκε ένα, όπως τους λέτε, ΦΑΝΤΑΣΜΑ του ΠΡΑΟΣ του Ορθ.Παρατ.,εκεί στο Αίγιο.
    Είναι ...ντροπαλούλης και λέγεται Μιχάλης Αλεβίζος μηχανολόγος μηχανικός συστήθηκε.
    Ισως να είναι και αυτος που σας εξύβρισε χυδαία εμφανιζόμενος από το σκοτάδι του Ορθ. Παρατ. ως ορθοδοξολολών.
    Διότι άλλος από εκείνο εκεί το ...ΝΤΑΧΑΟΥ δεν εμφανίσθηκε, είναι ο πρώτος.
    Το λέω ΝΤΑΧΑΟΥ, γιατί εκτός από τις φονταμελιστικές τους απόψεις, όταν μπαίνεις στο ιστολόγιό τους, σε πιάνει πνιγμός, μοιάζει σαν το ΝΤΑΧΑΟΥ, που σαπούνιασαν τους Εβραίους.

    Σας δίνω επιπλέον την πληροφορία ότι στο Αίγιο, πλήν του γνωστού Μουλατσιώτη, όλοι οι οραγνωτές τους ήταν παλιοημερολογίτες και μάλιστα οι φανατικότεροι από αυτούς.
    Ο παρουσιαστής μάλιστα είναι γνωστός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ψυχασθενής ανέβηκε σε στύλο και έφτυνε προς τον ήλιο, για να τον σβήσει, με συνέπεια τα φτυσίματα να επιστρέφουν στο πρόσωπό του.

    Τα άρθρο, που αναφέρει ο σχολιαστής 2/3/11 10:11 μ.μ. είναι άσχετο με το εισαγωγικό σχόλιο εναντίον του Αετού - Ιεροκήρυκα τον οποίο ο κ.Ν. Σωτηρόπουλος χαρακτηρίζει ακραιφνώς Ορθόδοξο και ένα εκ των δέκα καλύτερων ιεροκηρύκων της Ελλάδος.

    Η έκφραση "μεθοδεύουν πῶς θὰ πετύχουν τὸν “ἐπαναπροσδιορισμὸ” τοῦ Εὐαγγελίου μὲ τὰ θεολογικὰ ἰδιοσκευάσματά τους" προφανώς επιστρέφει, όπως τα σάλια στο πρόσωπο του ψυχασθενούς, στους όντως επαναπροσδιορίζοντες το Ευαγγέλιο διδάσκοντας γραώδεις μύθους, μαγικά φυλακτά, ξυσμένες μπογιές εικόνων και ιερά χώματα για μετάληψι, καρπούς δέντρων προς τεκνοποίηση. Και δεν αγγίζει τους διδάσκοντες Ιησούν και Ανάστασιν, Ευαγγέλιο, Αποστολικούς Πατέρας, Ιερά Παράδοση, Εκκλησιαστική Ερμηνεία, Χρυσόστομο, Εκκλησία των Πράξεων, της Παραδόσεως.

    Η μόνη διαφορά, ότι τον ψυχασθενή τον απεδοκίμασε το πλήθος και επενέβησαν οι αρχές. Το εκκλησιαστικό πλήθος, ακατήχητο, χριστιανοί της "λαμπαδούρας", συνήθως θεοποιεί τους όντως "επαναπροσδιοριστές του ευαγγελίου" και θεωρεί νεοτεριστές τους όντως παραδοσιακούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειπεν ο Μητροπολίτης της Ν.Ε. κ. Σεραφείμ διά τόν Ὑπουργόν κ. Καστανίδην: "Ντρέπομαι ως Ορθόδοξος Επίσκοπος και ως Έλλην πολίτης που αναπνέω τον ίδιο αέρα και πατώ στα ίδια χώματα με τον κ. Καστανίδη. Και επειδή εκ των έργων του αποδεικνύεται ότι δεν πιστεύει στην κρίση του αιωνίου Θεού δημοσία του λέγω ότι θα θυμηθεί «σύντομα» τον ταπεινό μου λόγο όταν αναποδράστως, έκων άκων, όπως κάθε άνθρωπος, θα βρεθεί ενωπιόν Του αλλά θα είναι πολύ αργά γι’ αυτόν". ... "Ειναι αξιος πολλών συγχαρητηρίων ο Μητροπολίτης κ. Σεραφείμ, διά τήν εν γένει παρρησίαν του καί τό θάρρος τῆς γνώμης πού ἔχει διά τά συγκεκριμένα θέματα. Ἔτσι πρέπει νά ομιλούν οι Επίσκοποι, ἀλλά καί ἀνάλογα, δηλαδή μέ θάρρος πρέπει νά ἐνεργοῦν, ὅσοι πιστεύουν εἰς τόν Θεό. Ὅμως διερωτῶμαι, καί μαζί μου πιστεύω διερωτῶνται καί ὅλοι οἱ αληθινοί καί ἀκραιφνείς Ὀρθόδοξοι, μέλη τῆς ὄντως ἀκαινοτομήτου καί Γνησίας Ἐκκλησίας τού Χριστού": "Μήπως ειναι καιρός αυτήν τήν παρρησίαν καί τό θάρρος διά τά συγκεκριμένα θέματα νά επιδείξη καί διά τόν ἐπίσης ψυχοφθόρον ἀντίχριστον καί παναιρετικόν Οἰκουμενισμόν, τοῦ ὁποίου "τόν ἴδιο ἀέρα ἀναπνέει καί εἰς τοῦ ὁποίου τόν ἴδιο χῶρο κινεῖται καί τά ιδια χώματα πατει" καί ὁ ἴδιος αλλά καί οι από τού τοῦ 1920 - 1924 ὑπερασπιστές τῆς παναιρετικῆς Εγκυκλίου τοῦ ἀπό τότε ἐσβεσμένου Φαναρίου"; Δηλαδή μήπως ειναι καιρός "νά ἐξέλθη εκ μέσου αυτών", ἀφού αυτοί πλέον εξήλθον ἐκ τῆς σωστικῆς Κιβωτού της όντως ἀκαινοτομήτου Ἐκκλησίας τού Χριστού"; Καί μήπως ἐν τέλει πρέπει νά ἐπισπεύση τήν ἐπιστροφήν του (τό σωστό ειναι τήν ἔνταξίν του) εἰς τήν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ, ἐκ τῆς ὁποίας ὁ ἴδιος καί οἱ μετ' αὐτοῦ ἐξῆλθον; Μήπως δηλαδή πρέπει νά θέση τό ἔργον τούτο εἰς προτεραιότητα, ἵνα μή τοῦ ὑπενθυμίσουν ἄλλοι περί τού ουρανίου Κριτηρίου, ὅσα ἀκριβῶς εἶπεν ὁ ἴδιος εἰς τόν κ. Ὑπουργόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είπε γέρων:

    Και τώρα όπου πάει ο Σεραφείμ, θα προπορεύεται ένας Διακονος με ένα κουβά χώμα, το οποίον θα στρώνει, ώστε να μην πατάει στο ίδιο χώμα με τον Καστανίδη;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου