Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

Η Εκκλησία της Σερβίας -

Η Εκκλησία των Κατακομβών


Ο άγιος μητροπολίτης Ράσκας ΑΡΤΕΜΙΟΣ

και ο πιστός λαός

την ημέρα των Χριστουγέννων


10 σχόλια:

  1. ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗΣ ΤΡΕΛΛΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

    Πλην των αλλόθρησκων, των αιρετικών, των Οικουμενιστών, και των κάθε λογής νεωτεριστών ο Σεβασμιότατος είναι από χρόνια - ως γνωστόν - μόνιμος στόχος του γνωστού κληρικού της Πτολεμαίδας του βωμολόχου, του σκανδαλοποιού και του συστηματικού συκοφάντη, ο οποίος τον διασύρει αδίστακτα σε κάθε παρέμβαση που κάνει.



    Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΛΑΜ

    ________________



    Το ίδιο έκανε και τώρα σε ένα από τα ιστολόγια που ελέγχει - με το ψευδώνυμο Ι. Κ. - αναφορικά με τη νέα παρέμβαση του Σεβασμιότατου εναντίον των Ισλαμιστών.



    Παραθέτω σχετικό απόσπασμα του σχολίου του Ι.Κ. για να αντιληφθούν οι αναγνώστες τον τρόπο με τον οποίο ο γνωστός κληρικός της Πτολεμαίδος υποσκάπτει το Σεβασμιότατο.



    “Τι θέλει να ειπεί πάλιν ο Πειραιώς; Ότι ο Ισλαμισμός είναι μια θρησκεία της βίας και ότι ο ιδρυτής της ο Μωάμεθ νυμφεύθηκε 8 γυναίκες;



    Σε λαούς βέβαια που ζουν ακόμη με τον Μωσαϊκό νόμο, δηλ. με την ειδωλολατρία, όπως οι Ισλαμιστές, ισχύουν και με το παραπάνω και εμείς απλώς θέλουμε να βρεθούμε στο ρόλο του Δον Κιχώτη, κτυπώντας ανεμόμυλους, ενώ το σπίτι μας έχει ήδη πάρει φωτιά! Δεν κινδυνεύουμε από τους αδελφούς Ισλαμιστές, από τους αδελφούς Ορθοδόξους κινδυνεύουμε!



    ΙΚ!!!”



    Δον Κιχώτης, λοιπόν, ο Σεβασμιότατος για το γνωστό ΙΚ, και επίσκοπος, ο οποίος χτυπά ανεμόμυλους, αντί να χτυπά ... ορθόδοξους αδελφούς!!! Προσέξτε επίσης το “πάλιν” που χρησιμοποιεί που δείχνει πόσο πολύ ενοχλείται από τις παρεμβάσεις του Σεβασμιότατου. Δεν νομίζω ότι η κακοήθεια αυτού του κληρικού χρειάζεται περαιτέρω σχολιασμό. Είναι ολοφάνερη ακόμη και στον εκ γενετής τυφλόν της ευαγγελικής παραβολής.

    http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2011/01/blog-post_4483.html

    ΑΣ ΜΗΝ ΠΙΚΡΑΙΝΕΤΑΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΟΣ

    _______________



    Σε κάθε περίπτωση ο Σεβασμιότατος δεν πρέπει να πικραίνεται από τις επιθέσεις του μικροπρεπούς αυτού ανθρώπου. Ως καλώς γνωρίζει ο ίδιος κληρικός διασύρει συστηματικά και συκοφαντεί τους πάντες.



    Είναι σε όλους γνωστές οι απίστευτες κακοήθειες που εξέμεσε με το ψευδώνυμο “Αμέθυστος” εναντίον του π. Σαράντη Σαράντου ενός ηρωικού κληρικού και πνευματικού πατέρα χιλιάδων πιστών, ο οποίος εμπνέει με την ακηλίδωτη ζωή του και το ορθόδοξο ομολογιακό του φρόνημα και ο οποίος είναι κάρφος στον οφθαλμό των εχθρών της Εκκλησίας αλλά και του ζηλόφθονου και μικροπρεπούς αυτού κληρικού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ψυχανώμαλος ψυχή τε και σώματι της Πάτρας βγάζει πάλι τα ...έντερά του εναντίον των πιστών.
    Βρέ την καλονή μας...
    Θα βρεθή κανένας μητροπολίτης Πατρών να τον αφορίση τον αλήτη αυτόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οταν γίνεται αναδημοσίευση κειμένων που αφορούν τον ελεεινό κληρικό της Πτολεμαίδας παρακαλούμε το ιστολόγιο να βάζει τη φωτογραφία του βάτραχου ως σήμα κατατεθέν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμε 9:43 μ.μ. περιμένεις κάτι περισσότερο απο αυτόν τον αρχιδιεστραμμένο ΒΟΘΡΟ;;;

    δημ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο ένας Τελεβάντος απαντά στον άλλον Τελεβάντο.

    ----Ο ένας, ο σημερινός Τελεβάντος ισχυρίζεται για τον ΙΚ ότι είναι ο Κληρικός.
    Να
    "Δον Κιχώτης, λοιπόν, ο Σεβασμιότατος για το γνωστό ΙΚ, και επίσκοπος, ο οποίος χτυπά ανεμόμυλους, αντί να χτυπά ... ορθόδοξους αδελφούς!!! Προσέξτε επίσης το “πάλιν” που χρησιμοποιεί που δείχνει πόσο πολύ ενοχλείται από τις παρεμβάσεις του Σεβασμιότατου. Δεν νομίζω ότι η κακοήθεια αυτού του κληρικού χρειάζεται περαιτέρω σχολιασμό".
    http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2011/01/blog-post_4483.html

    ------Ο άλλος, ο πριν μια εβδομάδα, Τελεβάντος απαντά ότι ο ΙΚ είναι ο Ιωάννης Καρδάσης.
    Να
    "Εμείς πάντως την πάσαν ελπίδα μας δεν αναθέσαμε στην Ελληνική κυβέρνηση αλλά στον Ιωάννη Καρδάση (ΙΚ) τον ειδικό μπαρκοντολόγο, θεολόγο, χημικό, κτλ., κτλ., κτλ., ο οποίος δεν ανησυχεί!"
    http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2010/12/nsa.html

    Βγάλτε τα συμπεράσματα σας για την σοβαρότητα και εγκυρότητα του Τελεβάντου.


    ΜΗ ΕΠΙΛΗΣΜΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καί μιά καί ομιλήσατε γιά Εκκλησία Κατακομβών παραθέτω ενα σχετικό κείμενο πού αφορά τήν Εκκλησία Κατακομβων στήν Ρωσία. Τό πήρα από τό ιστολόγιο τού Μητροπολίτου Μεσογαίας Κηρύκου Επισκόπου της ακαινοτομοτήτου γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΥΝΕΧΕΙΑ

    ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ
    ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΟΜΒΩΝ

    ΜΥΣΤΙΚΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗΝ ΑΛΗΘΙΝΑ
    ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΙΣ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΝ

    Παραθέτομεν ἄρθρον τοῦ μον. π. ᾿Επιφανίου, ὑπό τόν τίτλον: "῾Η ῾Οδός τῆς Γνησίας ᾿Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ". Τό ἄρθρον τοῦτο ἀπεστάλη τό ἔτος 1981 ὑπό τήν μορφήν ἐπιστολῆς πρός τούς ἐν Ρωσία Γνησίους ᾿Ορθοδόξους Χριστιανούς, μέλη τῆς ᾿Εκκλησίας τῶν Κατακομβῶν, καί ἀναφέρεται εἰς τήν ῾Ομολογία - ᾿Εκκλησιολογία τῆς ᾿Εκκλησίας τῶν Κατακομβῶν, περί τῆς κακοδοξίας τῶν Ρώσων τῆς Διασπορᾶς καί περί ὑπαγωγῆς τῶν πιστῶν τῆς ᾿Εκκλησίας τῶν Κατακομβῶν ὑπό τό ὠμοφόριον τοῦ ᾿Αρχιεπισκόπου ᾿Αθηνῶν καί πάσης ῾Ελλάδος κ. ᾿Ανδρέου. Πρόκειται περί μιᾶς ἀληθινά ᾿Ορθοδόξου Διακηρύξεως - ῾Ομολογίας, ὅπως τήν διεφύλαξε ἡ διωκομένη ᾿Εκκλησία τῶν Κατακομβῶν στήν Ρωσία, οἱ ἄγιοι δηλαδή νεομάρτυρες καί ὀμολογηταί τῆς Πίστεως, πού ἐδιώχθησαν καί ἐσφαγιάσθησαν διά τήν ᾿Αλήθεια. Εἶναι ἡ ἴδια ὁμολογία, ὅπως τήν διεφύλαξε ἐν ῾Ελλάδι ὁ ὁμολογητής ῾Ιεράρχης Ματθαῖος, τήν ὁποίαν δυστυχῶς οἱ σημερινοί διάδοχοί του κοντεύουν νά τήν ξεχάσουν τελείως, διότι προτίμησαν τόν συμβιβασμό καί τήν δόξα τοῦ κόσμου τούτου, τόσον πού τά ἔργα τους πλέον κινοῦνται ἐν τῷ σκότει τῆς κακοδοξίας. ῾Ο π. ᾿Επιφάνιος, ὅπως ἀναφέρει εἰς αὐτήν, ἀφοῦ διεπίστωσε, ὅτι οἱ Ρῶσοι τῆς Διασπορᾶς, εἰς τούς ὁποίους εἶχε προσφύγει, δέν ἐμμένουν εἰς τήν ᾿Ορθόδοξον πίστιν καί ῾Ομολογίαν καί δέχονται ὕπαρξιν θείας Χάριτος εἰς τήν ψευδῆ ᾿Εκκλησίαν τῆς Ε.Σ.Σ.Δ., ἤτοι εἰς τό Πατριαρχεῖον τῆς Μόσχας, τήν "κόκκινη ᾿Εκκλησία", ὅπως ἔλεγε στά τελευταῖα χρόνια τῆς ζωῆς του, ὁ διωχθείς διά τήν ὁμολογίαν του στάρετς Νεκτάριος τῆς ῎Οπτινα, ἦλθε εἰς ἐπικοινωνίαν μετά τῆς ᾿Εκκλησίας τῶν Γ.Ο.Χ. ῾Ελλάδος καί μετά ἀπό στενήν συνεργασίαν μετά τοῦ Μακαριωτάτου ᾿Αρχ/που κ. ᾿Ανδρέου καί τῶν συνεργατῶν του καί ἀφοῦ ἐμελέτησε καλῶς τήν ἐκκλησιαστικήν κατάστασιν διεπίστωσεν, ὅτι ἡ μόνη Γνησία ᾿Ορθόδοξος ᾿Εκκλησία ἐκτός Ρωσίας, εἶναι ἡ ᾿Εκκλησία Γ.Ο.Χ. ῾Ελλάδος. Κατά τήν συνεδρίασιν τῆς ῾Ιερᾶς Συνόδου τῆς 15 καί 16 Μαΐου 1980 παρόντων τῶν θεολόγων τῆς ᾿Εκκλησίας μας, μεταφράζοντος τοῦ μον. π. Βικεντίου, ὁ π. ᾿Επιφάνιος ἐξέθεσε καί προφορικῶς, κατέθεσε καί γραπτῶς, μίαν Εἰσήγησίν του περί τῆς ᾿Ορθοδόξου ῾Ομολογίας τῆς ᾿Εκκλησίας τῶν Κατακομβῶν, καί ἤκουσε καί ἐπισήμως τήν ᾿Εκκλησιολογίαν - ῾Ομολογίαν τῆς ᾿Εκκλησίας τῶν Γ.Ο.Χ., ὅτε καί ἀπεφάσισεν ἀμέσως νά τεθῆ καί προσωπικῶς, ἀλλά καί νά θέση τούς πιστούς τῆς ᾿Εκκλησίας τῶν Κατακομβῶν, τούς ὁποίους ἐκπροσωποῦσε, ὑπό τό ὠμοφόριον τοῦ ᾿Αρχ/που ᾿Ανδρέου.
    "Η ΟΔΟΣ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ
    ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ"

    "Καί ἐδόθη μοι κάλαμος ὅμοιος ράβδῳ λέγων ἔγειρε καί μέτρησον τόν ναόν τοῦ Θεοῦ καί τό θυσιαστήριον καί τούς προσκυνοῦντας ἐν αὐτῷ· καί τήν αὐλήν τήν ἔξωθεν τοῦ ναοῦ ἔκβαλε ἔξω καί μή αὐτήν μετρήσης, ὅτι ἐδόθη τοῖς ἔθνεσι.." (᾿Αποκ. 11:12)

    Δέν ὑπάρχει ἀμφιβολία ὅτι ἡ Παν-Ρωσσική ᾿Εκκλησία τῶν Κατακομβῶν, ἡ ᾿Εκκλησία τῶν Μαρτύρων καί ῾Ομολογητῶν - ὡς ὁ ἀρχηγός αὐτῆς ῾Αγιώτατος Πα- τριάρχης Τύχων, ὁ ᾿Επίτροπος τοῦ Πατριαρχικοῦ Θρόνου Πέτρος Μητροπολίτης τοῦ Λςυτιτσλ, οἱ ᾿Επίτροποι Κύριλλος Μητροπολίτης τοῦ Λαᾠαξ, καί ᾿Αγαθάγγελος Μητροπολίτης τοῦ Ωαςοσμαφμ, οἱ πληρεξούσιοι τοῦ ᾿Επιτρόπου, ᾿Ιωσήφ Μητροπολίτης τοῦ Πετςοηςαδ καί Σεραφείμ ᾿Αρχιεπίσκοπος τοῦ Υημιγλ, καί μετ᾿ αὐτῶν οἱ ἑκατοντάδες ἱεραρχῶν, χιλιάδες ἱερεῖς καί μοναχοί καί ἑκατομμύρια βασανισμένοι καί κατα-κρεουργημένοι Χριστιανοί - εἶναι ἡ Γνησία ᾿Εκκλησία τοῦ Χριστοῦ (ἐν Ρωσίᾳ), τήν ὁποίαν εἴμεθα ὑποχρεωμένοι νά ἀκολουθῶμεν.
    ῾Η Παν-Ρωσσική Τοπική Σύνοδος τῆς ᾿Ορθοδόξου ᾿Εκκλησίας κατά τό 1917/18 ὥρισεν τό πνευματικόν μονοπάτι τῆς ᾿Εκκλησίας τῶν Κατακομβῶν - μυστική εἰς τήν μορφήν, ἀληθινά ᾿Ορθόδοξος εἰς τό περιεχόμενον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΥΝΕΧΕΙΑ

    Κατά τόν τρίτον μῆνα μετά τήν ἐφαρμογήν τοῦ Σοβιετικοῦ Κράτους, ἡ Αὐτοῦ ῾Αγιότης ὁ Πατριάρχης Τύχων, ἀνεθεμάτισεν αὐτό καί ὅλους τούς συνεργάτας του, καί ἡ Παν-Ρωσσική ᾿Εκκλησία ὑπεστήριξεν αὐτήν τήν ἀπόφασιν τῆς Αὐτοῦ ῾Αγιότητος τοῦ Πατριάρχου. Αὐτό τό ἀνάθεμα, αὐτή ἡ κραυγή πρός τόν Θεόν εἶναι ὁ ἀκρογωνιαῖος λίθος ἐπάνω εἰς τόν ὁποῖον στηρίζεται ἡ ᾿Εκκλησία τῶν Κατακομβῶν.
    ῾Η ψευδής "᾿Εκκλησία" ὅπου ἀνεγνωρίσθη ὑπό τῆς Σοβιετικῆς ῾Ενώσεως καί ὠνομάσθη "᾿Ορθόδοξος Ρωσσική ᾿Εκκλησία" ἀπορρίπτει αὐτό τό ἀνάθεμα τῆς Αὐτοῦ ῾Αγιότητος καί τοῦ Τοπικοῦ Συνεδρίου. ᾿Αλλά λαμβανομένου ὑπ᾿ ὄψιν τοῦ γεγονότος, ὅτι αὐτή ἡ ψευδής ᾿Εκκλησία, μέ τό προσωπεῖον τῆς διοικήσεώς της, εἶναι μία μεταμφιεσμένη συνέχεια τοῦ Σοβιετικοῦ Κράτους, συνεπάγεται, ὅτι περιπίπτει αὕτη εἰς τό ἴδιον ἀνάθεμα. Καί ἔτι περισσότερον αὐτοῦ: Διά τῆς δηλώσεώς του ὁ Μητροπολίτης Σέργιος τήν 16/29ην ᾿Ιουλίου 1927, ἀναγνωρίζει τήν θεομάχον, ἀντίχριστον καί ἀντιχριστιανικήν ἰσχύν ὡς "νομιμοποιημένην" καί "ἐγκαθιδρυθεῖσαν ἐκ Θεοῦ". Εἰς ἀντάλλαγμα, τό Σοβιετικόν Κράτος ἀναγνωρίζει τήν "Σοβιετικήν ᾿Εκκλησίαν" τοῦ Μητροπολίτου Σεργίου - τήν ὁποίαν ἵδρυσεν τό ἴδιον - ὡς "νομιμοποιημένην" καί νόμιμον, ἐνῶ τήν ὑπό τοῦ Πατριάρχου Τύχωνος οὐδόλως νόμιμον! ῾Η "μεγίστη ὑπηρεσία" τοῦ Μητροπολίτου Σεργίου πρός τό Σοβιετικόν Κράτος, συνίσταται εἰς τήν ἐκστόμισιν ἑνός βλασφήμου ψεύδους, λέγων πρός τήν ἀντίχριστον ἐξουσίαν, ἔμπροσθεν ὁλοκλήρου τοῦ κόσμου: "Εἶσαι ἐκ Θεοῦ!". Καί ἡ ᾿Εκκλησία τῶν Κατακομβῶν θεωρεῖ αὐτήν τήν βλασφημίαν ὡς τήν πρώτην ἀπαρχήν τῆς αἱρέσεως τοῦ ᾿Αντιχρίστου.
    Τό πλέον καταπληκτικόν σημεῖον τῶν ἐσχάτων καιρῶν κατά τάς προφητείας τοῦ Σωτῆρος, - ὡς ὁ ᾿Αρχιεπίσκοπος Θεοφάνης τῆς Πολτάβα καί Περεγιασλάβ γράφει, - εἶναι ὅτι "τά ἄστρα πίπτουν ἐκ τοῦ οὐρανοῦ" (Ματθ. 24:29). Συμφώνως μέ τήν ἐξήγησιν τοῦ ᾿Ιδίου τοῦ Σωτῆρος, "τά ἄστρα" εἶναι οἱ ῎Αγγελοι τῶν ᾿Εκκλησιῶν, δηλαδή, οἱ ᾿Επίσκοποι (᾿Αποκ. 1:20) Τοιουτοτρόπως ἡ θρησκευτικοηθική πτῶσις τῶν ᾿Επισκόπων ἀντιπροσωπεύει ἕνα ἀπό τά πλέον χαρακτηριστικά σημεῖα τῶν ἐσχάτων καιρῶν. ῾Η πτῶσις τῶν ᾿Επισκόπων εἶναι ἰδιαιτέρως φοβερή, ὅταν αὐτοί πίπτουν μακράν τῶν δογμάτων τῆς Πίστεως ἤ, ὡς ὁ ᾿Απόστολος λέγει: ὅταν αὐτοί "θά θελήσουν νά μεταστρέψουν τό Εὐαγγέλιον τοῦ Θεοῦ" (Γαλ. 1:7). ᾿Επ᾿ αὐτούς ὁ ᾿Απόστολος διατάζει νά ἐκφωνῆται "ἀνάθεμα": "Εἴ τις ὑμᾶς εὐαγελίζεται παρ᾿ ὅ παρελάβετε ἀνάθεμα". Λέγει "ἔστω" (Γαλ. 1:8-9). Καί δέν εἶναι ἀπαραίτητον νά βραδύνωμεν ἐδῶ, ὡς ὁ ἴδιος τονίζει: "Αἱρετικόν ἄνθρωπον μετά μίαν καί δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ· εἰδώς ὅτι ἐξέστραπται ὁ τοιοῦτος καί ἁμαρτάνει, ὤν αὐτοκατάκριτος" (Τίτ. 3:10-11). ῎Αλλως, δηλαδή, ἐάν εἶναι ἕνεκα ἀδιαφορίας ἡ ἀπομάκρυνσις ἐκ τῆς ἀληθείας, ἡ δίκη τοῦ Θεοῦ θά σέ πλήξη: "ὅτι χλιαρός εἶ, καί οὔτε ζεστός οὔτε ψυχρός, μέλλω σε ἐμέσαι ἐκ τοῦ στόματός μου" (᾿Απ. 3:16) (᾿Επιστολαί ᾿Αρχιεπισκόπου Θεοφάνους τῆς Πολτάβα καί Περεγιάσλαβ, ᾿Επιστολή 18, σελ. 29).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΤΩΘΙ ΙΣΟΤΟΠΟΝ

    http://kirykos.livejournal.com/472381.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτός που έγραψε ως Επιβλέπων είναι σίγουρα ο Τελεβάντος ή το πολύ ο Παναής, το τσιράκι του.
    Λαμβάνεις και άλλα τέτοια συκοφαντικά σχόλια Οδυσσεα κατα του αξίου κληρικού;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου