ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΣΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ
ΠΕΙΡΑΙΩΣ
κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Σεβασμιώτατε
Ευχαριστούμε θερμά, για την απάντησή σας σε ερωτήματά μας, σχετικά με δηλώσεις σας στη εφημερίδα «Ε.Ω.», ως προς την κάρτα του πολίτη, κάτι που δείχνει ευαισθησία, καλοπροαίρετη διάθεση και φιλάδελφο πνεύμα, το οποίον σπανίζει σήμερα και αναφερόμαστε σε παρόμοια περίπτωση διατύπωσης ερωτημάτων στον Σεβασμιώτατο Αιτωλοακαρνανίας, όπου ακολουθήσαμε το υποδεικνυόμενο από εσάς, της απευθείας επαφής, πλην όμως δεν εισπράξαμε απάντηση εδώ και ένα μήνα καίτοι η επιστολή μας εκείνη απεστάλη δυο φορές, προς τον αποδέκτη.
Ανεξάρτητα όμως αυτού, σημειώνουμε την υπόδειξή σας, ότι θα έπρεπε να σας ενημερώσουμε απ’ ευθείας, προτού υποβάλουμε τα ερωτήματά μας στο Διαδίκτυο. Εύλογη η απορία σας, πλην όμως θα διατυπώσουμε τις σκέψεις μας και θα δικαιολογήσουμε την ενέργειά μας αυτή, για την οποίαν μας εγκαλείτε, ότι δεν εφαρμόσαμε τον ευαγγελικό λόγο, που αφορά παρεκτραπέντας αδελφούς:
α/ Γίναμε κοινωνοί δηλώσεών σας στη «Ε.Ω.», όπου με πηχυαίους τίτλους και δίπλα στη φωτογραφία σας και το σήμα του 666 αναφέρονται: «ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ: ΟΣΟΙ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΤΣΙΠ - 666 ΜΕΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ», ακριβώς δε δίπλα σύνοψη των κυριότερων σημείων από το έγγραφό σας προς την ΔΙΣ. Κατανοείτε, ότι τέτοιος τίτλος με τόσο φοβικό σύνθημα προκαλεί τρόμο και έξαρση στον πιστό λαό του Θεού.
β/ Δεν θεωρήσαμε, ότι οι όποιες απόψεις αδελφών, που δεν αφορούν δόγματα ή κανόνες της Εκκλησίας μας, ότι εμπίπτουν στο γράμμα και το πνεύμα της σχετικής περικοπής του Ματθαίου (18. 17), το οποίον αφορά σε παρεκτροπές δόγματος ή κανόνος. Οι, έστω και μη αληθείς, δηλώσεις σας δεν εμπίπτουν σε δηλώσεις παρεκτραπέντος αδελφού, γι’ αυτό δεν ακολουθήσαμε τη σχετική ευαγγελική παρότρυνση. Εξ άλλου, παρεκτροπή από που;
Εάν όντως θεωρήσατε τα ερωτήματά μας επιθετικά και ρητορικά, επιτρέψατε μας να σας ζητήσουμε συγγνώμη, αλλά η πρόθεσή μας δεν ήτανε να θίξουμε, πλην όμως «εν αγάπη και αληθεία» να επισημάνουμε την τρομώδη απόφανσή σας, ότι παίρνοντας την κάρτα –και ασφαλώς, ακόμη περισσότερο υποδεικνύοντες την παραλαβή της κάρτας- θέτουμε αυτομάτως εαυτούς εκτός Εκκλησίας και περισσότερο στη δική μας προσωπική περίπτωση, όταν θεωρούμε ότι αφ’ ενός μεν ζούμε συνειδητά την μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας, τελούντες υπό πνευματική παρακολούθηση και αφ’ ετέρου ως έχοντες γνώση των αδύτων της κατασκευής και λειτουργίας των γραμμωτών κωδικών (bar codes) και των ολοκληρωμένων κυκλωμάτων (chips), ως εκπαιδευθέντες ειδικά στα ηλεκτρονικά αυτά συστήματα και ως εφαρμόσαντες τα συστήματα αυτά στην εργασία μας. Επομένως, ότι αναφέρεται από εμάς πάνω στα συστήματα αυτά είναι μετά πλήρους λόγου γνώσεως.
Εάν, όμως θελήσετε να αναταποκριθούμε στην πρόσκλησή σας και να εγκύψουμε στο έγγραφό σας προς την ΔΙΣ της Εκκλησίας της Ελλάδος, ευχαρίστως θα το κάνουμε σημειώνοντας τις όποιες παρατηρήσεις μας κατωτέρω:
1/ Παρατηρούμε, ότι και εσείς ενώ σχολιάζετε τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού περί της αντικατάστασης της αστυνομικής ταυτότητας από την κάρτα του πολίτη, όμως αποφύγατε να στείλετε σχετική επιστολή προς τον Πρωθυπουργό, ως υποτίθεται, πιθανώς παρεκτραπέντα αδελφόν, αλλά τα σχετικά με τις δηλώσεις του τα αποστείλατε στη ΔΙΣ.
2/ Αναφέρετε, ότι ασκείται ασφυκτική πίεση από την ΕΕ προς τη χώρα μας να εφαρμόσει τη διαδικασία μετατροπής της ταυτότητας σε κάρτα, κάτι που έχει προωθηθεί επαρκώς στα άλλα μέλη της Ένωσης. Αυτό δεν νομίζουμε, ότι είναι κάτι το τρομερό, μιας και είμαστε μέλη αυτής της Ένωσης και είμαστε υποχρεωμένοι, ως εκ των συνθηκών, που υπογράψαμε να πειθαρχήσουμε και η ολιγωρία μας ασφαλώς θα επιφέρει ασφυκτικές πιέσεις.
3/ Παρακάτω παρατίθενται φημολογίες, ότι η κάρτα του πολίτη θα είναι προπομπός της παγκόσμιας ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, η οποία θα αποβεί τελικώς τυραννική κυβέρνηση. Ερωτώμεν: Πόθεν τεκμαίρονται τα ανωτέρω και τι το κακό υπάρχει αναγκαστικά σε μια παγκόσμια ηλεκτρονική διακυβέρνηση (όχι κυβέρνηση), μιας και τώρα εφαρμόζεται μια παγκόσμια ηλεκτρονική διακυβέρνηση στις αγορές, όπου δεν υπάρχουν εμπόδια στην ελεύθερη διακίνηση κεφαλαίων. Επακολουθεί και έχει αρχίσει ήδη η ελεύθερη διακίνηση εργαζομένων. Τι θέλουμε λοιπόν να είναι ανεξέλεγκτη αυτή η διακίνηση εργαζομένων, χωρίς να γνωρίζουμε τα ατομικά στοιχεία ή τις τυχόν παράνομες πράξεις τους;
4/ Επίσης δηλώνετε, ότι φημολογείται, ότι η κάρτα θα φέρει τον δυσώνυμο αριθμό με σκοπό να ξεκινήσει η διαδικασία του χαράγματος μέσω της εμφύτευσης microchip στο σώμα του ανθρώπου:
α/ Από πού προέρχονται οι φήμες; Μήπως δεν πρέπει να το μάθουμε; Είναι κρυφό, είναι ανώνυμο, είναι περιρρέουσα αντίληψη; Πάντως θα θέλαμε πολύ να μάθουμε την πηγή των φημών.
β/ Η περίφημη κάρτα, απ’ ότι γνωρίζουμε, ως ειδήμονες, θα περιέχει b-c ή/και microchip. Πάντως, οτιδήποτε από αυτά τα δύο να περιλαμβάνει, είναι αδύνατον να περιλαμβάνει τον 666, καθότι είναι αδύνατον να περιλαμβάνει τον αριθμό 6, διότι λειτουργεί με δυο μόνον αριθμούς τον 0 και τον 1 (όπως ακριβώς οι διακόπτες της ΔΕΗ στον ηλεκτρολογικό πίνακα του σπιτιού, οι οποίοι λειτουργούν με τα 0 (κλειστό) και 1 (ανοικτό)). Αν παρ’ ελπίδα, κάποιος σιωνιστής, εβραιομασόνος, οικουμενιστής ή νεοεποχίτης θελήσει να εισάγει στα συστήματα αυτά τον αριθμό 6, τότε αυτά αυτομάτως παύουν να λειτουργούν.
γ/ Ομιλείτε για προετοιμασία διαδικασίας χαράγματος (ασφαλώς του 666). Μα ο Νικοπόλεως Μελέτιος, σε δική του πραγματεία, λέγει σαφώς, ότι δεν υπάρχει 666 πριν την παρουσία του Αντιχρίστου, καθότι ο αριθμός αυτός δίδεται, ούτως ώστε να διαπιστώσουν οι πιστοί την παρουσία του με εφαρμογή της Αριθμολογίας στο όνομά του. (Νικοπόλεως Μελέτιου: Το χάραγμα του Αντιχρίστου στην Ορθόδοξη Παράδοση).
δ/ Ομιλείτε για προετοιμασία εμφυτεύσεως, ασφαλώς του microchip (διότι το b-c αχρηστεύεται όταν εμφυτευθεί) στο ανθρώπινο σώμα, όπως γίνεται σήμερα με τα ζώα. Μα η εμφύτευση αυτή microchip ήδη επιτελείται στη χώρα μας πάνω από 20 χρόνια τώρα στον τομέα της ιατρικής (π.χ. στους βηματοδότες των ασθενών με κολπική μαρμαρυγή) και προετοιμάζεται ήδη για τοποθέτηση και στον αμφιβληστροειδή (μεγέθους 3Χ3 mm) του οφθαλμού τυφλών: Ασφαλώς και δεν θα το γνωρίζατε αυτό. Αλλά εν τοιαύτη περιπτώσει τι θα λέγατε στους ασθενείς αυτούς, να πετάξουν το τσιπ αυτό, γιατί περιέχει τον δυσώνυμο αριθμό; Και με την ευκαιρία θεωρείτε, ότι υπάρχουν δυσώνυμοι και ευώνυμοι αριθμοί; Είναι όντως πρωτόγνωρο, εμείς οι τεχνικοί επιστήμονες, να διαπιστώνουμε ότι εκτός των άλλων (άρτιοι, περιττοί, ακέραιοι, κλασματικοί, δεκαδικοί κ.λπ.) υπάρχουν αριθμοί που έχουν κακό ή καλό όνομα, μισητοί ή όχι, κάτι που ούτε στο κείμενο της προφητείας αναφέρεται, αλλά ούτε και σε πατερικό κείμενο.
ε/ Προφανώς θα έχετε ακούσει, ότι εμφύτευση τσιπ γίνεται τώρα στα ζώα και πιθανόν να έχετε συνειρμούς, ότι αυτή η εμφύτευση στα ζώα είναι προάγγελος εμφύτευσης και στον άνθρωπο. Επιτρέψατέ μας να σας πληροφορήσουμε, ότι τα τσιπ των ζώων δεν έχουν καμία σχέση με τα τσιπ των καρτών. Τα τσιπ των ζώων εργάζονται με ραδιοσυχνότητες, όπως τα ραδιόφωνα και οι τηλεοράσεις, δηλ. με ηλεκτρομαγνητικά κύματα, δεν χρειάζονται τα μηχανήματα των καρτών για να δώσουν τις πληροφορίες και περιέχουν πολύ μικρό όγκο πληροφοριών και είναι ακατάλληλα για τον άνθρωπο. Τα τσιπ των καρτών είναι ολοκληρωμένα κυκλώματα, όπως αυτά που υπάρχουν σε όλα τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά μηχανήματα (κάμερες, βίντεο, κομπιούτερ, βηματοδότες, κινητά τηλέφωνα κ.λπ.) και δεν είναι τίποτε άλλο από ένα λεπτό φύλλο πυριτίου, στο οποίον έχουν τυπωθεί νηματίδια αλουμινίου με μικροδιακόπτες (όπως της ΔΕΗ). Εκεί, ανάλογα με τη διέλευση μικρορευμάτων ανοιγοκλείνουν οι διακόπτες αυτοί και αφήνουν να διέλθουν κωδικοποιημένες (με το 0 και το 1 και ποτέ με το 6) χιλιάδες πληροφορίες, οι οποίες αποθηκεύονται και όταν το τσιπ αυτό συνδεθεί με το κατάλληλο μηχάνημα, οι πληροφορίες αποκωδικοποιούνται και μετατρέπονται σε αναγνώσιμη μορφή.
ς/ Ομιλείτε για χάραγμα στο ανθρώπινο σώμα και προφανώς θα σκέπετεσθε το χάραγμα των δούλων στο χέρι με πυρωμένο εργαλείο, που γινόταν κατά την εποχή του Χριστού και το συνδυάζετε ακριβώς με το σύγχρονο χάραγμα, που θα γίνεται –υποτίθεται- με την τοποθέτηση υποδορίως ενός τσιπ. Αν πραγματικά υπονοείτε μια τέτοια χειρουργική πράξη, τότε απλώς η εποχή μας ξαναγυρίζει πίσω στην εποχή του Χριστού και τότε θα υπήρξε μάταιη η α’ έλευση του Κυρίου μας, ο οποίος βέβαια θα πρέπει να ξανάρθει, αφού θα έχει διαδοθεί το Ευαγγέλιό του σ’ όλη τη γη. Αν λοιπόν συμβεί αυτό το τερατούργημα με την δια της βίας εγχείρηση εμφύτευσης τσιπ στο ανθρώπινο σώμα, τότε θα έχουμε μια έμπρακτη αποτυχία του κηρύγματος του Ευαγγελίου, ο μη γένοιτο!
5/ Υποβάλατε την έγγραφη επιστολή σας στην ΔΙΣ της Εκκλησίας της Ελλάδος και την καλείτε να επιληφθεί του θέματος με έκδοση εμπεριστατωμένης μελέτης, την οποίαν θα συντάξει επιτροπή από καθηγητές Πληροφορικής, Θεολογίας και Νομικής, ώστε να υπάρξει έγκυρη ενημέρωση επί του θέματος του πιστού λαού του Θεού. Θα θέλαμε επ’ αυτού να σας ενημερώσουμε:
α/ Καθηγητής Πληροφορικής δεν σημαίνει απαραίτητα και γνώστης της κατασκευής και λειτουργίας των γραμμωτών κωδικών, θέμα το οποίον είναι άκρως εξειδικευμένο, δεν διδάσκεται ως μάθημα στα Πανεπιστήμια και επομένως οι γνώσεις επ’ αυτού είναι γενικές και επιφανειακές.
β/ Η όποια απόφαση της ΔΙΣ, κατά πάντα σεβαστή, δεν θα πρέπει να έρχεται σε εκ διαμέτρου αντίθεση τόσον με παρόμοια απόφαση της ΔΙΣ, στην οποίαν αναφέρεται, ότι στο bar code δεν υπάρχει ο 666 (6240/21.12.99), καθώς και στην απόφαση της Ι. Συνόδου της Εκκλησίας της Κρήτης, η οποία δεν εισήλθε στην ουσία του θέματος και δηλώνει, ότι όλα τα σχετικά με το θέμα αυτό προέρχονται από ανεύθυνα πρόσωπα, ότι εμείς προσδοκώμεν Ιησούν Χριστόν και εφ’ όσον έχουμε αυτόν στην καρδιά μας δεν μας φοβίζει ο οιοσδήποτε Αντίχριστος. Καταλαβαίνετε λοιπόν τι έχει να συμβεί, εάν η ΔΙΣ εκδώσει απόφαση που να έρχεται σε αντίφαση με τα ανωτέρω παρατιθέμενα. Ο σκανδαλισμός του ποιμνίου θα είναι απόλυτος!
γ/ Καθηγητής Θεολογικής ασφαλώς θα πρέπει να εξηγήσει την περικοπή του σφραγίσματος και χαράγματος (Απκ. 13. 18) και τη σχέση του αριθμού του Αντιχρίστου (χξς΄) με το όνομά του, κάτι που ουδείς μεγάλος Πατέρας της Εκκλησίας τόλμησε να διατυπώσει, προφανώς εκ λόγων ταπεινοφροσύνης και δεδομένου, ότι η προφητεία δεν μπορεί να ερμηνευθεί πριν εκπληρωθεί (Λουγδούνου άγιος Ειρηναίος). Θα πρέπει δε να σας υπενθυμίσουμε τη θέση της Εκκλησίας, η οποία δια στόματος αγίου Μαξίμου Ομολογητή διατυπώνει: «Πάσα λέξις και φωνή μη τοις πατράσιν ειρημένη καινοτομία προδήλως καθέστηκε».
δ/ Καθηγητής Νομικής ασφαλώς τίθεται στην επιτροπή για την διερεύνηση της καταπάτησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, φακελωμάτων και προσβολής της προσωπικότητας. Ταπεινά φρονούμε, ότι στο προβαλλόμενο επιχείρημα της καταπάτησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, του φακελώματος και της προσβολής της προσωπικότητας, που ξεφεύγουν από τα τεχνολογικά θέματα και άπτονται νομικών διατάξεων, δεν μπορούμε να πάρουμε θέση ως απλοί πολίτες, αλλά μπορούμε να τονίσουμε, ως χριστιανοί πιστοί, ότι δεν υπάρχει αγιογραφική ή πατερική τεκμηρίωση, μάλιστα δε υπάρχει το αντίθετο. Ο χριστιανός πιστός, αν και ζει στον κόσμο, δεν έχει πατρίδα (την άνωθεν επιζητεί), δεν έχει δικαιώματα, παρά μόνον υποχρεώσεις και όταν προσβάλλεται το πρόσωπό του, το αντιμετωπίζει με υπομονή και καρτερία, με αγάπη και φιλικότητα, με προσευχή και καλή προαίρεση, όπως ο μεγάλος απόστολος μας διδάσκει (Κορ. Α΄ 4. 12-13)
Κατακλείετε την επιστολή σας με το ότι, προβήκατε σε τηλεφωνικές δηλώσεις προς την «Ε.Ω.» περί της κάρτας του πολίτη και αφήνετε να εννοηθεί, ότι τα αναγραφέντα δεν απηχούν και τα δηλωθέντα. Άραγε, προβήκατε μήπως σε διαμαρτυρία προς την εφημερίδα για τον τρόπο καταγραφής των δηλώσεών σας, οι οποίες προφανώς δεν σας εκφράζουν και ποια είναι αυτή σας η διαμαρτυρία;
Ασφαλώς ισχύουν για εμάς και τα ερωτήματα που διατυπώσαμε δημοσίως σχετικά με το δημοσιευθέν κείμενο της 1ης σελίδας της εφημερίδας και επιμένουμε περισσότερο σε ένα εξ αυτών. Άραγε θεωρούνται εκτός Εκκλησίας μόνον αυτοί που παραλαμβάνουν την κάρτα του πολίτη ή και αυτοί που δηλώνουν περί της ενώσεως των δύο Εκκλησιών (ΡΚαθολικής και Ορθοδόξου) και περί της Μιάς, Αγίας, Καθολικής, Αποστολικής και Διηρημένης Εκκλησίας;
Επιτρέψατέ μας να καταλήξουμε υπενθυμίζοντας το χρέος ημών των απλών (και απλοϊκών) πιστών να ελέγχουμε τους «ηγουμένους ημών» σύμφωνα με το αποστολικόν: «αλλά και εάν ημείς ή άγγελος εξ ουρανού ευαγγελίζηται υμίν παρ’ ο ευηγγελισάμεθα υμίν, ανάθεμα έστω» (Γαλ. 1. 8) και το πατερικόν: «Ερεύνα δε και αυτός τας θείας Γραφάς και μάλιστα τας των αγίων Πατέρων πρακτικάς συγγραφάς, ίνα ταύταις αντιπαρατιθείς τα παρά του διδασκάλου και προεστώτος σοι διδασκόμενα και πραττόμενα, ως εν κατόπτρω δύνασαι βλέπειν ταύτα και καταμανθάνειν και τα μεν συνάδοντα ταις Γραφαίς, εγκολπούσθαι κατέχειν τη διανοία. Τα δε νόθα και αλλότρια, διακρίνειν και αποπέμπεσθαι, ίνα μη πλανηθής. Πολλοί γαρ, ίσθι, πλάνοι και ψευδοδιδάσκαλοι, εν ταις ημέραις ταύταις γεγόνασιν» (Συμεών νέος Θεολόγος. PG 120. 617).
Με τον προσήκοντα σεβασμό
Ι. ΚΑΡΔΑΣΗΣ
Yποσημ. ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ:
Η ιστοσελιδα ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ, δεν συμφωνεί με όλες τις απόψεις του κ. Καρδάση. Και βέβαια στο τεχνικό ζήτημα του Μπαρκόουντ, ο κ. Καρδάσης είναι ο γνώστης και ειδήμων, αλλά στα άλλα ζητήματα έχει απλά τις προσωπικές του απόψεις.