Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010



Σύγχρονο

αντιπαραμύθι

Μητροπολίτου Προικοννήσου Ιωσήφ

1983 μ.Χ.

Μια κόρη, ας πούμε πως την έλεγαν Μαρία, γεννημένη σε μια δροσόλουστη κωμόπολη της Κρήτης, βρίσκεται στην Αθήνα για σπουδές. Ο πατέρας φτωχός εργάτης, η μητέρα της, εργαζόμενη κι αυτή. Μεροδούλι-μεροφάι, αλλά το «δόξα σοι, ο Θεός!» δεν λείπει από το στόμα τους.


Όμορφη η Κρητικοπούλα! Ο λαμπρογάλανος ουρανός της Κρήτης κ’ η νταντελοπλουμισμένη θάλασσά της, κ’ οι ζέφυροι και τα μαϊστράλια, λες κι έβαλαν τα δυνατά τους να την κάμουν σωστή ζωγραφιά!…


Από τα βάθη της Ανατολής, από χώρα εξωτική, ένα πριγκιπόπουλο, γιός ενός Μαχαραγιά, ένας νιός με περίσσια κι εκείνος ομορφιά, έρχεται στην Αθήνα από το Λονδίνο όπου σπούδαζε. Αντάμωσε το πριγκιπόπουλο της Ανατολής την κόρη της λεβεντογέννας και, όπως στα παραμύθια, μια μεγάλη αγάπη τους ένωσε! Την κόρη του εργάτη και τον γιό τού Μαχαραγιά! Μια θερμή αγάπη, που βάδιζε γοργά για γάμο…


Σε κάμποσο καιρό, ο Μαχαραγιάς πατέρας του παλληκαριού κάλεσε στη μακρινή πατρίδα του τους γονείς της Μαρίας νάρθουν μαζί με τα παιδιά, να γνωριστούν, να τους φιλοξενήσουν και να ετοιμάσουν και το γάμο. Φθάνοντας οι Κρητικοί στον τόπο του γαμπρού, στο παλάτι των «συμπεθέρων», νόμισαν πως ονειρεύονται. Κήποι, σωστές ζωγραφιές!… Λιμνούλες, πίδακες, πουλιά πολύχρωμα, λουλούδια κάθε λογής!… Σάλες παραμυθένιες! Διάκοσμος, που μόνο σε όνειρο μπορούσαν να δουν… Πλημμύρα από υπηρέτες! Χαμόγελα από γύρω-γύρω. Βασιλικά έξοδα και περιποιήσεις… Ζαλίστηκαν οι άνθρωποι από τη «χρυσή τύχη» της κόρης τους!


-Ποιος θα μας το ‘λεγε, παιδί μας, πως μια μέρα θα γινόσουν η βασιλοπούλα του παραμυθιού!…

Ήρθε η ώρα να κουβεντιάσουν για το γάμο. Η Κρητικοπούλα ρωτά:


-Πώς θα μας στεφανώσει ο παπάς, εμένα Χριστιανή κι εσένα Μουσουλμάνο;


-Ξέρεις, λέει κάπως δειλά το παλληκάρι, για να γίνει ο γάμος μας πρέπει ν’ αφήσεις την πίστη σου και να γίνεις Μουσουλμάνα! Εγώ δεν μπορώ ν’αλλάξω πίστη! Αν πω ότι αρνούμαι το Ισλάμ, χάνω τα δικαιώματά μου, την πατρική μου κληρονομιά, χάνω τα πάντα!.. Αν μ’ αγαπάς στ’ αλήθεια, άφησε το Χριστιανισμό κι έλα στην πίστη του Προφήτη!…


-Το ξέρεις δα πως σ’ αγαπώ και πως για το χατίρι σου άφησα τον τόπο μου κ’ ήρθα στον δικό σου. Μα μου ζητάς πράγματα που δεν γίνονται!.. Είμαι φτωχή και άσημη. Ναι!… Μα είμαι Χριστιανή! Η πίστη του Χριστού είναι η κληρονομιά μου, ο πλούτος μου! Είμαι Ρωμηά κι Ορθόδοξη! Στο σπίτι μας δεν έσβησε της πίστης το καντήλι,,. Δεν είμαι ούτε αγία, ούτε αναμάρτητη. Μα ξέρεις, δεν μπορώ να πάρω αψήφιστα ούτε τη βάφτισή μου, ούτε τη «μεταλάβωση» που πήρα από παιδί στην Εκκλησία… Δεν γίνεται αυτό που μου γυρεύεις! Θα μείνω Χριστιανή. Δεν μπορείς να γίνεις κι εσύ Χριστιανός, να σώσουμε την αγάπη μας;


-Δεν δέχεσαι, λοιπόν; Λυπάμαι!… Χαλάλι σου, αγόρι μου, κ’ η ομορφιά σου, κι ο έρωτάς σου. κ’ η λεβεντιά σου και τα πλούτη σου!… Χαλάλι σου όλα!… Να ‘σαι καλά, παλληκάρι μου!…


…Σε δύο μέρες το αεροπλάνο έφερε τη Μαρία και τους γονείς της στην Αθήνα. Η περιπέτεια, ή -αν θέλετε- τ’ όμορφο όνειρο, τέλειωσε…


1985 μ.Χ.


Η Μαρία, παντρεμένη μ’ ένα ευλογημένο παλληκάρι, ένα Ρωμηόπουλο, χαίρεται το στεφάνι της, τον ταπεινό της τόπο, την «έντιμον πενίαν» της (όπως θάλεγε κι ο Παπαδιαμάντης) και πιο πολύ τη γλυκεία γαλήνη της συνείδησής της…

Ποιός είπε πως έλειψαν στις μέρες μας οι φίλοι κι ομολογητές του Χριστού;…

πηγή: Οσμή ζωής, εκδ. Άθως

ΤΟΙΟΥΤΟΙ ΥΜΙΝ ΠΡΕΠΟΥΣΙΝ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ

ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΥΜΩΝ

ΔΟΣΩ ΥΜΙΝ ΑΡΧΟΝΤΑΣ

Σήμερα ποὖναι ἐορτή,

σήμερα ποὖναι σχόλη,

θἄρθουν νά μᾶς βλογήσουνε

καμπόσοι ἀργοσχόλοι.


Μέ τίς χρυσές τίς γκλίτσες των

τ᾿ἀτίμητ᾿ ἄμφιά των,

τίς ἀκριβές τίς μήτρες των,

καί τά καλά φαγιά των.


Ἄν καί μαστίζετ᾿ ὁ λαός

ἀπό τήν ἀνεργία,

ἐτοῦτοι ἐδῶ καλοπερνοῦν

ἀπό τήν Ἐκκλησία.


Λέν πώς ποιμαίνουν τόν λαόν,

μά μον᾿ ν᾿ ἀρμέγουν ξέρουν,

καί τ᾿ ἔρημο τό βόσκημα

πολύ βαρύ τό φέρουν.


Γιά τοῦτο φεύγει ὁ λαός

ἀπό τήν Ἐκκλησία

καί δέν τούς καίγεται καρφί

γιά τήν ἀποστασία.


Ἐγέμισ᾿ ἡ πατρίδα μας

ἀπό κακοδοξία

κανείς τους δέν ἀνησυχεῖ

γιά τήν ΌΡΘΟΔΟΞΙΑ.


Κι᾿ ἄν φύγουν ὅλοι οἱ πιστοί

ἀπό τήν Ἐκκλησία,

ἐκεῖνοι ἀναπαύονται

εἰς τήν μισθοδοσία .


Ἄς πᾶνε ὅπου θέλουνε,

ἐμεῖς καλά περνοῦμε

μέ τίς φιέστες τίς πολλές,

ὅπου γιορτές ἀκοῦμε.


Αρχιμανδριτης Μαξιμος Καραβας

ΩΡΑ ΕΥΘΥΝΗΣ


ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!


Η Παράταξή μας μάχεται για τρίτη φορά, μέσα στα δυόμιση χρόνια της ζωής της, στην δύσκολη, άνιση και αντιδημοκρατική σε πολλές περιπτώσεις μάχη των εκλογών. Χωρίς χορηγούς, χωρίς προβολή από τα ΜΜΕ και κυρίως με ανελέητο πόλεμο από όλο το σάπιο πολιτικό κατεστημένο.


Η Παράταξή μας έχει κηρύξει ανένδοτο αγώνα εναντίον του υπάρχοντος διεφθαρμένου πολιτικού σκηνικού, που έχει οδηγήσει τη χώρα στην ηθική και υλική εξαθλίωση, στην πνευματική καταρράκωση και στην απαξίωση αξιών και ιδανικών. Αντίπαλός μας, δυστυχώς, δεν είναι μόνο το πολιτικό κατεστημένο και τα συμφέροντα που υπηρετούν.


Μέσα από το χώρο που θα ανέμενε κανείς συμπαράσταση στον αγώνα μας, προκύπτει πάντα τις παραμονές των εκλογών μία φωνή αντίστασης και στείρας αντιπαράθεσης που καταφέρεται μόνο εναντίον της Παρατάξεώς μας. Έτσι στις προηγούμενες δύο εκλογικές αναμετρήσεις είχαμε κάποιους εκκλησιαστικούς (;) ταγούς να κατευθύνουν τον κόσμο της Εκκλησίας εναντίον της Παρατάξεώς μας, ως να ήμασταν οι υπεύθυνοι και υπαίτιοι του σάλου που ξέσπασε στο θέμα του ΑΜΚΑ. Ένας σάλος που διήρκεσε μόνο προεκλογικά και διαλύθηκε σαν καπνός κατόπιν. Έτσι και τώρα, παραμονές των δημοτικών εκλογών, βρίσκονται και πάλι «καλοθελητές» να βάλλουν εναντίον της Παρατάξεώς μας με επίκεντρο αυτή τη φορά την περιβόητη Κάρτα του πολίτη.


Απευθύνομαι με σεβασμό αυτή τη στιγμή στην Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος και ζητώ να ξεκαθαρίσει και να τοποθετηθεί πάνω στο ζήτημα. Να διαλευκάνει ποιοι είναι αυτοί που υποκινούν πόλεμο, λάσπη και συκοφαντία μόνο εις βάρος της Παρατάξεώς μας, σαν να πρόκειται για τον δημιουργό του ζητήματος.


Καλώ όλους τους πνευματικούς ταγούς της Εκκλησίας μας και τους ζητώ ταπεινά να ερευνήσουν το εάν και κατά πόσον η στάση αυτή αποτελεί αγώνα υπέρ της πίστεως και όχι αγώνα υπέρ της διατηρήσεως των διαφθορέων του Έθνους.


Ζητώ από όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες να αναλογιστούν και να αποφασίσουν τί μέλλον θέλουν να αφήσουν στα παιδιά τους! Σε ποιους τελικά αποφασίζουν να εμπιστευθούν την καθοδήγηση των γενεών που έρχονται!


Σας καλώ όλους σε μία προσπάθεια κατάργησης του φανατισμού και σε εναγκαλισμό της λογικής! Σε έναν ανένδοτο αγώνα εναντίον της παραφροσύνης, εναντίον της στείρας θρησκοληψίας που στερεί στους ανθρώπους την ευσέβεια προς στον Θεό και τον σεβασμό στον άνθρωπο. Σας καλώ όλους σε ανένδοτο αγώνα εναντίον του αποπροσανατολισμού από τα ουσιώδη και σημαντικά προβλήματα, εναντίον όλων όσοι πολέμησαν και πολεμούν την Πατρίδα μας.


Σας καλώ στο πλευρό μας στον αγώνα μας με τον συνδυασμό «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ» με υποψήφιο Δήμαρχο Αθηναίων τον κ. Μιχαήλ Ηλιάδη! Να βροντοφωνάξουμε στους πολιτικούς μας πως ήρθε η ώρα να πάνε σπίτι τους! Πριν από αυτό όμως θα πρέπει να οδηγήσουμε τους σύγχρονους «Εφιάλτες», μακρυά από το πεδίο της μάχης! Εμείς δεν έχουμε την αφέλεια να κυνηγούμε απλώς τις Κάρτες. Κυνηγούμε αυτούς που τις εκδίδουν!


Εμμανουήλ Β. Βολουδάκης




--
ΚΟΙΝΩΝΙΑ :: ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ συνεχιστών του ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ
http://www.koinwnia.com
e-mail: koinwnia@koinwnia.com

Γραφεία Αθηνών
Διεύθυνση: Ιπποκράτους 121-123
Τ.Κ. 114 72 - Αθήνα
Τηλ: 210 36 37 442
Φαξ: 210 36 37 012

Γραφεία Θεσσαλονίκης
Διεύθυνση: Αριστοτέλους 24
Τ.Κ. 546 23 - Θεσσαλονίκη
Τηλ: 2310272903

Γραφεία Άμφισσας
Διεύθυνση: Θόαντος & Ι.Σ.Γάτου
Τ.Κ.: 331 00 - Άμφισσα
Τηλ: 2265029900

ΕΠΙΣΚΟΠΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥΣ


ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ


ΔΕΣΠΟΤΟΜΙΤΡΟΠΑΛΟΥΚΗΔΕΣ



Ήταν πασίγνωστο το γεγονός (μονάχα οι Δεσποτάδες από κάθε καρυδιάς καρύδι καμώνονται, ότι δεν το γνωρίζουν), ότι ο απ. Παύλος, όταν αναφέρεται στους Επισκόπους των τοπικών Εκκλησιών, δεν εννοεί βεβαίως τους Δεσποτάδες, αλλά το σιαμαίο σχήμα των Επισκοποπρεσβυτέρων και αυτό το γεγονός, για όσους γνωρίζουν τας Γραφάς.



Πολύ διδακτικό παράδειγμα, η αναφορά του ποιμαντικού αποστόλου στους πρεσβυτέρους της αποστολικής Εκκλησίας της Κορίνθου, για τους οποίους ο θεμελιωτής της εκκλησιαστικής ευταξίας απόστολος ΑΞΙΩΝΕΙ, ΑΠΑΙΤΕΙ, ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ στο λαό του Θεού σεβασμό στους σεβόμενους τον Θεό.


Άλλωστε αυτά, στους πρώτους τρεις θυσιαστικούς και αιματόβρεκτους αιώνες, πριν εννοείται από τη ΒΙΑΙΗ και υποχρεωτική ΕΚΚΟΣΜΙΚΕΥΣΗ της Μεγαλοκωνσταντίνειας δωρεάς, για την οποίαν έχυσαν αίμα οι αναχωρητές και ασκητές.


Ύστερα από αυτά και ο ι. Χρυσόστομος ακολουθώντας τους ομολογητές της χριστιανικής εκκλησιαστικής γνησιότητας βοά και λέγει, στους πρώτους αιώνες του εκκλησιαστικού πολιτεύματος: «δεν είναι μέγα το μέσον-διάστημα ιερέων και επισκόπων».



ΘΕΕ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕ, τι θα γίνει με τους σημερινούς ΣΑΤΡΑΠΕΣ ΚΑΙ ΜΑΧΑΡΑΓΙΑΔΕΣ της καλοπέρασης, που οδηγούν σε σαρκικές παρεκτροπές;



Δρ. Γεώργιος Μουστάκης

Θεολόγος-Κοινωνιολόγος

Η Παγίδα

της Δωρεάς οργάνων


ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ

ΚΑΙ ΔΩΡΕΕΣ ΟΡΓΑΝΩΝ



Κανείς δέν μπορεί να ειπεί μετά βεβαιότητος πότε είναι νεκρός κλινικά ο άνθρωπος, καί πότε ο δότης είναι αληθινό καί άψυχο πτώμα...




" Για τους ανθρώπους μεγάλη δόξα στη ζωή είναι η γνώση, αλλά και κακό για όσους την χρησιμοποιούν άσχημα (Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος) "

Ήταν καλοκαίρι του 1998 (πριν από οκτώ χρόνια δηλαδή), όταν αποφάσισα να γίνω δωρητής ιστών και οργάνων, με σκοπό να βοηθήσω ορισμένους συνανθρώπους μου μετά το θάνατό μου, από τη στιγμή που θα είχαν ανάγκη κάποιο από τα (άχρηστα πλέον για εμένα) όργανά μου.


Έτσι και έγινε και για αρκετό καιρό, παρέμενα ήσυχος (όσο όμως και αδιάφορος για να ερευνήσω πιο προσεκτικά το θέμα), πως έκανα το καθήκον μου σαν άνθρωπος όπως θα το ήθελε ο Θεός .



Εκείνος όμως που ορίζει αλλά και διαχωρίζει ποιο πραγματικά είναι το καλό, δεν με άφησε για πολύ καιρό στην ηρεμία της πλάνης μου, παρέχοντάς μου τα ερεθίσματα εκείνα έτσι ώστε να αρχίζω να προβληματίζομαι .



Στην αρχή , εντύπωση μου προκάλεσαν κάποιες συζητήσεις που είχα με δύο φιλικά μου πρόσωπα (γιατροί και οι δύο αλλά με διαφορετική ειδικότητα ο καθένας), σχετικά με ορισμένα «ύποπτα περιστατικά» που συνέβησαν στην Ελλάδα και σε άτομα που ήταν δωρητές ιστών και οργάνων, κατά τη διάρκεια της νοσηλείας τους σε διάφορα νοσοκομεία! Μου ανέφεραν ενδεικτικά κάποιες «λανθασμένες» κινήσεις ορισμένων (οι οποίοι θέλουν να ονομάζονται γιατροί αλλά στην ουσία μόνο το συμφέρον της υγείας των δωρητών ιστών και οργάνων δεν υπηρετούν), που στάθηκαν αρκετές για να μετατρέψουν κάποιους ανύποπτους ασθενείς-δωρητές (των οποίων η κατάσταση της υγείας εξελισσόταν απόλυτα ομαλά) σε «αποθήκες ανταλλακτικών»!



Αφού τα κράτησα όλα αυτά σε κάποια άκρη του μυαλού μου, ύστερα από ένα μικρό χρονικό διάστημα άρχισε να διαφαίνεται ο δρόμος, που έμελλε να με οδηγήσει στην πηγή της αλήθειας .



Πιο συγκεκριμένα , καθώς ξεφύλλιζα μία εφημερίδα συνάντησα ένα άρθρο κάποιου Μητροπολίτη, το οποίο είχε ως θέμα τη δωρεά ιστών και οργάνων. Εκεί ο Σεβασμιότατος ανέφερε χαρακτηριστικά , πως «η πολυδιαφημισμένη αυτή πράξη είναι στην ουσία ένας φόνος, αφού για να είναι χρήσιμα τα όργανα που θα αφαιρεθούν πρέπει ο δότης να είναι ζωντανός!!! Ο άνθρωπος όμως σαν δισυπόστατο ον που είναι, αποτελείται από σώμα και ψυχή και κατά συνέπεια δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, ποιες μυστικές ενέργειες μπορεί να πραγματοποιεί με την αθάνατη ψυχή του (αν και κλινικά ή εγκεφαλικά «νεκρός»), εκείνη τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Αν δηλαδή έχει στραφεί προς τον Θεό για να ζητήσει συγχώρηση για τις αμαρτίες του, κατανοώντας τη ματαιότητα αυτού του κόσμου (πράγμα πολύ πιθανό αν αναλογιστούμε την τραγική σωματική του κατάσταση, την οποία ψυχικά αντιλαμβάνεται και βιώνει), αν εμείς διακόπτουμε βίαια κάτι τέτοιο, κάτι που για εκείνον αποτελεί την τελευταία προσπάθεια αποκατάστασης της Σχέσης του με τον Θεό, όπως επίσης και αν αιτείται μία ακόμα ευκαιρία Σωτηρίας, για να αξιωθεί να μετανοήσει πραγματικά όπως ο Κύριος ορίζει και προτρέπει, για να συγχωρήσει, να εξομολογηθεί, να μεταλάβει, να κάνει δηλαδή τις Πράξεις εκείνες οι οποίες είναι ικανές να τον οδηγήσουν στη Βασιλεία του Δημιουργού του. Ας σκεφτούμε πως αυτά τα αιτήματα δικαιούται να τα ζητήσει, αφού είναι ακόμα ζωντανός!».



Έπειτα από όλα αυτά, εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς το πόσο πιθανό είναι να εισακούσει ο Θεός τα αιτήματα ενός τέτοιου ανθρώπου και να του επιτρέψει να επανακτήσει την υγεία του, έτσι ώστε να μπορέσει αυτοθελήτως να προετοιμαστεί κατάλληλα για το «Μεγάλο Ταξίδι».



Αξίζει επίσης να τονιστεί πως αυτή είναι μία μόνο από τις αιτίες, που ο Θεός μπορεί να καταστήσει υγιή και πάλι κάποιον που θεωρείται κλινικά ή εγκεφαλικά «νεκρός», αφού δεν είναι δυνατό να εξερευνήσουμε την Πνευματικότητα του Κυρίου, η Οποία παραμένει ακατανόητη αλλά και ασύλληπτη.



Έχοντας λάβει υπόψη μου όλα εκείνα που διάβασα στο συγκεκριμένο άρθρο, έκρινα πως θα ήταν αναγκαίο να ακούσω και την άποψη της ιατρικής και για το λόγο αυτό επισκέφθηκα ένα από τα μεγαλύτερα νοσοκομεία της χώρας , το νοσοκομείο στο οποίο είχα γίνει δωρητής ιστών και οργάνων.



Εισερχόμενος εκεί κατευθύνθηκα προς την αρμόδια Υπηρεσία (Εξωνεφρικής Κάθαρσης και Μεταμοσχεύσεων), ζητώντας κάποιον υπεύθυνο για να συζητήσω λίγο μαζί του. Χωρίς να το επιδιώξω με παρέπεμψαν στον Διευθυντή της Υπηρεσίας, ο οποίος έδειξε πρόθυμος να με ακούσει.



Ξεκινώντας τη συζήτηση τον ρώτησα εάν ο δότης είναι ζωντανός κατά τη διάρκεια της αφαίρεσης των οργάνων του, καθώς και με ποιο τρόπο γίνεται η όλη διαδικασία .



Η απάντησή του ήταν απόλυτα διαφωτιστική: «Για να έχουμε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε τα όργανα ενός δότη, πρέπει οπωσδήποτε να του τα αφαιρέσουμε ενώ αυτός είναι ακόμα ζωντανός!!! Και για να είμαστε απόλυτα σίγουροι πως δεν πρόκειται να ξυπνήσει, ο αναισθησιολόγος τον υποβάλλει σε ολική νάρκωση(!), με σκοπό να διασφαλιστεί έτσι η ομαλή εξέλιξη της επέμβασης»!!!



Προσπαθώντας να συγκρατήσω τον εαυτό μου και εκτιμώντας παράλληλα την ειλικρίνειά του, τον ρώτησα όσο πιο ήπια μπορούσα αν κατά την άποψη της επιστήμης, υπάρχουν πραγματικά πιθανότητες να ξυπνήσει ένας τέτοιος ασθενής, αφού με τη μεγάλη πρόοδο που παρουσιάζει η ιατρική, ανθρώπους που σήμερα τους θεωρεί κλινικά ή εγκεφαλικά «νεκρούς», σε λίγα χρόνια μπορεί να τους δίνει ελπίδες επαναφοράς.



Και αυτή του η απάντηση όμως ήταν το ίδιο ειλικρινής αλλά και το ίδιο εξοργιστική με την προηγούμενη: «Για να τον υποβάλλουμε σε ολική νάρκωση ασφαλώς και υπάρχουν πιθανότητες να ξυπνήσει!!! Και όπως σωστά παρατήρησες, η ιατρική καθώς και γενικότερα η επιστήμη, λόγω της εξέλιξης είναι συχνά υποχρεωμένη να αναθεωρεί τις απόψεις της».



«Άρα πρόκειται για φόνο!» συμπέρανα και χωρίς να συνεχίσω άλλο τη συζήτηση, ζήτησα τη διαγραφή μου από τους καταλόγους των δωρητών ιστών και οργάνων του νοσοκομείου, για να πάρω τη διαβεβαίωση πως ύστερα από κάποιες ημέρες, θα λάμβανα το χαρτί της διαγραφής στο σπίτι μου (όπως και έγινε).



Το μέγεθος της αμαρτίας αυτής όμως, είναι πολύ μεγαλύτερο και δεν περιορίζεται μόνο στο φόνο της ιατρικής, αλλά προεκτείνεται και στον ίδιο το δότη με τη μορφή της αυτοκτονίας, αφού ο καθένας που αποφασίζει να δώσει τη συγκατάθεσή του για κάτι τέτοιο, στην πραγματικότητα εξουσιοδοτεί με τον πιο επίσημο τρόπο κάποιους που θέλουν να λέγονται γιατροί, κάποιους που γνωρίζουν ότι έχει πιθανότητες να ξυπνήσει και για το λόγο αυτό λαμβάνουν τα μέτρα τους για να μην ξυπνήσει, όχι να τον γιατρέψουν, αλλά να τον τεμαχίσουν ζωντανό! Και όπως μας προειδοποιούν οι Άγιοι με τη Χάρη του Αγίου Πνεύματος, εκείνον που αυτοκτονεί δεν επιτρέπεται να τον κηδεύει η Εκκλησία, διότι ο Θεός τον κατατάσσει χωρίς Κρίση στους κολασμένους, σε εκείνους δηλαδή που θα οδηγηθούν οριστικά στην κόλαση κατά την Ημέρα της Δευτέρας Παρουσίας του Κυρίου μας.



Ας σταματήσουν λοιπόν τα παιχνίδια με τις ανθρώπινες ζωές κάποιοι «επιστήμονες», διότι είτε βρίσκονται στον κλάδο της Γενετικής (όπου και εκεί τα ίδια κάνουν με τα έμβρυα , τα οποία δεν τα θεωρούν ανθρώπους!), είτε βρίσκονται στις Μεταμοσχεύσεις, το ψέμα που χρησιμοποιούν ως άλλοθι είναι το ίδιο:

«Όλα γίνονται για το καλό των ανθρώπων»!
Και ας φροντίσουμε να ενημερωνόμαστε περισσότερο και εμείς, προτού λάβουμε κάποια τόσο επικίνδυνη απόφαση, αλλά και να ενημερώνουμε παράλληλα και όσους δεν γνωρίζουν, διότι η αδιαφορία για ορθή και αντικειμενική ενημέρωση σε τόσο σοβαρά θέματα (θέματα κυριολεκτικά ζωής και θανάτου), μπορεί να αποδειχθεί η αιώνια Καταδίκη μας .


Τέλος, θα ήταν μεγάλη παράλειψη να μην αναφερθώ ως κατηχητής, σε μία ακόμη λανθασμένη απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, η οποία αποφάσισε να γίνουν τα μέλη της (τα οποία σέβομαι και τιμώ απόλυτα ως Ιερείς) δωρητές οργάνων!



Από το 1998, χρονιά κατά την οποία ανέλαβε τα καθήκοντα του Προέδρου της Ιεράς Συνόδου, ο Μακαριότατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κύριος Χριστόδουλος , η Ιερά Σύνοδος έχει λάβει (εκτός από την συγκεκριμένη) και άλλες τραγικές αποφάσεις, παντελώς αντίθετες με τους Αγίους και Ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας μας, όπως για παράδειγμα: α) Να υποδεχθεί τον Πάπα ως αρχηγό Εκκλησίας (!), από τη στιγμή που όλοι οι Άγιοι της Πίστεώς μας αποκαλούν τον Πάπα αρχιαιρεσιάρχη (αφού από αυτόν προήλθε το Σχίσμα της Εκκλησίας, αλλά και οι μεγαλύτερες αιρέσεις που υπάρχουν σήμερα στον πλανήτη) και μας προτρέπουν να τον αποφεύγουμε (για το ρόλο που διαδραματίζει με το αξίωμά του τόσους αιώνες μέσα στο Χριστιανισμό, αλλά και για τα δεινά που του προκάλεσε και συνεχίζει να του προκαλεί, παραμένοντας αμετακίνητος στις αιρετικές απόψεις του και διατηρώντας έτσι διασπασμένο το Ποίμνιο του Χριστού), όπως κάποιος αποφεύγει το φίδι. β) Να καταργήσει τους Ιερούς Εξορκισμούς(!), που οι ίδιοι οι Άγιοι έχουν γράψει και παραδώσει στην Εκκλησία , με σκοπό την καταπολέμηση των δαιμονικών πνευμάτων, τα οποία κατακυριεύουν ορισμένους συνανθρώπους μας. γ) Να αποφεύγει τόσον καιρό να καταδικάσει τις πράξεις ορισμένων Ιερέων, όπως επίσης και να επιβάλλει σε εκείνους τις ποινές που προβλέπουν οι Ιεροί Κανόνες της Εκκλησίας (ενώ είχε τα στοιχεία για κάτι τέτοιο), με αποτέλεσμα να σκανδαλιστούν εκατομμύρια πιστών, από τη στιγμή που οι εχθροί (και μη) του Χριστού, έφεραν στο φως της δημοσιότητας τα σκάνδαλα .



Βέβαια, ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, ο μεγαλύτερος Προφήτης της Ορθοδοξίας, είχε επισημάνει στα Κηρύγματά του πως θα υπάρξουν σοβαρά παραπτώματα από Ιερείς στο μέλλον. Για τον λόγο αυτό δεν θα πρέπει ποτέ να ξεχνάμε την Προτροπή της Αγίας Γραφής, που μας διδάσκει «να πειθαρχούμε στον Θεό, περισσότερο από ό,τι πειθαρχούμε στους ανθρώπους».



Δόξα τω Θεώ που υπάρχουν ακόμη αρκετοί άξιοι Ιερείς στην πατρίδα μας, τους οποίους μπορεί να εμπιστευτεί ο πιστός λαός του Θεού, αφού ακολουθώντας την Αγία Γραφή και γενικότερα τους Ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας μας, είναι σε θέση να καθοδηγήσουν με υπευθυνότητα και ασφάλεια το πλήρωμά Της.


ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ έχει ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ πρωτοτυπία

στην αναλυτική δημοσίευσι του Μπαρκόουντ

=================================

ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΙ

ΤΟ 666με

το Μπαρκόουντ;


























Επειδή ορισμένοι θέλουν να δουν και να καταλάβουν οπτικά τους γραμμωτούς κωδικούς, φέρουμε ένα παράδειγμα ενός τέτοιου γραμμωτού κωδικού σε δυο παραλλαγές:

Α. Τι βλέπει το ανθρώπινο μάτι.

Β. Τι βλέπει το ηλεκτρονικό μάτι.

Στην εικόνα Α, το ανθρώπινο μάτι βλέπει κάποιες μαύρες γραμμές και κάποιους αριθμούς κάτω από τις μαύρες γραμμές.

Παρατηρούμε, ότι ο πρώτος αριθμός αριστερά δεν φέρει από πάνω του μαύρες γραμμές.
Εκείνο που δεν παρατηρούμε εύκολα είναι, ότι υπάρχουν και λευκές γραμμές ανάμεσα στις μαύρες.
Με λίγη προσοχή θα διαπιστώσουμε, ότι κάθε αριθμός έχει λευκές και μαύρες γραμμές, σύνολο 7, για κάθε αριθμητικό ψηφίο.
Επίσης παρατηρούμε, ότι στην αρχή, στη μέση και το τέλος του κωδικού υπάρχουν μαύρες γραμμές, που προεξέχουν και δεν φέρουν αριθμό.
Οι γραμμές αυτές καλούνται βοηθητικές και δεν είναι μόνο μαύρες, αλλά περιέχουν και λευκές.
Έτσι, το αριστερά βοηθητικό ψηφίο (όχι αριθμητικό ψηφίο) έχει 3 γραμμές (2 μαύρες και 1 λευκή).
Το ίδιο έχει και το δεξιά βοηθητικό ψηφίο.
Το μεσαίο βοηθητικό ψηφίο έχει 5 γραμμές (2 μαύρες και 3 λευκές).
Επίσης παρατηρούμε, ότι το αριθμητικό ψηφίο 6 έχει 7 γραμμές (2 μαύρες και 5 λευκές).
Η παρανόηση που συμβαίνει με το ψηφίο 6 και τους βοηθητικούς χαρακτήρες είναι, ότι έχουν όλοι από δυο μαύρες γραμμές, αλλά δεν έχουν τον ίδιο αριθμό λευκών γραμμών.
Το εύκολο, αλλά λανθασμένο συμπέρασμα, που βγάζουν ορισμένοι είναι, ότι αφού οι βοηθητικοί χαρακτήρες έχουν 2 μαύρες γραμμές και ο αριθμός 6 έχει επίσης 2 μαύρες γραμμές, άρα οι βοηθητικοί χαρακτήρες είναι ο αριθμός 6! Αυτό δεν είναι παρά μια οτική απάτη, η οποία αν υποστηριχθεί και από επιστήμονες, τότε μετατρέπεται και σε επιστημονική απάτη.


Στην εικόνα Β, το ηλεκτρονικό μάτι δεν βλέπει τους αριθμούς του δεκαδικού συστήματος, που βλέπει το ανθρώπινο μάτι, παρά μόνον αριθμούς του δυαδικού συστήματος, που είναι μόνον δυο, το 0 και το 1.
Έτσι, το ηλεκτρονικό μάτι βλέπει 7 συνδυασμούς του 0 και του 1, για τα αριθμητικά ψηφία, 3 συνδυασμούς 0 και 1, για τα ακραία βοηθητικά ψηφία και 5 συνδυασμούς 0 και 1, για το κεντρικό βοηθητικό ψηφίο.
Έτσι, ο αριθμός 6 κωδικοποιείται ως 1010000, ενώ τα βοηθητικά ψηφία, ως 101 τα ακραία και 01010 το μεσαίο. Επομένως, ούτε το ηλεκτρονικό μάτι μπορεί να διαβάσει τους βοηθητικούς χαρακτήρες, ως αριθμητικό ψηφίο 6.


Και για να λύσουμε κάποιες απορίες:

α/ Οι αριθμοί κάτω από τις γραμμές υπάρχουν για να διευκολύνεται ο υπάλληλος στην περίπτωση, που δεν μπορεί το μηχάνημα να σαρώσει τις γραμμές, οπότε τίθενται και οι αντίστοιχοι αριθμητικοί χαρακτήρες, για διευκόλυνση του υπαλλήλου στα ταμεία.
Ευνόητον, ότι ο υπάλληλος που δακτυλογραφεί τα ψηφία των αριθμών δεν δακτυλογραφεί τα βοηθητικά ψηφία, γιατί δεν υπάρχουν αριθμοί κάτω από αυτά και γιατί αυτά εξυπηρετούν μόνο το ηλεκτρονικό μάτι.


β/ Οι γραμμώσεις των βοηθητικών χαρακτήρων εξέχουν από τις υπόλοιπες γραμμώσεις, γιατί όταν ο σαρωτής είναι σαν στυλό και όχι σε μόνιμη βάση, το ανθρώπινο χέρι έχει την τάση να κινεί τον σαρωτή από χαμηλώτερο σημείο από ότι θα έπρεπε και επομένως δεν θα ήταν δυνατή η αποκωδικοποίηση.


γ/ Η σκοπιμότητα της ύπαρξης και μεσαίου βοηθητικού χαρακτήρα (που υπάρχει μόνο στους κωδικούς UPC και EAN) είναι, ότι οι κωδικοί αυτοί διαιρούνται σε δυο μισά.
Το αριστερό μισό κωδικοποιεί τη χώρα και τον κατασκευαστή και το δεξιό μισό κωδικοποιεί το προϊόν, είναι δε δυνατόν να αποκωδικοποιηθεί και από τους δυο πλευρές (και από αριστερά προς τα δεξιά και από τα δεξιά προς τα αριστερα).

Αυτό λοιπόν το τόσο απλό θέμα έχει γίνει ένα τεράστιο θέμα και καταταλαιπωρεί άσκοπα τον πιστό λαό του Θεού.

Χημικός-Οικονομολόγος
Ιωάννης Καρδάσης

Μία περσινή εγκύκλιος

της Εκκλησίας

ΓΟΧ Ελλάδος


Περί Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφαλίσεως


Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας Γ.Ο.Χ. Ελλάδος κατά την συνεδρίαν αυτής της 16/29 Οκτωβρίου 2009 συνεζήτησε μεταξύ των άλλων και το θέμα του Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφαλίσεως και του θορύβου ο οποίος έχει εγερθεί περί αυτού.

Περί του ζητήματος τούτου εζητήθησαν και ελήφθησαν αι γνώμαι των πιστών μελών της Εκκλησίας μας οι οποίοι έχουν τα καταλλήλους επιστημονικάς γνώσεις ήτοι:


α) του Καθηγητού των Μαθηματικών και της Πληροφορικής, Προγραμματιστού Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και κατόχου Μεταπτυχιακού Τίτλου εις την Διοίκησιν Επιχειρήσεων, διατελέσαντος ανωτάτου Διευθυντικού Στελέχους εις Ο.ΤΕ. κ. Αθανασίου Παϊβανά,


β) του Καθηγητού της Πληροφορικής και κατόχου Μεταπτυχιακού Τίτλου εις τον αυτόν τομέαν, διατελέσαντος Καθηγητού εις το Πανεπιστήμιον του Αιγαίου κ. Ελευθερίου Παυλή,


γ) του Ηλεκτρονικού Μηχανικού, προϊσταμένου της Βιοϊατρικής του Πανεπιστημικού Νοσοκομίου Αλεξανδρουπόλεως κ. Ηλιού Νάσσου και


δ) του Καθηγητού της Πληροφορικής και κατόχου Μεταπτυχιακού Τίτλου εις τον αυτόν τομέα κ. Νικολάου Καλοσκάμη[1].


Λαβούσα υπ’ όψιν και την σχετικήν αλληλογραφίαν της Εκκλησίας Γ.Ο.Χ. Ελλάδος μετά του Υπουργείου Απασχολήσεως και Κοινωνικής Προστασίας, και ειδικότερον την υπ’ αρ. 20200/1160/Φ80321 από 09/09/2009 (βλέπε παραπλεύρως), αλλά και σχετικά δημοσιεύματα περί του θέματος από διαφόρους πηγάς, κατέληξεν εις τα κάτωθι συμπεράσματα:


1. Ο 11ψηφιος Αριθμός Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφαλίσεως αποτελείται από την ημερημηνία γεννήσεως (τα δύο πρώτα δηλούν την ημέραν, ταν δύο επόμενα τον μήνα και τα επόμενα δύο το έτος γεννήσεως), τον 4ψηφιον αύξοντα αριθμόν καταχωρήσεως εις το μητρώον των γεννηθέντων την αυτήν ημέραν και εν ψηφίον ελέγχου, δηλαδή δηλούντα το φύλον του ατόμου.


2. Εις τον αριθμόν τούτον δεν περιέχεται κατ’ουδένα τρόπον ο αριθμός του Αντιχρίστου 666. Επί του παρόντος δεν παρέχεται εις κάρτας αι οποίαι φέρουν γραμμωτόν κώδικα, μαγνητικήν ταινίαν η μικροεπεξεργαστήν (microchip), αλλά εκδίδεται εις τεμάχιον απλού χάρτου.

Εις το μέλλον υπάρχει περίπτωσις να αντικατασταθή από ηλεκτρονικήν κάρταν φέρουσαν γραμμωτόν κώδικα, μαγνητικήν λωρίδα, η - το πιθανώτερον – μικροεπεξεργαστήν, όπως εις τα νέα διαβατήρια. Από αυτά όμως τα οποία προκύπτουν από τους ειδικούς επιστήμονας, η παρουσία του αριθμού 666 πιστοποιείται μόνον εις δύο συστήματα κωδικοποιήσεως γραμμωτών κωδίκων (όχι εις όλους τους γραμμωτούς κώδικας)[2]. Η άποψις ότι εξάπαντως εις τας μαγνητικάς λωρίδας η τους μικρο-επεξργαστάς υπαρχει το 666, η ότι «όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα λειτουργούν δια του αριθμού 666» είναι πεπλανημένη και μυθώδης. Άπαντα τα συστήματα τα οποία μεταχειρίζονται την ψηφιακήν τεχνολογίαν βασίζονται εις το δυαδικόν σύστημα το όποίον περιλαμβάνει μόνον τα ψηφία 0 και 1 (bits). Οι αριθμοί αυτοί συγκροτούν τας λεγομένας ψηφιολέξεις εις σύνολα των 8 ψηφίων (bytes). Είναι δηλαδή εις ομάδας των οκτώ ψηφίων (οκτάδες). Δηλαδή λ.χ.: 00100111, 10110010, 10101100.

Αύται αι οκτάδες είναι η βάσις εις την οποίαν αποθηκεύονται όλα τα δεδομένα των ηλεκτρονικών υπολογιστών (προεετιμήθη ο αριθμός οκτώ διότι τα δύο ψηφία του δυαδικού συστήματος εις σύνολα των οκτώ ψηφίων μας δίδουν 28 δηλαδή 256 συνδυασμούς εις τους οποίους αντιστοιχούνται οι αριθμοί του δεκαδικού συτήματος, τα γράμματα της αλφαβήτου, τα σημεία στίξεως κ.λπ.). Δεν υπάρχει λοιπόν ο αριθμός «6». Όσοι διαδίδουν τα αντίθετα απλώς εκμεταλλέυονται την άγνοιαν των απλών ανθρώπων δια τα ζητήματα των νέων τεχνολογιών.


3. Ο Α.Μ.Κ.Α. Είναι αναγκαίος δια την εργασίαν, ασφάλισιν και ιατροφαρμακευτικήν περίθαλψιν. Ασφαλώς είναι δεδομένη η υποχρέωσις του κράτους να πατάξει την ανασφάλιστον εργασίαν. Η ύπαρξις μιας ενιαίας βάσεως δεδομένων και αναφορά του Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφαλίσεως εις τα έγγραφα της προσλήψεως και της εργασίας κάποιου διευκολύνει την επαλήθευσιν της καταβολής των νομίμων αφαλιστικών εισφορών προς όφελος των εργαζομένων και των συνταξιούχων. Πατάσσεται, λοιπόν η μάστιξ της εισφοροδιαφυγής, η οποία είναι κλοπή κατά του κοινωνικού συνόλου και διευκολύνεται η αρμονική καταβολή των συντάξεων και η ιατροφαρμακευτική περίθαλψις.

Εις την αντίρρησιν ότι έχομεν ήδη αριθμούς ταυτότητος και φορολογικού μητρώου, οπότε εις τι εχρειάζετο εις νέος αριθμός, υπάρχει η απάντησις ότι οι άλλοι αριθμοί αντιστοιχούν εις εντελώς διαφορετικούς καταλόγους. Εις τους καταλόγους των ασφαλισμένων υπάρχουν ήδη πάρα πολλοί αλλοδαποί εργαζόμενοι οι οποίοι δεν διαθέτουν αριθμόν ταυτότητος. Εις τα φορολογικά μητρώα, πάλιν υπάρχουν καταγεγραμμένα εκτός από φυσικά πρόσωπα και νομικά πρόσωπα (εταιρίαι, οργανισμοί, επιχειρήσεις). Άλλωστε ήδη είχομεν αριθμόν μητρώου εις τον ασφαλιστικόν φορέα όπου ο καθείς ήτο ηφαλισμένος. Η αλλαγή εργασίας κάποιου είχε ως αποτέλεσμα την εγγραφή του και εις έτερον ασφαλιστικόν φορέα με διαφορετικόν αριθμόν. Τούτο, έντείνει το πρόβλημα της διαδοχικής αφαλίσεως και μάλιστα τώρα όταν τα ασφαλιστκά ταμεία συγχωνεύονται και αναδιοργανούνται. Ορθώς, λοιπόν, αντικαθίστανται οι διαφορετικοί αφαλιστικοί αριθμοί ενός αφαλισμένου άπό ένα.


4. Οι πιστοί της Εκκλησίας μας πολίται ξένων κρατών (Γερμανίας, Αμερικής, Αυστραλίας, κ.λπ.) διαθέτουν ήδη Αριθμόν Κοινωνικής Ασφαλίσεως κατά τας τελευταίας τρεις δεκαετίας, δίχως ποτέ να έχει εγερθεί δι’ αυτούς θέμα συνειδήσεως η ασυμβιβάστου προς την ιδιότητα του μέλους της Εκκλησίας των Γ.Ο.Χ.. Μάλιστα διαθέτουν και ηλεκτρονικάς κάρτας κοινωνικής ασφαλίσεως δια την καλυτέραν εξυπηρέτησίν των, αντί βιβλιαρίου.


5. Ο θόρυβος περί συναρτήσεως του Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφαλίσεως μετά του χαράγματος του Αντιχρίστου εγείρεται κυρίως από κύκλους των λεγομένων συντηριτικών νεοημερολογιτών (του «Ορθοδόξου Τύπου» κ.α.) οι οποίοι επικαλούνται ρήσεις αγιορειτών ψευδοπροφητών, όπως του Παϊσίου, αλλά αναμασσούν η χωρία ανυπάρκτων αγίων, όπως κάποιου Αρέθα Καισαρείας, αμφιλεγομένου συγγραφέως του 10ου αιώνος, γνωστού μεν για τα φιλολογικά του σχόλια εις τους εθνικούς συγγραφείς και δια τας παλιννωδίας του κατά την εκκλησιατικήν διαμάχην περί την τεταρτογαμίαν του Αυτοκράτορος, αλλά ΟΧΙ αγίου της Εκκλησίας.


6. Το χείριστον πάντων είναι ότι επικαλούνται και επιχειρήματα τα οποία επινόησαν πρώτοι προτεστάνται πάστορες και παστόρισσαι, όπως κάποια «αιδεσιμοτάτη» κ. Mary Stewart Relfe συγγραφεύς των βιβλίων «When your money fails» και «The new money system», η τηλεκηρύκων όπως ο εσχατολόγος «αιδεσιμώτατος» Texe Mars. Τα εμπεριεχόμενα εις αυτά επιχειρήματα της Προτεστάντιδος προφήτιδος περί αριθμοποιήσεως των προσώπων και της υπάρξεως του 666 εις κάθε πτυχήν της ηλεκτρονικής τεχνολογίας, μεταφρασθέντα εις την ελληνικήν και με την απόκρυψιν της προελεύσεως, αποτελούν τον βασικόν οπλοστάσιον των «ορθοδόξων» συνωμοσιολόγων και εσχατολόγων. Εάν ήσαν εκ Θεού αι τοιαύται «απόκαλύψεις» θα απεκαλύπτοντο εις τους προτεστάντας; Ημείς ως Γνήσιοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν το απόδεχόμεθα. Άλλωστε εις την Ιεράν Αποκάλυψιν αναφέρονται οι δύο Προφήται, (ο Ηλίας και ο ’Ενωχ) οι οποίοι θα προειδοποιήσουν τους πιστούς δια την έλευσιν του Αντιχρίστου και πραγματικόν σφράγισμα και όχι οι σημερινοί αναφυόμενοι προτεστάνται ψευδοπροφήται και τα εδώ φερέφωνά των.


7. Ο κατά καιρούς ενσπειρόμενος πανικός ότι «έρχεται ο Αντίχριστος», η ότι ήδη έχει γεννηθεί κ.λπ. μόνον ζημίαν προξενεί εις τους πιστούς, διότι όταν κάποτε μετά από τας προφητευμένας βιβλικάς καταστροφάς έλθει τούτος, είναι πιθανόν τινές απηυδισμένοι πιστοί από τας ψευδείς σημάνσεις συναγερμού των σημερινών εσχατολόγων, να μη αναγνωρίσουν τα σημεία της πραγματικής ελεύσεώς του.

Ως εκ τούτου, ο Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφαλίσεως δεν αποτελεί θέμα πίστεως. Δεν είναι εκκλησιαστικόν, αλλά κρατικόν ζήτημα και ισχύει η ρήσις του Χριστού, «τα του Καίσαρος Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ». Η Εκκλησία δεν έχει λόγον δια να συστήση εις τα μέλη της την μη λήψιν του Α.Μ.Κ.Α.. Δεν αποτελεί ούτε σφράγισμα του Αντιχρίστου, ούτε άρνησιν του βαπτίσματος.

Όστις δι’ άλλους λόγους, (λ.χ. φοβούμενος την ενδεχομένην κακήν χρήσιν των ιατρικών δεδομένων του[3], η το λεγόμενον «ηλεκτρονικόν φακέλωμα») δεν επιθυμεί την απόδοσιν εις αυτόν του Α.Μ.Κ.Α. δύναται να ζητήση την εξαίρεσιν αυτού, όχι όμως ως θεωρών τούτο θέμα πίστεως και δίχως να κατακρίνει τους μη αιτουμένους την εξαίρεσίν των.



[1] Εἰς τὴν ἐμπεριστατωμένην εἰσήγησιν τοῦ ὁποίου κυρίως ἐβασίσθη ἡ ἐν λόγῳ ἀπόφασις.

[2] Ἄν καὶ κατά μίαν ἐπιστημονικήν ἄποψιν διὰ τὰ δύο ταῦτα συστήματα κωδικοποιήσεως γραμμωτῶν κωδίκων εἶναι βέβαιον ὅτι ὑπάρχει συνυφασμένος ὁ ἐπάρατος ἀριθμός.

[3] Τὸ ὁποῖον δὲν εἶναι θέμα πίστεως, ἀλλά οὔτε ἡ μή λῆψις τοῦ ΑΜΚΑ ἐξασφαλίζει τὴν προστασίαν τῶν δεδομένων τούτων.

Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010









Bλέπουμε

στροφή 180μοιρών

στον π. Σαράντο ή όχι;

Διαβάσαμε σήμερα νεώτερο κείμενο του π. Σαράντου, το οποίο σκοπεύουμε να σχολιάσουμε στη συνέχεια.
Μόνο ένα ερώτημα προς το παρόν.
Μπορεί να απαντήση κάποιος;
Τον αρχιεπίσκοπο και τον μοιχεπιβάτη - μητροπολλίτη του γιατί δεν τους ελέγχει γιά την ενδοτικότητά τους και τον στηριγμό που προσφέρουν στο φαύλο και διεφθαρμένο πολιτικό κατοχικό καθεστώς που αφαίμαξε και αφαιμάσσει καθημερινά τον πτωχό ελληνικό λαό;

Το ξενόφερτο, ξενοκίνητο και δουλικό αυτό, σάπιο πολιτικό καθεστώς;

Γιατί ο ίδιος τους κολακεύει και ο Ζερβός τους εγκωμιάζει;

Τι αξίζουν και πόσο ζυγίζουν στην κρισάρα της Αλήθειας και τους πρέπει έπαινος και υμνωδίες;
Στα ερωτήματά μας αμφιβάλλουμε άν ο ίδιος μας απαντήση.

Τα ερωτήματά μας κάνουν ....ΤΖΙΖ.

Από το σημερινό κείμενό του βάζουμε ένα "περίεργο" τμήμα του.


"Ἄς καταλήξουμε: Ἡ Κάρτα τοῦ Πολίτη δέν εἶναι τό σφράγισμα, δέν εἶναι τό χάραγμα.
Κατά τόν ἅγιο Γέροντα Παΐσιο εἶναι πτώση. Εἶναι πτώση διότι ἤδη θά ἔχουμε ἀφήσει τά πράγματα νά κυλήσουν μέχρι λίγο πρό τοῦ σφραγίσματος, παρά πέντε πρό τοῦ χαράγματος.
Εἶναι πανεύκολο ξαφνικά καί πάλι νά δοθεῖ μιά κυβερνητική ἐντολή ἤ Ἑλληνική ἤ «global», ἐκεῖ πού φθάσαμε καί νά ἀποκολληθεῖ τό περίφημο τσιπάκι ἀπό τήν Κάρτα, - ἡ ὁποία σημειωτέον δέν ἔχει καμιά ἠλεκτρονική ἤ ἄλλη σημασία – καί νά ἐμφυτευθεῖ - καταπληκτικός ὁ ὅρος ἐμφυτευθεῖ, μέ global προδιαγραφές ἴσως - καί νά ἐμφυτευθεῖ ὑποδορίως στό δεξί χέρι ἤ στό μέτωπο.
Ὁ π. Παΐσιος, εἶχε προβλέψει: «Μετά ἀπό τήν Κάρτα καί τήν ταυτότητα, τό φακέλλωμα, γιά νά προχωρήσουν πονηρά στό σφράγισμα θά λένε συνέχεια στήν τηλεόραση, ὅτι πῆρε κάποιος τήν κάρτα τοῦ δείνα, καί τοῦ σήκωσε τά χρήματα ἀπό τήν τράπεζα. Ἀπό τήν ἄλλη μεριά θά διαφημίζουν τό τέλειο σύστημα, τό σφράγισμα στό χέρι ἤ στό μέτωπο μέ ἀκτῖνες λέϊζερ, πού δέν θά διακρίνεται ἐξωτερικά, μέ τό 666 τό ὄνομα τοῦ ἀντιχρίστου.
Δυστυχῶς καί πάλι ὁρισμένοι γνωστικοί θά φασκιώνουν τά πνευματικά τους τέκνα σάν τά μωρά, δῆθεν γιά νά μή στενοχωροῦνται· δέν πειράζει αὐτό, δέν εἶναι τίποτα, ἀρκεῖ ἐσωτερικά νά πιστεύετε! Καί ἐνῷ βλέπουμε τόν Ἀπόστολο Πέτρο πού ἐξωτερικά ἀρνήθηκε τό Χριστό, καί ἦτο ἄρνησις, αὐτοί ἀρνοῦνται τό ἅγιο σφράγισμα τοῦ Χριστοῦ πού τούς δόθηκε στό ἅγιο Βάπτισμα».

Γνωστότατο το παραπάνω κείμενο, που κάποιοι πατρωνάρουν σαν κείμενο του π. Παϊσίου, το οποίο ο π. Βασίλειος Βολουδάκης αμφισβητεί σφόδρα-σφόδρα και το αντορθόδοξο περιεχόμενό του, πειστικότατα το ανέτρεψε και το κονιορτοποίησε.
Και μία κουβέντα ακόμα.... προς το παρόν.

Μην λατρεύετε τους ...γεροντάδες....
Κατάντησε η Εκκλησία των Πατέρων, "Εκκλησία" των Γεροντάδων.
Ντροπή.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΕΙΔΩΛΑ.

Και επειδή αναφέρονται συνεχώς οι αστυνομικοί που αρνήθηκαν να πάρουν την αστυνομική τους ταυτότητα και όχι την κάρτα του πολίτη, όπως ανακριβώς διαδίδεται, έχουμε να πούμε ότι, κατά πληροφορίες μας, ο ένας εξ' αυτών είναι τέκνον του π. Σαράντου και μετά την εκδίωξί του από την εργασία του, οφείλει ο ηθικός αυτουργός π. Σαράντης, να αναλάβη να συντηρεί την οικογένειά του.
Εχει πολλά τέκνα φανερά και κρυφά και ανώνυμα.
Ας τα κινητοποιήση να βγάζουν χρήματα από την τσέπη τους και να συντηρούν εις το εξής την οικογένεια του αστυνομικού.


Μία άλλη μας πληροφορία είναι, ότι ο ένας εκ των δύο άλλων αστυνομικών, είναι ο περιβόητος σχισματικός αστυνομικός Θεοδωρίδης , οπαδός της Τρέλλας του 666που υβρίζει εδώ στη Θεσσαλονίκη και από πολλών ετών και από όλα τα μέσα της ενημερώσεως την Εκκλησία της Ελλάδος ως Αποστατήσασα Εκκλησία.
Ο δε έτερος είναι στενός φίλος του.
Τον έκαμε και αυτόν θιασώτη της ίδιας τρέλλας.

Πόσος καιρός πέρασε

από τότε που είπες

«ΟΧΙ στον ξένο κατακτητή»;


Πέρασαν χρόνια
και

χρόνια



και....να, τώρα....


Σε ξένους τα περιουσιακά στοιχεία

και η εθνική κυριαρχία της χώρας σου


















...Και αν - ο μη γένοιτο- γίνει κανένα «μπαμ» και σε καλέσουν σε επιστράτευση, ξένοι θα μείνουν πίσω να φυλάνε την γυναίκα σου και τα παιδιά σου


Πηγή: Κόκκινος Ουρανός





















Η Σημαία - σάβανο


Η θυσία τού Κώστα Κουκίδη


Δεξιά ο Παρθενώνας, αριστερά οι Καρυάτιδες.
Από τήν εληά τής Αθηνάς οι Γερμανοί αντικρύζουν στό ακραίο σημείο τού βράχου τής Ακρόπολης πού δεσπόζει τής πόλης, τήν γαλανόλευκη σημαία πού θ' αντικατασταθή από τόν αγκυλωτό σταυρό.

Ένας Εύζωνας φρουρεί ακουμπισμένος στό κοντάρι τής σημαίας.
Είναι παιδί τού λαού.
Βυθισμένος σέ σκέψεις βλέπει αυτές τίς πράσινες στολές νά προχωρούν.
Σάν έφθασαν λίγα μέτρα από κεί όπου στέκεται, κατεβάζει μόνος του τήν σημαία.
Τήν τυλίγει γύρω του.

Ο αξιωματικός πλησιάζει άκαμπτος.
Κι' εκείνος βαστάει μία σημαία, πλαισιωμένη μέ άσπρο, σφραγισμένη μέ τήν μαύρη σβάστικα.
Τότε, μ' ένα πήδημα, ο Έλλην στρατιώτης σκαρφαλώνει στό παραπέτο.

Κανείς δέν ξέρει τί φωνάζει.
Πυροβολισμοί ακούγονται.
Παραπατάει.
Σφίγγει απάνω του τήν σημαία πού τόν τυλίγει.
Οι Γερμανοί σκύβουν πάνω από τό κενό:
60 μέτρα πιό κάτω, κείτεται ο Εύζωνας, διαμελισμένος πάνω στόν βράχο, σκεπασμένος μέ τό σάβανο πού διάλεξε.

Οι δύο Γερμανοί αξιωματικοί, πού είναι επί κεφαλής τών εμπροσθοφυλακών, ο αρχηγός ιππικού Τζιάκομπι καί ο λοχαγός Έλσνιτς τής 6ης ορεινής μεραρχίας, χρησιμοποιούν τόν ραδιοφωνικό σταθμόν Αθηνών γιά νά στείλουν μήνυμα στόν Χίτλερ:

«Μάϊν Φύρερ, στίς 27 Απριλίου, στίς 8 καί 10, εισήλθαμε εις τάς Αθήνας, επί κεφαλής τών πρώτων γερμανικών τμημάτων στρατού, καί στίς 8 καί 45, υψώσαμε τήν σημαία τού Ράϊχ πάνω στήν Ακρόπολη καί στό Δημαρχείο. Χάϊλ, μάϊν Φύρερ».

Costa de Loverdo
LA GRECE AU COMBAT

(«Μαρτυρίες ’40-’41» τών Κ. Χατζηπατέρα & Μ. Φαφαλιού, σελ. 392)

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου