Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

κενό μυαλού, κενό λαού...

του παπα-Ηλία


Με το νεαρό συναντηθήκαμε στο κουφοϊατρείο:
-Τι δουλειά έχεις εσύ εδώ! του είπα. Εδώ ρχόμαστε εμείς τα γεροντάκια, για επισκευές.
-Εργάζομαι σε κουφάδικο! Μου αποκρίθηκε.
-Τι είναι αυτό;
-Εκεί, που ακούνε εκκωφαντική μουσική!
-Και γιατί δεν λιγοστεύεις τα ντεσιμπέλ;
-Γιατί οι πελάτες έχουν πάντα δίκιο!
-Ε, όχι και πάντα…
-Πάντα! Δεν είδες τι γίνεται με την πολιτική;
-Και τι σχέση έχει η πολιτική με τα κουφάδικα;
-Στα κουφάδικα δίνεις τα ωραία σου λεφτά και αγοράζεις κουφαμάρα. Και στην πολιτική δίνεις την πολύτιμη ψήφο σου και αγοράζεις απ’ τους δημαγωγούς κουταμάρα. Με όλες τις θλιβερές και οδυνηρές προεκτάσεις και συνέπειες…
-Δεν σε πολυκαταλαβαίνω. Μάλλον υποσχέσεις αγοράζεις. Και αφού τους ψηφίσεις, μετά σου σερβίρουν απάτες…
-Αυτό μπορεί να ισχύσει, ίσως, για μια φορά. Αλλά όταν σε εξαπατούν δυο και τρεις και πέντε και δεκαπέντε! Δεν θα ’πρεπε κάποτε να αναλογιστείς τι φταίει και ν’ αλλάξεις πορεία πλεύσεως;
-Και συ, που το αναλογίστηκες, μπορείς να μου πεις τι κατά τη γνώμη σου φταίει;
-Καμιά άλλη εξήγηση δεν μπορεί, κατά τη γνώμη μου να δοθεί, εκτός απ’ την αβυθομέτρητη, σχετικά με την πολιτική, βλακεία!
-Και μπορούμε να πούμε ότι ένα μεγάλο μέρος του λαού κολυμπάει-όπως εσύ ισχυρίζεσαι- σεαβυθομέτρητα βάθη πολιτικής βλακείας;
-Μα δεν πρόκειται περί λαού!
-Αλλά περί τίνος πρόκειται;
-Περί όχλου! Για κοπάδι, που, χωρίς συναίσθηση και συνείδηση ακολουθεί τους πολιτικούς, όπως τα σφαχτάρια τους χασάπηδες.
-Και ποια είναι η διαφορά μεταξύ λαού και όχλου;
-Ο λαός έχει μυαλό! Και ξέρει τι λέει και τι κάνει. Ξέρει τα δικαιώματά του και αγωνίζεται για το δίκιο του. Ξέρει ότι η ψήφος του δεν είναι δυο, χωρίς αξία, διασταυρωμένες γραμμές. Αλλά η ίδια του η ζωή. Το μέλλον των παιδιών του. Και η προκοπή ολάκερης της κοινωνίας. Και δεν εμπιστεύεται την ψήφο του στον πρώτο τυχόντα, ανίκανο ή απατεώνα…
-Ενώ ο όχλος;
-Ο όχλος δεν ξέρει ούτε τι θέλει ούτε τι ζητάει. Ούτε για πού τραβάει. Πάει, όπου τον πάνε. Τρώει ο, τι του σερβίρουν. Κι ας είναι δηλητηριασμένο και θανατηφόρο. Τραβάει, για όπου τον σαλαγάνε. Σε όποιον γκρεμό του σφυρίζουν τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ (μέσα μαζικής εξαπατήσεως), ορμάει και γκρεμοτσακίζεται…
-Και πώς θα μπορούσε ο όχλος να γίνει λαός;
-Πολύ δύσκολο! Η πολιτική βλακεία φαίνεται να είναι από τις πλέον δυσίατες και ίσως ανίατες αρρώστιες!
-Και αυτό βέβαια, είπα, που δεν μπορεί να καταλάβει ο όχλος, το ξέρουν πολύ καλά οι δημαγωγοί!
-Ακριβώς! Βλέπει ο όχλος ότι οι δημαγωγοί τον οδηγούν στην καταστροφή. Διαμαρτύρεται για την κοινωνική αθλιότητα. Κι όμως, όταν τους χτυπήσουν υποκριτικά, την πλάτη, τους χειροκροτούν και πάλι και τους ξαναψηφίζουν…
-Και να σκεφθεί κανείς ότι παρά πολλοί απ’ αυτούς φιγουράρουν και σαν καλοί χριστιανοί…
-Ποιοι καλοί χριστιανοί; Πρόκειται για πρωταγωνιστές και συνένοχους, στο ξεθεμέλιωμα της πατρίδας και του έθνους, στην εξαθλίωση της οικονομίας και συνακόλουθα της κοινωνίας!
Ήρθε όμως η ώρα να μπει ο νεαρός στο ιατρείο:
-Πάτερ, μου είπε καταληκτικά, δυστυχώς, εφόσον θα υπάρχει κενό μυαλού και λαού, θα μας κυβερνούν οι συνειδητά ασυνείδητοι και οι αθεράπευτα ανίκανοι…

Παπα-Ηλίας









ΚΑΤΗΓΟΡΩ,

ΚΑΤΗΓΟΡΩ,

ΚΑΤΗΓΟΡΩ,

ΤΟΥΣ

"ΚΟΥΚΟΥΣΚΙΑΧΤΕΣ"

ΨΕΥΤΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ


ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ


Είναι δυνατόν, μα είναι δυνατόν, ο εικονιζόμενος ΑΘΩΟΣ, ΑΘΩΟΣ άνθρωπος, που λέγεται ΣΥΜΕΩΝ ΒΙΛΟΒΣΚΙ και είναι αρχιμανδρίτης και πρωτοσύγκελος του ΣΦΑΓΙΑΣΜΕΝΟΥ και ΕΞΟΡΙΣΤΟΥ αγίου και μάρτυρος, μητροπολίτου Ράσκας και Πριζρένης Αρτεμίου να βρίσκεται επί τρείς μήνες προφυλακισμένος και μόνον με υπόνοιες;

Οι υπόνοιες δεν σημαίνουν τίποτα.

Οι υπόνοιες μπορεί να προέρχονται από σκέψεις, εικασίες, υπερβάλοντα ζήλο, ακόμα και από τον φθόνο και από την κακία κάποιων ρασοφόρων, όπως του περιβόητου μανιασμένου "ταύρου εν υαλοπωλείω" ψευτοθεολογίζοντος φουτμπολίστα και κατασκευαστού πολλών- πολλών ραδιουργιών Αθανασίου Γιέφτιτς.

Οι υπόνοιες κατά κάποιου αθώου, αθωότατου ανθρώπου, είναι δυνατόν να του στερούν την ελευθερία του;

Που ενώ πέρασαν τρείς ολόκληροι μήνες, να παραμένει προφυλακισμένος, σαν ένας κοινός κακούργος εγκληματίας;


Και αυτό το γεγονός που έχει δημοσιοποιηθή, που έχει καταγγελθή ότι υπάρχει εναντίον αυτού του κληρικού, αυτή η προκατασκευασμένη απάτη και σκευωρία πώς, δικαιολογεί την σιωπή και την αδράνεια και την πλήρη απάθεια, των λεγομένων ορθοδόξων χριστιανών;

Πως δικαιολογείς, ΕΣΥ που μας ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ, αυτήν την προκλητική αδιαφορία σου και αυτήν την απάθειά σου;

Δεν αποτελεί αυτό και μόνο το γεγονός, ένα ΑΙΣΧΟΣ και μία ανεξάληπτη ΝΤΡΟΠΗ, γιά την ψευτοχριστιανοσύνη σου;

Ω ψευτοχριστιανοί της λαμπαδούρας και της ωχαδελφοσύνης και της καλοπερασιάς και της κραιπάλης και του ρουσφετιού και της ρεμούλας και της πλήρους αδιαφορίας μπροστά στην αδικία του άλλου, μόνο χριστιανοί δεν είστε.

Μόνο Εκκλησία δεν είστε.

Το καταγράφει η Γραφή.
Αυτός ο Κύριος Ιησούς Χριστός.
Το λένε και το τονίζουν οι Προφήτες.

Το διακηρύττουν οι Πατέρες.

Μόνον "αλας της γής" δεν είστε.
Είστε γιά ...πέταμα, είστε γιά...φουντάρισμα, είστε γιά τη ...χωματερή!!!
Δεν ευαρεστείτε το Θεό, ούτε τους Αγίους, ούτε τους Αγγέλους.

Που είναι οι δέκα χιλιάδες κληρικοί της Ελλάδος;
Πού είναι οι δέκα χιλιάδες θεολόγοι της ελληνικής επικράτειας;
Που είναι οι χιλιάδες, τα εκατομμύρια των ορθοδόξων χριστιανών;
Καλά γιά αρχιερείς δεν μιλάμε, γιατί αυτοί διέρχονται τον βίον και την πολιτεία τους "ευφραινόμενοι καθημέραν λαμπρώς".
Που είστε εσεις οι υπόλοιποι;
Τί ωραία που περνάτε, τι ευχάριστα που διέρχεσθε τη ζωή σας.
Ανέξοδα, αδίωκτα, ατσαλάκωτα.
Ως αφανείς και άφαντοι, ως ξεχασμένοι και λησμονημένοι μέσα στους μεγαλοπρεπείς ναούς σας, υποκρινόμενοι σαν τον Φαρισαίο του Ευαγγελίου.

Ω ΔΕΙΛΑ, ανύπαρκτα και τρεμάμενα όντα, ρασοφόροι και μή, "κουκουσκιάχτες" πραγματικοί, χριστιανούληδες της πεντάρας, τι λόγον αποδώσετε;

Υ.Γ. Βεβαίως, όλοι όσοι παντοιοτρόπως αγωνίζονται ή συμπαρίστανται στους αγωνιστάς της Πίστεως, εξαιρούνται των αιτιάσεων.

Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΙΚΑ Η ΣΥΝΤΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==============

Θυμάστε τα ρεζιλίκια τον προηγούμενο Οκτώβρη, Μακαριότατε και Αγιε Πάφου, όταν εξευτελίσατε την πίστη και την Εκκλησία μας urbi et orbi;

Ας θυμηθούμε τι έγινε τότε. Ελάχιστες δεκάδες κληρικοί, μοναχοί και λαικοί κρατούσαν πανώ έξω από το συνεδριακό κέντρο που γινόταν η συνάντηση της μικτής επιτροπής Ορθοδόξων και Παπικών στην Πάφο. Κουβέντιαζαν μεταξύ τους ήσυχα και ειρηνικά, χωρίς να ενοχλούν κανένα, χωρίς να βρίζουν κανένα και χωρίς να προκαλούν κανένα.

Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΜΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΔΙΑ
______________________

Ολα κυλούσαν ομαλά. Οι πιο πολλοί αντιμετώπιζαν τους διαμαρτυρόμενους ως γραφικούς μάλλον παρά ως οτιδήποτε άλλο. Ξαφνικά, όμως, στη σκηνή κατέφθασε βλοσυρός και αυταρχικός ο νεφεληγερέτης Ζευς! Ο Μακαριότατος Αρχιεπίσκοπος Κύπρου κ. Χρυσόστομος. Αμέσως άρχισε να διαπληκτίζεται με τους ελάχιστους πιστούς. Αλλά δεν περιορίστηκε μέχρις εδώ ο αυταρχισμός του. Τηλεφώνησε του Αγίου Τριμυθούντος και του έδωσε εντολές (ούτε υπάλληλος της Αρχιεπισκοπής να ήταν!) να ασκήσει την όποια επιρροή του ώστε ο Γέροντας του Σταυροβουνιού να δώσει εντολή να αποσυρθούν οι μοναχοί και οι δύο κληρικοί της Μητροπολέως Τριμυθούντος που συμμετείχαν στη διαμαρτυρία.!!!

ΠΟΙΝΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΩΝ
_________________

Και όντως και οι ιερείς και οι πλείστοι μοναχοί απεσύρθησαν. Αλλά δεν περιορίστηκε μόνον σε αυτές τις ασχημίες. Επέβαλε την ποινή στέρησης του μισθού για ένα μήνα σε πολύτεκνους ιερείς που συμμετείχαν στη διαμαρτυρία και στέρηση της της Θείας Κοινωνίας σε ιερείς και μοναχούς που δεν ανήκαν στην δική του δικαιοδοσία!!! Τέτοιος σεβασμός προς τους Κανόνες και τους θεσμούς!

ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΙΩΧΘΟΥΝ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
______________

Επιπλέον! Επειδή κάποιοι μοναχοί και λαικοί αδελφοί, Ελλαδίτες και Κύπριοι, προσεύχονταν σε παρακείμενο παρεκκλήσι ο Μακαριότατος θεώρησε καλό, όπως και ο Αγιος Πάφου, να ξεσηκώσουν την αστυνομία να τους εκδιώξει επειδή έκαναν το έγκλημα των εγκλημάτων να προσεύχονται!!! Και ποιος ηγήθηκε των τραμπουκισμών που διέσυραν την Εκκλησία μας διεθνώς; Ο Σεβασμιότατος Πάφου κ. Γεώργιος ο οποίος ως μονιός άγριος εισήλθε στο παρεκκλήσι και συμπεριφέρθηκε κυριολεκτικά ως ταύρος εν υαλοπωλείω. Και τι έγινε μετά; Η αστυνομία τραβούσε από τα γένια και τα μαλλιά τους μοναχούς για να τους απομακρύνει από την εκκλησία μπροστά στα έκπληκτα μάτια της υφηλίου, επειδή οι ασχημίες μεταδίδονταν από τα τηλεοπτικά κανάλια. Τέτοιο διασυρμό της Εκκλησίας, της Πολιτείας και της αστυνομίας μας δεν θα τον κατόρθωναν ούτε οι Τούρκοι.

Και όντως! Η επέμβαση των δυνάμεων ασφαλείας πέτυχε το δημοκρατικό και συνταγματικό στόχο της. Οι προσευχόμενοι χριστιανοί απεμακρύνθησαν βίαια.

ΟΙ ΕΠΤΑ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΦΟΥ
____________

Ας έλθουμε τώρα στις φετινές διαμαρτυρίες. Πήγαν επτά όλοι και όλοι άνθρωποι στην Πάφο δυο χιλιόμετρα μακρυά από την Αγία Κυριακή και έστησαν πανώ εναντίον της επίσκεψης του Πάπα. Και έπεσαν απάνω τους ελικόπτερα και ουλαμός καταστολής εγκλημάτων και κατόρθωσαν (ω! της ανδρείας τους το μέγεθος!) να σπάσουν τα πανώ που κρατούσαν ένας ηλικιωμένος, δυο γυναίκες και ορισμένοι νεώτεροι.

Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΑ “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” ΣΤΗ ΛΕΥΚΩΣΙΑ
____________________

Τελικά στο στάδιο “Ελευθέρια” όπου λειτούργησε ο Πάπας ελάχιστες δεκάδες πιστοί ανάρτησαν πανώ έξω από στάδιο, σε περιφραγμένο χώρο, από την αστυνομία, χωρίς και πάλιν να ενοχλούν κανένα, χωρίς να βρίζουν κανένα και χωρίς να απαντούν καν στις ύβρεις που ορισμένοι εκτόξευαν εναντίον τους.

ΕΓΙΝΕ Η ΣΥΝΤΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ;
___________

Λοιπόν, Μακαριότατε! Λοιπόν, Αγιε Πάφου! Εγινε η συντέλεια του κόσμου με την εκδήλωση; Κινδύνευσε η αξιοπρέπεια της Κυπριακής Δημοκρατίας; Υπεσκάφθη το κύρος της Εκκλησίας με την ειρηνική διαμαρτυρία των πιστών; Τίποτε απολύτως από αυτά δεν έγινε. Απλά ορισμένες δεκάδες άνθρωποι πήγαν με τον πιο κόσμιο τρόπο και άσκησαν το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης που είναι αναπόσπαστο και αυτονόητο στοιχείο κάθε δημοκρατικού πολιτεύματος. Ποιος ζημιώθηκε από τη διαμαρτυρία; ΚΑΝΕΝΑΣ!

ΔΙΕΡΩΤΩΜΑΙ
___________

Εστω και τώρα έχουν το σθένος να αντιληφθούν το κακό που προξενήσαν στην Εκκλησία και στην πατρίδα μας ο Μακαριότατος και ο Αγιος Πάφου με την απαράδεκτη και αχαρακτήριστη συμπεριφορά τους τον περασμένο Οκτώβριο; Συνειδητοποιούν άραγε ότι παρήλθε ανεπιστρεπτί η εποχή που η έκφραση αντίθετης άποψης στις αποφάσεις των πολιτικών και εκκλησιαστικών αρχόντων εθεωρείτο έγκλημα καθοσιώσεως και υπόσκαψη των θεσμών; Η ελευθερία της έκφρασης είναι άσκηση βασικού ανθρωπίνου δικαιώματος. Δεν υπάρχει ούτε μία χώρα στον κόσμο, από τις δεκάδες που επεσκέφθησαν ο σημερινός Πάπας και ο προκάτοχός του, που να μην υπήρξαν ομάδες ανθρώπων οι οποίοι να διαμαρτύρονταν εναντίον του Παπισμού για διάφορους λόγους. Γιατί ειδικά η Κύπρος θα κινδύνευε από την έκφραση της ελευθερίας του λόγου;

“Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ!”
____________

Δεν σχολιάζω φυσικά το αντιχριστιανικό ήθος της συμπεριφοράς του Μακαριότατου και του Αγίου Πάφου επειδή εκεί ισχύει το ρητόν “πόθεν άρξομαι θρηνείν”. Είπε χαρακτηριστικά ο Μακαριότατος: "΄Η υπάρχει Εκκλησία ή δεν υπάρχει!" και εννοούσε. "Αφού εγώ που είμαι η Εκκλησία αποφάσισα ότι δεν θα υπάρξουν διαμαρτυρίες, διαμαρτυρίες δεν θα υπάρξουν". Διάδοχος του Αποστόλου Βαρνάβα είναι άραγε ο Μακαριότατος ή του Λουδοβίκου του ΙΔ΄.

ΜΑΚΑΡΙΟΤΑΤΕ! ΑΓΙΕ ΠΑΦΟΥ!
_____________

Για ρίξετε σας παρακαλώ μια ματιά στις φωτογραφίες που προτάσσονται του κειμένου. Πέστε μας την αλήθεια: Πόσο απειλητικές σας φαίνονται; Τι κακό δείχνουν να έκαναν στην πατρίδα ή στην Εκκλησία μας; Για κάνετε σύγκριση με τις μαγνησκοπημένες ταινίες των ασχημιών σε βάρος μοναχών και απλών πιστών που πρωτοστατήσατε να γίνουν τον περασμένο Οκτώβρη και πέστε μας: Η συμπεριφορά ποιων έβλαψε τον τόπο μας; Των ειρηνικών διαδηλωτών ή η δική σας;

Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ PORCHE AΝΔΡΕΑΣ ΠΙΤΣΙΛΛΙΔΗΣ
__________________

Ο οδηγός της Porche στην πρώτη φωτογραφία που οδεύει για να "λειτουργηθεί" στο στάδιο "Ελευθέρια" για να πάρει τις ευλογίες του Πάπα είναι ο κορυφαίος Κύπριος Θεολόγος κ. Ανδρέας Πιτσιλλίδης. Οπως στον Ελλαδικό χώρο έχετε πολύεδρους αδάμαντες του νοητού στερεώματος (Θερμός, Καλαιντζίδης, Γιαγκάζογλου, Μπέης, Μεσσηνίας, Σύρου, Δημητριάδος, Παύλος Κουμαριανός, Πέτρος Βασιλειάδης, Κούκκουρα, Παπαθανασίου, Φιλόθεος Φάρος, Σωτήρης Γουνελάς, κτλ) έτσι και η Κύπρος γέννησε αντάξιο των πιο πάνω τέκνον το οποίο αντί να διαμαρτυρηθεί για την Παπική επίσκεψη σπεύδει να ευλογηθεί από τον Πάπα.

Ακούσατε το Μακαριότατο, τον Αγιο Πάφου, τον Αγιου Κύκκου, τον Αγιο Ταμασού, την ΠΕΕΘ, τους υπόλοιπους ιεράρχες μας να διαμαρτυρηθούν για όσα αντιχριστιανικά, αθεολόγητα και αντορθόδοξα κηρύττει καθημερινά από τα κανάλια, και όχι μόνον, ο κ. Πιτσιλλίδης;

Εμείς ποτέ! Για τους παραδοσιακούς πιστούς όμως και το Σταυροβούνι είναι λαλίστατοι.













ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΛΑΤΙΝΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
===============

Μεταδίδει το Αθηναικό Πρακτορείο ΕΙδήσεων ότι “ο Πάπας Βενέδικτος ζήτησε σήμερα συγγνώμη από τον Θεό και τα θύματα σεξουαλικής κακοποίησης από ιερείς και υποσχέθηκε ότι η Καθολική Εκκλησία θα κάνει ό,τι μπορεί για να εξασφαλίσει πως κάτι τέτοιο δεν θα επαναληφθεί.

Ο Ποντίφικας προέβη στο σχόλιο αυτό στη διάρκεια του κηρύγματός του στην πλατεία του Αγίου Πέτρου.

Αφορμή ήταν η λήξη του εορτασμού του "Έτους των Ιερέων" της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας”.

ΤΩΡΑ ΖΗΤΗΣΕ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ;
______________

Ετσι ε; Ωστε ζήτησε συγγνώμη από το Θεό; Καλά τώρα θυμήθηκε; Το σκάνδαλο έχει ξεσπάσει στα ΜΜΕ εδώ και μια δεκαετία και τώρα αποφάσισε να ζητήσει συγγνώμη από το Θεό ο Αγιότατος;

Αλλωστε πριν ξεσπάσει το σκάνδαλο στα ΜΜΕ ο Αγιότατος ως Αρχιεπίσκοπος Μονάχου γνώριζε εδώ και πενήντα χρόνια το σκάνδαλο. Και όχι μόνον το γνώριζε αλλά και κάλυπτε συστηματικά τους παιδεραστές φραγκοπαπάδες να συνεχίζουν ανενόχλητοι το έργο τους. Επομένως γιατί τώρα ζήτησε συγγνώμη; Ζήτησε συγγνώμη από το Θεό άραγε και για τη δική του συμμετοχή στη συγκάλυψη των σκανδάλων όταν κάλυπτε τους φραγκοπαπάδες για να συνεχίσουν το θεάρεστο έργο τους ή δεν το θεώρησε απαραίτητο;


ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΛΑΤΙΝΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
_______________

Αλλά ας έλθουμε στα δικά μας. Πήγε στην Κύπρο και την ευλόγησε ο Αγιότατος. Δεν ακούσαμε ούτε λέξη συγγνώμης θεατρικής και υποκριτικής έστω συγγνώμης από τον Πάπα επειδή, κατά τη Λατινοκρατία, οι Ορθόδοξοι της Κύπρου υπέστησαν όλων των ειδών τα δεινά στο νησί. Περιόρισαν τις 14 επισκοπές της νήσου σε τεσσερις. Εξόρισαν τους Ορθόδοξους επισκόπους από τις έδρες τους στα χωριά. Προσπάθησαν να χύσουν μύρο για να κάνουν με το ζόρι Παπικούς τους Ορθόδοξους επσκόπους του νησιού, αφού τους έκλεισαν με δόλο στην Αγία Σοφία! Και θα το πετύχαιναν αν δεν έτρεχε ο κόσμος να τους σώσει. Εκαψαν ζωντανούς τους 13 Οσιομάρτυρες της Μονής Καντάρας, αφού τους έσυραν στην κοίτη του ποταμού Πεδιαίου πίσω από τις ουρές των αλόγων. Διέλυσαν πολλά μοναστήρια. Κατέστησαν φόρου υποτελή την Εκκλησία της Κύπρου. Εξανάγκαζαν τους ορθόδοξους επισκόπους να δηλώσουν υποταγή στον Πάπα, κτλ.

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΛΟΓΗΘΗΚΕ Ο ΠΑΠΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ;
_____________________

Ακούσατε έστω και μια λέξη συγγνώμης από τον Πάπα για τα εκλήματα των Λατίνων σε βάρος των Ορθοδόξων της Κύπρου; Οι Αρχιερείς μας οι οποίοι αγωνιούσαν και απειλούσαν κλήρο και λαό να μην παρουσιαστεί σε ειρηνικές εκδηλώσεις διαμαρτυρίας εναντίον του Πάπα και απειλούσαν ακόμη και συνεπισκόπους τους ότι θα υποστούν συνέπειες για τη μη συμμετοχή στις εκδηλώσεις υποδοχής του Πάπα δεν ζήτησαν από τον Αγιότατο να ζητήσει συγγνώμη για τα εγκλήματα που διέπραξαν οι Παπικοί στο νησί; Γιατί άραγε;

Tι να πούμε γιαυτόν

τον Αγιο Ανθρωπο;


Τί;

Βάζουμε εδαφιαία μετάνοια και ζητούμε ταπεινά την αρχιερατική και ιαματική ευχή του.

Για όσους πονούν , για τα παιδιά που πάσχουν και τις οικογένειες τους,

για τη Λυδία, την Ιωάννα, την Κατερίνα, τον Άγγελο, τον Άνδρέα...

για τις άρρωστες έως θανάτου ψυχές μας...

Ιατρόν και ποιμένα, Λουκάν τιμήσωμεν, Συμφερουπόλεως ποίμνης, Αρχιερέα λαμπρόν, τον βαστάσαντα Χριστού τα θεία στίγματα, τας εξορίας τα δεινά, εγκλεισμούς εν φυλακαίς, τας θλίψεις, και τα ονείδη, τον επ΄ εσχάτων φανέντα, εν τη Ρωσία νέον Άγιον.

Από τον ΜΙΣΑ









ΕΠΙΣΤΟΛΗ


ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ


ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ κ. ΝΙΚΟΛΑΟ


Του οικονομολόγου κ. Γεώργιου Ντόνα

=======================




Αγαπητέ Παναγιώτη,


Η διπλωματική, μετά θράσους, προσφώνηση του μοιχεπιβάτη Μεσογαίας προς τον έτερο ομοιό του Κύριλλο για την ανάληψη της διχοτομηθείσας Μητροπόλεως Αττικής δεν έχει όρια.

Τολμά ο αρχικαταπατητής Ιερών Κανόνων, προς ίδιον όφελος, να επικαλείται τον 74ο της εν Καρχηδόνι* Συνόδου για την "μακρόχρονη απουσία επισκόπου - διοικητή", ενώ ξεχνά ότι είχε διατεθεί να αφήσει το υφαπαρχθέν υπό του ιδίου φιλέτου της Μεσογαίας και Λαυρεωτικής προς όφελος του νομίμου επισκόπου κ. Νικοδήμου.

Φαίνεται ότι όλα διενεργούνται για το "θεαθήναι".

Σου διαβιβάζω δημοσιευθείσα παλαιά επιστολή στο “Βήμα” για τον "περί ου λόγος" πατριού της Μεσογαίας και Λαυρεωτικής, η οποία κυκλοφόρησε σε ιστοσελίδα και σε περιοδικό της Αττικής


Γεώργιος Ντόνας

Οικονομολόγος, Παιανία Αττικής


*****


Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ κ. ΝΤΟΝΑ ΣΤΟ “ΒΗΜΑ”

_________________

Στις 3 Νοεμβρίου 2008 ο Μητροπολίτης Μεσογαίας κ. Νικόλαος αναγορεύθηκε επίτιμος διδάκτωρ της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών.


Αντιγράφω κατά λέξιν από το «Επίσημον Δελτίον της Εκκλησίας της Ελλάδος - Εκκλησία», τεύχος 10, Νοέμβριος 2008, σελ. 847-848, το απόσπασμα από την ομιλία του τιμηθέντος, που δημοσιεύθηκε:


«Σε μια χρονική συγκυρία παγκοσμίου εκφυλισμού των πολιτικών ιδεολογιών, γενικευμένης κατάρρευσης του χρηματοοικονομικού μας ειδώλου, απροσδόκητου κλονισμού της τεχνολογικής και επιστημονικής μας έπαρσης στη Γενεύη, ανεπίστροφης καταστροφής του φυσικού μας περιβάλλοντος σε κάθε γωνιά της γης και αλόγιστης εκδαπάνησης του φυσικού μας πλούτου, σε μια περίοδο που τα ανθρώπινα δικαιώματα επιστρατεύονται για να καταργήσουν τα αιώνια “δικαιώματα” του Θεού και να αμφισβητήσουν τις παγκόσμιες ηθικές, κοινωνικές και λογικές σταθερές, σε μια εποχή πλήρους ανατροπής του διαχρονικού συστήματος των αξιών, νοσηρής προβολής των ανθρώπινων επιτευγμάτων και ταυτόχρονης περιπλοκής των διαπολιτισμικών επικοινωνιακών μηχανισμών, σε μια στιγμή που η έννοια της κοινωνίας αποτελεί άγνωστη εμπειρία και ο περί Θεού λόγος στερείται θεολογίας, το Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας της ιστορικής Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών μου κάνει την τιμή να με αναγορεύσει διδάκτορά του»!


Εκεί, λοιπόν, που το πηχτό σκοτάδι κυριαρχούσε σε όλον τον κόσμο κι όλα «τα ΄σκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά», η ιστορική(!) απόφαση των καθηγητών της Κοινωνικής Θεολογίας να κάνουν διδάκτορα τον Μητροπολίτη Νικόλαο Χατζηνικολάου άστραψε και βρόντησε και γέμισε ελπίδα τους απελπισμένους, απ΄ άκρη σ΄ άκρη στον πλανήτη!

Μετά τη βαρυχειμωνιά, από τα τόσα παγκόσμια δεινά και φοβερά που μας συμβαίνουν, μας λυπήθηκε ο Θεός και γλυκοχάραξε η Αυγή.

Ας χαρούν τα Ουράνια κι ας σκιρτήσει η γη!

Ο εν λόγω Μητροπολίτης έγινε...επίτιμος διδάκτωρ.

Για το κοσμοϊστορικό γεγονός ακολούθησε δεξίωση στο κτήμα Νάσιουτζικ.

Και μη χειρότερα...


Με τιμή,


Γεώργιος Ντόνας,

Οικονομολόγος, κάτοικος Παιανίας


________________


* Εχω την εντύπωση ότι η επίκληση του 74ού Κανόνα της εν Καρθαγένη Συνόδου, που μνημονεύει ο Σεβασμιότατος Μεσογαίας κ. Νικόλοαος και σχολιάζει ο κ. Ντόνας, δεν είναι η πιο κατάλληλη παραπομπή στο θέμα που αναφέρεται ο Σεβασμιότατος.

Η επίκληση του 78ού κανόνα της ιδίας συνόδου προσιδιάζει περισσότερο στα λεγόμενα του Σεβασμιότατου Μεσογαίας, κατά την άποψή μου.

Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΜΩΥΣΗΣ
ΚΑΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΙΛΙΟΥ κ. ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
================

Στον ενθρονιστήριο λόγο του ο Μητροπολίτης Ιλίου κ. Αθηναγόρας είπε μεταξύ άλλων:

«Οι χαρές μου για την εκλογή μου στην Ιερά Μητρόπολη Ιλίου μετετράπησαν λίγες μέρες αργότερα σε ιερό φόβο και δέος, καθώς με την χάρη του Αγίου Πνεύματος προχειριζόμουν σε Επίσκοπο της Αγιωτάτης Εκκλησίας της Ελλάδος».

«Σήμερα που στέκομαι ανάμεσα σας και ο ναός αυτός έχει πλημμυρίσει από το ποίμνιο με το οποίο η τιμία ψήφος των Αγίων Ιεραρχών με εμπιστεύθηκε, αισθάνομαι το βάρος της Επισκοπικής ευθύνης να επικάθεται στους αδύναμους ώμους μου. Αισθάνομαι ταυτόχρονα και ένα ρίγος να διατρέχει όλο το σώμα μου και την ύπαρξη μου, καθώς τώρα στο νούν μου προβάλει από το βάθη των αιώνων η μορφή του προφήτη Μωυσή, ο οποίος ίσταται απορών μπροστά στο θαυμαστό φαινόμενο της φλεγομένης και μη κατακαιομένης βάτου. Εκεί μπροστά ο Θεός του αναθέτει την αποστολή της διαποίμανσης και σωτηρία του Ισραηλιτικού λαού και αυτός προσπαθεί να αρνηθεί επικαλούμενος την βραδυγλωσσία του και το ισχνόν της φωνής του. Όμως η φωνή του Θεού επιμένει», συνέχισε ο κ. Αθηναγόρας”.

ΑΣΤΟΧΗ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΙΛΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΗ ΜΩΥΣΗ
___________

Με όλο το σεβασμό προς το νέο ποιμενάρχη της Μητροπόλεως Ιλίου θα επισημάνουμε την ολότελα άστοχη σύγκριση που αποπειράται με τον προφήτη Μωυσή. Ο προφήτης Μωυσής ήταν ποιμένας άλογων προβάτων πριν τον καλέσει ο Θεός, ενώ ο κ. Αθηναγόρας ήταν ποιμένας λογικών προβάτων πριν χειροτονηθεί επίσκοπος. Ο Προφήτης Μωυσής όντως προέβαλε αντίσταση στην κλήση του Θεού. Πρόβαλε την βραδυγλωσσία του ως δικαιολογία για να γίνει ποιμένας των λογικών προβάτων του Ισραήλ, επειδή ένιωθε στα τρίσβαθα της ψυχής του την αναξιότητά του και προσπαθούσε να μεταβάλει την απόφαση του Θεού να τον καλέσει στο προφητικό αξίωμα.

Ο ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΕΥΘΥΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ
____________________

Ο κ. Αθηναγόρας, από την άλλη, με την εκλογή του σε επίσκοπο, δεν χρειάζεται να κάνει αυτό το άλμα του Μωυσέως επειδή ο πρεσβύτερος - ουχί ολιγότερον του επισκόπου - πρέπει να αισθάνεται την ευθύνη της διαποίμανσης των λογικών προβάτων. Δεν είναι σπάνιες οι φορές όταν πρεσβύτεροι προαγόμενοι σε επισκόπους μικρών επαρχιών ποιμαίνουν κάποτε μικρότερο αρθμό πιστών από ότι ποίμαιναν σε μια πυκνοκατοικημένη ενορία των Αθηνών. Αν Κύριος ο Θεός εκδικήσει την ψυχήν και του τελευταίου προβάτου εκ μέρους του ποιμένος πώς άραγε η κλήση στο επισκοπικό αξίωμα είναι μεγαλύτερης ευθύνης παρά εις το αξίωμα του πρεσβυτέρου αφού ο κάθε άνθρωπος είναι εικόνα Θεού τιμίω αίματι ηγοραμένος; Αν, λοιπόν, ο Σεβασμιότατος κ. Αθηναγόρας δεν ιλιγγιούσε επειδή διακονούσε το λαό του Θεού ως πρεσβύτερος δεν υπάρχει λόγος να ανησυχεί ιδιαίτερα για τη διαποίμανση του λαού του Θεού ως επίσκοπος επειδή, κατά τον Ιερό Χρυσόστομο, οι επίσκοποι είναι πρεσβύτεροι που έχουν την ευθύνη της χειροτονίας και κατά τούτο βασικά διαφέρει η διακονία τους από τη διακονία των πρεσβυτέρων. Αφού, λοιπόν, ο νέος Μητροπολίτης Ιλίου διακονούσε προφανώς χωρίς συνειδησιακό πρόβλημα το λαό του Θεού ως πρεσβύτερος, για δεκαετίες τώρα, ας μην προβάλλει τους ενδοιασμούς του Μωυσέως για να μιλήσει για τους υποτιθέμενους δικούς του ενδοιασμούς να χειροτονηθεί επίσκοπος.

Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΩΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ
__________________

Οι μεν δισταγμοί του Προφήτου αφορούν ένθεον άνδρα που στέκεται συνομιλεί ενώπιος ενωπίω με το Θεό, ο δε Μητροπολίτης Ιλίου κρύβεται όπισθεν του διάτρητου θώρακα της εκλογής του στο επισκοπικό αξίωμα από την πλειοψηφία της Ιεραρχίας. Ο Θεός ξέρει αλλά και ο Αγιος Ιλίου και ο Μακαριότατος δεν αγνοούν με ποιο τρόπο μαζεύτηκαν τα κουκκιά για την εκλογή του. Ο Αγιος Ιλίου δεν είναι παρά μοιχεπιβάτης διότι έκλεψε την πνευματική νύμφη από τον νόμιμο κάτοχο και δικαιούχο της ο οποίος περίλυπος άχρι θανάτου βλέπει τους σταυρωτές του να διαμοιράζουν τα ιμάτιά του εαυτοίς και να βάζουν επί τον ιματισμό του κλήρο διαγωνιζόμενοι για το ποιος θα καρπωθεί και με ποιες μεθόδους τους περισσότερους καρπούς της μοιχεπιβασίας.

Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΙΑ
_____________

Η αναφορά του κ. Αθηναγόρα στον Προφήτη Μωυσέα, αντί να δείξει ταπείνωση, όπως προφανώς στοχεύει, υπογραμμίζει τη διαφορά μεταξύ των δύο ανδρών. Δακτυλοδείχνει αλάνθαστα προς την αγεφύρωτη άβυσσο που χωρίζει το προφητικό ήθος του Θεόκλητου Μωυσέως από το ήθος του εισελθόντος εις τα άγια των αγίων της αρχιερωσύνης Μητροπολίτη Ιλίου κ. Αθηναγόρα, ως κλέπτη και ληστή για να αρπάξει την πνευματική νύμφη του ευεργέτη του που τον χειροτόνησε διάκονο.

Η ΠΡΟΣΦΩΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ
_______________

Τον Μητροπολίτη Αθηναγόρα, αναφέρει περαιτέρω το ρεπορτάζ της “Ρομφαίας”, προσφώνησε ο Τοποτηρητής της Ιεράς Μητροπόλεως Ιλίου, Μητροπολίτης Μεγάρων κ. Βαρθολομαίος, ο οποίος μεταξύ άλλων τόνισε: «Ο λαός της μητροπόλεως σας, διακρίνεται για την ευσέβεια και την ευγένεια. Σας ευχόμεθα όλη η ποιμαντορία Σας να είναι ανέφελος, να είναι ευλογημένη παρά Θεού και να οδηγείτε το λαό του Θεού εις οδόν σωτηρίας».

Αν ο Αγιος Μεσογαίας μιλούσε στην ενθρόνιση του Μητροπολίτη Κηφισίας κ. Κυρίλλου, όπως μίλησε ο Αγιος Σαλαμίνος σ’ αυτές τις λίγες γραμμές που παραθέτει το ρεπορτάζ της “Ρομφαίας” από την προσφώνηση του, ουδείς θα είχε τη δυνατότητα να πει πολλά για το θέμα εκτός από το να επισημάνει το άτοπο και το αντικανονικό της ενέργειας.

Ο χειροτονητήριος και ο ενθρονιστήριος λόγος του Σεβασμιότατου Ιλίου, όμως, όπως και η χθεσινή προσφώνηση του Μεσογαίας Νικόλαου στην ενθρόνιση του Κηφισίας Κύριλλου, αντί να περιοριστούν σε γενικές αναφορές, επέλεξαν συνειδητά να προκαλέσουν αφόρητα τους πιστούς με την υποκρισία τους και τη διαστρέβλωση της ευαγγελικής αλήθειας και της κανονικής τάξεως. Αντί της σιωπής ή έστω της ουδέτερης αναφοράς στο θέμα επέλεξαν την πρόκληση. Ζητούν και τα ρέστα, κατά τη λαική έκφραση. Γι’ αυτό και γίνονται αιτία αφόρητου σκανδαλισμού των πιστών.

Ο ΔΙΑΤΡΗΤΟΣ ΘΩΡΑΚΑΣ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ
________________

«Μακαριώτατε, βρίσκομαι σήμερα εδώ Επίσκοπος της Ιεράς αυτής Μητρόπολης, επειδή η Τιμία ψήφος των ιεραρχών της Εκκλησίας της Ελλάδος προς το πρόσωπο μου, απέδειξε για άλλη μια φορά ότι η ποιμαντική τους εμπειρία και ευαισθησία αποτελεί μια θωράκιση του εκκλησιαστικού ήθους, προς τις από διαφόρους κακεντρεχείς και αλλότριους υπηρέτες, επιχειρούμενες αλλοιώσεις του, καθώς στέκονται φραγμός σε μεθοδεύσεις που απάγουν της ιερότητας του χώρου, μέσα στον οποίον τελεσιουργοί το μυστήριο της βασιλείας του Θεού», συνέχισε ο κ. Αθηναγόρας.

Δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα τι υπονοεί ο Σεβασμιότατος με αυτή την αναφορά. Ποιοι είναι αυτοί οι κακεντρεχείς υπηρέτες που επιχειρούν να αλλοτριώσουν το εκκλησιαστικό ήθος μέσα στο ιερό χώρο που τελεσιουργείται το μυστήριο; Για ποιες μεθοδεύσεις εναντίον του εκκλησιαστικού ήθους μιλά; Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι, με αυτές τις αόριστες επισημάνσεις, επιδιώκει να φιμώσει τις διαμαρτυρίες του Κανονικού Μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημου αλλά και όσων πιστών δεν μπορούν να κατασιγάσουν τη φωνή της συνείδησής τους για τα εκκλησιαστικά εγκλήματα που συμβαίνουν κατ’ εξακολούθηση στη Μητρόπολη Αττικής (και όχι μόνον) τα τελευταία 36 χρόνια.

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΛΑΘΗ
________________________

Ποτέ δεν είναι αργά να διορθώνουμε τα λάθη που κάναμε. Τόσον ο Σεβασμιότατος Ιλίου, όσον και ο Σεβασμιότατος Μεσογαίας, ο Μακαριότατος αλλά και η ιεραρχία ως σύνολον έχουν ευθύνη έναντι του Αγίου Θεού αλλά και των πιστών - ελπίζουμε και έναντι της συνείδησής τους - να επανορθώσουν την αδικία και να δώσουν ένα τέλος στο δράμα της Μητροπόλεως Αττικής. Είναι ντροπή! Είναι απαράδεκτο να συνεχίζεται εσαεί η αδικία και να τροφοδοτείται ατέρμονα ο σκανδαλισμός των συνειδήσεων!
Ελληνες,

Ελληνίδες.


Γκρεμίστε

την Κυβέρνησι της ΣΥΜΦΟΡΑΣ
.

Γκρεμίστε τους.

Αυτοί γκρεμίζουν τα πάντα.

Καταπατήθηκε το Σύνταγμα.

Καταπατήστε τους.

Περιθωριοποιήστε τους.

Αποτελούν γιά την Πατρίδα

την μεγαλύτερη ΣΥΜΦΟΡΑ.
Η σελίδα ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ
στο INTERNETEXPLORER

αποκαταστάθηκε.
Δόξα τώ Θεώ.

ΝΕΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ
ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου
================

Οι συνεχείς δηλώσεις του Σεβασμιότατου Πειραιώς κ. Σεραφείμ, σχεδόν σε όλα τα θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας, είναι βάλσαμο παρηγοριάς στους πιστούς, οι οποίοι είναι αποκαρδιωμένοι με την ένοχη σιωπή ή και την απροκάλυπτη συμπαράταξη πολλών πνευματικών τους πατέρων με τους εχθρούς του Ευαγγελίου.

Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΕΝΟΧΛΕΙ
______________

Ο Σεβασμιότατος Πειραιώς έγινε κυριολεκτικά το κόκκινο πανί σε πολλούς επειδή καταρχήν τους ελέγχει συνεχώς για όλες τους τις παρανομίες. Με άλλα λόγια, επειδή, ως χριστιανός ορθόδοξος ιεράρχης, επιτελεί το ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟ καθήκον του έναντι του Χριστού και της Εκκλησίας Του.

ΟΙ ΜΙΚΡΟΨΥΧΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
_______________

Υπάρχει και μια άλλη ομάδα μικρόψυχων ανθρώπων οι οποίοι αντί μάννα προσφέρουν χολή και όξος στο Σεβασμιότατο επειδή επιτελεί το επιβεβλημένο καθήκον του. Οχι κατ’ ανάγκην, πάντοτε, επειδή ο έλεγχός του τους αφορά άμεσα, αλλά επειδή επισκιάζει τη δική τους μετριότητα ή επειδή χαλά τα άνομα τους σχέδια ή επειδή οι προβλέψεις του πολλές φορές επιβεβαιώνονται από τα γεγονότα.


Ο ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΕΛΕΓΧΟ
___________________

Ο Αγιος Πειραιώς υποπίπτει σε λάθη. Ο ελεγκτικός λόγος του έχει παραλείψεις. Υπάρχουν ασυνέπειες στη διακονία του. Εχει αδύνατα σημεία η παρουσία του. Δεν βρίσκεται υπεράνω κριτικής ασφαλώς. ΟΥΔΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΚΡΙΤΙΚΗΣ. Ούτε είναι, ούτε πρέπει να είναι, ούτε πρέπει να δίνει την εντύπωση ότι ενοχλείται επειδή οι άλλοι δεν τον αφήνουν στο απυρόβλητο. Είναι διαφορετικό, όμως, να του ασκείται κριτική για τα σφάλματά του και εντελώς διαφορετικό να γίνεται συστηματική προσπάθεια από ορισμένους να του υποσκάψουν το κύρος του από μικροψυχία και μικροπρέπεια.

ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ
______________

Πρέπει να έχει κανείς πολλά αποθέματα ταπείνωσης για να δέχεται κριτική χωρίς να ταράζεται και χωρίς να ενοχλείται. Δυστυχώς ανησυχούμε οι πλείστοι όχι για τη συνείδησή μας αλλά για την υπόληψή μας. Ετσι μας βάζει ο διάβολος να σκεφτόμαστε για να κάνει τη δουλειά του ανενόχλητος!

ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΙΕΡΟΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
_____________

Οι κληρικοί είναι ακόμη πιο ευάλωτοι στην κριτική που τους ασκείται. Λένε ορισμένοι: Μα εμείς είμαστε πνευματικοί ποιμένες. Είμαστε αυτοί που καθοδηγούμε. Αν η κριτική που μας ασκείται μας υποβιβάζει στη συνείδηση των πιστών τότε κινδυνεύει (άκουσον! άκουσον!) το έργο της Εκκλησίας!!! Προσέξατε τι ωραία που τους υποβάλλει ο διάβολος το λογισμό ότι είναι στο απυρόβλητο της κριτικής για να συνεχίσουν την πορεία ολέθρου που ακολουθούν; Αντί να αλλάξουν την αντιχριστιανική τους συμπεριφορά, ώστε να δοξάζεται το όνομα του Θεού με τη στάση τους, προσπαθούν να συνεχίσουν την αντιχριστιανική πολιτεία τους επισείοντας τον κίνδυνο της ιεροκατηγορίας σε όσους τους ελέγχουν.

ΠΟΙΟΣ ΥΠΟΣΚΑΠΤΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΝΟΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥ;
________________

Σύμφωνα με αυτή την παπική και σατανική λογική το έργο της Εκκλησίας ΔΕΝ κινδυνεύει επειδή ένας κληρικός παραβιάζει τους Κανόνες της Εκκλησίας, επειδή καταπατά τις αλήθειες της πίστεως, επειδή ζει με εξώφθαλμα αντιευαγγελικό τρόπο, αλλά ΟΤΑΝ ελέγχεται για την αντιχριστιανική του συμπεριφορά! Είδατε λογική; Ούτε ο Εωσφόρος δεν θα κατάφερνε τόσο καλά να κατασιγάσει τη συνείδηση ενός κληρικού! Δεν υπάρχει χειρότερη συνταγή καταστροφής για να συνεχίσει ένας κληρικός να πολιτεύεται ανενόχλητος αντιχριστιανικά.

Ο ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΑΠΤΟΗΤΟΣ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ
____________________

Ευτυχώς ο Αγιος Πειραιώς δεν έχει υιοθετήσει αυτή την κυριολεκτικά σατανική θεολογία και έτσι ο ελεγκτικός λόγος του παραλαμβάνει κανονικά όλους (ή για να ακριβολογούμε σχεδόν όλους) και τους συγυρίζει δεόντως.

Ιδού μια πρόσφατη ανακοίνωση που εξέδωσε αναφορικά με τις δηλώσεις που έκανε με τις οποίες συνεχάρη όσους αρχερείς της Εκκλησίας της Κύπρου εξεδήλωσαν καταρχήν την πρόθεση να απόσχουν απο τις οικουμενιστικές ασχημίες της υποδοχής του Πάπα στην Κύπρο.

Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
________________

“Επί επιμόνων δημοσιευμάτων σχετικών με τήν δημοσιοποίησιν της γνώμης μου αναφορικώς προς την επίσκεψιν του Αρχηγού της Παπικής θρησκευτικής κοινωνίας Βενεδίκτου 16ου εις την μεγαλόνησον Κύπρον, έχω να παρατηρήσω ότι ατυχώς εξελήφθη αύτη, ως δήθεν επέμβασις εις τα εσωτερικά ετέρας αυτοκεφάλου Εκκλησίας διότι η έννοια της επεμβάσεως προϋποθέτει ενέργειαν εν χώρω και χρόνω προσδιοριζομένην και επιδίωξιν συγκεκριμένου σκοπού.

Εις την περίπτωσιν μου όμως εξεφράσθη η γνώμη μου δια το προκύψαν θέμα που εντός του ενός και μοναδικού σώματος της μιας και αδιαιρέτου Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας και θεμιτόν και επιτρεπτόν είναι.

Η Ορθόδοξος Εκκλησία ως σώμα Χριστού είναι μία και ενιαία ασχέτως εάν δια διοικητικούς λόγους διακρίνεται εις κατά τόπους αυτοκεφάλους Εκκλησίας και κατά ταύτα έκαστον μέλος αυτής δικαιούται «δια να ομιλή» ως το συνοδικόν σύστημα του θεοσδότου πολιτεύματος Αυτής προβλέπει, άλλως δεν έχωμεν Ορθόδοξον Εκκλησίαν αλλά συγκεντρωτικόν και απολυταρχικόν παποκαισαρισμόν.

Επιπροσθέτως ίσως ενόχλησε ότι η ταπεινή μου πρόβλεψις δια την πομφόλυγα της επισκέψεως εδικαιώθη πληρέστατα, διότι ο δόλιος εκπρόσωπος του αιρετικού Παπισμού δεν άρθρωσεν ουδεμίαν λέξιν δια την αληθή τραγωδίαν της μεγαλονήσου και το διαρκές έγκλημα της τουρκικής εισβολής και κατοχής που έχει καταγνωσθή υπό του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών με αλλεπάλληλα ψηφίσματα.”

Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010





Ο σεμνός και άγιος - κυριολεκτικά ΣΦΑΓΙΑΣΜΕΝΟΣ - μητροπολίτης Ράσκας και Πριζρένης Αρτέμιος, μετά την προσφορά τριάντα χρόνων στο θρυλικό Κόσσοβο - το Αγιον Ορος της Σερβίας - κατασυγκινημένος αποχαιρετάει τους αγαπημένους του πιστούς και αναχωρεί γιά τον τόπο της εξορίας του, (μέχρι και τον τόπο που θα μένη, δεν τον άφησαν να τον επιλέξη ο ίδιος, αλλά τον επέλεξαν οι ραδιούργοι οι εχθροί του) γιατί έτσι το θέλησαν οι δολοφόνοι των λαών οι Αμερικάνοι και η Συμμορία των Παρανομούντων Ρασοφόρων της Σερβίας.
Ιδιαίτερα, οι μνησίκακοι και φθονεροί, ενθερμοι θιασώτες των Ζηζιούλα - Γιανναρα και του φρικώδους Οικουμενισμού, Αθανάσιος, Αμφιλόχιος και Ειρηναίος.

Ο επίσκοπος Αρτέμιος τελειώνοντας τον αποχαιρετιστήριό του λόγο, στο Μοναστήρι Γκρατσάνιτσα, είπε τα εξής:

Ο Χριστός μας είπε· «Μη φοβού το μικρό ποίμνιο· ότι ευδόκησεν ο Πατήρ υμών δούναι υμίν την βασιλείαν» (Λουκά ιβ΄ 32)
Κάθε πιστός που αγωνίζεται για να εφαρμόσει το θέλημα του Θεού, θα διωχθεί.
«Ει εμέ εδίωξαν και υμάς διώξουσι…».

Και αλλού πάλι ο Χριστός λέει·
«Eπί ηγεμόνας δε και βασιλείς αχθήσεσθε ένεκεν εμού εις μαρτύριον αυτοίς και τοις έθνεσιν», αλλά να μη φοβηθήτε· «ο δε υπομείνας εις τέλος ούτος σωθήσεται» ((Ματθ. ι΄ 18, 22).
Έχουμε στην ιστορία του Κοσσυφοπεδίου διωγμούς. Διωγμούς από τους Τούρκους κατακτητές, διωγμούς…
Οι διωγμοί των χριστιανών δεν έπαυσαν.

Να αγαπάμε τον Χριστό και να μην φοβόμαστε τους διωγμούς…
Εγώ πίστευα, ότι μια μέρα θα συγκεντρωνόσασταν εδώ στο μοναστήρι, για να με αποχαιρετίσετε στο αιώνιο μου ταξίδι και να με θάψετε στην αυλή αυτή του Μοναστηριού.

Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα έφευγα κατ’ αυτό τον τρόπο.
Δεν γνωρίζω γιατί ο Θεός το επιτρέπει, αλλά και απ’ αυτό το κακό, μπορεί να βγάλει καλό.
Σας ευχαριστώ που ήρθατε για να με αποχαιρετίσετε.

Ευχαριστώ τους κατοίκους του Κοσσυφοπεδίου που βρίσκονται εδώ, ευχαριστώ και όλους εσάς που ήρθατε από τα χωριά και τις πόλεις. Ευχαριστώ και εκείνους που θα ήθελαν την στιγμή αυτή να βρίσκονται εδώ, αλλά δεν μπόρεσαν.








Ο Π. Γ. ΤΣΕΤΣΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ
ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====================

Ο Μέγας πρωτοπρεσβύτερος του Οικουμενικού Θρόνου π. Γεώργιος Τσέτσης εκπροσωπεί την ακραία πτέρυγα του σύγχρονου Οικουμενισμού και είναι τρόπο τινά ο άτυπος “κυβερνητικός εκπρόσωπος” των Οικουμενιστών.
Με τη δήλωση που κατέγραψε αναφορικά με την επίσκεψη του Πάπα στην Κύπρο μας βοηθά να αντιληφθούμε ότι ο Πάπας πήρε τα πάντα, με την επίσκεψή του στην Κύπρο, και δεν πρόσφερε απολύτως τίποτα.

“Ο μέγας πρωτοπρεσβύτερος του Οικουμενικού Πατριαρχείου Γεώργιος Τσέτσης, ο οποίος γνωρίζει πολύ καλά την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία και τα του θεολογικού διαλόγου με την Ορθόδοξη Εκκλησία, μας υπέδειξε ότι τα βασικά μηνύματα από τις ομιλίες του Πάπα μπορούν να συνοψιστούν στα εξής:

  1. Η αναγνώριση των αποστολικών καταβολών της Εκκλησίας Κύπρου και ειδικά η Πάφος, ως χώρος από τον οποίο άρχισε να διαδίδεται το αποστολικό κήρυγμα στον τότε γνωστό κόσμο.

Κανονικό δούλεμα! Αναγνώρισε ο Πάπας ότι η Κύπρος έχει Αποστολικές καταβολές!!! Είδατε!; Καλωσύνη του! Ούτε που θα το γνωρίζαμε, να πάρει η ευχή, αν δεν μας το έλεγε! Ως γνωστόν δεν υπάρχει κάποιο βιβλίο της Καινής Διαθήκης που ονομάζεται Πράξεις και έτσι δεν γνωρίζαμε ότι η Κύπρος ήταν από τα πρώτα μέρη στον κόσμο που δέχτηκε το Αποστολικό κήρυγμα. Ευτυχώς, όμως, που ο Αγιότατος Πάπας πήγε στην Κύπρο και έτσι το απεκάλυψε για πρώτη φορά στην ανθρωπότητα και το μάθαμε! Μιλάμε για πολύ χοντρό δούλεμα, πατέρες και αδελφοί, και εκ μέρους του Πάπα και εκ μέρους του π. Τσέτση.

  1. Η ανάγκη να ξεπεράσουν οι Εκκλησίες τις διαφορές τους και να αγωνισθούν για την αποκατάσταση της πλήρους ορατής ενότητάς τους, που είναι θέλημα Θεού.

Ο Μέγας πρωτοπρεσβύτερος του Οικουμενικού Θρόνου, όπως και ο “Αγιότατος” Πάπας της Ρώμης, πρέπει κάποτε να καταλάβουν ότι ΔΕΝ υπάρχουν πολλές Εκκλησίες που πρέπει να ξεπεράσουν τις διαφορές τους. Υπάρχει ΜΟΝΟ μία Εκκλησία, η Ορθόδοξη, και οι κάθε λογής αιρετικοί συμπεριλαμβανομένων επομένως και των Παπικών πρέπει να επιστρέψουν στην Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία. Ούτε οι ρήσεις του αιρεσιάρχη Πάπα μας ενδιαφέρουν, ούτε οι διαπιστώσεις του λατινόφρονα π. Τσέτση μας δεσμεύουν.

  1. Η αναγνώριση πως ο δρόμος προς τον στόχο της πλήρους κοινωνίας έχει δυσκολίες.

Αν έχει λέγει δυσκολίες ο δρόμος της πλήρους κοινωνίας. Η πιο μεγάλη δυσκολία είναι το θέλημα του Θεού. Αλλά πιστεύουν στο Θεό οι Οικουμενιστές για να ενδιαφέρονται για το θέλημά Του; Προφανώς όχι! Διότι αν πίστευαν θα ακολουθούσαν τους Αγίους Πατέρες που θεωρούν τους Παπικούς αιρετικούς και όχι αδελφή Εκκλησία, όπως τους θεωρούν οι Οικουμενιστές και όπως το Βατικανό διατείνεται. Επειδή λοιπόν δεν πιστεύουν και θέλουν να επιβάλουν το ίδιο θέλημα στην Εκκλησία γι’ αυτό μας παρέχουν προβλήματα. Οσο για τις δυσκολίες που αναφέρουν οι π. Τσέτσης και Πάπας αφορούν τους παραδοσιακούς πιστούς που δεν θέλουν να πουλήσουν την πίστη τους.

  1. Η Εκκλησία της Κύπρου ως γέφυρα συμφιλίωσης μεταξύ Ανατολής και Δύσης.

Ανάξια σχολίου η ανόητη επισήμανση του π. Τσέτση. Σιγά μην δεν είναι η Κύπρος γέφυρα Ανατολής και Δύσεως. Ενα τουρκοπατημένο νησί είναι, διχοτομημένο με το δίκαιο του ισχυρού και προγεφύρωμα των Αμερικανικών συμφερόντων στη Μέση Ανατολή και επέκεινα.

  1. Ο εμπλουτισμός της Ευρώπης από την πνευματική και πολιτισμική κληρονομία της Κύπρου, που βρίσκεται στο σταυροδρόμι τριών ηπείρων, Ευρώπης, Ασίας και Αφρικής.

Ούτε τους Κάφρους δεν τους παραμυθιάζουν με τέτοιες ανοησίες. Η παράδοση της Εκκλησίας της Κύπρου είναι ορθόδοξη. Αν οι Παπικοί σέβονται την παράδοση της Κύπρου ένας τρόπος υπάρχει για να εμπλουτίσουν την παράδοσή τους οι Παπικοί: Να αποπτύσσουν τις κακοδοξίες τους και να επιστρέψουν εν μετανοία στην Ορθοδοξία.

Τέλος, ο π. Γεώργιος Τσέτσης σημείωσε την πεποίθηση, που εξέφρασε ο Πάπας Βενέδικτος 16ος πως στην Μέση Ανατολή, «η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, που είναι ριζωμένη από αιώνες, έχει αναντικατάστατο ρόλο στην εμπέδωση της ειρήνης και της συμφιλίωσης των λαών της περιοχής».

Ο Πάπας, κατά την ομολογία του π. Τσέτση, πήγε στην Κύπρο, ως εικός, για να εξασφαλίσει κέρδη για την Παπική “Εκκλησία”.
Πού υπάρχει, όμως, κέρδος για την Ορθοδοξία ή για την Κύπρο;
Εμμεσα ο π. Τσέτσης ομολογεί:
Δεν υφίσταται ούτε κατά διάνοιαν!

Τα ακούτε αυτά αρχιερείς της Κύπρου που ατιμάσατε την εκκλησιαστική μας Ιστορία με την πρόσκληση στον Πάπα, με τις τιμές που του επιδαψιλεύσατε και με τις συμπροσευχές που κάνατε μαζί του;
Του δώσατε τα πάντα και δεν πήρατε ως αντίδωρον το παραμικρό!
Ποιος το λέγει αυτό;
Εμείς οι στενοκέφαλοι, οι ανεγκέφαλοι, οι φονταμενταλιστές;
Οχι μόνον εμείς αλλά και το καμάρι σας, ο π. Γεώργιος Τσέτσης.

ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΥΠΡΟΥ κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ!

Του Παναγιώτη Τελεβάντου

================

Παραθέτουμε πιο κάτω τις δηλώσεις του Αρχιεπισκόπου Κύπρου κ. Χρυσοστόμου αναφορικά με τους καρπούς της επίσκεψης του Πάπα Βενέδικτου ΙΣΤ΄στην Κύπρο. Οπως διαπιστώνει ο αναγνώστης, με την πρώτη ματιά, οι δηλώσεις του Μακαριότατου βρίσκονται σε πλήρη αναντιστοιχία με τις δηλώσεις του εκπροσώπου του Βατικανού.
Πρόκειται, στην κυριολεξία, για διάλογο κωφών.
Ο εκπρόσωπος του Πάπα εξηγεί πώς ωφέλησε τον ποντίφηκα η επίσκεψή του στην Κύπρο, παραθέτοντας χειροπιαστά αποτελέσματα των κερδών που αποκόμισε.
Και ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου εκφράζει ευσεβοποθισμούς για το τι θα ήθελε ο Πάπας να κάνει για την Κύπρο.

Ιδού οι δηλώσεις και του Μακαριότατου και του εκπρόσωπου του Βατικανού για να διαπιστωθεί του λόγου το ακριβές:

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΎΠΡΟΥ:
Ο ΒΕΝΕΔΙΚΤΟΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΝΑ ΑΠEΥΘΥΝΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ
____________________

“Ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος, σε δήλωσή του στην τηλεόραση του Βατικανoύ, ανέφερε ότι ο Πάπας και η Εκκλησία της Κύπρου έστειλαν το μήνυμα πως αγωνίζονται για την ειρήνη στην ταραγμένη περιοχή της Μέσης Ανατολής, αλλά και σε όλο τον κόσμο.
Επίσης, ανέφερε ότι στη συνάντηση με τον Πάπα ο κ. Βενέδικτος υποσχέθηκε να απευθυνθεί στους Ευρωπαίους ηγέτες για να συμβάλουν ενεργά για λύση του Κυπριακού”.


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΥΣΕΒΟΠΟΘΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΥΠΡΟΥ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ:
“ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ”
____________________

“Ο διευθυντής της Υπηρεσίας Τύπου της Αγίας Έδρας και εκπρόσωπος Τύπου του Πάπα, Φ. Λομπάρτι, ανέφερε στον «Φιλελεύθερο» ότι στη συνάντηση με τον Αρχιεπίσκοπο Χρυσόστομο έγινε «μια σοβαρή και σε βάθος» συζήτηση.
Η Εκκλησία της Κύπρου είναι πολύ σημαντική στο χώρο της Ορθοδοξίας και αναπτύσσει θετικό ρόλο στο θεολογικό διάλογο, επεσήμανε”.

“ΑΝΘΡΑΚΕΣ Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ” ΤΗΣ ΠΑΠΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ
________________

Το μόνο λογικό συμπέρασμα που εξάγεται από την αντιπαραβολή των δηλώσεων του Αρχιεπισκόπου και του εκπροσώπου του Βατικανού στην Κύπρο για την επίσκεψη του Πάπα είναι ότι αναπτύσσεται, με πολλές φανφάρες, ένας διάλογος κωφών. “Ανθρακες ο θησαυρός”, λοιπόν, για την Κύπρο η παπική επίσκεψη.

Ρωτούμε, λοιπόν, το Μακαριότατο και τους άλλους συνοδικούς που έκαναν τους οικουμενιστικούς σχεδιασμούς:
Εστω και τώρα αντιλαμβάνεστε το λάθος των υπολογισμών σας ή θα εμμείνετε στη λανθασμένη πορεία που αρχίσατε;
Προσευχόμαστε για το πρώτο, αλλά δεν σας το κρύβουμε ότι φοβόμαστε για το δεύτερο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου